Ik moet er ook wel om lachen hoor. En overtuigen word idd een klus. Bij haar is nee echt nee. Dat word ook zelden een ja.quote:Op woensdag 14 december 2016 05:46 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]ik moest hier toch wel een beetje om lachen.
Maar dat wordt nog een uitdaging om haar te overtuigen dat op de wc plassen best handig is dus.
Mijn 7-jarige hoort woorden op school en komt dan thuis vol afschuw vertellen dat die-en-die scheldwoorden zeggen en ze daar niet meer mee wil spelen. Kan ook nogquote:Op woensdag 14 december 2016 09:55 schreef Crumpette het volgende:
*gnorf* ik steek nog even mijn kop in het zand hoor, mijn jongens zeggen toch geen pik tegen hun moeder??
Hahaha, fantastisch. Mijn vriend vloekt nog steeds niet in het bijzijn van zijn moederquote:Op woensdag 14 december 2016 10:48 schreef WupWup het volgende:
[..]
Mijn 7-jarige hoort woorden op school en komt dan thuis vol afschuw vertellen dat die-en-die scheldwoorden zeggen en ze daar niet meer mee wil spelen. Kan ook nog(alhoewel ze het merendeel van die woorden ongetwijfeld thuis al eens voorbij heeft horen komen
![]()
)
Is dit gewoon een leuk verhaal of heb je een leerling werkelijk een hersenloze malloot genoemd?quote:Op woensdag 14 december 2016 11:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Maar... met de pubers op mijn school weet ik dat het echt nog wel erger kan. Gisteren nog een jongetje uit de tweede klas voor de klas (met een rode kop van spijt) laten uitleggen wáár er dan volgens hem een piemel in moest, waarom dat precies moest, wat hij daar zelf eigenlijk van dacht, of hij dat zelf serieus meende, of hij nou echt zo'n hersenloze malloot was en of het misschien toch verstandiger is om voortaan niet de groep aan te zetten tot het uitkramen van malle holbewonerleuzen.
quote:Op woensdag 14 december 2016 12:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja. Ik vind het scanderen van 'daar moet een piemel in' nou niet bepaald getuigen van bijzonder veel hersencapaciteit.
Hee precies deze gaat de mijne voor haar vierde verjaardag krijgen! Ik denk dat het voor een derde verjaardag ook al leuk is. Mijne weet nu wel de seizoenen en de volgorde van de dagen van de week en welke activiteit daarbij hoort, en ook basaal het klok kijken. De dagen van de maand en maanden zelf lijkt me wel echt level 48 maar bij zon speelding kan het nooit kwaad dat het erop staat.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:06 schreef Franny_G het volgende:
Nog even een vraag: ik merk dat I besef van tijd en van de verschillende activiteiten per dag begint te krijgen (kdv-dagen, papa/mamadagen, peuterdanslesdag etc.) Nu zie ik wel van die leerkalenderachtige dingen waarmee je dat kunt oefenen. Vanaf welke leeftijd is een kind daaraan toe? I wordt eind januari 3 jaar. Ik kan me voorstellen dat het fijn kan zijn voor haar om daar wat meer inzicht in te krijgen.
Dit soort dingen bedoel ik:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |