abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167556631
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 01:13 schreef Dorpspastoor het volgende:

[..]

Wat een totale onzin weer.

- Waarom zou ik me de armoede in 'eigen' land meer moeten aantrekken dan de armoede waar dan ook ter wereld? Ik voel absoluut geen sterkere band met een of andere bijstandsmoeder met tien kinderen die onder de armoedegrens leeft dan met een kind met een longontsteking in Afrika. Moet ik dan eerder die bijstandsmoeder helpen omdat ze toevallig dezelfde taal spreekt? Rot toch op :')

- De persoon die de moeite neemt om zo'n artikel te schrijven kan ook zelf een actie op poten zetten voor de voedselbank. Stuk constructiever dan zo'n zeikartikel.
Maar vertel eens: Armoe in eigen land is geen armoede omdat?

Oh ha:

Serious Request kost Breda meer dan ¤ 750.000,- i.p.v. de beoogde ¤ 300.000.

[ Bericht 4% gewijzigd door Nizno op 24-12-2016 08:45:12 ]
pi_167561214
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 december 2016 18:22 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Maar vertel eens: Armoe in eigen land is geen armoede omdat?

Oh ha:

Serious Request kost Breda meer dan ¤ 750.000,- i.p.v. de beoogde ¤ 300.000.
Ik zeg niet dat armoede in eigen land geen armoede is, maar ik zie niet in waarom ik de armoede in eigen land boven armoede in een ander land zou moeten verkiezen.

Beiden is even vervelend. Buitenland zelfs nog vervelender, want een bijstandsmoeder heeft het nog altijd beter dan een arme moeder in Sierra Leone.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nizno op 24-12-2016 08:45:33 ]
  zaterdag 24 december 2016 @ 07:34:40 #28
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_167571451
5,1 miljoen

Waarvan 1,8 miljoen door de actie van Tijn.
En ik vraag me sterk af of de donateurs van deze actie wel door hebben dat hun geld niet gebruikt wordt voor onderzoek naar DIPG.
So we just called him Fred
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 24 december 2016 @ 08:49:16 #29
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_167571774
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 07:34 schreef FredvZ het volgende:
5,1 miljoen

Waarvan 1,8 miljoen door de actie van Tijn.
En ik vraag me sterk af of de donateurs van deze actie wel door hebben dat hun geld niet gebruikt wordt voor onderzoek naar DIPG.
Misschien dat er mensen zijn die niet goed lezen.
Maar het staat duidelijk aangegeven dat je sr16 steunt en niet Tijn zelf of DIPG of stichting Semmy.

Gelukkig is de crowdfund voor de familie van Tijn ook gehaald (meer dan dubbel het streefbedrag) en wordt ook bij stichting Semmy erg veel gedineerd voor DIPG.
Dus veel mensen snappen blijkbaar het verschil wel.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_167572709
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 december 2016 08:49 schreef Nizno het volgende:

[..]

Misschien dat er mensen zijn die niet goed lezen.
Maar het staat duidelijk aangegeven dat je sr16 steunt en niet Tijn zelf of DIPG of stichting Semmy.

Gelukkig is de crowdfund voor de familie van Tijn ook gehaald (meer dan dubbel het streefbedrag) en wordt ook bij stichting Semmy erg veel gedineerd voor DIPG.
Dus veel mensen snappen blijkbaar het verschil wel.
Ik vind je zelfs nogal dom als je het verschil niet snapt. Overduidelijk. Begrijpend lezen en luisteren schijnt nogal lastig te zijn voor veel mensen :')

Stichting Semmy heeft ook aardig wat donaties gekregen, Tijn's familie meer dan 5x het streefbedrag zelfs. En denk dat daarvan heus ook een deel naar Semmy gaat.
Leh-kùr
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 24 december 2016 @ 10:34:08 #31
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_167572757
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 10:31 schreef Willewa het volgende:

[..]

Ik vind je zelfs nogal dom als je het verschil niet snapt. Overduidelijk. Begrijpend lezen en luisteren schijnt nogal lastig te zijn voor veel mensen :')

Stichting Semmy heeft ook aardig wat donaties gekregen, Tijn's familie meer dan 5x het streefbedrag zelfs. En denk dat daarvan heus ook een deel naar Semmy gaat.
sowieso 10 procent aangezien ze dat vooraf al aan hadden gegeven, maar daarnaast hoop ik vooral dat ze eerst zelf gaan genieten van de mogelijkheid tot onbepaald verlof om samen met Tijn en zijn broertje nog wel hele leuke herinneringen te maken.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_167572966
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 december 2016 10:34 schreef Nizno het volgende:

[..]

sowieso 10 procent aangezien ze dat vooraf al aan hadden gegeven, maar daarnaast hoop ik vooral dat ze eerst zelf gaan genieten van de mogelijkheid tot onbepaald verlof om samen met Tijn en zijn broertje nog wel hele leuke herinneringen te maken.
Precies, mee eens. Het enige wat je hier 'tegenin' kunt brengen, is dat er meer gezinnen in diezelfde situatie zitten met een doodziek kind en ook zij dit verdienen. Maar dan hebben we het over een droomwereld. Het is helaas niet reëel om iedereen deze treatment te geven.

Net als dat niet iedereen die als jochie droomt om profvoetballer of succesvol muzikant te worden, die kans krijgt. Vergelijking klopt misschien niet helemaal gezien talent hier gedeeltelijk meespeelt, maar je moet toch zeker geluk hebben met de juiste tijd en plaats en andere factoren.

Alle puzzelstukjes vallen in dit geval op de juiste plek. Dat gebeurd soms en dat is mooi. Daar kan ik van genieten i.p.v weer iets om wat over te zeiken te hebben. Toeval bestaat en daar hoeft totaal niks achter te zitten.
Leh-kùr
pi_167575104
quote:
Rutte: Glazen Huis huiskamer van Nederland

BREDA - Premier Mark Rutte heeft na bijna twaalf uur aanwezigheid het Glazen Huis in Breda verlaten. Met zijn nachtbezoek ondersteunde hij de benefietactie 3FM Serious Request, die dit jaar gaat naar de bestrijding van longontsteking bij jonge kinderen. „Ik vind het eigenlijk een beetje lullig dat ik nu wegga terwijl jullie nog tot vanavond door moeten”, aldus Rutte.
(Telegraaf)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')