Ik loop alquote:Op zondag 11 december 2016 22:28 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kom we maken een wandeling door de buitenlucht
Ja, echt veel keuze en goede prijzen. En het is er gezellig. Wel aanrader dusquote:
Maar het feestvarken gaat net wegquote:
kut, ik moest lachenquote:Op zondag 11 december 2016 22:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar het feestvarken gaat net weg
HI HA HOquote:Op zondag 11 december 2016 22:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar het feestvarken gaat net weg
Wat hebben al die users hier tegen jequote:
Hahaquote:
DM me gewoonquote:Op zondag 11 december 2016 22:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
oke stuur nummer/snapchat/dm en dan beginnen we
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 11 december 2016 22:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
Doe nou maar niet alsof je neus bloed.
Gaan we racistisch doen jaquote:Op zondag 11 december 2016 22:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
JA DAT VIND JIJ WEL GRAPPIG HE, BROWN NOTE.
ga je nog?quote:Op zondag 11 december 2016 22:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
JA DAT VIND JIJ WEL GRAPPIG HE, BROWN NOTE.
Racisme, trquote:Op zondag 11 december 2016 22:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Niet weten wat een brown note is
quote:The brown note is a hypothetical infrasonic frequency that would cause humans to lose control of their bowels due to resonance
Chloro heeft meerdere kleuren, voornamelijk rood.quote:Op zondag 11 december 2016 22:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wow heeft Chrolo een kleurtje?
*bloedtquote:Op zondag 11 december 2016 22:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
Doe nou maar niet alsof je neus bloed.
Gewoon verkapte racisme, echt triest.quote:
IK ZAL JOU EENS WONDERFUL YEAREN GVDquote:Op zondag 11 december 2016 22:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRRRR
Niets racistisch aan.quote:Op zondag 11 december 2016 22:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon verkapte racisme, echt triest.
Je moet geen foto's proberen te maken met je moeder haar oude Nokia Dima, dat werkt niet nee.quote:Op zondag 11 december 2016 22:44 schreef Dimachaerus het volgende:
pff al die meisjes hebben allemaal van die picture perfect foto's
picture perfect foto's. juist.quote:Op zondag 11 december 2016 22:44 schreef Dimachaerus het volgende:
pff al die meisjes hebben allemaal van die picture perfect foto's
Wow. Gewoon, wow. Jij hebt niets geleerd van je ban. Ik wel. Echt zielig hoor.quote:
Ach stel je ff aan Chloro, ik probeerde een beetje lollig te doenquote:Op zondag 11 december 2016 22:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow. Gewoon, wow. Jij hebt niets geleerd van je ban. Ik wel. Echt zielig hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |