vrouw maakt verliefdheidshormoon aan als ze seks heeft dus is niet zo PRETTIGquote:Op zondag 11 december 2016 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo is dat erg? Als je gewoon seks met zo'n meisje hebt kan ze daar toch van genieten, is toch niet erg dan
sof is geen type voor een trio denk ikquote:Op zondag 11 december 2016 22:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja en als ik dan afhaak gaan jullie een move naar haar maken zeker
ik ookquote:
Vrouwen worden vast niet verliefd op iedereen met wie ze seks hebben, dat geloof ik nietquote:Op zondag 11 december 2016 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
vrouw maakt verliefdheidshormoon aan als ze seks heeft dus is niet zo PRETTIG
quote:Op zondag 11 december 2016 22:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja en als ik dan afhaak gaan jullie een move naar haar maken zeker
quote:Op zondag 11 december 2016 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, als je gewoon goed presteert zal het haar weinig uitmaken lijkt me.
Is vooral pijnlijk als je dan geen stijve kan krijgen en moet uitleggen waarom het niet lukt lijkt me
hier zet ik m'n vraagtekens bijquote:Op zondag 11 december 2016 22:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
sof heeft wel eens een move naar mij gemaakt, maar niet andersom hoor
ahahahahaquote:Op zondag 11 december 2016 22:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe kan je nog in een god geloven als hij je zo klein maakt?
ik voel het nietquote:Op zondag 11 december 2016 22:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij zijn voor elkaar gemaakt, ik voel het.
je krijgt vast wel boner van meisje hoor als ze naast je ligt en jou streelt en bevredigtquote:Op zondag 11 december 2016 22:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]ja dat lijkt me HEEL kut
straks denkt zo'n meisje nog dat het aan haar ligt
sneu
Waarom moet je dat openbaar maken.quote:Op zondag 11 december 2016 22:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
sof heeft wel eens een move naar mij gemaakt, maar niet andersom hoor
Ja dat is wel zielig, daarom een meisje uitkiezen die dan al ervaring heeft en zelfverzekerd is.quote:Op zondag 11 december 2016 22:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]ja dat lijkt me HEEL kut
straks denkt zo'n meisje nog dat het aan haar ligt
sneu
ja maar jij denkt dat omdat je zelf hetero bentquote:Op zondag 11 december 2016 22:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
je krijgt vast wel boner van meisje hoor als ze naast je ligt en jou streelt en bevredigt
Misschien moet dat meisje een masker opdoen met jouw hoofd erop dan.quote:Op zondag 11 december 2016 22:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
je krijgt vast wel boner van meisje hoor als ze naast je ligt en jou streelt en bevredigt
ik denk echt dat bij jou ook zo gaat zijnquote:Op zondag 11 december 2016 22:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja maar jij denkt dat omdat je zelf hetero bent
check m'n sigquote:Op zondag 11 december 2016 22:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gaat over seks en wie is er opeens
neem je je dochter mee?quote:
Haha ja dan zal t zeker lukken bij paxiequote:Op zondag 11 december 2016 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet dat meisje een masker opdoen met jouw hoofd erop dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |