SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 400!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
![]()
Mooi zo.quote:Op zondag 11 december 2016 21:44 schreef Scrummie het volgende:
Sorry mensen, ik ben vanavond wat opstandig.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zondag 11 december 2016 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In gedachten liggen we allemaal naast jequote:Op zondag 11 december 2016 22:13 schreef Samzz het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Helemaal alleen.
Trusten![]()
.
Waarom?quote:Op zondag 11 december 2016 21:44 schreef Scrummie het volgende:
Sorry mensen, ik ben vanavond wat opstandig.
Truste Samzie en tot morgenquote:Op zondag 11 december 2016 22:13 schreef Samzz het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Helemaal alleen.
Trusten![]()
.
Ja, soms heb je dat he? Ik was een beetje triest daarnet toen ik luisterde naar dat liedje van Gary Moore. Herinneringen.quote:
Awquote:Op zondag 11 december 2016 22:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, soms heb je dat he? Ik was een beetje triest daarnet toen ik luisterde naar dat liedje van Gary Moore. Herinneringen.
Ja, je zegt het precies goed. Mixed feelings.quote:Op zondag 11 december 2016 22:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aw. Dat is niet tof. Maar ook wel mooi in bepaald opzicht.
Soms doet muziek dat met je ja. Geniet jij (of iemand anders hier) ook zo van de diverse top zoveel dingen op de radio deze tijd van het jaar? Nu de top 4000 van radio 10, rond kerst de top 2000 weer etc.quote:Op zondag 11 december 2016 22:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, soms heb je dat he? Ik was een beetje triest daarnet toen ik luisterde naar dat liedje van Gary Moore. Herinneringen.
Ja, heerlijk vind ik dat. Bij elk liedje ben je weer terug bij wat je toen deed of meemaakte. Erg leuk hoor.quote:Op zondag 11 december 2016 22:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Soms doet muziek dat met je ja. Geniet jij (of iemand anders hier) ook zo van de diverse top zoveel dingen op de radio deze tijd van het jaar? Nu de top 4000 van radio 10, rond kerst de top 2000 weer etc.
Uhuhquote:Op zondag 11 december 2016 22:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, heerlijk vind ik dat. Bij elk liedje ben je weer terug bij wat je toen deed of meemaakte. Erg leuk hoor.
Van de ene emotie in de andere iddquote:Op zondag 11 december 2016 22:48 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
UhuhSoms is het wel wat maf wat achter elkaar zit. Luister je eerst naar Johnny Cash - Hurt, wat overgaat in een super blij disco nummer.
Nu al SP aan 't kijken?quote:Op maandag 12 december 2016 08:35 schreef Samzz het volgende:
Haha, die South Park aflevering waarin Butters een pooier is.
Het is altijd tijd voor South Parkquote:Op maandag 12 december 2016 08:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Nu al SP aan 't kijken?
Lekker wakker worden dit.
Okayquote:Op maandag 12 december 2016 08:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is altijd tijd voor South Park.
Ik hou krampachtig vol maar nog even en ik pleur ook van de boom.quote:
Ik vind dat zó'n lekker plaatjequote:Op maandag 12 december 2016 11:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Eindelijk iemand die het wél leuk vindt![]()
![]()
quote:Op maandag 12 december 2016 11:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind dat zó'n lekker plaatjeword er helemaal vrolijk van
Gekeken zonder geluid. Leuk.quote:
Hoe kun je nu deze vraag stellen?quote:
Kastendenkerquote:Op maandag 12 december 2016 13:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hoe kun je nu deze vraag stellen?
Altijd tijd voor South Park
Moet zeggen dat een aantal nummers die je plaatst vele malen erger zijn.
Krijg steeds meer het ide dat je straks nog uit een kast springt
Ik heb ooit stapels met LP's gekregen van een oude buurman. (LP zijn hele grote cd's Divje.)quote:
Ik heb zelf een stuk of 40-45 LP's lulquote:Op maandag 12 december 2016 13:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb ooit stapels met LP's gekregen van een oude buurman. (LP zijn hele grote cd's Divje.)
En bijna alles van wat jij post zat tussen die LP's.
En die buuman was uit de kast.
Sindsdien kan ik die muziek niet meer los zien van 1, homo's 2 drama Queens.
Geeft niet hoor natuurlijk Div, soms heeft het tijd nodig om achter te komen
quote:Op maandag 12 december 2016 13:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik heb zelf een stuk of 40-45 LP's lul
Drama Queen ben ik wel jakasthomo? Nee.
quote:Op maandag 12 december 2016 13:19 schreef Divje het volgende:
Een beetje gay houdt de vrouwtjes tevree
Jaja. Zolang de anus niet van elastiek is.
Ohnee, div wie heeft je dat aangepraat manquote:Op maandag 12 december 2016 13:19 schreef Divje het volgende:
Een beetje gay houdt de vrouwtjes tevree
Jaja. Zolang de anus niet van elastiek is.
Dat bedoel ik manquote:Op maandag 12 december 2016 13:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Een beetje emotie en een beetje begrip of zelfs een beetje inlevingsvermogen is een stuk beter.
Maar gebuik nooit die zin, een beetje gay...quote:
That's me!quote:Op maandag 12 december 2016 13:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Maar gebuik nooit die zin, een beetje gay...
Forever friendszone material
Scrum als alpha is een hoax.quote:Op maandag 12 december 2016 13:24 schreef Divje het volgende:
Maar oké. We kunnen niet allemaal zo'n alpha-male als Scrummie zijn natuurlijk.
Dat laatste.quote:Op maandag 12 december 2016 13:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Gaat dit om het beetje gay of de elastieken anusch?
Echt samz, er is ook een seks gedeelte hier op FOK.quote:
Meh, saai forum.quote:Op maandag 12 december 2016 13:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Echt samz, er is ook een seks gedeelte hier op FOK.
Misschien is dat een betere plek voor je.
Nou nou niet zo preuts hoor.quote:Op maandag 12 december 2016 13:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
De SC loopt wel wat vlotter sinds ze er is, heb je rust nodig?quote:Op maandag 12 december 2016 13:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Kom op zegquote:Op maandag 12 december 2016 13:28 schreef schommelstoel het volgende:
Heeft niets met preuts te maken hoor.
Maar met dat het hier al een aantal dagen/week een overdreven kinderachtige sekschat aan het worden is.
Wat niet de bedoeling is voor bnw sc lijkt mij.
Ik begon niet eens over seksquote:Op maandag 12 december 2016 13:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
De SC loopt wel wat vlotter sinds ze er is, heb je rust nodig?
Dat zal, en logisch, gezien alle mannen happen op haar teasende gedrag.quote:Op maandag 12 december 2016 13:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
De SC loopt wel wat vlotter sinds ze er is, heb je rust nodig?
Vind het een vies forumpje, kan er niks aan doenquote:
Oh wauw. Weet je, ik ga wel weerquote:Op maandag 12 december 2016 13:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat zal, en logisch, gezien alle mannen happen op haar teasende gedrag.
Daar kan ik in komen huehuequote:Op maandag 12 december 2016 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind het een vies forumpje, kan er niks aan doen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |