Ik ook niet. Dus ik heb uitgepakt! Ik ga morgen naar Limburg. En Amerika mocht ookquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:12 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dus ik heb uitgepakt! Ik ga morgen naar Limburg. En Amerika mocht ook
Echt zo supertof!!!![]()
![]()
![]()
Lunapuella, ben jij mijn santa?
(zo even foto's uploaden)
JIJ!quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:37 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ik weet dat selvaria mijn santa is, en ik pak uit zodra F. mij los kan laten
Nou je stond wel bovenaan de lijst ja 😂 en dan een hele poos niks en daarna cassandra *grinnik*quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:41 schreef Budabuddumbam het volgende:
jahet was die artipoppedoos he
quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:28 schreef lunapuella het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat fijn dat je er blij mee bent!
Ahquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:26 schreef danic het volgende:
Ik heb Kyara's voorbeeld gevolgd.
En lieve lieve lieve Spees, je bracht me bijna aan het huilen door die bordjes!! Wat onwijs tofmooigeweldiggaaf zijn ze!
Ik had me geen betere santa kunnen wensen![]()
![]()
![]()
![]()
(Maar dan nu de vragen: waar staat in godsnaam die vage engelse band voor, die gaf in je allereerste post? En wat zijn de 2 hints in je briefjes? Die maakten het niet duidelijker hahahaha.
Ik ga ff foto's maken en dan editen.
Had ik algezegd?
Edit: foto's
Het pakketje:
[ afbeelding ]
Cadeautjes:
[ afbeelding ]
De buit (oorwarmers, lippenstift, sleutelhanger, kledinghaakjes, een telefoonstandaard, kerstige haarelastiekjes, een zelfgemaakte sneeuwbol en herbruikbare rietjes)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hiervan ging ik bijna huilen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die rietjes zijn trouwens geweldig Spees! Eva bijt altijd de rietjes van rietjesbekers kapot! Zenuwtic dus superhendig!
De hint was niet te missen! Zeker omdat je ook een van de drie was op mijn verdachtenlijstje.quote:Op zondag 18 december 2016 08:54 schreef LuDann het volgende:
Wat een leuke reactie Malteser, dank je wel. Ik dacht, je verdient wel wat verwennerij na de heftige tijd vol zorgen die je achter de rug hebt.
Wat vond je van mijn hint? Niet te missen he.
Hahaha oh echt?quote:Op zondag 18 december 2016 09:15 schreef Malteser het volgende:
[..]
De hint was niet te missen! Zeker omdat je ook een van de drie was op mijn verdachtenlijstje.
Maar stiekem wist ik het al toen ik de grote doos open maakte.... Je had heel netjes een doos hergebruikt maar de naam van je man stond erop als geadresseerde.
Die jas! Die ziet er tof uit! Wat een mooi pakketquote:Op zondag 18 december 2016 09:19 schreef LuDann het volgende:
Wij hebben ook uitgepakt.Saskia is mijn Santa en ze heeft ongelooflijk haar best gedaan. Het is echt een geweldig pakket, met overal een persoonlijk gedichtje bij.
![]()
[ afbeelding ]
De doos.![]()
[ afbeelding ]
De cadeautjes. Wolk vist de eerste er al uit.
[ afbeelding ]
'Dieeee!'
[ afbeelding ]
Wolk had bedacht dat je hiermee ook goed muziek kon maken.![]()
[ afbeelding ]
De hele buit bij elkaar. Een boek van Piled Higher and Deeper (zo leuk, ik volg ze ook op FB), een Nederlandstalig SF boek (helemaal naar wens) een supermooie jas voor Wolk en een heel net shirtje, kaarsjes (ruiken lekker!), een ratel en kleppers voor Wolk om mooi muzikaal mee te zijn, een theemok voor op mijn werk met bijgaande Jasmijnthee, een fotolijstje voor op mijn werk, twee keer lekker verwenspul voor mijn voeten
, chocola voor mij en voor mijn lief, en een handgemaakte sleutelhanger!
[ afbeelding ]
Een van de gedichtjes, waar ik hardop om moest lachen. De desbetreffende sleutelhanger is echt superleuk en prijkt al aan mijn sleutelbos. Ik vind vooral het zwaardje eraan een leuk detail, vanwege de hobby van Saskia.
Dank je wel lieve Santa, ik had me niks leukers kunnen wensen!!
Pssst, je adresquote:Op zondag 18 december 2016 09:35 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Hier ook uitgepakt
De doos _ foetsieee :-)
Cadeautjes![]()
Super leuk ingepakt ook allemaal!
[ afbeelding ]
Uitgepakt. Wow, wat veel en wat leuk! De juf L mok gaat mee naar mijn werk. De pennen, stickers en memoblaadjes natuurlijk ook. De meiden zijn al druk aan het spelen met de muziekinstrumenten. Die wilde ik al voor hun verjaardag vragen, schot in de roos dus! De kerstmutsen is L al heel de tijd mee aan het spelen. De chocoen de knabbeltjes komen zeker wel op. Super leuk boekje om voor te lezen. En leuke stofjes om iets te maken. In het nieuwe huis krijg ik mijn eigen naaikamertje.
[ afbeelding ]
N probeert te fluiten
[ afbeelding ]
L is blij met de sambabal
[ afbeelding ]
Samen instrumentjes bespelen
[ afbeelding ]
Adres is weg. Foto van de doos dus ookquote:Op zondag 18 december 2016 09:38 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Pssst, je adres![]()
We wonen niet ver bij elkaar vandaan zie ik
En wat een toffe dingen, nu al
It was me! Het was de Twix hè die mijn identiteit verraadde? Had je de letterhint in al mijn posts hier door?quote:Op zondag 18 december 2016 09:48 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik heb net uitgepakt! Malteser, jij bent het hè?!![]()
Wat een ontzettend leuk pakket, wat veel pakjes! Ik ga straks de foto's uploaden want ik moet nu zo weg maar echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ondanks dat je me niet zo goed kent heb je echt leuke dingen gekocht! Die chocola, die foam van Rituals (ik stond van de week mee in mijn handen met die geur, echt!!), stiften en stickers voor Eva, geurstokjes, een hartje, Italiaanse kruiden, koekjesvormpjes en.. een Twix
De twix ja! Mijn man was verbaasd dat ik door een Twix wist wie je wasquote:Op zondag 18 december 2016 09:53 schreef Malteser het volgende:
[..]
It was me! Het was de Twix hè die mijn identiteit verraadde? Had je de letterhint in al mijn posts hier door?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |