https://nl.strawberrynet.com/vat_refund.aspxquote:Op zondag 11 december 2016 14:43 schreef Twiitch het volgende:
De site die je linkt verscheept vanuit Hongkong, dus grote kans dat daar nog 21% BTW en invoeringskosten van meer dan 10¤ bovenop gaan komen denk ik?
Ik haal het zelf meestal van Parfumania of Parfumsuper oid.
Oh dat is wel netjes van ze.quote:Op zondag 11 december 2016 15:07 schreef Argo het volgende:
[..]
https://nl.strawberrynet.com/vat_refund.aspx
Ja dat regelen ze heel netjes. Bonnetje goed bewaren en binnen no time heb je het terug van ze.quote:Op zondag 11 december 2016 15:07 schreef Argo het volgende:
[..]
https://nl.strawberrynet.com/vat_refund.aspx
Geeft post.nl je een bonnetje? Dat scan je in en dan stuur je die op?quote:Op zondag 11 december 2016 15:29 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja dat regelen ze heel netjes. Bonnetje goed bewaren en binnen no time heb je het terug van ze.
Ik bestel er geen parfum, maar wel make-up.
https://nl.strawberrynet.(...)-parfum-spray/49903/ Dat is de parfumquote:Op zondag 11 december 2016 16:36 schreef k_man het volgende:
Waarom koop je eigenlijk parfum? Dat is extreem duur. Op de site die je noemt is het nog steeds honderden euro's per flesje. Ik hou het wel bij eau de toilette.
Nee, dat is eau de parfum. Parfum voor heren wordt vrijwel niet gemaakt en wat er wel is, is extreem duur. Dit is bijv. parfum.quote:Op zondag 11 december 2016 16:54 schreef Argo het volgende:
https://nl.strawberrynet.(...)-parfum-spray/49903/ Dat is de parfum
Ja er zit dan een bon op je pakketje met de kosten gespecificeerd. Daar kan je gewoon een foto van maken.quote:Op zondag 11 december 2016 15:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Geeft post.nl je een bonnetje? Dat scan je in en dan stuur je die op?
En jij betaald met creditkaart? Ik geef ze wel mijn paypal denk ik.
Heb je soms ook dat er geen douane kosten zijn? Of zijn die er echt altijd? Heb met iDEAL betaald maar ik zal mijn paypal geven.quote:Op zondag 11 december 2016 17:11 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja er zit dan een bon op je pakketje met de kosten gespecificeerd. Daar kan je gewoon een foto van maken.
Ik betaal altijd met Paypal.
Aah okay sorry! Ja parfum puur is niet te betalen.quote:Op zondag 11 december 2016 17:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, dat is eau de parfum. Parfum voor heren wordt vrijwel niet gemaakt en wat er wel is, is extreem duur. Dit is bijv. parfum.
De laatste tijd moet ik altijd extra kosten betalen. Voorheen had ik dat niet altijd. Controle is miss strenger nu.quote:Op zondag 11 december 2016 17:21 schreef Argo het volgende:
[..]
Heb je soms ook dat er geen douane kosten zijn? Of zijn die er echt altijd? Heb met iDEAL betaald maar ik zal mijn paypal geven.
Hmm ja klote is dat... Kun je me ook een beetje zeggen hoe lang het vaak duurt eer je het in huis hebt?quote:Op zondag 11 december 2016 17:39 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
De laatste tijd moet ik altijd extra kosten betalen. Voorheen had ik dat niet altijd. Controle is miss strenger nu.
Eerst met spul uit China eigenlijk nooit, maar volgens mij zijn de steekproefgroottes/controles bij de douane veranderd, laatste jaar bij meer dan de helft wel extra kosten gehad eigenlijk. Al ligt het er ook aan welke waarde de webshop opgeeft, als ze het als 'gift' verzenden of een waarde onder de 22¤ noteren dan is de kans heel klein dat die eruit gepikt wordt.quote:Op zondag 11 december 2016 17:21 schreef Argo het volgende:
[..]
Heb je soms ook dat er geen douane kosten zijn? Of zijn die er echt altijd?
Dit. Ici Paris XL heeft goede prijzen en je hebt geen gezeik.quote:Op zondag 11 december 2016 18:34 schreef Fer het volgende:
Omdat alles tegenwoordig ieder geval door de rontgenscanner gaat om daarna eruit gepikt te worden.
Maar is het niet leuker om een geurtje in een echte winkel te proberen en allemaal verschillende te proberen. Werken vaak leuke meiden en ze nemen de tijd voor je. Geurtje moet ook matchen met je lichaam.
Die willen gewoon verkopen. Bij alles zullen ze zeggen. Past goed bij u.quote:Op zondag 11 december 2016 18:34 schreef Fer het volgende:
Omdat alles tegenwoordig ieder geval door de rontgenscanner gaat om daarna eruit gepikt te worden.
Maar is het niet leuker om een geurtje in een echte winkel te proberen en allemaal verschillende te proberen. Werken vaak leuke meiden en ze nemen de tijd voor je. Geurtje moet ook matchen met je lichaam.
Nou, nog nooit meegemaakt dat zo'n griet aan mijn polsje ging ruiken. Zou wel grappig zijn.quote:Op zondag 11 december 2016 18:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Die willen gewoon verkopen. Bij alles zullen ze zeggen. Past goed bij u.
Doorgaans 2-3 weken.quote:Op zondag 11 december 2016 17:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm ja klote is dat... Kun je me ook een beetje zeggen hoe lang het vaak duurt eer je het in huis hebt?
Ze hebben wel een punt hoor. Ici Paris heeft regelmatig aanbiedingen en vaak krijg je ook vouchers waarmee je nog meer korting krijgt als je vaker besteld. Je hebt dan wel het voordeel dat je uitgebreid kan ruiken en vragen om adviezen. Tuurlijk, ze willen verkopen, maar het is wel fijn om een impressie te krijgen van een geur alvorens je hem koopt.quote:Op zondag 11 december 2016 18:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Die willen gewoon verkopen. Bij alles zullen ze zeggen. Past goed bij u.
Neejoh het is de verassing van de blind buy wat het spannend maaktquote:Op maandag 12 december 2016 14:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ze hebben wel een punt hoor. Ici Paris heeft regelmatig aanbiedingen en vaak krijg je ook vouchers waarmee je nog meer korting krijgt als je vaker besteld. Je hebt dan wel het voordeel dat je uitgebreid kan ruiken en vragen om adviezen. Tuurlijk, ze willen verkopen, maar het is wel fijn om een impressie te krijgen van een geur alvorens je hem koopt.
Dit klopt ik doe graag blind buys.quote:Op maandag 12 december 2016 16:12 schreef shiftsix het volgende:
[..]
Neejoh het is de verassing van de blind buy wat het spannend maakt
net een boosterpack pokemon toen we klein waren
Je kunt ook een geurtje dat je in de winkel getest hebt later online bestellen (al is dat natuurlijk wel waar winkels aan ten onder gaan). Het is namelijk sowieso niet slim om direct een luchtje te kopen, als het je na het opspuiten bevalt. De basisgeur, waar je het grootste deel van de dag naar ruikt, ruik je dan nog niet. Dus sowieso altijd even een kwartier tot half uurtje iets anders gaan doen en dan pas oordelen.quote:Op zondag 11 december 2016 18:34 schreef Fer het volgende:
Juistquote:Op maandag 12 december 2016 19:42 schreef Fer het volgende:
Ik kan alleen maar concluderen dat:
A het Ts niet uitmaakt hoe het geurtje ruikt
B Ts alleen interesse heeft in het merk en of het nep is of niet
Ik draag vooral niche parfum of parfum die niet zo bekend is. Ik wil niet ruiken als iedereen.quote:Op woensdag 14 december 2016 11:04 schreef Azpilicueta het volgende:
Mijn persoonlijke aanraders zijn als volgt. Moet wel zeggen dat ik veelal designer parfum aanschaf en mij niet zo bezig houd met de niche markt.
Fris: Dior Sauvage, ruikt niet bijzonder, maar toch lijkt iedereen het lekker te vinden.
Kruidig: Giorgio Armani: Profumo of Paco Rabanne: Prive
Speciaal: Aventus Creed
Alledaags goedkoop: Mont Blanc: Individuel of Joop roze
Aventus Creed is mijn favoriet, maar is ook verreweg het duurst (200+- voor 75ml). Kost wat, maar dan heb je ook wat.
Spaarpotje kapot gooien en creed aventus kopen. Heel erg goed en weinig mensen dragen het vanwege de kosten. Maar dat is het waardquote:Op woensdag 14 december 2016 17:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik draag vooral niche parfum of parfum die niet zo bekend is. Ik wil niet ruiken als iedereen.
Lolita Lempicka Au Masculinquote:Op woensdag 14 december 2016 17:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Spaarpotje kapot gooien en creed aventus kopen. Heel erg goed en weinig mensen dragen het vanwege de kosten. Maar dat is het waard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |