Echt jaquote:Op zondag 11 december 2016 11:36 schreef Dotteke het volgende:
Of we zitten met die kutstem van Kef, of hij maakt herrie met schuren of zagen, wat mij betreft![]()
Kef kef
quote:Op zondag 11 december 2016 11:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij heeft er in ieder geval een in z'n bed.
GMquote:Op zondag 11 december 2016 11:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goedemorgen.
Wie stemt er in godsnaam op Kevinquote:Op zondag 11 december 2016 11:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goedemorgen.
wil ik eerder zeggen, wie stemt er op die geldwolf Gina, die hoort op plek 15 te staanquote:
quote:Op zondag 11 december 2016 11:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Allemaal op Jessie stemmen Boyd op 1 is onzin nog
Rowena staat helemaal goed op plek 15 .quote:Op zondag 11 december 2016 11:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
wil ik eerder zeggen, wie stemt er op die geldwolf Gina, die hoort op plek 15 te staan
quote:Op zondag 11 december 2016 11:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Rowena staat helemaal goed op plek 15 .
Wie stemt er in vredesnaam op een ander dan Do?quote:
quote:Op zondag 11 december 2016 11:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Rowena staat helemaal goed op plek 15 .
Heel Nederlandquote:Op zondag 11 december 2016 11:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wie stemt er in vredesnaam op een ander dan Do?
oke op plek 14 dan, daar hoort die geldwolf gina te staanquote:
Tik even 5000000 X Gina hebben we dat ook weer gehadquote:Op zondag 11 december 2016 11:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
oke op plek 14 dan, daar hoort die geldwolf gina te staan
quote:Op zondag 11 december 2016 11:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Nieuwe productlijn ''Schaam je dood''
Er zit nu een ster met Utopia logo op de kerstboom.quote:Op zondag 11 december 2016 11:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Nieuwe productlijn ''Schaam je dood''
Leuk om naar een hater te sturen welquote:Op zondag 11 december 2016 11:48 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Er zit nu een ster met Utopia logo op de kerstboom.
jij alleen en het wordt vervelend.quote:Op zondag 11 december 2016 11:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wie stemt er in vredesnaam op Do?
Mooi! Alleen al om die paniekkoppen bij anderen te zien ..zoals een Gina .. Ruudje...quote:
quote:Op zondag 11 december 2016 11:52 schreef snetje het volgende:
[..]
Mooi! Alleen al om die paniekkoppen bij anderen te zien ..zoals een Gina .. Ruudje...
waarom, ik ben nu tenminste gewoon eerlijk, ik weet dat ik nooit had moeten liegen tegen jullie, en dat spijt mij heel erg, maar kunnen we nu weer normaal doen alsjeblieftquote:Op zondag 11 december 2016 11:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Tik even 5000000 X Gina hebben we dat ook weer gehad
Daar gaan we nog even over stemmen...quote:Op zondag 11 december 2016 11:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
waarom, ik ben nu tenminste gewoon eerlijk, ik weet dat ik nooit had moeten liegen tegen jullie, en dat spijt mij heel erg, maar kunnen we nu weer normaal doen alsjeblieft
quote:Op zondag 11 december 2016 11:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar gaan we nog even over stemmen...
suh wilt un maandaalah tattoo.quote:Op zondag 11 december 2016 11:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Row over Tat's ze gaan er nog trashier uitzien allemaal
Er zijn wel leuke hoor. Maar voor een vrouw vind ik die enorme dingen spuuglelijk.quote:Op zondag 11 december 2016 11:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Row over Tat's ze gaan er nog trashier uitzien allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscia mens recti, famae mendacia ridet
Ja die is nog wel guitigquote:Op zondag 11 december 2016 12:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zijn wel leuke hoor. Maar voor een vrouw vind ik die enorme dingen spuuglelijk.
Dit vind ik een schatje
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 december 2016 11:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En dan zeker vlak boven je bilnaad?quote:Op zondag 11 december 2016 12:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zijn wel leuke hoor. Maar voor een vrouw vind ik die enorme dingen spuuglelijk.
Dit vind ik een schatje
[ afbeelding ]
ik niet ! haha...quote:Op zondag 11 december 2016 11:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 december 2016 12:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan zeker vlak boven je bilnaad?
quote:Op zondag 11 december 2016 12:03 schreef mazaru het volgende:
[..]nee joh! Ik wil hem wel kunnen zien zonder dat ik op een scene uit de Excorsist lijk
[..]nee joh! Ik wil hem wel kunnen zien zonder dat ik op een scene uit de Excorsist lijk
Ze liep de hele tijd al te zuigenquote:Op zondag 11 december 2016 12:04 schreef snetje het volgende:
Billy en Jessie weer mot met elkaar maar we mogen het blijkbaar niet zien...
Do heeft dus al 3 dagen geen beurt meer gehad en is weer boos...quote:
Ram moest vannacht al aan Bas ruiken van Do, of hij moest douchen of dat het nog wel kon.quote:Op zondag 11 december 2016 12:05 schreef snetje het volgende:
Bas moet douchen van Do ...dit is al de 3e dag...
Waar hadden ze het over do heeft vast weer sorry gezegdquote:Op zondag 11 december 2016 12:02 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zien ze eruit en de kast
nee Bas ging beter zijn best doen. Geen idee waar het over ging. Ik kijk niet naar die twee met hen toneelstukjesquote:Op zondag 11 december 2016 12:07 schreef r0ydr het volgende:
[..]
Waar hadden ze het over do heeft vast weer sorry gezegd
Bas zal wel weer moeten woeien... of hoe noemt ze dat ook alweer ..mevrouw krijgt te weinig aandacht..quote:Op zondag 11 december 2016 12:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
nee Bas ging beter zijn best doen. Geen idee waar het over ging. Ik kijk niet naar die twee met hen toneelstukjes
Toch triest dat Do aan Ram vraagt of Bas stinkt of niet.quote:Op zondag 11 december 2016 12:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ram moest vannacht al aan Bas ruiken van Do, of hij moest douchen of dat het nog wel kon.
Ram ging bijna over haar nek.
pff zeg dat. Irritant mormel. En constant staat die camera op die tweequote:Op zondag 11 december 2016 12:09 schreef snetje het volgende:
[..]
Bas zal wel weer moeten woeien... of hoe noemt ze dat ook alweer ..mevrouw krijgt te weinig aandacht..
In de COS van gisteravondquote:Op zondag 11 december 2016 12:10 schreef Angelique61 het volgende:
Is er een fotootje van de tattoo van Billy, die heb ik gemist gisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |