abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  donderdag 10 januari 2019 @ 20:19:48 #101
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_184325706
registreer om deze reclame te verbergen
TVP

Ik heb nu wel leuke mensen om mij heen maar mijn gevoel snakt naar meer en om ook een standaard studerend uitgaansmeisje te zijn.

Nu heb ik wel vrienden.. maar de meesten ervan zijn autistisch. Mijn vriendinnen zijn allemaal niet autistisch en normaal, maar ze houden wel van mij om wie ik ben.

Maar ik haat mijn introversie. Ik heb gewoon vaak geen zin om sociaal te doen.. ook omdat ik bang ben wat anderen van mij denken.

Ik ben namelijk best wel kinderachtig, kinderachtige stem en ik kom daardoor heel onschuldig maar dus ook niet zo assertief over op anderen. Daarnaast heb ik vaak de drang om zomaar met mijn hoofd te schudden of rare bewegingen te maken.. dat is om mijn stress kwijt te raken. Maar hierdoor zie ik er dan echt mogolisch of “downie” uit..
Dus ik houd dat altijd tegen op werk, maar op de fiets en thuis ben ik weer mijzelf.

Weet iemand tips voor mij?

Mijn mimiek etc heeft wss ook te maken met mijn autisme maar als ik dat allemaal niet doe kom ik wel heel normaal en standaard meisje over. Maar ik heb erg die drang eenmaal..
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')