Nu nog? Kan je beter doorhalen tochquote:
Wat sentimenteelquote:Op zondag 11 december 2016 05:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee lag beetje op de bank wijn te drinken en te denken
Wanneer ga je weer tripje maken?quote:
Lekker hoor. Alleen Reykjavik schijnt niet zo heel boeiend te zijnquote:Op zondag 11 december 2016 05:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niet voorlopig. Misschien wat kortere reisjes. Wil wel naar IJsland
heb me er niet zo in verdiept nog. Maar beetje warme bronnen, geisers en leuke meisjesquote:Op zondag 11 december 2016 05:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor. Alleen Reykjavik schijnt niet zo heel boeiend te zijn
Wel duur vergeleken met Aziequote:Op zondag 11 december 2016 05:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb me er niet zo in verdiept nog. Maar beetje warme bronnen, geisers en leuke meisjes
En buiten hoofdstad denk ik niet dat je in hostels gaat zitten daar. Meer tentje meequote:Op zondag 11 december 2016 05:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja dat is wel het nadeel. Maar je hoeft er ook geen maanden heen
absoluut geen tentquote:Op zondag 11 december 2016 05:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En buiten hoofdstad denk ik niet dat je in hostels gaat zitten daar. Meer tentje mee
Vroeg op voor de zondagquote:
quote:
Lekker he die plak vloeren in discotheken en kroegenquote:Op zondag 11 december 2016 05:44 schreef JanCees het volgende:
M'n schoenen zijn helemaal naar de tering
Dat leg ik morgen wel uit
Mzzl.
nee iemand dacht dat we wel konden afsnijden door via het land te lopen. Alleen was ie even vergeten dat het de hele avond geregend hadquote:Op zondag 11 december 2016 07:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker he die plak vloeren in discotheken en kroegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |