Als je in een heel vast ritme zit waarin je veel werkt is dat wel echt vermoeiend. Echt kut, moet je ook nog vroeg naar bed. En je hebt dan al weinig vrije tijd voor jezelf.quote:Op zondag 11 december 2016 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben ook vrij moe iedere avond als ik thuiskom. Koken schiet er teveel bij in.
Goed voornemen van mij is om vaker te koken. Desnoods grote maaltijden die ik op kan warmen voor 2 of 3 dagen.
Ja, klopt.quote:Op zondag 11 december 2016 14:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jammer dat je geen native English speaker bent.
Anders had je nog wel opties om goud geld te verdienen.
Ik ga tegenwoordig vaak vroeger naar huis. Yolo.quote:Op zondag 11 december 2016 14:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je in een heel vast ritme zit waarin je veel werkt is dat wel echt vermoeiend. Echt kut, moet je ook nog vroeg naar bed. En je hebt dan al weinig vrije tijd voor jezelf.
gelukkig hoef ik maar 650m te fietsenquote:
Prima toch.quote:Op zondag 11 december 2016 14:07 schreef Fok-it het volgende:
Moet oudejaarsdag gewoon werken, kutleef
als je maar rond elf uur klaar bent tochquote:Op zondag 11 december 2016 14:07 schreef Fok-it het volgende:
Moet oudejaarsdag gewoon werken, kutleef
Nou ja, ik heb nog geen plannen dus tot laat werken zorgt er voor dat dat nog wel een dingetje wordtquote:Op zondag 11 december 2016 14:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Prima toch.
Toch geen zak te doen op oudjaarsdag.
Tot hoe laat.quote:Op zondag 11 december 2016 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb nog geen plannen dus tot laat werken zorgt er voor dat dat nog wel een dingetje wordt
Oh ja, dat sowieso welquote:Op zondag 11 december 2016 14:08 schreef supersof het volgende:
[..]
als je maar rond elf uur klaar bent toch
7quote:
Je zit in Thailand toch?quote:Op zondag 11 december 2016 14:10 schreef Insomnia_ het volgende:
O nee ik heb plannen met NYE.
Dat wordt niet om 00:30 slapen
Ik moet ook weer.quote:
ik hoef gelukkig maar een keer per drie maandenquote:Op zondag 11 december 2016 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet ook weer.
Al 5 weken geleden.
Gaat niet goed.
Ik om de 3 weken ga ik.quote:Op zondag 11 december 2016 14:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ik hoef gelukkig maar een keer per drie maanden
wow vaakquote:Op zondag 11 december 2016 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik om de 3 weken ga ik.
Alleen mijn kapper is op reis voor 4 weken naar Afrika ergens, weet niet precies.
Dus moet voor de kerst nog maar even freshen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |