Ja, maar is al een tijd uitquote:
Helaas niet, anders had jij nu dan ook wel de ware mrs style gevondenquote:Op zondag 11 december 2016 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal dezelfde interesses hebben.
Die Hans van Breukelen heeft geen enkele visie. Het ligt alleen maar aan mentaliteit en de wil om te winnen bij die man, die hele PSV-kliek moet je ver bij het technisch beleid vandaan houden.quote:Op zondag 11 december 2016 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mja. Snap meer in het algemeen waar ze mee bezig zijn.
Ik hoef niet een vriendin met perse dezelfde interesses hoorquote:Op zondag 11 december 2016 21:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Helaas niet, anders had jij nu dan ook wel de ware mrs style gevonden
Dat gaat niet goed hoorquote:Op zondag 11 december 2016 21:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil echt dat jr een vriendin krijgt die qua innerlijk op hem lijkt
kan ik wel op een andere manier oplossenquote:Op zondag 11 december 2016 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan er toch seks mee hebben.
Zou wel leuk zijn jaquote:Op zondag 11 december 2016 21:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh balen.
Komt vast wel weer iemand op je pad tegen
opso's glazen bilquote:Op zondag 11 december 2016 21:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Mn glazen bil zegt me dat jr in augustus 2017 tijdens een warme zomernacht een vriendinnetje zal krijgen
qua uiterlijk beter niet want dan zouden het hele lelijke kinderen wordenquote:Op zondag 11 december 2016 21:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil echt dat jr een vriendin krijgt die qua innerlijk op hem lijkt
doe normaal man hartstikke goed opgelost ditquote:Op zondag 11 december 2016 21:37 schreef Elan het volgende:
Zwak hoor Stijn.
GGMM heb ik wat dat betreft meer respect voor als moderator. Die liep tenminste weg voor een discussie.
dat zou echt heel leuk zijn geweestquote:Op zondag 11 december 2016 21:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Als pax nou niet gay was konden we sof aan hem shippen
Mortaxx is beschikbaarquote:Op zondag 11 december 2016 21:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Als pax nou niet gay was konden we sof aan hem shippen
Waar heb jij het over?quote:Op zondag 11 december 2016 21:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doe normaal man hartstikke goed opgelost dit
Scharen?quote:Op zondag 11 december 2016 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
kan ik wel op een andere manier oplossen
Die heeft in elk geval grotere tieten.quote:Op zondag 11 december 2016 21:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee ik gun mortaxx sof niet.
Meer een madame_paonnetje
Gaat niet gebeurenquote:Op zondag 11 december 2016 21:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Mn glazen bol zegt me dat jr in augustus 2017 tijdens een warme zomernacht een vriendinnetje zal krijgen
ga jij niet overquote:Op zondag 11 december 2016 21:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee ik gun mortaxx sof niet.
Meer een madame_paonnetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |