Horen morgenochtend.quote:Op zondag 11 december 2016 03:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoelang denk je dat ze er nog moet blijven?
waar gaat dat over?quote:Op zondag 11 december 2016 03:53 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou beginnen met De Schaduw van de Wind JR. Denk dat jij die heel tof vind, ook manier van schrijven
In het oude centrum van Barcelona ligt het Kerkhof der Vergeten Boeken. Daniel Sempere wordt door zijn vader, weduwnaar en boekhandelaar, meegenomen naar deze geheimzinnige, verborgen wereld van verhalen. Vanaf dat moment neemt Daniels leven een wending die hij niet had kunnen voorzien. Hij mag een boek uitzoeken en kiest De Schaduw van de Wind, geschreven door een zekere Julián Carax. Het boek laat hem niet meer los, ook al schudt de wereld tijdens het grauwe Franco-regime om hem heen op zijn grondvesten.quote:
Die heb ik vroeger gelezen.quote:Op zondag 11 december 2016 03:53 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou beginnen met De Schaduw van de Wind JR. Denk dat jij die heel tof vind, ook manier van schrijven
Goede plottwisten erin?quote:Op zondag 11 december 2016 03:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In het oude centrum van Barcelona ligt het Kerkhof der Vergeten Boeken. Daniel Sempere wordt door zijn vader, weduwnaar en boekhandelaar, meegenomen naar deze geheimzinnige, verborgen wereld van verhalen. Vanaf dat moment neemt Daniels leven een wending die hij niet had kunnen voorzien. Hij mag een boek uitzoeken en kiest De Schaduw van de Wind, geschreven door een zekere Julián Carax. Het boek laat hem niet meer los, ook al schudt de wereld tijdens het grauwe Franco-regime om hem heen op zijn grondvesten.
Ik pas paar jaar geleden, een van mijn favoriete boeken welquote:
Jawel. Vooral gewoon boek waar je echt in opgaatquote:
Niks mis meequote:Op zondag 11 december 2016 03:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel. Vooral gewoon boek waar je echt in opgaat
Wat een KUTboek was dat zegquote:Op zondag 11 december 2016 03:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien moet je catcher in the rye eens lezen JR.
Ik herken eigenlijk alleen de omschrijving nog spijtig genoeg, met veel boeken die ik rond mijn 16e heb gelezen is dat zo.quote:Op zondag 11 december 2016 03:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel. Vooral gewoon boek waar je echt in opgaat
quote:Op zondag 11 december 2016 03:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien moet je catcher in the rye eens lezen JR.
waarom raad je me kutboeken aanquote:
Ik zou graag jouw review erover lezen.quote:Op zondag 11 december 2016 03:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
waarom raad je me kutboeken aan
het klinkt wel interessant maar heb mezelf net al gespoilerd lolquote:Op zondag 11 december 2016 03:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou graag jouw review erover lezen.
nu ben ik wel benieuwdquote:Op zondag 11 december 2016 04:01 schreef Fok-it het volgende:
Terwijl het zelf ook een kutkoter is, met z`n ouwe-lullen drankjes in de stripclub, ga dood Holden Caulfield.
Rare vaardigheden hebben die autisten altijdquote:Op zondag 11 december 2016 04:04 schreef Fok-it het volgende:
Over speedreading gesproken trouwens, ik zag jaren geleden eens een filmpje, die kon 2 paginas tegelijk lezen, echth ziek
Kan hem alleen niet meer terugvinden
Volgens mij was hij dat
Toto is een aardige knul maar ik heb nou nog nooit om die paintjes moeten lachenquote:Op zondag 11 december 2016 04:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Toto is weer lekker bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |