Dat was zonder dwdd gewoon nog een fokker geweest.quote:Op zondag 11 december 2016 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
En die halve gare dichter die ook wel een sbij VI zat die niveauloze dingen de ether op mocht gooien.
Dat is echt walgelijk ja. elk jaar komt er ook weer 10 procent meer muziek in die uitzendingquote:Op zondag 11 december 2016 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Of die kutmuziek die Matthijs per definitie WERELDS vind.![]()
Prem vidn ik wel mooie vent.quote:Op zondag 11 december 2016 02:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Halina Rijn![]()
Paul de Leeuw![]()
Prem![]()
Anansi
El Kwasi
In de categorie Jan-Joost die het stadion van FC Eindhoven een tempel vindt die puur voetbal uitademt.quote:Op zondag 11 december 2016 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Of die kutmuziek die Matthijs per definitie WERELDS vind.![]()
Ik kan wel lachen om Prem maar wou ook iemand noemen die in het verleden veel kwam bij dwddquote:
al die voorzichtig gesponsorde itemsquote:Op zondag 11 december 2016 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is echt walgelijk ja. elk jaar komt er ook weer 10 procent meer muziek in die uitzending
Dat je een vaste band hebt oke, maar dan heb je nog 1 of 2 items aan tafel die ook nog eens over muziek gaanecht fucking boeiend
Ik kon altijd wel lachen om zijn columns in de VI, maar hij moet niet op tv komen.quote:Op zondag 11 december 2016 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
En die halve gare dichter die ook wel een sbij VI zat die niveauloze dingen de ether op mocht gooien.
Danny bedoel je? Die zit nu bij NPO hequote:Op zondag 11 december 2016 02:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kan wel lachen om Prem maar wou ook iemand noemen die in het verleden veel kwam bij dwdd
Hij is nu bij pownews.
Alleen aanzetten voor sportquote:Op zondag 11 december 2016 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Daarom beter geen TV kijken.
Het meest matige medium ooit.
Die items waar schrijvers maandelijks een boek mogen presenteren en die theater groepen die een stukje mogen spelen zijn niet voorzichtig meer.quote:Op zondag 11 december 2016 02:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
al die voorzichtig gesponsorde items
Nee Prem maakt nu filmpjes voor powned.quote:Op zondag 11 december 2016 02:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Danny bedoel je? Die zit nu bij NPO he
Solomonica de Winter bij DWDD heb jij vast met je broekje uit gekekenquote:Op zondag 11 december 2016 02:55 schreef Fylax het volgende:
Ik vind die boekgasten en gasten die hun tvshow komen pluggen bij Pauw ook echt emogifwaardig
?quote:Op zondag 11 december 2016 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Solomonica de Winter bij DWDD heb jij vast met je broekje uit gekeken
Ik zat ooit eens bij haar in de tramquote:Op zondag 11 december 2016 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Solomonica de Winter bij DWDD heb jij vast met je broekje uit gekeken
Heb jij de Braboneger al gezien dat is wel grappig.quote:Op zondag 11 december 2016 02:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/329729
ECHT?quote:Op zondag 11 december 2016 02:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat ooit eens bij haar in de tram![]()
Jammer dat ik een laffe hond ben en niks durfde te zeggen.
Geniaal jaquote:Op zondag 11 december 2016 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind die items met die vluchteling van pownews erg geestig.
Stiekem zaten we ineens naast elkaarquote:Op zondag 11 december 2016 02:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ECHT?
Ik ook namelijkDat heb ik ook op fok gezet
![]()
TOen was ik in Amsterdam, stapte ze net uit.
Ik ook wel erg nep dat wel.quote:Op zondag 11 december 2016 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind die items met die vluchteling van pownews erg geestig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |