Zou sowieso dit forum wel ten goede komenquote:Op zondag 11 december 2016 00:24 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Denk dat dit onderwerp in z'n gezicht gesmeten wordt in elk topic de komende maanden als hij weer tof gaat doen. Beter wordt ie geband voor zijn eigen bestwil.
Kansloos weer dit.quote:Op zondag 11 december 2016 00:24 schreef p078 het volgende:
[..]
Dat denk jij. Je kan wel een hoog tempo hebben maar als je niks raakt dan heb je niks aan een hoogtempo. Ik zeg altijd beste tackiet was die van Mohammed Ali: Float like a butterfly sting like a bee. Waarom denk je dat Nicky Holzen heeft verloren hij heeft geen pepernoot geraakt.
Rico was blij dat hij naar huis mocht.
Tot het volgende gevecht waar Badr weer verliest.quote:Op zondag 11 december 2016 00:24 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Denk dat dit onderwerp in z'n gezicht gesmeten wordt in elk topic de komende maanden als hij weer tof gaat doen. Beter wordt ie geband voor zijn eigen bestwil.
Ik merk wel dat je hier veel verstand van hebtquote:Op zondag 11 december 2016 00:24 schreef p078 het volgende:
[..]
Dat denk jij. Je kan wel een hoog tempo hebben maar als je niks raakt dan heb je niks aan een hoogtempo. Ik zeg altijd beste tackiet was die van Mohammed Ali: Float like a butterfly sting like a bee. Waarom denk je dat Nicky Holzen heeft verloren hij heeft geen pepernoot geraakt.
goffedomme wat mooi.quote:Op zondag 11 december 2016 00:06 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Weet de precieze woorden niet meer, alleen dat de arrogantie ervan afdroop (precies datgene waar ik zo'n hekel aan heb bij hem).
[..]
Lekker boeiend. PVSCL is butthurt en we kunnen hem uitlachen: daar gaat het om.
Ik durf te wedden dat die loser de komende dagen ook weer tof gaat doen op Twitter of zoiets. Alleen jammer dat het lastig wordt om met één hand te typen.quote:Op zondag 11 december 2016 00:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Tot het volgende gevecht waar Badr weer verliest.
Haha, ja Nieky is wel een goed voorbeeld. Die heeft voor de rest ook niet jarenlang aan de top gestaan binnen zijn divisiequote:Op zondag 11 december 2016 00:24 schreef p078 het volgende:
[..]
Verliezerspraat hè.quote:Op zondag 11 december 2016 00:27 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
goffedomme wat mooi.
Wat als Badr de arm van Rico had gebroken? Dan laten de reacties van pscvl zich wel raden.
Nu zijn rechterarm dubbel gevouwen ligt zal het ook zijn effect hebben op zijn liefdeslevenquote:Op zondag 11 december 2016 00:27 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat die loser de komende dagen ook weer tof gaat doen op Twitter of zoiets. Alleen jammer dat het lastig wordt om met één hand te typen.
Inderdaad, wie moet nu die Fleshlight bedienen? Misschien heeft Ronaldo nog wel tijd.quote:Op zondag 11 december 2016 00:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nu zijn rechterarm dubbel gevouwen ligt zal het ook zijn effect hebben op zijn liefdesleven
Over aftasten gesproken: hoe gaat Badr nu het lichaam van Ronaldo betasten?quote:Op zondag 11 december 2016 00:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Rico was gewoon nog aan het aftasten terwijl Badr al buiten adem was
wat een homo is die hari ook.quote:Op zondag 11 december 2016 00:28 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Verliezerspraat hè.Wees een vent en slik het in, net als Badr.
Ik denk dat Badr voorlopig de bitch is.quote:Op zondag 11 december 2016 00:31 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Over aftasten gesproken: hoe gaat Badr nu het lichaam van Ronaldo betasten?
Doen!!!quote:Op zondag 11 december 2016 00:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Laten we massaal toeterend door de mocro wijken gaan rijden
Toch was hij outclased door Cédric Doumbé. Wat een talent. Beste partij van vandaag.quote:Op zondag 11 december 2016 00:27 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Haha, ja Nieky is wel een goed voorbeeld. Die heeft voor de rest ook niet jarenlang aan de top gestaan binnen zijn divisie
Net zoals hij de baas was omdat hij te laat was met de persconferentie, de baas omdat hij voor de stare down weg liep, de baas omdat hij de stare-down 'won', maar uiteindelijk is hij degene die een illusie en een gebroken arm rijker is.quote:Op zondag 11 december 2016 00:39 schreef PSVCL het volgende:
Rico come here! na de match was wel een afgang voor Rico.
Zelfs met een gebroken arm is Badr de baas over Rico.
Maar we zullen het komend jaar wel zien wie de sterkste is.
Topic blijft wel leven
Weet je wat er erger is dan een verliezer zijn? Een slechte verliezer zijn.quote:Op zondag 11 december 2016 00:39 schreef PSVCL het volgende:
Rico come here! na de match was wel een afgang voor Rico.
Zelfs met een gebroken arm is Badr de baas over Rico.
Maar we zullen het komend jaar wel zien wie de sterkste is.
Topic blijft wel leven
En wat nog erger is. Een slechte winnaar zijn.quote:Op zondag 11 december 2016 00:42 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Weet je wat er erger is dan een verliezer zijn? Een slechte verliezer zijn.
Die mening deel ik met je. Cedric deed het heel erg goed en heeft zich heel goed ingesteld op de vechtstijl van Nieky. Maar om dan net te doen alsof de vechtspel van Nieky inferieur is slaat helemaal nergens op. Hij staat niet voor niets zo lang aan de top net als Rico. Jongens zoals Cedric moeten het hebben van pieken, maar als je de beste wilt zijn en blijven moet je berekend een gevecht ingaan.quote:Op zondag 11 december 2016 00:41 schreef p078 het volgende:
[..]
Toch was hij outclased door Cédric Doumbé. Wat een talent. Beste partij van vandaag.
Dit is wel een deluxe twist aan de slachtofferrol. Chapeau.quote:Op zondag 11 december 2016 00:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En wat nog erger is. Een slechte winnaar zijn.
Zoals veel van de Nederlanders hier die maar wat graag proberen om Marokkanen over de zeik te helpen
Goh, hoe zou de aversie jegens marokkanen nou toch komen?quote:Op zondag 11 december 2016 00:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zoals veel van de Nederlanders hier die maar wat graag proberen om Marokkanen over de zeik te helpen
quote:Op zondag 11 december 2016 00:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit is wel een deluxe twist aan de slachtofferrol. Chapeau.
Fijn dat je mijn punt bevestigt.quote:Op zondag 11 december 2016 00:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Omgquote:Op zondag 11 december 2016 00:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 december 2016 00:52 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Omg![]()
![]()
Heeft je vrouw haar snor weer te lang laten staan? Kietelt zo erg he, als ze daar beneden bezig is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |