Dit kan je geen winst noemen.quote:Op zondag 11 december 2016 00:04 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Gelijkspel? Wat zeg je?Rico heeft gewonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2016 00:05:58 ]
Ja dat klopt maar de winnaar is dan wel officieel Rico.quote:Op zondag 11 december 2016 00:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dit kan je geen winst noemen.
Badr blesseerde zich
Onze huis Marokkaan van KLB heeft er natuurlijk moeite mee dat die opgefokte berber erbij loopt als mummie dankzij Rico Verhoevenquote:Op zondag 11 december 2016 00:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Da's geen gelijkspel he, da's winst voor Verhoeven.
Typische marokkaan dusquote:Op zondag 11 december 2016 00:03 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hij gaf credits aan Rico van dat hij een van de beste is maar hij stelde ook voor om het volgend jaar weer te doen en hij zweert dat hij hem kapot zal slaan volgend jaar.
Denk je dat Badr zich net zo respectvol had gedragen als Rico zijn arm had gebroken?quote:Op zondag 11 december 2016 00:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Badr blesseerde zich
Zo wilde Rico toch ook niet winnen?quote:Op zondag 11 december 2016 00:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Badr blesseerde zich
Weet de precieze woorden niet meer, alleen dat de arrogantie ervan afdroop (precies datgene waar ik zo'n hekel aan heb bij hem).quote:Op zondag 11 december 2016 00:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat hij 'm de volgende keer wél neerslaat?Ik had het vreemder gevonden als hij er niet zoiets in zou mikken
Lekker boeiend. PVSCL is butthurt en we kunnen hem uitlachen: daar gaat het om.quote:Op zondag 11 december 2016 00:03 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Het was echt geluk eerlijk gezegd, voor hetzelfde brak Badr Rico's neus
Jammer voor de pot.quote:Op zondag 11 december 2016 00:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zo wilde Rico toch ook niet winnen?Betekent tuulk niet dat hij niet heeft gewonnen
quote:Op zondag 11 december 2016 00:06 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Weet de precieze woorden niet meer, alleen dat de arrogantie ervan afdroop (precies datgene waar ik zo'n hekel aan hem bij hem).
[..]
Lekker boeiend. PVSCL is butthurt en we kunnen hem uitlachen: daar gaat het om.
Waar is de beest modus? Badr was toch niet kapot te krijgen? Wat een mongooltje ben jij zegquote:Op zondag 11 december 2016 00:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Badr blesseerde zich
Ik kon het wel waarderen, Rico geloof ik ook welquote:Op zondag 11 december 2016 00:06 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Weet de precieze woorden niet meer, alleen dat de arrogantie ervan afdroop (precies datgene waar ik zo'n hekel aan hem bij hem).
Rico kon natuurlijk ook nooit weten dat Badr zijn voorarmen net twijgjes zijn die met een knietje al overdwars gaanquote:Op zondag 11 december 2016 00:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zo wilde Rico toch ook niet winnen?Betekent tuulk niet dat hij niet heeft gewonnen
Da's zeker waar. Vooral omdat als je strategie is om iemand (Badr) uit te putten, het kan overkomen dat je stond te verliezen als je tegenstander geblesseerd uitvalt voor de derde rondequote:
Whehehehehehehehehehehehehehehehehehehequote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:36 schreef PSVCL het volgende:
Zag hem afgelopen weken een paar keer voorbij komen op TV , oa bij peptalk (Ziggo) en RTL LN ivm met de partij tegen Bard op 10 december.
Wat een grote bek heeft die gozer, arrogant mannetje is het ..
Kan niet wachten totdat Badr hem ff op zijn plek zet.
[ afbeelding ]
Ach, de échte nasleep komt de komende dagen wel met de persconferenties en de steken op Twitter.quote:Op zondag 11 december 2016 00:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik kon het wel waarderen, Rico geloof ik ook wel
Opgefokte Berber is dubbel, is net zoiets zeggen als Nederlandse Nederlander.quote:Op zondag 11 december 2016 00:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Onze huis Marokkaan van KLB heeft er natuurlijk moeite mee dat die opgefokte berber erbij loopt als mummie dankzij Rico Verhoeven
Speaking of which, moet je voor de grap hun bovenbenen eens vergelijkenquote:Op zondag 11 december 2016 00:06 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Rico kon natuurlijk ook nooit weten dat Badr zijn voorarmen net twijgjes zijn die met een knietje al overdwars gaan
quote:Op zondag 11 december 2016 00:08 schreef Azpilicueta het volgende:
1 voordeel voor de toeschouwers is wel dat Badr nu niet met twee tassen naar buiten kan rennen
1 voordeel voor de toeschouwers is wel dat Badr nu niet met twee tassen naar buiten kan rennen
Rico heeft echt geluk gehad. Badr had hem al rood van bloed geslagen. Had meer van Rico verwacht. Badr was duidelijk de betere vechterquote:Op zondag 11 december 2016 00:06 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Waar is de beest modus? Badr was toch niet kapot te krijgen? Wat een mongooltje ben jij zegEn haal aub PSV uit je naam want je zet ons compleet voor lul lutser. Rot op.
dat is racistisch wollahquote:Op zondag 11 december 2016 00:08 schreef Azpilicueta het volgende:
Je hebt gewoon gelijk hoor ouwe reusquote:Op zondag 11 december 2016 00:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat? Hij mag dan wel 500k krijgen voor dit gevecht, maar het blijft een Marokkaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |