hopelijk word je niet verkracht in dat bosquote:Op zaterdag 10 december 2016 18:16 schreef Willoow het volgende:
Ik ga lekker uiteten en daarna bij het bos wandelen
Au revoir sukkels
niks mis mee hoorquote:Op zaterdag 10 december 2016 18:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hopelijk word je niet verkracht in dat bos
haha nicequote:Op zaterdag 10 december 2016 18:20 schreef Crip het volgende:
ga zo film kijken bij iemand, ga gewoon mijn fucking pyjama aanhouden.
word steeds slonziger met de dag
veel plezier en eet smakelijk stumpertjequote:Op zaterdag 10 december 2016 18:16 schreef Willoow het volgende:
Ik ga lekker uiteten en daarna bij het bos wandelen
Au revoir sukkels
doe normaalquote:Op zaterdag 10 december 2016 18:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hopelijk word je niet verkracht in dat bos
sowquote:Op zaterdag 10 december 2016 18:23 schreef Crip het volgende:
[..]
jij niet want je hebt me genegeerd op app
zonderquote:Op zaterdag 10 december 2016 18:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Met of zonder aambeeld aan mijn been?
mag best hoor, je denkt tcoh godverdomme niet dat mij het wat uitmaakt of er een streepje doorheen komtquote:Op zaterdag 10 december 2016 18:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer, ik had echt zo'n zin om keihard te snitchen
whatsapp is kutquote:Op zaterdag 10 december 2016 18:23 schreef Crip het volgende:
[..]
jij niet want je hebt me genegeerd op app
Volle vuist recht op die ogen,quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
mag best hoor, je denkt tcoh godverdomme niet dat mij het wat uitmaakt of er een streepje doorheen komt
M'n opa van m'n moeders kant corrigeerde de krant. Voor het correcte. Puur voor hemzelf.quote:
heeft wel invloed jaquote:Op zaterdag 10 december 2016 18:30 schreef Amarantha het volgende:
Heb ze nu verder uit elkaar staan, andere audio kabel eraan en heb echt gevoel dat het ineens veel harder klinkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |