abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167287343
Ligt aan hoe de broek is gesneden, maar bij de broek uit de OP niet nee.
pi_167287394
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 18:01 schreef shiftsix het volgende:
Sneakers uberhaupt en een pantalon kan sowieso niet
Een clean setje sneakers kan prima onder een strak uitgesneden pantalon.
pi_167292520
quote:
99s.gif Op maandag 12 december 2016 20:48 schreef Myrr het volgende:

[..]

Een clean setje sneakers kan prima onder een strak uitgesneden pantalon.
Ik zou persoonlijk, als het echt moest tenminste, de overhemd dan vervangen met een shirt.

[ Bericht 8% gewijzigd door shiftsix op 13-12-2016 00:32:46 ]
pi_167298519
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 12:40 schreef Blue_note het volgende:
Doe in ieder geval nooit een t-shirt onder een colbert. Dat slaat helemaal nergens op. Draag als volwassen man überhaupt gewoon GEEN t-shirts.
JA REGELRECHT ZWETEN IN JE SHIRT JA
1 + 1 = blauw
  dinsdag 13 december 2016 @ 13:12:11 #55
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_167299422
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 11:01 schreef Spinalcrack het volgende:

[..]

De klas heeft besloten om de dresscode zwart wit te maken,
Dan heb je de perfecte outfit al gewoon in de kast liggen. De zwarte jeans met overhemd, colbert en witte sneakers. Als iemand er wat van zegt dan verwijs je met een big smile naar de dresscode en kijk je de ander meewarig zuchtend aan van jij hebt dat dus echt niet begrepen. Chick magnet. Showtime.

Durf je dat niet, trek deze outfit dan aan naar de schoenenwinkel en vraag daar om advies. Desnoods spreek je iemand met een goede kledingsmaak op straat aan om even een oordeel te geven. Mensen zijn doorgaans erg behulpzaam. Zou zeker rekening houden met draagbaarheid van de nieuwe schoenen voor dagelijks gebruik.

Het idee van een pantalon zou ik helemaal laten varen voor deze gelegenheid. Koop van dat geld iets waar je langer en meer plezier van hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door frietenstamp op 13-12-2016 13:18:03 ]
pi_167302802
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 12:23 schreef Kamina het volgende:

[..]

JA REGELRECHT ZWETEN IN JE SHIRT JA
Je wast je hemd toch na één keer dragen mag ik hopen?

Het dragen van een t-shirt onder een hemd is ook typisch iets Nederlands lijkt het wel. Je ziet het in het buitenland (gelukkig) bijna nooit. Ook niet in de warmere landen waar je zou zeggen dat je sneller gaat zweten.
Het ziet er ook niet uit imo.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2016 16:10:32 ]
pi_167304624
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 16:08 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Je wast je hemd toch na één keer dragen mag ik hopen?
Ja, maar niet terwijl ik 'm aan heb.

quote:
Het dragen van een t-shirt onder een hemd is ook typisch iets Nederlands lijkt het wel. Je ziet het in het buitenland (gelukkig) bijna nooit. Ook niet in de warmere landen waar je zou zeggen dat je sneller gaat zweten.
Het ziet er ook niet uit imo.
Ik weet niet waar jij woont, maar dat is hartstikke normaal bij een hemd dragen. Het ziet er beter uit dan zweetplekken, uitpuilend lichaamshaar etc. Kies het juiste shirt (ondershirt) en juiste kleur (grijs) en niemand die ziet dat je er een shirt onder draagt. Niet heel moeilijk.
1 + 1 = blauw
pi_167305236
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 17:47 schreef Kamina het volgende:

[..]

Ja, maar niet terwijl ik 'm aan heb.

[..]

Ik weet niet waar jij woont, maar dat is hartstikke normaal bij een hemd dragen. Het ziet er beter uit dan zweetplekken, uitpuilend lichaamshaar etc. Kies het juiste shirt (ondershirt) en juiste kleur (grijs) en niemand die ziet dat je er een shirt onder draagt. Niet heel moeilijk.
Ieder z'n ding. Je ziet het altijd. Bij de hals, bij de mouwen.
Tegen zweetplekken kun je wat doen, uitpuilend lichaamshaar ook.
Ik snap dan ook echt het nut niet van een t-shirt onder je hemd. Het komt zo over alsof je van plan bent je hemd 3 dagen te gaan dragen. Als het te fris is doe je er een trui of jasje over.
pi_167305662
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 18:23 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ieder z'n ding. Je ziet het altijd. Bij de hals, bij de mouwen.
Dan draag je de verkeerde shirts.

quote:
Tegen zweetplekken kun je wat doen, uitpuilend lichaamshaar ook.
Talkpoeder en scheren? Dát lijkt me pas vervelend.

quote:
Ik snap dan ook echt het nut niet van een t-shirt onder je hemd. Het komt zo over alsof je van plan bent je hemd 3 dagen te gaan dragen. Als het te fris is doe je er een trui of jasje over.
Het opvangen van zweet is de voornaamste reden, al ben ik ook meer te spreken van hoe het hemd eruit ziet met een shirt eronder.
1 + 1 = blauw
pi_167305834
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 18:42 schreef Kamina het volgende:

[..]

Dan draag je de verkeerde shirts.

[..]

Talkpoeder en scheren? Dát lijkt me pas vervelend.

[..]

Het opvangen van zweet is de voornaamste reden, al ben ik ook meer te spreken van hoe het hemd eruit ziet met een shirt eronder.
Geen shirts. Bij een op maat gemaakt overhemd ga je altijd een t shirt zien omdat de stof van je hemd anders gaat vallen. Bij maatje xl terwijl je m hebt zal het wel meevallen ja.

Ik heb geen last van overmatige lichaamsbeharing maar een beetje bijknippen lijkt me dan wel het minste. Odorex helpt prima tegen hevig transpireren.

Dat laatste kan ik me oprecht niet voorstellen. Bij een kind of jongetje onder de 18 kan ik me er nog wat bij voorstellen. Maar in een mooi pak met een t-shirt onder je hemd... :N

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2016 18:49:32 ]
pi_167305976
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 17:39 schreef frietenstamp het volgende:
Of je koopt de meest vreselijke kersttrui en doet gewoon je witte sneakers en jeans aan.

[ afbeelding ]
Te koop bij de AH. _O-
Protège moi de mes désirs.
pi_167306081
Ik zou de spijkerbroek met een wit Tshirt en de colbert doen en lekker de witte sneakers eronder aan doen. Gewoon Casual, maar toch net wat netter.

Als je toch twijfelt vraag je het je klasgenoten.
pi_167306371
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 18:48 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Geen shirts. Bij een op maat gemaakt overhemd ga je altijd een t shirt zien omdat de stof van je hemd anders gaat vallen. Bij maatje xl terwijl je m hebt zal het wel meevallen ja.
Je moet natuurlijk niet in een shirt van de Zeeman gaan lopen...

quote:
Ik heb geen last van overmatige lichaamsbeharing maar een beetje bijknippen lijkt me dan wel het minste. Odorex helpt prima tegen hevig transpireren.
Deo helpt alleen niet de transpiratie uit de rest van je huid tegenhouden, en dat zie je, en ruik je hoe dan ook. Als jij denkt van niet, dan zou ik een omgeving zoeken met meer eerlijke mensen.

quote:
Dat laatste kan ik me oprecht niet voorstellen. Bij een kind of jongetje onder de 18 kan ik me er nog wat bij voorstellen. Maar in een mooi pak met een t-shirt onder je hemd... :N
Dan zie je vast niet zoveel mensen met goede pakken, shirts en overhemden in je dagelijks leven. :D
1 + 1 = blauw
pi_167306594
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 19:06 schreef Kamina het volgende:

[..]

[..]

Deo helpt alleen niet de transpiratie uit de rest van je huid tegenhouden, en dat zie je, en ruik je hoe dan ook. Als jij denkt van niet, dan zou ik een omgeving zoeken met meer eerlijke mensen.

[..]

Dan zie je vast niet zoveel mensen met goede pakken, shirts en overhemden in je dagelijks leven. :D
Ik denk dat je met bovenstaande post genoeg gezegd hebt om jezelf te diskwalificeren. Dan hoeft niemand anders het meer te doen.

Kan me voorstellen dat het lastig leven is als je hoe dan ook gaat stinken als je geen t-shirt onder je hemd draagt, en dat daardoor dit soort uitspraken door je gedaan worden.

Je hebt duidelijk géén idee waar je het over hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2016 19:16:34 ]
  dinsdag 13 december 2016 @ 19:18:46 #65
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_167306717
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 19:06 schreef Kamina het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik werk in een pakkenomgeving. En de bestgeklede mannen dragen geen t-shirt onder hun hemd en gebruiken een goede anti-transpirant (geen deo, deo stinkt en geeft alsnog zweetplekken).
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_167308000
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 19:14 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ik denk dat je met bovenstaande post genoeg gezegd hebt om jezelf te diskwalificeren. Dan hoeft niemand anders het meer te doen.

Kan me voorstellen dat het lastig leven is als je hoe dan ook gaat stinken als je geen t-shirt onder je hemd draagt, en dat daardoor dit soort uitspraken door je gedaan worden.

Je hebt duidelijk géén idee waar je het over hebt.
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 19:18 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik werk in een pakkenomgeving. En de bestgeklede mannen dragen geen t-shirt onder hun hemd en gebruiken een goede anti-transpirant (geen deo, deo stinkt en geeft alsnog zweetplekken).
Ik vind het zonde van mijn hemden; je gaat zweet en deo onvermijdelijk sporen zien nalaten in je dure aankopen.

Een goed gesneden ondershirt ga je nooit zien; wellicht dat jullie daarom overtuigd zijn dat de meesten geen shirt dragen onder hun hemd.
1 + 1 = blauw
pi_167308220
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 20:09 schreef Kamina het volgende:

[..]

[..]

Ik vind het zonde van mijn hemden; je gaat zweet en deo onvermijdelijk sporen zien nalaten in je dure aankopen.

Een goed gesneden ondershirt ga je nooit zien; wellicht dat jullie daarom overtuigd zijn dat de meesten geen shirt dragen onder hun hemd.
Je bevestigt mijn punt met je antwoord.

Een anti-transpiratie middel laat geen sporen na, een deo zonder aluminium ook niet.
En als je genoeg wisselt en goed laat wassen of stomen zie je geen sporen. Tegen de tijd dat je iets zou gaan zien moet je ze sowieso al gaan vervangen. De binnenkant van het boord krijgt veel meer te maken met slijtage etc. Daar kan geen shirt tegenop.

Ik ben er niet van overtuigd, ik WEET dat velen er geen shirt onder dragen. Hoe goed je ondershirt ook gesneden is, een (geoefend) oog ziet het altijd aan de manier waarop de stof valt.
De duurdere stoffen voor een hemd zijn vaak ook de lichtere/dunnere waar je het sowieso extra bij ziet.

Mij maakt het niks uit of je nou een shirt onder je hemd draagt of niet. Ik zeg alleen dat het niet uitziet.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2016 20:20:41 ]
pi_167308308
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 20:17 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Je bevestigt mijn punt met je antwoord.

Een anti-transpiratie middel laat geen sporen na, een deo zonder aluminium ook niet.
En als je genoeg wisselt en goed laat wassen zie je geen sporen. Tegen de tijd dat je iets zou gaan zien moet je ze sowieso al gaan vervangen.
Zeker wel; alles laat op den duur sporen na. Zouten, zuren, eiwitten; al die meuk sloopt fijn textiel.

quote:
Ik ben er niet van overtuigd, ik WEET dat velen er geen shirt onder dragen. Hoe goed je ondershirt ook gesneden is, een (geoefend) oog ziet het altijd aan de manier waarop de stof valt.
De duurdere stoffen voor een hemd zijn vaak ook de lichtere/dunnere waar je het sowieso extra bij ziet.

Mij maakt het niks uit of je nou een shirt onder je hemd draagt of niet. Ik zeg alleen dat het niet uitziet.
Dan zijn je ondershirts gewoon van slechte kwaliteit en weet je niet welke fit je moet hebben.
1 + 1 = blauw
pi_167308365
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 20:20 schreef Kamina het volgende:

[..]

Zeker wel; alles laat op den duur sporen na. Zouten, zuren, eiwitten; al die meuk sloopt fijn textiel.

[..]

Dan zijn je ondershirts gewoon van slechte kwaliteit en weet je niet welke fit je moet hebben.
Ik weet niet hoelang jij met je hemden doet of wilt doen, maar normale slijtage van horloge/strijken/wassen/ binnenkant boord zal je toch verplichten ze te vervangen.

Snap je nou nog niet dat ik geen ondershirts draag of wil dragen?
Het boeit me niet als mijn hemden een half jaar eerder vervangen moeten worden, ik zweet niet, ik stink niet, dus er is geen enkel voordeel. Het ziet er enkel niet uit met.

Ik laat mijn hemden MTM maken, zonder shirt eronder. Ga me nou niets over een juiste fit en/of stoffen vertellen want dan ga je hoe dan ook de plank misslaan.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2016 20:25:17 ]
pi_167308480
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 20:22 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ik weet niet hoelang jij met je hemden doet of wilt doen, maar normale slijtage van horloge/strijken/wassen/ binnenkant boord zal je toch verplichten ze te vervangen.

Snap je nou nog niet dat ik geen ondershirts draag of wil dragen?
Het boeit me niet als mijn hemden een half jaar eerder vervangen moeten worden, ik zweet niet, ik stink niet, dus er is geen enkel voordeel. Het ziet er enkel niet uit met.

Ik laat mijn hemden MTM maken, zonder shirt eronder. Ga me nou niets over een juiste fit en/of stoffen vertellen want dan ga je hoe dan ook de plank misslaan.
Vooral niet dragen als je dat niet wil; het ziet er gewoon slecht uit. De fit, de haren die door de stof steken, de geur en zweetplekken, de verkleuring in de kragen, en ga zo maar door.

Ik ben blij dat ik niet bij je op de werkvloer hoef te lopen. :)
1 + 1 = blauw
  dinsdag 13 december 2016 @ 20:32:18 #71
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_167308634
Alleen als je sneakers smetteloos wit zijn anders niet.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_167308641
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 20:27 schreef Kamina het volgende:

[..]

Vooral niet dragen als je dat niet wil; het ziet er gewoon slecht uit. De fit, de haren die door de stof steken, de geur en zweetplekken, de verkleuring in de kragen, en ga zo maar door.

Hoeveel onzin kun je in 1 zin vertellen?

De fit wordt beter met een shirt?
Heb jij varkenshaar, dat ze door stof heensteken?
Tegen overmatig transpireren kun je bij de huisarts ook middeltjes krijgen, wellicht een goede tip voor je!
Goede kwaliteit stof verkleurt niet!

Blijf toch ook lekker voor gek lopen :W

Ik zou je ook niet aannemen btw. Ook (zelfs) niet voor op de werkvloer :') niet vanwege je shirt, maar je ongegronde koppigheid.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2016 20:35:21 ]
pi_167308858
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 20:32 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Hoeveel onzin kun je in 1 zin vertellen?

De fit wordt beter met een shirt?
Heb jij varkenshaar, dat ze door stof heensteken?
Tegen overmatig transpireren kun je bij de huisarts ook middeltjes krijgen, wellicht een goede tip voor je!
Goede kwaliteit stof verkleurt niet!
Alles verkleurt. Alles.

Zelf transpireer ik meestal niet, maar ruik het bij veel mensen wel, zelfs al zijn ze geen bovengemiddelde zweters.

En haar komt er altijd doorheen, of het nou korte geschoren haren zijn of lange krullende. Let er maar eens op bij jezelf.

quote:
Blijf toch ook lekker voor gek lopen :W

Ik zou je ook niet aannemen btw. Ook (zelfs) niet voor op de werkvloer :') niet vanwege je shirt, maar je ongegronde koppigheid.
Zelf werk ik liefst met mensen die eerlijk kunnen zijn naar me, en niet liegen over mijn zweetlucht en uitpuilende haren.

Ieder zijn meug. :)
1 + 1 = blauw
pi_167309028
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 20:40 schreef Kamina het volgende:

[..]

Alles verkleurt. Alles.

Zelf transpireer ik meestal niet, maar ruik het bij veel mensen wel, zelfs al zijn ze geen bovengemiddelde zweters.

En haar komt er altijd doorheen, of het nou korte geschoren haren zijn of lange krullende. Let er maar eens op bij jezelf.

[..]

Zelf werk ik liefst met mensen die eerlijk kunnen zijn naar me, en niet liegen over mijn zweetlucht en uitpuilende haren.

Ieder zijn meug. :)
Ik blijf niet herhalen. Ik ben het niveau gewend dat mensen in 1 keer iets snappen.

Gelukkig zit je op de SWP dan op z'n plek.
Mooi om te zien hoe je jezelf neerzet.
pi_167309113
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 20:46 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ik blijf niet herhalen. Ik ben het niveau gewend dat mensen in 1 keer iets snappen.

Gelukkig zit je op de SWP dan op z'n plek.
Mooi om te zien hoe je jezelf neerzet.
SWP?
1 + 1 = blauw
  dinsdag 13 december 2016 @ 20:55:07 #76
157922 fathank
pi_167309285
Een goed shirt onder je hemd zie je niet. Een turtle neck met postzak-fit is inderdaad niet om aan te gluren.
  woensdag 14 december 2016 @ 09:35:46 #77
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_167316987
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 20:27 schreef Kamina het volgende:

[..]

Je hebt serieus geen idee. Sorry.
  woensdag 14 december 2016 @ 09:39:59 #78
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_167317037
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 20:55 schreef fathank het volgende:
Een goed shirt onder je hemd zie je niet. Een turtle neck met postzak-fit is inderdaad niet om aan te gluren.
Wel. Altijd. Zoals blue_note al schrijft, je hemd valt anders met een shirt eronder. Zelfs als het van de beste kwaliteit is, je hemd van de beste kwaliteit is, het shirt strak tegen je huid aanligt et cetera. Je ziet het.

Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het verschil ook niet zag, totdat iemand anders me er eens op wees. Wel viel mij altijd al op dat de mannen zonder onderhemd/shirt, er net altijd wat beter/aantrekkelijker uit zien dan de mannen met shirt onder hun hemd. Ik wist eerder alleen niet waar het aan lag. En nee, ze stinken (over het algemeen) niet. Iets wat ik van mannen die deo gebruiken en t-shirts onder hun hemd dragen veel minder vaak kan zeggen.
pi_167317154
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT:

Ts, ik zou gaan waarin je je gemakkelijk voelt. Als je die grijzige jeans aandoet, kan je wel mooi witte sneakers aan. Liefst brandschoon, anders ff poetsen met die grijze sponsjes van de action.
Op anoniem
pi_167318048
Als je daar last van hebt kan je ook odorex kopen. Dat helpt voor mij echt heel erg goed. Verder zou ik persoonlijk geen pak kopen want zoiets moet eigenlijk op maat zitten wil het fatsoenlijk eruit zien. Ik zou eerder de kant op neigen van een overhemd, gilet en eventueel een stropdas. Een nette broek eronder en nette schoenen. Maar je hoeft ook niet per se van die oud bollige schoenen aan. Je hebt ook leuke (casual) puntschoenen met een mooie/nette afwerking.
  woensdag 14 december 2016 @ 16:13:22 #81
157922 fathank
pi_167323349
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 09:39 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wel. Altijd. Zoals blue_note al schrijft, je hemd valt anders met een shirt eronder. Zelfs als het van de beste kwaliteit is, je hemd van de beste kwaliteit is, het shirt strak tegen je huid aanligt et cetera. Je ziet het.

Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het verschil ook niet zag, totdat iemand anders me er eens op wees. Wel viel mij altijd al op dat de mannen zonder onderhemd/shirt, er net altijd wat beter/aantrekkelijker uit zien dan de mannen met shirt onder hun hemd. Ik wist eerder alleen niet waar het aan lag. En nee, ze stinken (over het algemeen) niet. Iets wat ik van mannen die deo gebruiken en t-shirts onder hun hemd dragen veel minder vaak kan zeggen.
Een goed shirt zie je niet. Dat jij het wel ziet maakt het een slecht shirt.

Zelfde categorie als mensen die claimen dat een goede 320kbps mp3 zoveel slechter klinkt dan een cd.

Ik ben wel benieuwd naar een on/off vergelijking.
pi_167417269
Ben je er al uit TS?
pi_167417762
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 14:58 schreef wielrennerdt het volgende:
Ben je er al uit TS?
Zwarte chino broek, witte sneakers, wit overhemd en deze:

pi_167434526
ik vind het wel staan hang ervan afweek sneaker je draagt, deze vind ik bijvoorbeeld wel kunnen
https://www.fashtic.nl/Sn(...)-Grain-Van-Leer.html
pi_167435113
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 18:08 schreef Cici het volgende:
Ben denk ik de enige die (witte) sneakers onder een pantalon wel mooi vind lijkt wel...
Nee hoor, roze doet het trouwens ook goed.
pi_167437218
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2016 23:53 schreef killerkip69 het volgende:

[..]

Nee hoor, roze doet het trouwens ook goed.
Nou houd ik zelf niet van roze, maar sneakers kunnen idd wel onder een pantalon :)
  maandag 19 december 2016 @ 18:03:23 #87
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_167448913
Ik vind sneakers prima kunnen met een pantalon, althans ik doe het in ieder geval.

Maar als je dit moet doen met een budget pantalon en Van Haren sneakers, zou ik het laten. Want hoogstwaarschijnlijk ziet het er dan zeer goedkoop uit.
  zaterdag 24 december 2016 @ 19:39:46 #88
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_167582482
quote:
12s.gif Op zondag 18 december 2016 15:19 schreef Spinalcrack het volgende:

[..]

Zwarte chino broek, witte sneakers, wit overhemd en deze:

[ afbeelding ]
Heb je deze speciaal gekocht of had je die nog liggen?
pi_167586718
Met mooie sneakers kan je ook prima een geheel zwart pak erboven dragen; dat richt de aandacht op de schoenen.
1 + 1 = blauw
  zondag 25 december 2016 @ 21:40:07 #90
411226 Pinda555
Dit is niet mijn winkel vriend
pi_167604376
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 22:16 schreef Kamina het volgende:
Met mooie sneakers kan je ook prima een geheel zwart pak erboven dragen; dat richt de aandacht op de schoenen.
eh meen je deze nou? :')

Geef is een voorbeeld van mooie sneakers?
pi_167619017
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 21:40 schreef Pinda555 het volgende:

[..]

eh meen je deze nou? :')

Geef is een voorbeeld van mooie sneakers?
1 + 1 = blauw
pi_167619316
Die zijn toch niet mooi?! :s
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_167619445
Zelf heb ik ze het liefst helemaal wit.
1 + 1 = blauw
pi_167619820
Zwarte schoenen met zwarte denim is beter dan witte sneakers met zwarte pantalon. Of wil je Wacko Jacko doen? Enneuh... Vergeet je zwarte sokken niet. ;)
niet geschoten is ook niet verkeerd.
  maandag 26 december 2016 @ 21:46:51 #95
411226 Pinda555
pi_167626189
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 15:02 schreef Kamina het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:')

Dat werkt niet en vooral niet onder een zwart pak.

Kan je eerder een blauw pak nemen.
pi_167638079
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2016 21:46 schreef Pinda555 het volgende:

[..]

:')

Dat werkt niet en vooral niet onder een zwart pak.

Kan je eerder een blauw pak nemen.
Zwarte kleding met witte schoenen is een trend nu.
1 + 1 = blauw
  dinsdag 27 december 2016 @ 16:53:56 #97
411226 Pinda555
pi_167645562
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 13:16 schreef Kamina het volgende:

[..]

Zwarte kleding met witte schoenen is een trend nu.
Ja en onder die trend valt geen zwart pak :')

Kan die beter trui en overhemd pakken.
pi_167710561
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 16:53 schreef Pinda555 het volgende:

[..]

Ja en onder die trend valt geen zwart pak :')

Kan die beter trui en overhemd pakken.
Trends moet je maken.
1 + 1 = blauw
  donderdag 29 december 2016 @ 20:28:51 #99
411226 Pinda555
pi_167719408
quote:
6s.gif Op donderdag 29 december 2016 16:04 schreef Kamina het volgende:

[..]

Trends moet je maken.
Kan die mooi als toonbeeld staan van hoe het niet moet.
pi_167750691
quote:
6s.gif Op donderdag 29 december 2016 20:28 schreef Pinda555 het volgende:

[..]

Kan die mooi als toonbeeld staan van hoe het niet moet.
Echte heren shinen altijd.
1 + 1 = blauw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')