quote:
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij misschien, maar betrek mij er niet in
Jij sowieso.quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij misschien, maar betrek mij er niet in
quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:38 schreef Willoow het volgende:
Dacht dat ik alcoholvrij bier had, per ongeluk met alcohol gekocht.
Drink je het wel op of niet?quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:38 schreef Willoow het volgende:
Dacht dat ik alcoholvrij bier had, per ongeluk met alcohol gekocht.
Mij boeit het niet wie wint maar denk dat Badr wel een kans maakt.quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:40 schreef HPLC het volgende:
Ik hoop dat Badr wint. Al die PVV-stemmers meteen boos
Niet.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Drink je het wel op of niet?
Geen idee, ik heb me er niet echt in verdiept en dat wil ik ook zo houden.quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mij boeit het niet wie wint maar denk dat Badr wel een kans maakt.
Ik verdiep me ook nooit in mannen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb me er niet echt in verdiept en dat wil ik ook zo houden.
Ik wil in het normale hokje zittenquote:
Oh, ik niet hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik wil in het normale hokje zitten
Daar zit je in of niet. Het erin willen zitten wil al zeggen dat je er eigenlijk niet bij hoort.quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik wil in het normale hokje zitten
Mwah zijn er maar 6.quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kun je het weer bewaren voor kerst.
Nou, bedankt.quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar zit je in of niet. Het erin willen zitten wil al zeggen dat je er eigenlijk niet bij hoort.
Dat moet ik ook nog doen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mwah zijn er maar 6.
Ik zie niet zo op tegen kerst hoor. Maar ik ga wel naar leuke mensen toe.
Enige kutte is dat ik nog cadeaus moet kopen
Dat is een compliment. Normale mensen doen idioot genoeg, dus je kunt beter wat vreemder zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |