quote:Op zondag 1 januari 2017 02:43 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Ja, wel bizar. Kan ook aan de vorm of blessures liggen. Ben beetje bang nu alles om te gooien, maar wil ook niet ontslagen worden. Eerst won ik nog met overmacht van de nu koploper met deze tactiek, nu creëer ik meer amper kansen.
Edit: Ontslagen voor de kerst
Nee ik ga een nieuwe game beginnen, was toch nog maar een half seizoen bezig.quote:Op zondag 1 januari 2017 03:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ga je clubhoppen of een nieuwe game beginnen?
Dat zijn potverdikkeme fijne stats voor zo'n jochiequote:Op zondag 1 januari 2017 16:46 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Jup! Uiteindelijk eerst samen met m'n vriendin een potje Turtles in Time gespeeld. Dus nog geen update
Oja, heb nog een redelijk talent kunnen strikken vorig jaar. Kreeg wel wat speeltijd al, maar heb hem dit seizoen maar verhuurd. Zo'n jongen moet wekelijks spelen, vind ik.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdediging, vlnr:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Middenveld, vlnr en daarna de AMC:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spits:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Leuk team! Aantal bekende namen inderdaad, leuk om te zien
Eerste wedstrijd tegen Plzen, uit, met 0-2 gewonnen. CL here we come.
Overigens: In de "regels" van de Eredivisie staat dat er een team recht heeft op plaatsing voor de groepsfase. Toch heb ik dit als kampioen niet gekregen. Erg gek.![]()
Toch mooi hoor, de bekendere baasjes die nu naar Trier willen komen
Heb ik al:
- Nicky Kuiper
- Wout Brama
- Stijn Schaars
Komt per direct:
- Willem Janssen
Komt in de winterstop:
- Peter Niemeyer
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Nice! Trier gaat promoveren!quote:Op zondag 1 januari 2017 20:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch mooi hoor, de bekendere baasjes die nu naar Trier willen komen
Heb ik al:
- Nicky Kuiper
- Wout Brama
- Stijn Schaars
Komt per direct:
- Willem Janssen
Komt in de winterstop:
- Peter Niemeyer![]()
Het gaat echt geschift goed jaquote:
De mentaliteit in het team is bijzonder goed, daarom blijven ze als echte Duitsers tot de laatste seconde knokken, en dat betaalt zich uit; heb daarnet wéér een wedstrijd in blessuretijd gewonnen
Yeah, op z'n Duits!quote:Op zondag 1 januari 2017 21:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het gaat echt geschift goed ja
[ afbeelding ]
De mentaliteit in het team is bijzonder goed, daarom blijven ze als echte Duitsers tot de laatste seconde knokken, en dat betaalt zich uit; heb daarnet wéér een wedstrijd in blessuretijd gewonnen
Hier gaat het ook prima. Zit wel in een moeilijke groep in de CL. Bayern, Porto en Shakhtar. En dan zijn Ünal en Khune ook nog eens geblesseerd geraakt voor twee maanden of meer... -_-![]()
Shakthar is altijd een eitje, iig wel voor Telvanniquote:Op zondag 1 januari 2017 21:16 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Yeah, op z'n Duits!
Hier gaat het ook prima. Zit wel in een moeilijke groep in de CL. Bayern, Porto en Shakhtar. En dan zijn Ünal en Khune ook nog eens geblesseerd geraakt voor twee maanden of meer... -_-
Wordt voor mijn Twente toch een lastige klus nu nog ben ik bang...quote:Op zondag 1 januari 2017 21:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Shakthar is altijd een eitje, iig wel voor Telvanni![]()
Met welke Eredivisie club (buiten de traditionele top 3) is het leuk om een carrière te beginnen?
Ben niet veeleisend, maar de club moet geen dikke schuld hebben.![]()
Olympische Spelen gewonnen met Argentinië, genot
Ook gewoon 24 goals gemaakt in 6 wedstrijdenFinale tegen Brazilië (met Neymar) met 1-4 gewonnen
Lekker aanvallend gespeeld, ondanks een blessure bij Di Maria (die hij overigens pas in de halve finale op liep, dus gelukkig nog flink gebruik van hem kunnen maken). Ocampos van Monaco was zijn vervanger, die was toch wel een stuk minder. Maar Icardi - Aguëro was een heldenduo en Iturbe op de andere flank is topscorer van het toernooi geworden.
![]()
Ik ben nu bezig met Twente, daar heb ik het mee naar m'n zin maar die hebben wel een dikke schuld dus. Heb met meerdere eredivisieclubs leuke games gehad in de afgelopen jaren. in FM2010 had ik een heerlijke met FC Groningen (denk dat dat ook mijn langste FM-game ooit geweest is) en dit jaar heb ik nog een erg leuke game met Vitesse gehad.quote:Op maandag 2 januari 2017 09:18 schreef HarveySpecter het volgende:
Met welke Eredivisie club (buiten de traditionele top 3) is het leuk om een carrière te beginnen?
Ben niet veeleisend, maar de club moet geen dikke schuld hebben.![]()
Ik dacht ook al over Groningen of Heerenveen inderdaad. Lekker voor plaatsing voor de EL gaan in het eerste seizoen. Groningen is misschien leuker dan Heerenveen, want daar staat natuurlijk al een vrij aardige ploeg.quote:Op maandag 2 januari 2017 09:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met Twente, daar heb ik het mee naar m'n zin maar die hebben wel een dikke schuld dus. Heb met meerdere eredivisieclubs leuke games gehad in de afgelopen jaren. in FM2010 had ik een heerlijke met FC Groningen (denk dat dat ook mijn langste FM-game ooit geweest is) en dit jaar heb ik nog een erg leuke game met Vitesse gehad.![]()
In mijn huidige game (weliswaar nog steeds in FM2016) wordt Heerenveen wel aardig leeggeroofd, dus misschien ligt daar ook nog wel een aardige uitdaging om de selectie bijeen te houden OF weer wat leuks op te bouwen als je spelers onhoudbaar blijken te zijn.quote:Op maandag 2 januari 2017 09:33 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik dacht ook al over Groningen of Heerenveen inderdaad. Lekker voor plaatsing voor de EL gaan in het eerste seizoen. Groningen is misschien leuker dan Heerenveen, want daar staat natuurlijk al een vrij aardige ploeg.
In FM2012 heb ik trouwens ook met Heerenveen gespeeld en aardig succesvol. Sowieso heb ik bijna elke eredivisieclub al wel een keer gehad. Behalve Ajax en PSV, heb er het meerdere malen overwogen om ook eens met hun te gaan spelen, maar als Feyenoorder kan ik dat steeds maar niet over m'n hart verkrijgen![]()
![]()
Haha, hetzelfde hier. Ik zal als Ajacied ook niet spelen met Feyenoord of PSV.quote:Op maandag 2 januari 2017 09:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
In mijn huidige game (weliswaar nog steeds in FM2016) wordt Heerenveen wel aardig leeggeroofd, dus misschien ligt daar ook nog wel een aardige uitdaging om de selectie bijeen te houden OF weer wat leuks op te bouwen als je spelers onhoudbaar blijken te zijn.
In FM2012 heb ik trouwens ook met Heerenveen gespeeld en aardig succesvol. Sowieso heb ik bijna elke eredivisieclub al wel een keer gehad. Behalve Ajax en PSV, heb er het meerdere malen overwogen om ook eens met hun te gaan spelen, maar als Feyenoorder kan ik dat steeds maar niet over m'n hart verkrijgen
Start steevast m'n carrière met Ajax, maar daar ben ik vaak ook vrij snel mee uitgespeeld.![]()
Mijn tactiek bij Shefffield Wednesday is uitgewerkt, en ikzelf ook bijna.. Drama drama
Mijn tactieken werken nooit in Engeland. Behalve bij de grotere clubs.![]()
Go Ahead Eagles is altijd een erg leuke gamequote:Op maandag 2 januari 2017 09:18 schreef HarveySpecter het volgende:
Ben niet veeleisend, maar de club moet geen dikke schuld hebben.Wellicht wat minder instructies geven en simpelere tactieken gebruiken?quote:Op maandag 2 januari 2017 10:07 schreef Ciscus het volgende:
Mijn tactiek bij Shefffield Wednesday is uitgewerkt, en ikzelf ook bijna.. Drama drama
Mijn tactieken werken nooit in Engeland. Behalve bij de grotere clubs.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Wilde eigenlijk een nieuwe pinchhitter aantrekken bij Twente. Vorig seizoen gebruikte ik Oosterwijk in die rol, gooide ik er altijd in bij een achterstand om lange ballen naar de te pompen aangezien hij redelijk kan koppen en vrij krachtig is. Scoorde in 1 basisplaats en 24 invalbeurten echter maar 1 keer en dat was ook nog eens de 4-0 ofzo in een wedstrijd dat ik Ünal wisselde bij een grote voorsprong om hem rust te geven
Kortom, dat was geen succes, dus ik was voor een nieuwe aan het kijken. Kon echter niemand vinden, ook omdat ik ivm een lange blessure voor Ter Avest een nieuwe rechtsback moest kopen en m'n geld dus op was. Maar Torgeir Börven was vorig seizoen verhuurd en is ook een aardige targetman qua stats, dus die maar op de bank gezet als pinchhitter sinds hij terug is. Resultaat: 2 invalbeurtjes van elk 10 minuten, 2 goals
Wat speel je meestal dan?quote:Op maandag 2 januari 2017 10:07 schreef Ciscus het volgende:
Mijn tactieken werken nooit in Engeland. Behalve bij de grotere clubs.
Ik speel eigenlijk altijd redelijk aanvallend, ook met kleine clubs als ik net begin. Een verdedigende of countertactiek krijg ik echt nooit aan de praat. Zelfs als ik met pak hem beet Excelsior in de Arena of de Kuip speel heb ik veel betere ervaringen met een aanvallende tactiek dan met een verdedigende.
Heel af en toe wil ik er wel eens een spits uithalen voor een laatste man om in de laatste 10 minuten een voorsprong vast te houden, maar verder dan dat ga ik echt niet.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: