abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167229940
PC gecrashed, helemaal niet meer te booten, zelfs niet in safemode. omdat ik toch een grotere disk wilde die er in gedaan en een nieuwe install gedaan. (data is er dus nog wel, maar OS is verrot)

Nu wil ik de bookmarks van mijn oude pc copyeren naar mijn nieuwe pc. Kan dit door simple weg een folder of file te verhuizen?

Op das internetz vindt ik alleen maar manieren hoe je het in een draaiende config kunt exporteren en importeren maar daar heb ik dus niets aan.
pi_167230117
Volgens mij backuped chrome het zelf onder je Gmail account.

Zodra je inlogt op andere pc on chrome inlogt mwt je Gmail staan ze na mijn idee gewoon weer
pi_167230191
De files bookmark en bookmark.bak in C:\Users\<YOUR_USERNAME>\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default kopiėren naar dezelfde map op je werkende systeem.
Ik neem hierbij aan dat je Windows hebt en iets later dan XP.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_167230315
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 11:43 schreef spijkerbroek het volgende:
De files bookmark en bookmark.bak in C:\Users\<YOUR_USERNAME>\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default kopiėren naar dezelfde map op je werkende systeem.
Ik neem hierbij aan dat je Windows hebt en iets later dan XP.
Thanks, dat was hem :)
pi_167230331
Alstu.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')