Zeg jij met je zielige kuthok in Leidenquote:Op zaterdag 10 december 2016 09:45 schreef Rezania het volgende:
Graftopic van een grafuser. Niet gelezen.
Jaloerse zolderkamerbewoner gespot.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:44 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Zeg jij met je zielige kuthok in Leiden
ik heb een appartement en dus geen zolderquote:Op zaterdag 10 december 2016 19:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jaloerse zolderkamerbewoner gespot.
Je hebt een glimmende, shinende huid? Dat kan duiden op een alcoholprobleem. Graag inchecken bij uw huisarts.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:31 schreef KosterT het volgende:
[..]
Ik shine al als ik alleen m'n werk maar uitvoer. Heb ik geen pattas voor nodig.
En toch mee moeten van je ouders op kraamvisite.quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:45 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
ik heb een appartement en dus geen zolder
Wat kraam jij nu allemaal weer uit?quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
En toch mee moeten van je ouders op kraamvisite.Juist, goed verhaal man.
Mee moeten van mijn ouders?quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
En toch mee moeten van je ouders op kraamvisite.Juist, goed verhaal man.
Waarom wel?quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:13 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Mee moeten van mijn ouders?
jij denkt dat je nooit meer op bezoek gaat bij je familie als je uit huis bent?
geregistreerd op: vrijdag 2 december 2016 @ 13:36quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:52 schreef Grillz het volgende:
Dit zijn toch wel de topics waarvoor we lid werden.
Is toch een eer dan?quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:02 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 28 (gemiddeld 4 per dag)x 9999999999
Nee, zo werkt dat niet in de wereld van de eckte mannen. Misschien als je een wijfje, een volvo en twee kids hebtquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:31 schreef KosterT het volgende:
[..]
Ik shine al als ik alleen m'n werk maar uitvoer. Heb ik geen pattas voor nodig.
Kerel, je bent maagd en je bent vakkenvuller.......quote:Op zondag 11 december 2016 02:04 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat niet in de wereld van de eckte mannen. Misschien als je een wijfje, een volvo en twee kids hebt
Ja maar daar wordt aan gewerkt knul. En wat moet ik anders dan vakkenvullen, denk je dat ik op kantoor kan zitten ofzo. Maar he, als jij denkt dat ik niet probeer te shinen heb je het foutquote:Op zondag 11 december 2016 14:27 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Kerel, je bent maagd en je bent vakkenvuller.......
Dit zeg ik niet, maar je probeert te hard man.quote:Op zondag 11 december 2016 14:29 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ja maar daar wordt aan gewerkt knul. En wat moet ik anders dan vakkenvullen, denk je dat ik op kantoor kan zitten ofzo. Maar he, als jij denkt dat ik niet probeer te shinen heb je het fout
Wat probeer ik te hard?quote:Op zondag 11 december 2016 14:31 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dit zeg ik niet, maar je probeert te hard man.![]()
En je weet niks.
Status te hebben. Je hebt eenmaal geen street creds en dit zal je nooit hebben.quote:
Oke. Carequote:Op zondag 11 december 2016 14:35 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Status te hebben. Je hebt eenmaal geen street creds en dit zal je nooit hebben.
Met je melkmuil
Gaat me sws wel lukken.quote:Op zondag 11 december 2016 14:39 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Kan ik je advies geven hoe niet blanke chicks hosselen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |