quote:haha LOL
Op vrijdag 6 december 2002 15:50 schreef Maud_Dib het volgende:[..]
Maar nu we het toch over legenonderdelen hebben:
De Nederlandse Bijzondere Bijstands Eenheid staat op nummer drie.
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 15:52 schreef Hiawatha het volgende:
Maar serieus: het Israelische leger. Daar wil je absoluut geen ruzie mee.
quote:En dat is dus geen geintje. Die gozers zijn beter dan de Amerikaanse Navy Seals.
Op vrijdag 6 december 2002 15:53 schreef DeWaasheid het volgende:[..]
haha LOL
![]()
![]()
quote:Haha LOL
Op vrijdag 6 december 2002 15:55 schreef Maud_Dib het volgende:[..]
En dat is dus geen geintje. Die gozers zijn beter dan de Amerikaanse Navy Seals.
quote:Superieure tanks, eerste straaljet, beginselen atoombom, genetica, moet ik door gaan? Maar inderdaad "wat als???"
Op vrijdag 6 december 2002 15:42 schreef battlesickloner het volgende:[..]
Hmwa, hoog veronderstellend gehalte.
quote:Hahah
Dat de jappen op hun vliegdekschepen een grote rode bol schilderden die je van kilometers afstand kon zien, was niet echt een technologisch hoogstandje.
quote:Tjah
Vergeet ook niet dat de Britten Alan Turing hadden.
quote:volgens me zwager(zit bij corps commando troepen) stellen de navy seals ook vrij weinig voor.
Op vrijdag 6 december 2002 15:55 schreef Maud_Dib het volgende:[..]
En dat is dus geen geintje. Die gozers zijn beter dan de Amerikaanse Navy Seals.
quote:a long, long time ago...
Op vrijdag 6 december 2002 15:51 schreef Hiawatha het volgende:
Imperial Army
quote:Indien over de BBE
Op vrijdag 6 december 2002 15:55 schreef Maud_Dib het volgende:
Indien over het IDF: hmm, in de woestijn misschien, of in een vluchtelingenkamp omgeving. SEALS zijn zo gevarieerd dat ze op elk terrein ingezet kunnen worden.
Net als bijvoorbeeld het Franse Vreeemdelingenlegioen.
Maar dan zijn we weer over legeronderdelen bezig.
quote:Haha, die gasten krijgen toch van Nederlandse commando's les?? Of zo'n soort samenwerkings verband had ik gehoord dan in de wandelgangen...
Op vrijdag 6 december 2002 15:58 schreef -Ma3stro- het volgende:[..]
volgens me zwager(zit bij corps commando troepen) stellen de navy seals ook vrij weinig voor.
quote:Er worden dus met al die gasten oefeningen gedaan. En vaak komt de BBE er als een van de hoogst uit. Maar dat zal je wel niet geloven
Op vrijdag 6 december 2002 15:57 schreef DeWaasheid het volgende:[..]
Haha LOL
![]()
![]()
ja ze kunnen wel schieten maar je moet ze niet vergelijken met SAS/Seals/Delta Force of die isrealische-waar-ik-de-naam-van-kwijt-ben
quote:Ja, daarom dat zij in Afghanistan knokken, en de Nederlanders alleen maar naar de mooie sterrenhemel gaan kijken als ze garantie hebben dat de Amerikanen hen zullen komen verdedigen.
Op vrijdag 6 december 2002 15:58 schreef -Ma3stro- het volgende:
volgens me zwager(zit bij corps commando troepen) stellen de navy seals ook vrij weinig voor.
quote:Nederland heeft de Zwarte Baretten, doen er zeker niet voor onder.
Op vrijdag 6 december 2002 15:57 schreef DeWaasheid het volgende:[..]
Haha LOL
![]()
![]()
ja ze kunnen wel schieten maar je moet ze niet vergelijken met SAS/Seals/Delta Force of die isrealische-waar-ik-de-naam-van-kwijt-ben
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 16:00 schreef battlesickloner het volgende:[..]
Ja, daarom dat zij in Afghanistan knokken, en de Nederlanders alleen maar naar de mooie sterrenhemel gaan kijken als ze garantie hebben dat de Amerikanen hen zullen komen verdedigen.
quote:Practice-players dan.
Op vrijdag 6 december 2002 16:00 schreef Maud_Dib het volgende:
Er worden dus met al die gasten oefeningen gedaan. En vaak komt de BBE er als een van de hoogst uit. Maar dat zal je wel niet geloven
quote:Daarom werd de SAS er zeker ook bijgeroepen toen die Molukkers een trein hadden gekaapt.. jah dat was wel de BBE die ingreep maar onder leiding/ondersteuning van de SAS.
Op vrijdag 6 december 2002 16:00 schreef Maud_Dib het volgende:[..]
Er worden dus met al die gasten oefeningen gedaan. En vaak komt de BBE er als een van de hoogst uit. Maar dat zal je wel niet geloven
quote:sja NL heeft gewoon vrij weinig praktijk ervaring. Daardoor blijven ze denk een beetje achter..
Op vrijdag 6 december 2002 16:04 schreef DeWaasheid het volgende:[..]
Daarom werd de SAS er zeker ook bijgeroepen toen die Molukkers een trein hadden gekaapt.. jah dat was wel de BBE die ingreep maar onder leiding/ondersteuning van de SAS.
maarja dat zal je wel niet weten...
quote:Dat weet ik wel. Maar wat ik ook weet is dat die kaping de eerste actie was van de BBE. Deze bestond toen pas een jaar. De eerste actie van Delta Force was ook een nachtmerrie. ( Amerikaanse Ambassade).
Op vrijdag 6 december 2002 16:04 schreef DeWaasheid het volgende:[..]
Daarom werd de SAS er zeker ook bijgeroepen toen die Molukkers een trein hadden gekaapt.. jah dat was wel de BBE die ingreep maar onder leiding/ondersteuning van de SAS.
maarja dat zal je wel niet weten...
quote:hoe dan ook we verpesten dingiej zn topic n beetje
Op vrijdag 6 december 2002 16:16 schreef Maud_Dib het volgende:[..]
Dat weet ik wel. Maar wat ik ook weet is dat die kaping de eerste actie was van de BBE. Deze bestond toen pas een jaar. De eerste actie van Delta Force was ook een nachtmerrie. ( Amerikaanse Ambassade).
sowwy
Ghengis Khan deed zijn naam eer aan.
quote:Uhhh BELACHELIJK!, dit is het symbool van de uitroeiing van de oorspronkelijke amerikanen en de 2 atoombommen op Japan.
Op vrijdag 6 december 2002 15:36 schreef Graveworm het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |