KingRoland is er ook maar af en toe en maakt alleen schijtlollige opmerkingenquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.
Maar daardoor kom je er wel los van.
Stijn is volgens mij de enige moderator die bij wijze van spreken de hele dag online is.
Hopelijk beter dan die tostis van de Broodzaak, die zijn wel erg matigquote:
schoot me gewoon even te binnen toen je tosti zeiquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit hier in Bussum ook.
Nogal overrated hoor sof
kan je daar geen goede club sandwich halen ofzoquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk beter dan die tostis van de Broodzaak, die zijn wel erg matig
Ik eet vaak club sandwich in airline lounges.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kan je daar geen goede club sandwich halen ofzo
Helemaal niks mis meequote:Op zaterdag 10 december 2016 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik eet vaak club sandwich in airline lounges.
Soms wel lekker.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:58 schreef Elan het volgende:
Eet helemaal geen brood. Walgelijke carbs
Ik eet daar soms pistolet met ei en bacon, die zijn nog wel lekker. Verder is het vooral te duurquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kan je daar geen goede club sandwich halen ofzo
Train je nog actiefquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Soms wel lekker.
Eet een keer per week 2 sneetjes.
Af en toe een bammetje is primaquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:58 schreef Elan het volgende:
Eet helemaal geen brood. Walgelijke carbs
Ja, gewoon zoals altijd elke ochtend.quote:
Broodje gezondquote:Op zaterdag 10 december 2016 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik eet daar soms pistolet met ei en bacon, die zijn nog wel lekker. Verder is het vooral te duur
Ben je weer afgevallen?quote:Op zaterdag 10 december 2016 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, gewoon zoals altijd elke ochtend.
Maar eten is drama.
Ja. Weer afgevallenquote:Op zaterdag 10 december 2016 03:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben je weer afgevallen?
Hoe gaat met mevrouw Inso eigenlijk, Vergeet gewoon mijn goede manieren door kk booz
Ei is wel gezond, mits zonder broodquote:Op zaterdag 10 december 2016 03:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Af en toe een bammetje is prima
Verder vooral gebruiken voor tosti of bij uitsmijtertje
Sterkte maatje. Zijn gelukkig veel soorten anti bquote:Op zaterdag 10 december 2016 03:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Weer afgevallen
Niet zo goed helaas.
Nieuwe kuur nu, hopelij kslaat die wel aan
quote:
Denk dat mijn eitjes niet gezond zijn hoor, ouwe pik. Vies veel bacon en mayo erbij ookquote:Op zaterdag 10 december 2016 03:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ei is wel gezond, mits zonder brood
Slaap er slecht door ,niet goed good voor eetpatroonquote:Op zaterdag 10 december 2016 03:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Sterkte maatje. Zijn gelukkig veel soorten anti b
En als die niet aanslaat?quote:Op zaterdag 10 december 2016 03:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Weer afgevallen
Niet zo goed helaas.
Nieuwe kuur nu, hopelij kslaat die wel aan
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geld ook niet.
Het hele leven gaat nergens over.
quote:In het huis van de verdachte werd een kalasjnikov AK-47 met twee volle magazijnen gevonden, meldde het OM gisteren. De broer vindt het niet vreemd dat A. een automatisch vuurwapen thuis had. "Iedereen heeft toch een wapen?", zegt hij in de krant.
Lolzquote:
Ja, gemiddeld gezien post ik amper meer dus dat komt wel goedquote:
Ik vies veelquote:Op zaterdag 10 december 2016 03:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, gemiddeld gezien post ik amper meer dus dat komt wel goed
Jeroen Verhoeven?quote:Op zaterdag 10 december 2016 03:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Als Verhoeven morgen wint heerlijk trollmateriaal naar marrokanen
Paul Verhoevenquote:
ze mag zich wel eens scherenquote:Op zaterdag 10 december 2016 03:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nederlandse films genot
Vies dat haar bahquote:Op zaterdag 10 december 2016 03:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nederlandse films genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |