Ben je weer afgevallen?quote:Op zaterdag 10 december 2016 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, gewoon zoals altijd elke ochtend.
Maar eten is drama.
Ja. Weer afgevallenquote:Op zaterdag 10 december 2016 03:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben je weer afgevallen?
Hoe gaat met mevrouw Inso eigenlijk, Vergeet gewoon mijn goede manieren door kk booz
Ei is wel gezond, mits zonder broodquote:Op zaterdag 10 december 2016 03:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Af en toe een bammetje is prima
Verder vooral gebruiken voor tosti of bij uitsmijtertje
Sterkte maatje. Zijn gelukkig veel soorten anti bquote:Op zaterdag 10 december 2016 03:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Weer afgevallen
Niet zo goed helaas.
Nieuwe kuur nu, hopelij kslaat die wel aan
quote:
Denk dat mijn eitjes niet gezond zijn hoor, ouwe pik. Vies veel bacon en mayo erbij ookquote:Op zaterdag 10 december 2016 03:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ei is wel gezond, mits zonder brood
Slaap er slecht door ,niet goed good voor eetpatroonquote:Op zaterdag 10 december 2016 03:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Sterkte maatje. Zijn gelukkig veel soorten anti b
En als die niet aanslaat?quote:Op zaterdag 10 december 2016 03:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Weer afgevallen
Niet zo goed helaas.
Nieuwe kuur nu, hopelij kslaat die wel aan
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geld ook niet.
Het hele leven gaat nergens over.
quote:In het huis van de verdachte werd een kalasjnikov AK-47 met twee volle magazijnen gevonden, meldde het OM gisteren. De broer vindt het niet vreemd dat A. een automatisch vuurwapen thuis had. "Iedereen heeft toch een wapen?", zegt hij in de krant.
Lolzquote:
Ja, gemiddeld gezien post ik amper meer dus dat komt wel goedquote:
Ik vies veelquote:Op zaterdag 10 december 2016 03:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, gemiddeld gezien post ik amper meer dus dat komt wel goed
Jeroen Verhoeven?quote:Op zaterdag 10 december 2016 03:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Als Verhoeven morgen wint heerlijk trollmateriaal naar marrokanen
Paul Verhoevenquote:
ze mag zich wel eens scherenquote:Op zaterdag 10 december 2016 03:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nederlandse films genot
Vies dat haar bahquote:Op zaterdag 10 december 2016 03:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nederlandse films genot
In de zomer als mensen me kunnen zien op strand of zwembad ofzo wel ja.quote:
daar wordt vaak heel raar tegen aan gekekenquote:Op zaterdag 10 december 2016 03:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die dat niet doen zijn echt vies.
harsen ook goedquote:Op zaterdag 10 december 2016 03:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daar wordt vaak heel raar tegen aan gekeken
Dankje.quote:Op zaterdag 10 december 2016 03:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die dat niet doen zijn echt vies.
Borst sowieso harsenquote:Op zaterdag 10 december 2016 03:22 schreef Fok-it het volgende:
oksels wel, borst niet. Dat is echt lelijk met stoppels
Gewoon laten doen om de zoveel tijd.quote:Op zaterdag 10 december 2016 03:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat is dan weer zo'n gedoe
Gewoon af en toe scheermes
Ik vind het zonde dat ik geen baardgroei hebquote:Op zaterdag 10 december 2016 03:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig ook echt weinig haargroei.
Mijn benen zijn ook vies behaard ja.quote:Op zaterdag 10 december 2016 03:26 schreef Mortaxx het volgende:
Ik alleen wel veel op benen
Rughaar lijkt me echt vreselijk
Ik alleen goed haarbos.quote:Op zaterdag 10 december 2016 03:26 schreef Mortaxx het volgende:
Ik alleen wel veel op benen
Rughaar lijkt me echt vreselijk
Doet Knut ook hoorquote:Op zaterdag 10 december 2016 03:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn broertje beschuldigde mij laatst dat ik mn benen scheerde.
Nog nooit gedaan.
gym gaanquote:Op zaterdag 10 december 2016 03:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het zonde dat ik geen baardgroei heb![]()
Misschien maar extra testosteron erin spuiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |