Ik drink niet zoveel als je denkt, Elan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal wel flink bezopen zijn.
Anders ik wel
You don't sayquote:
En telkens handjeklap na een puntquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:03 schreef supersof het volgende:
[..]
zou leuk zijn zeg
Tenminste lekker veel sneller acties bam bam ballen slaan
Dan liever handbal.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En telkens handjeklap na een punt
neuh, waren wel mensen, maar fietste gewoon snel er voorbij.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Kan je dan niet ook via Velperweg? Weet niet hoe dat s avonds is maar tenminste geen gekke buurt enzo
Ik ookquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ben ik de enige die nuchter is hier?
Klopt, maar daar kunnen ze ook flink de bus parkeren. Had ik wel gezien op die OS.quote:
Moi aussiquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
nee joh, valt reuze mee. Bal moet toch worden gehaald, kan je net zo goed even juichenquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En telkens handjeklap na een punt
Ik ben nuchter.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar heb je iig geen tijd om te janken bij de scheidsrechter, handjeklap te doen want anders ligt de bal alweer in het netje.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, maar daar kunnen ze ook flink de bus parkeren. Had ik wel gezien op die OS.
Was vies mad toen
Viel me op bij de OSquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:05 schreef supersof het volgende:
[..]
nee joh, valt reuze mee. Bal moet toch worden gehaald, kan je net zo goed even juichen
Ik ben slechts een beetje gefrustreerd om bepaalde dingen, maar ik ga jou dat niet vertellen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:05 schreef Elan het volgende:
Maar eff serieus, Stijn was altijd sympathiek jochie. Kon uitdelen, kon incasseren.
Zal wel met die VBL Awards van doen hebben
Ben je van de verkeerde kantquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben slechts een beetje gefrustreerd om bepaalde dingen, maar ik ga jou dat niet vertellen.
Ja zij was echt coolquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Viel me op bij de OS
Met PLAKgodin
Nee.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien seksueel gefrustreerd daardoor
Dat hebben we al gedaan laatst. Toen kwam hij met zo`n ordinair wijf aanquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon vragen wie hij een lekker wijf vindt
Al eens eerder hebben jullie er naar gevraagd dan die ene keer.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat hebben we al gedaan laatst. Toen kwam hij met zo`n ordinair wijf aan
ga je naar feest van VA?quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Duurt nog wel langquote:
Barbie?quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Seksuele frustratie kan ook door andere dingen komenquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien seksueel gefrustreerd daardoor
Zie je wel.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben slechts een beetje gefrustreerd om bepaalde dingen, maar ik ga jou dat niet vertellen.
Ja samequote:Op zaterdag 10 december 2016 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Duurt nog wel langHeb me op misschien gezet
jij?
Heb je Befbekje al geverifieerd?quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Geen homos in VBL SC, en dat hou ik graag zo.
Waar is die SC? Even meeposten.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Geen homos in VBL SC, en dat hou ik graag zo.
Je weet niet eens waar ik het over heb en je vindt dat ik eraan moet werken, alright.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie je wel.
Werk daar dan aan, ipv boos te doen.
Het zal ook eens niet, een homo die het leven van anderen wil vergallen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |