Wat kan ik nog meer niet dan?quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan je ook al niet lezen? Jij bent echt dom he.
Wat was eigenlijk de reden van de kapotte knie?quote:
Uitgegleden in de keuken en daarbij mijn knie toch vrij zwaar verdraaid.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat was eigenlijk de reden van de kapotte knie?
Ouch :/quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uitgegleden in de keuken en daarbij mijn knie toch vrij zwaar verdraaid.
Poe, zwaar levenquote:Op zondag 11 december 2016 09:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Moe. Alles staat alweer klaar om weer door te werken
. (zucht)
Daar dan?
Komtda?quote:Op zondag 11 december 2016 09:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Poe, zwaar leven(topper)
Ben ook moe, slaap slecht
Naww, december tot maart slaap ik altijd wat beroerd. Nu extra lijkt 't (want geen wiet)quote:
Mijlpaal jongen. Geniet er maar vanquote:Op zondag 11 december 2016 09:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Naww, december tot maart slaap ik altijd wat beroerd. Nu extra lijkt 't (want geen wiet)
Wel m'n eerste nuchtere kerst en O&N in jaaaarenyay.
De mijlpaal is 26 januariquote:Op zondag 11 december 2016 09:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mijlpaal jongen. Geniet er maar van.
Ben je eigenlijk geheel onthouder? Geen drugs natuurlijk, maar ook geen biertje?
Netjes. En dat is nog maar anderhalf maandje man. Bijzonder momentquote:Op zondag 11 december 2016 09:39 schreef Divje het volgende:
[..]
De mijlpaal is 26 januari1 jaar
En jup
Jaa nouja, geld wel alleen voor de wiet. Paar maand terug nog flink op m'n bek gegaan met drankquote:Op zondag 11 december 2016 09:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Netjes. En dat is nog maar anderhalf maandje man. Bijzonder moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |