www.playboy.com mijn allereerste ervaring met internet. #NoLies. Maar hey, ik was 14 ofzo. We schrijven 1995quote:Op vrijdag 9 december 2016 18:52 schreef Scrummie het volgende:
Maar, toen ik echt begon met internet was er nog geen zoekmachine. Dan tiktje op goed geluk een domeinnaam in en soms kreeg je dan wat te zien. Geniaal.
Dat mag ik hopenquote:Op vrijdag 9 december 2016 18:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die neem ik niet mee op onze date hoor
Eehhh ja okquote:Op vrijdag 9 december 2016 18:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Niet op de Mac. Vroeger had je Colloquy ofzo als client. Ff zoeken.
Ik heb een zoon. Een fucking baas is dat. Maarja, wat wil je met zo'n vader?quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2016 18:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
www.playboy.com mijn allereerste ervaring met internet. #NoLies. Maar hey, ik was 14 ofzo. We schrijven 1995
Ik kocht toen regelmatig een boekje waar honderden websites url is stonden.quote:Op vrijdag 9 december 2016 18:52 schreef Scrummie het volgende:
Maar, toen ik echt begon met internet was er nog geen zoekmachine. Dan tiktje op goed geluk een domeinnaam in en soms kreeg je dan wat te zien. Geniaal.
Op de server irc.tweakers.netquote:
Tof man. Leeftijd?quote:Op vrijdag 9 december 2016 18:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb een zoon. Een fucking baas is dat. Maarja, wat wil je met zo'n vader?
Dus ik snap Samzz ook niet zo.
Westwood chat jarenlang gezeten.quote:Op vrijdag 9 december 2016 18:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]baas. Mijn eerste ervaring was Westwood.com
. Op gare kut terminal bij de Sterrenwacht in Drenthe ofzo.
/join #bnwquote:Op vrijdag 9 december 2016 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe ik moet joinen.
Open je client.quote:Op vrijdag 9 december 2016 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe ik moet joinen.
Briljante leeftijdquote:Op vrijdag 9 december 2016 18:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net 4. In het voorjaar gaat ie voor het eerst mee naar de Kuip
Geweldig. Lijkt me zó leuk. Een mini-onlogischquote:Op vrijdag 9 december 2016 18:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb een zoon. Een fucking baas is dat. Maarja, wat wil je met zo'n vader?
Dus ik snap Samzz ook niet zo.
Ik moest eerst verbinding maken met de server. Maar, het is gelukt.quote:
Ik kan je bevestigen dat Samzz aan ieders wensen voldoet.quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:00 schreef schommelstoel het volgende:
Samz heeft wel veel verwachtingen zeg.
Of beter gezegd, wensen waar aan de man aan moet voldoen.
Wel eens nagedacht of je zelf aan wensen vol doet?
Moest het even kwijt.
Welke verwachtingen heb ik danquote:Op vrijdag 9 december 2016 19:00 schreef schommelstoel het volgende:
Samz heeft wel veel verwachtingen zeg.
Of beter gezegd, wensen waar aan de man aan moet voldoen.
Wel eens nagedacht of je zelf aan wensen vol doet?
Moest het even kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |