abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 9 december 2016 @ 17:15:30 #1
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167215739
Nieuwste Marvel Cinematic Universe films, startende vanaf phase 3 waarvan de run in oktober 2014 werd bekend gemaakt.

In volgorde van bios release:


Regisseur(s) : Joe en Anthony Russo.
Schrijvers(s) : Stephen McFeely en Christopher Markus
Bevestigde cast : ondertussen de helft van de hoofdleden van het MCU, maar Chris Evans als Steve Rogers/Captain America is de titeldrager.
Nederlandse release : 5 mei 2016



Regisseur : Scott Derrickson
Schrijver(s) : Thomas Dean Donnelly; Joshua Oppenheimer; Jon Spaihts
Bevestigde cast : Benedict Cumberbatch als Stephen Strange ; Chiwetel Ejiofor als Baron Mordo.
Nederlandse release : 3 november 2016



Regisseur : James Gunn
Schrijver(s) : James Gunn
Bevestigde cast : Chris Pratt als Peter Quill/Star-Lord; Zoe Saldana als Gamora; Dave Bautista als Drax the Destroyer; Vin Diesel als Groot (stem); Bradley Cooper als Rocket Raccoon (stem)
Nederlandse release : 27 April 2017



On-officieel fan-made logo
Regisseur : Jon Watts
Schrijver(s) :
Bevestigde cast : Tom Holland als Peter Parker/Spider-Man
Nederlandse release : rond 28 juli 2017
Spider-Man heeft de oorspronkelijk release datum van Thor 3 gekregen, waardoor alles met uitzondering van de 2 Infinity War delen opschuift in de planning.



Regisseur :
Schrijver(s) : Craig Kyle; Christopher Yost
Bevestigde cast : Chris Hemsworth als Thor; Tom Hiddleston als Loki
Nederlandse release : 2 november 2017



Deel 1 van 2.
Regisseur(s) : Joe en Anthony Russo.
Schrijvers(s) : Stephen McFeely en Christopher Markus
Bevestigde cast : IEDEREEN (!) maar Josh Brolin als Thanos is de enige zekerheid tot nu.
Nederlandse release : 3 mei 2018



Regisseur : Ava DuVernay
Schrijver(s) :
Bevestigde cast : Chadwick Boseman als T'Challa/Black Panther
Nederlandse release : rond 6 juli 2018



Regisseur :
Schrijver(s) : Nicole Perlman; Meg LeFauve
Bevestigde cast :
Nederlandse release : rond 2 november 2018



Deel 2 van 2.
Regisseur(s) : Joe en Anthony Russo.
Schrijvers(s) : Stephen McFeely en Christopher Markus
Bevestigde cast : NOG MEER DAN IEDEREEN (!) maar Josh Brolin als Thanos is de enige zekerheid tot nu.
Nederlandse release : 2 mei 2019



Regisseur :
Schrijver(s) : Joe Robert Cole
Bevestigde cast :
Nederlandse release : 11 juli 2019


De meeste informatie is van de corresponderende IMDB sites gehaald of van MCU wiki.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 9 december 2016 @ 17:16:44 #2
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167215766
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2016 16:56 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet onbelangrijk dit is MJ
[ afbeelding ]
En zo hoort het !

Straks gaan ze van spider-man ook nog een mexicaan maken.
Dat is één MJ, er zijn behoorlijk wat verschillende MJ's.

Wat maakt het uit als ze zwart zou zijn, maakt dat het personage wezenlijk anders?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 9 december 2016 @ 17:17:20 #3
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167215782
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2016 17:15 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Zie de kleine rellen omtrent Wilson Fisk...
Tja, onzekere sneeuwvlokjes.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_167215823
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 december 2016 17:16 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Dat is één MJ, er zijn behoorlijk wat verschillende MJ's.

Wat maakt het uit als ze zwart zou zijn, maakt dat het personage wezenlijk anders?
Maakt het uit dat ze blank zou zijn?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 9 december 2016 @ 17:20:22 #5
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167215838
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 december 2016 17:16 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Dat is één MJ, er zijn behoorlijk wat verschillende MJ's.

Wat maakt het uit als ze zwart zou zijn, maakt dat het personage wezenlijk anders?
Ja dan is het mj niet meer MJ is een personage met rood haar die begon als het buurmeisje en uitgroeide tot supermodel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 9 december 2016 @ 17:21:42 #6
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167215865
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 17:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Maakt het uit dat ze blank zou zijn?
Nee. Maar dat is geen reden om het zo te houden, of wel?
Als je kijkt naar de woonomgeving van Peter Parker dan is het net zo logisch dat de buren zwart als blank zijn. Dus als casting director heb je de vrije hand om de voor de film best passende acteurs te zoeken, ongeacht huidskleur.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 9 december 2016 @ 17:22:20 #7
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167215876
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2016 17:20 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ja dan is het mj niet meer MJ is een personage met rood haar die begon als het buurmeisje en uitgroeide tot supermodel.
En waarom zou het nu geen buurmeisje dat uitgroeide tot supermodel kunnen zijn?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 9 december 2016 @ 17:23:25 #8
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167215904
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2016 17:21 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Nee. Maar dat is geen reden om het zo te houden, of wel?
Als je kijkt naar de woonomgeving van Peter Parker dan is het net zo logisch dat de buren zwart als blank zijn. Dus als casting director heb je de vrije hand om de voor de film best passende acteurs te zoeken, ongeacht huidskleur.
Marvel zoekt echt niet de best passende acteur die geeft een rol aan een neger zodat ze zichzelf daarop de borst kunnen kloppen met hoe politiek correct ze wel niet zijn.

Ik weet niet of je nog comics leest maar als je ziet hoe ze daar de laatste jaren bezig zijn daar schrik je van.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 9 december 2016 @ 17:29:23 #9
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167216000
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 17:23 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Marvel zoekt echt niet de best passende acteur die geeft een rol aan een neger zodat ze zichzelf daarop de borst kunnen kloppen met hoe politiek correct ze wel niet zijn.

Ik weet niet of je nog comics leest maar als je ziet hoe ze daar de laatste jaren bezig zijn daar schrik je van.
Neuh, ik heb geen tijd om comics te lezen, maar dan nog zou ik me niet zo'n zorgen maken over uiterlijk of inclusiviteit. Meer over de zoveelste reboot en het gebrek aan kwaliteitscontrole.

Maar goed, Marvel wijzigt wat uiterlijke kenmerken zodat ze meer klanten aanspreken. Jij vindt dat storend want het moet een blanke wereld blijven, zoals het vroeger ook was, niet teveel rare enge kleurtjes.

Whatever.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Redactie Games vrijdag 9 december 2016 @ 17:34:00 #10
181272 crew  Noppie2000
pi_167216082
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2016 17:29 schreef Dagonet het volgende:

[..]
Whatever.
Vat het voor mij wel goed samen. Zolang de humor blijft, de krachten tof zijn en gevechten / effecten episch, blijf ik toch wel plakken :Y
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 9 december 2016 @ 17:58:46 #11
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167216514
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2016 17:29 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Neuh, ik heb geen tijd om comics te lezen, maar dan nog zou ik me niet zo'n zorgen maken over uiterlijk of inclusiviteit. Meer over de zoveelste reboot en het gebrek aan kwaliteitscontrole.

Maar goed, Marvel wijzigt wat uiterlijke kenmerken zodat ze meer klanten aanspreken. Jij vindt dat storend want het moet een blanke wereld blijven, zoals het vroeger ook was, niet teveel rare enge kleurtjes.

Whatever.
Het moet geen blanke wereld blijven hell ik ben zelfs voor Luke Cage in The Avengers.
Marvel heeft al genoeg gekleurde personages die ze ook verder kunnen uitwerken inplaats van bestaande personages een andere kleurtje te geven.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167216799
dus volgend jaar 4 MCU films?
pi_167217358
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 december 2016 18:15 schreef Evertjan het volgende:
dus volgend jaar 4 MCU films?
Thor, Spider-Man, GotG 2, en?
pi_167217525
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 18:46 schreef Operc het volgende:

[..]

Thor, Spider-Man, GotG 2, en?
Black Panther?
pi_167218080
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 17:58 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Het moet geen blanke wereld blijven hell ik ben zelfs voor Luke Cage in The Avengers.
Marvel heeft al genoeg gekleurde personages die ze ook verder kunnen uitwerken inplaats van bestaande personages een andere kleurtje te geven.
Kwestie van smaak, ik vind het alleen maar leuk wat Marvel aan het doen is. Ik ben voor het eerst sinds jaren weer Marvel Comics aan het lezen nadat ik ergens eind jaren 90 af ben gehaakt omdat het teveel van hetzelfde werd.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 9 december 2016 @ 19:33:31 #16
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_167218592
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2016 17:29 schreef Dagonet het volgende:
Maar goed, Marvel wijzigt wat uiterlijke kenmerken zodat ze meer klanten aanspreken. Jij vindt dat storend want het moet een blanke wereld blijven, zoals het vroeger ook was, niet teveel rare enge kleurtjes.

Whatever.
Bij Marvel is het gewoon bespottelijk.

Ach ja, Spidey is een latino. Oh ja, Captain America is een zwarte. Net als Nick Fury. En Wolverine is een vrouw. Maar dan houdt het op.

Oh nee, Thor is een vrouw. En er is ook een vrouwelijke Hawkeye. OK, nu is het gedaan.

Ow wacht, Iron Man wordt ook een zwarte dame. En Ms. Marvel is nu een moslima. Dat was het dan.

Ach nee, de Hulk is nu een aziaat. En Ghost Rider is ook een latino.

Wat ze nu zeggen, is dat een "minderheid" op eigen kracht nooit succesvol zal worden, je kan alleen een gevestigde blanke man aanpassen in zo'n minderheid.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 9 december 2016 @ 19:44:27 #17
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167218874
Spidey bij een reboot veranderen, soit. Een nieuwe spider-man is daarentegen raar, heb ik altijd al gevonden.

Captain America is een titel, Steve Rogers is blank. Kan de opvolger niet zwart zijn? Moet hij blank zijn omdat het anders te politiek correct is?

Wolverine, een vrouw, dat heb ik gemist. Net als veel van de andere zaken.

Ms Marvel is de vierde onder die naam, maar dat het een moslima is is dan weer teveel natuurlijk.

De hele meuk is niets anders dan een soap in stripvorm met meer explosies dan GTST, maar ga het nou niet te serieus nemen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 9 december 2016 @ 19:48:19 #18
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167218979
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 december 2016 19:33 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Bij Marvel is het gewoon bespottelijk.

Ach ja, Spidey is een latino. Oh ja, Captain America is een zwarte. Net als Nick Fury. En Wolverine is een vrouw. Maar dan houdt het op.

Oh nee, Thor is een vrouw. En er is ook een vrouwelijke Hawkeye. OK, nu is het gedaan.

Ow wacht, Iron Man wordt ook een zwarte dame. En Ms. Marvel is nu een moslima. Dat was het dan.

Ach nee, de Hulk is nu een aziaat. En Ghost Rider is ook een latino.

Wat ze nu zeggen, is dat een "minderheid" op eigen kracht nooit succesvol zal worden, je kan alleen een gevestigde blanke man aanpassen in zo'n minderheid.
Dankjewel prima post.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 9 december 2016 @ 20:07:19 #19
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_167219498
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2016 19:44 schreef Dagonet het volgende:
Spidey bij een reboot veranderen, soit. Een nieuwe spider-man is daarentegen raar, heb ik altijd al gevonden.

Captain America is een titel, Steve Rogers is blank. Kan de opvolger niet zwart zijn? Moet hij blank zijn omdat het anders te politiek correct is?

Wolverine, een vrouw, dat heb ik gemist. Net als veel van de andere zaken.

Ms Marvel is de vierde onder die naam, maar dat het een moslima is is dan weer teveel natuurlijk.

De hele meuk is niets anders dan een soap in stripvorm met meer explosies dan GTST, maar ga het nou niet te serieus nemen.
Er is een klein verschil tussen frisse herinterpretaties, die vrij staan van de klassieke invulling van personages, en een beleidsmatig doorgedreven polcor-dwangneurose. Slechts bij een derde van die lijst komt het de kwaliteit van de verhalen ten goede.

Maar goed, binnen een jaar of 2 zijn die overbodige figuren allemaal terug weg en hou je enkel degenen die echt werken over (Spider-Man, Ms. Marvel en Lady Thor).
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_167220793
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 december 2016 20:07 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Er is een klein verschil tussen frisse herinterpretaties, die vrij staan van de klassieke invulling van personages, en een beleidsmatig doorgedreven polcor-dwangneurose. Slechts bij een derde van die lijst komt het de kwaliteit van de verhalen ten goede.

Maar goed, binnen een jaar of 2 zijn die overbodige figuren allemaal terug weg en hou je enkel degenen die echt werken over (Spider-Man, Ms. Marvel en Lady Thor).
Ach ik snap wel dat ze iets proberen, met reboot na reboot, clone-conspiracies en alternatieve dimensies moet je iets om je universum fris te houden.
Ik werd in de 90s schijtziek van alle 'OMG DIT VERANDERT ALLES!'-verhaallijnen die je om de haverklap had. Characters die om de zoveel tijd kwamen te overlijden werden weer teruggehaald of eigenlijk bijna alles wel wat de status quo omgooide.

En wat je zegt; over 2 jaar zie je vanzelf wel wat werkte en wat niet... de eerste 2 van je ben ik met je eens. Lady Thor heb ik nog niets van gezien maar dat leek me maar een slappe zet om een bestaand character in een andere rol te zetten (idem met X-23 die nu gewoon Wolverine heet).

Wat dat betreft wel met Dagonet eens; het is 1 grote soap. Neem het niet te serieus. Als het niet werkt wordt het wel zodanig omgeschreven dat het weer naar het oude gaat.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_167220982
Och jee, moeten de anti-SJW's weer even laten zien dat ze minstens net zulke lange tenen hebben als de normale SJW's? :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  zaterdag 10 december 2016 @ 23:12:17 #22
339227 losingmymind
I always speak the truth
pi_167245356
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 december 2016 18:52 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Black Panther?
Black Panther is 2018. 2017 krijgt GOTG2, Spidey en Thor.
Science, spirituality
Will have to meet along the way and
We need new drifts, another view
Expand our grip on the cryptic soul
pi_167248100
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 23:12 schreef losingmymind het volgende:

[..]

Black Panther is 2018. 2017 krijgt GOTG2, Spidey en Thor.
a oke dacht ook 2017 vanwege het plaatje in de OP
  zondag 11 december 2016 @ 07:14:23 #24
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_167251261
quote:
2s.gif Op zondag 11 december 2016 00:10 schreef Evertjan het volgende:

[..]

a oke dacht ook 2017 vanwege het plaatje in de OP
daarom heb ik dit er bij het maken van de OP destijds bijgezet:
quote:
Spider-Man heeft de oorspronkelijk release datum van Thor 3 gekregen, waardoor alles met uitzondering van de 2 Infinity War delen opschuift in de planning.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_168271549
is niet MCU maar wel van Marvel. Nieuwe trailer van Logan


Laat ze dit aub niet verkloten!!!!
  donderdag 19 januari 2017 @ 17:27:17 #26
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168271577
Nog maar een keertje Wolverine, dat vond ik in de comics op een gegeven moment vervelend worden en dat is er met de films niet beter op geworden.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 20 januari 2017 @ 13:08:01 #27
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_168290766
quote:
2s.gif Op donderdag 19 januari 2017 17:25 schreef Evertjan het volgende:
is niet MCU maar wel van Marvel. Nieuwe trailer van Logan


Laat ze dit aub niet verkloten!!!!
dit kan wel eens de beste 16+ drama superhero movie worden.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 20 januari 2017 @ 14:15:09 #28
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_168292326
Wolverine trailer ziet er goed uit Laura is nog iets te jong had liever een puber gehad met er oog op spin-off's. maar het ziet er tof uit.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Admin vrijdag 20 januari 2017 @ 14:23:35 #29
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_168292505
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
had liever een puber gehad met er oog op spin-off's
In geval van een spin-off zou een eerstvolgende film over een paar jaar komen, en dan is de actrice natuurlijk ook weer iets ouder.

Dat soort acteurs koop je op de groei. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 20 januari 2017 @ 14:56:01 #30
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_168293101
quote:
14s.gif Op donderdag 19 januari 2017 17:27 schreef Dagonet het volgende:
Nog maar een keertje Wolverine, dat vond ik in de comics op een gegeven moment vervelend worden en dat is er met de films niet beter op geworden.
Wolverine was gaaf tot en met Old Man Wolverine. De Originins die erna kwam, met zijn vader en broers was als spinoff nog wel tof (verklaarde best veel).

Mochten ze deze film goed maken, komt er tevens een volledig Hulkiverse bij. Benieuwd of ze zich daar aan gaan wagen in de toekomst.
  vrijdag 20 januari 2017 @ 15:25:35 #31
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_168293572
En Keaton schijnt op de set van Spider-man nogal veel Batman-referenties te maken. Bijvoorbeeld door nogal vaak "I'm Batman!" Te roepen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 20 januari 2017 @ 17:39:10 #32
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_168297308
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 14:23 schreef Breuls het volgende:

[..]

In geval van een spin-off zou een eerstvolgende film over een paar jaar komen, en dan is de actrice natuurlijk ook weer iets ouder.

Dat soort acteurs koop je op de groei. ;)
dit meisje ziet eruit als 8 had dan een meisje van rond de twaalf gedaan, in X-force wil ik wel een jong volwassen X-23 zo als in de comics dat kan met deze pas over 10 jaar.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 21 januari 2017 @ 22:22:29 #33
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_168330929
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 14:56 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Wolverine was gaaf tot en met Old Man Wolverine. De Originins die erna kwam, met zijn vader en broers was als spinoff nog wel tof (verklaarde best veel).
Je hebt het nu over de comics? Dan is je timeline niet helemaal juist. Origin kwam (ver) voor Old Man Logan.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  maandag 23 januari 2017 @ 13:27:13 #34
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_168370439
de hele timeline bij de X-men is een puinhoop
X-23 zal wel recast worden als ze verder gaan met de films.
pi_168371053
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 13:27 schreef KingRadler het volgende:
de hele timeline bij de X-men is een puinhoop
X-23 zal wel recast worden als ze verder gaan met de films.
Hangt er vanaf wat ze er mee willen vervolgfilm zal niet voor 2019 zijn, waarschijnlijk later. Actrie wordt dit jaar 12 dus als ze een tiener willen en de ontwikkeling willen laten zien dan kan dat. Willen ze in de volgende film iemand van ergens begin 20 ja dat zal je een ander moeten casten.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_168704407
quote:
Die gaat weer tof worden! Had meer trailer verwacht tijdens de Super Bowl, had mijn hoop gezet op Ragnarok -O-
  dinsdag 7 februari 2017 @ 14:25:47 #38
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_168733962
toch benieuwd naar Legion donderdag om 22:00 op Fox.
pi_168734009
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 14:25 schreef KingRadler het volgende:
toch benieuwd naar Legion donderdag om 22:00 op Fox.
Idem!
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_168734244
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 13:27 schreef KingRadler het volgende:
de hele timeline bij de X-men is een puinhoop
X-23 zal wel recast worden als ze verder gaan met de films.
die tijdlijn maakt me eigenlijk ook weinig uit. Met tekenfilms heb je ook dat ze eigenlijk steeds opnieuw beginnen wat er ook gebeurd is. Prima
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 27 maart 2017 @ 01:39:40 #41
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169806600
Logan net gezien..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_169816724
Logan was best goed. Het was heel anders dan ik had verwacht.
Not all those who wander are lost
  maandag 27 maart 2017 @ 17:29:26 #43
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_169816894
quote:
14s.gif Op donderdag 19 januari 2017 17:27 schreef Dagonet het volgende:
Nog maar een keertje Wolverine, dat vond ik in de comics op een gegeven moment vervelend worden en dat is er met de films niet beter op geworden.
Ik kan hier trouwens volmondig op zeggen dat ik Logan een steengoede film vond.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 27 maart 2017 @ 17:38:28 #44
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_169817093
quote:
14s.gif Op maandag 27 maart 2017 17:29 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ik kan hier trouwens volmondig op zeggen dat ik Logan een steengoede film vond.
Is het ook een film waarbij Dolby Atmos Laser iets toevoegt, of kan ik net zo goed naar het zaaltje bij mij om de hoek gaan? Alle vertoningen in Atmos zalen zijn namelijk heel onhandig qua tijden voor mij, maar ik overweeg woensdagochtend te gaan.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 27 maart 2017 @ 18:39:03 #45
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_169818173
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 01:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Logan net gezien..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nergens last van gehad. Bij de momenten tussen de fragiele Charles en de norse Logan had ik het zwaarder. Familiediner ook.

Morgen nieuwe trailer voor Spider-man.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 27 maart 2017 @ 19:12:05 #46
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169818873
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 18:39 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Nergens last van gehad. Bij de momenten tussen de fragiele Charles en de norse Logan had ik het zwaarder. Familiediner ook.

Morgen nieuwe trailer voor Spider-man.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was ook meer dat een franchise waar ik al sinds 2000 echt groot fan van ben opeens voorbij was.

Die jongere X-Men serie doet me toch minder.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_169831764
quote:
10s.gif Op maandag 27 maart 2017 19:12 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was ook meer dat een franchise waar ik al sinds 2000 echt groot fan van ben opeens voorbij was.

Die jongere X-Men serie doet me toch minder.
Fox is ook bezig een life action serie van X-men te maken. Ze zijn op dit moment bezig met de pilot te draaien.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 13:16:31 #48
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169834410
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:42 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Fox is ook bezig een life action serie van X-men te maken. Ze zijn op dit moment bezig met de pilot te draaien.
Gifted :Y

Maar gaat meer over de ouders van begaafde kinderen dan echt over x-men volgens mij.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 13:17:35 #49
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169834427
quote:
2s.gif Op maandag 23 januari 2017 13:52 schreef Karstman het volgende:

[..]

Hangt er vanaf wat ze er mee willen vervolgfilm zal niet voor 2019 zijn, waarschijnlijk later. Actrie wordt dit jaar 12 dus als ze een tiener willen en de ontwikkeling willen laten zien dan kan dat. Willen ze in de volgende film iemand van ergens begin 20 ja dat zal je een ander moeten casten.
Tijdslijnsgewijs zal de volgende XC-men film toch in de jaren 90 zijn?
Dan is X23 nog niet eens geboren.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_169834506
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 13:16 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Gifted :Y

Maar gaat meer over de ouders van begaafde kinderen dan echt over x-men volgens mij.
Ja, verwacht geen x-men the animated series turned to life action series..
pi_169834543
Zo Spiderman trailer online. _O_
pi_169834718
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 13:24 schreef 6star6lord6 het volgende:
Zo Spiderman trailer online. _O_
Hoelaat?
  dinsdag 28 maart 2017 @ 13:34:08 #53
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_169834741
ik zie nog niks
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 28 maart 2017 @ 13:37:33 #54
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169834791
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 13:17 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Tijdslijnsgewijs zal de volgende XC-men film toch in de jaren 90 zijn?
Dan is X23 nog niet eens geboren.
Emma frost Cyclops en Xavier kwamen ook al voor in de eerste Wolverine film hè werken ze wel omheen als het moet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_169834804
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 13:32 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Hoelaat?
Dat weet ik niet.
pi_169834812
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 13:17 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Tijdslijnsgewijs zal de volgende XC-men film toch in de jaren 90 zijn?
Dan is X23 nog niet eens geboren.
Ik had het over een vervolg op Logan. Een vervolg op X-Men Apocalyse is inderdaad een ander verhaal.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_169834878
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 13:39 schreef Karstman het volgende:

[..]

Ik had het over een vervolg op Logan. Een vervolg op X-Men Apocalyse is inderdaad een ander verhaal.
Ik denk dat ze de X-men het beste een flinke reboot kunnen geven....Maar het liefst zie ik de rechten ook gewoon weer terug gaan naar Marvel.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 14:00:37 #58
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169835162
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 13:42 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ik denk dat ze de X-men het beste een flinke reboot kunnen geven....Maar het liefst zie ik de rechten ook gewoon weer terug gaan naar Marvel.
Ik vind dat Fox er echt nog niet zo'n potje van maakt qua films. Ze doen t bijna allemaal prima.
Qua tijdlijnen niet, maar ja, dat is in de comics zelf ook echt total niet anders hoor :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 28 maart 2017 @ 14:05:25 #59
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169835230
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 13:42 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ik denk dat ze de X-men het beste een flinke reboot kunnen geven....Maar het liefst zie ik de rechten ook gewoon weer terug gaan naar Marvel.
Mwah Fox is met Logan Legion en Deadpool juist weer goed bezig.

Mensen verwachten wat van de x-men bij Marvel maar als je ziet hoe X-Men fans behandeld zijn door Marvel de laatste jaren denk ik hell to the no.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_169835308
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 14:00 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vind dat Fox er echt nog niet zo'n potje van maakt qua films. Ze doen t bijna allemaal prima.
Qua tijdlijnen niet, maar ja, dat is in de comics zelf ook echt total niet anders hoor :D
Zijn goede films inderdaad, maar ik vind het jammer dat de licenties zo verpreid zijn. Misschien is een samenwerking wel te doen, zoals nu ook met The Avengers 2 gebeurd is.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 28 maart 2017 @ 15:20:36 #61
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169836614
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 14:10 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Zijn goede films inderdaad, maar ik vind het jammer dat de licenties zo verpreid zijn. Misschien is een samenwerking wel te doen, zoals nu ook met The Avengers 2 gebeurd is.
Welke samenwerking?

Of bedoel je civil war dat Spider-man daarin zat?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 15:25:30 #62
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169836707
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 14:10 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Zijn goede films inderdaad, maar ik vind het jammer dat de licenties zo verpreid zijn. Misschien is een samenwerking wel te doen, zoals nu ook met The Avengers 2 gebeurd is.
Neuh. Die samenwerking is met Sony voor Spiderman, waarvan de films het niet goed deden. Noodgreep van Sony (na de eerste noodgreep van de reboot omdat anders de rechten verliepen).

Bij Fox (de derde partij met rechten) doen de films t wel goed. Sterker nog, dankzij hen (Xmen 1) is de hele hype begonnen). Gaat dus voorlopig echt niet gebeuren.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Redactie Games dinsdag 28 maart 2017 @ 15:35:20 #64
181272 crew  Noppie2000
pi_169836908
Boh _O_
  dinsdag 28 maart 2017 @ 15:39:07 #65
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169836978
Van mij had Iron Man er niet bij gehoeven, verder ziet het er wel leuk uit ja
pi_169837233
Leuke trailer, Tony zit er natuurlijk alleen in om te benadrukken dat Spidey nu in het MCU zit.

En Deadpool haakte er wel leuk op in:

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 28 maart 2017 @ 16:06:39 #67
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169837482
Ziet er vet uit.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_169839741
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 15:20 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Welke samenwerking?

Of bedoel je civil war dat Spider-man daarin zat?
Ja, dat was nogal een unicum, maar hangt dus erg van de studios af. Voorlopig blijven de licenties nog wel verspreid. Weet iemand of deze ook af kunnen lopen?

quote:
Ik vind het er wel allemaal erg cartoony/kleurrijk uitzien.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 28 maart 2017 @ 19:52:15 #69
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169842342
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 18:01 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ja, dat was nogal een unicum, maar hangt dus erg van de studios af. Voorlopig blijven de licenties nog wel verspreid. Weet iemand of deze ook af kunnen lopen?

[..]

Ik vind het er wel allemaal erg cartoony/kleurrijk uitzien.
Die kunnen zeker aflopen op die manier heeft Marvel oa Namor Daredevil en The Punisher al terug gekregen en dat was ook de reden dat Fox met die draak van een Fantastic 4 film kwam.

Als ze zoveel jaar er niks mee doen gaat het automatisch terug naar Marvel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_169842438
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Die kunnen zeker aflopen op die manier heeft Marvel oa Namor Daredevil en The Punisher al terug gekregen en dat was ook de reden dat Fox met die draak van een Fantastic 4 film kwam.

Als ze zoveel jaar er niks mee doen gaat het automatisch terug naar Marvel.
Aah dat maakt een hoop duidelijk. Bedankt.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 28 maart 2017 @ 20:01:21 #71
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169842604
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 19:55 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Aah dat maakt een hoop duidelijk. Bedankt.
Al gaat het bij de X-men wel om het hele x-men universum het is niet zo dat als mutant x jaren niet in een film zit dat marvel hem of haar opeens mag gebruiken.

het is volgens mij zelfs zo dat als marvel in de comics nieuwe mutants bedenkt dat de rechten dan naar fox gaan zie X-23 die is bedacht ver na de overeenkomst.

Om die reden is marvel in de comics ook toen die tijd met de House of M verhaalijn gekomen waardoor er geen nieuwe mutanten meer werden geboren in de comics.

Sinds een paar jaar mogen de schrijvers van de comics wel weer met nieuwe mutanten komen maar is marvel in de comics heel erg bezig met van ''The Inhumans'' een soort tweede X-men te maken omdat ze daar wel films en series van kunnen maken.

En de Fantastic Four reeks is om dezelfde reden een paar jaar geleden zelfs helemaal gestopt in de comics.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_169843125
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 20:01 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Al gaat het bij de X-men wel om het hele x-men universum het is niet zo dat als mutant x jaren niet in een film zit dat marvel hem of haar opeens mag gebruiken.

het is volgens mij zelfs zo dat als marvel in de comics nieuwe mutants bedenkt dat de rechten dan naar fox gaan zie X-23 die is bedacht ver na de overeenkomst.

Om die reden is marvel in de comics ook toen die tijd met de House of M verhaalijn gekomen waardoor er geen nieuwe mutanten meer werden geboren in de comics.

Sinds een paar jaar mogen de schrijvers van de comics wel weer met nieuwe mutanten komen maar is marvel in de comics heel erg bezig met van ''The Inhumans'' een soort tweede X-men te maken omdat ze daar wel films en series van kunnen maken.

En de Fantastic Four reeks is om dezelfde reden een paar jaar geleden zelfs helemaal gestopt in de comics.
Toffe reactie :)

Ik ken de meeste oude mutanten wel, maar ik vraag me nu opeens af wat nou recent bedachte mutanten zijn. Weet jij er toevallig een paar?
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 28 maart 2017 @ 20:25:19 #73
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169843280
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 20:20 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Toffe reactie :)

Ik ken de meeste oude mutanten wel, maar ik vraag me nu opeens af wat nou recent bedachte mutanten zijn. Weet jij er toevallig een paar?
In Wolverine and the X-Men had je een paar nieuwe met geweldige namen zo als Eyeboy en Sharkgirl :') Goldballs had je ook nog die schoot gouden ballen af uit ze kont.


Daarvoor zat wel een toffe generatie met oa Hellion Elixer Anon Rockslide en nog een paar maar die zaten net voor House of M.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/New_X-Men

Ze hebben sinds een jaar of drie nu vooral de focus op de classic (De eerste vijf) X-Men die door Beast uit het verleden zijn gehaald.

[ Bericht 10% gewijzigd door Dr.Mikey op 28-03-2017 20:30:34 ]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 20:30:01 #74
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_169843420
Mmm, weer zo'n trailer waarbij ik het gevoel krijg dat ik de hele film al heb gezien.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 22:20:40 #75
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_169848425
heeft hij nu een Iron Spider Suit?
pi_169849867
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 20:25 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Maar Marvel is wel weer nieuwe X-series aan het pushen, dat lijkt de focus op de Inhumans toch weer wat te verminderen

Marvel twitterde op vrijdag 17-03-2017 om 20:00:53 A bright new tomorrow is coming for the Children of the Atom. Prepare for #ResurrXion! https://t.co/hyIoKVl6qL reageer retweet
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 28 maart 2017 @ 23:06:41 #77
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169850710
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:47 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Maar Marvel is wel weer nieuwe X-series aan het pushen, dat lijkt de focus op de Inhumans toch weer wat te verminderen

Marvel twitterde op vrijdag 17-03-2017 om 20:00:53 A bright new tomorrow is coming for the Children of the Atom. Prepare for #ResurrXion! https://t.co/hyIoKVl6qL reageer retweet
Recentelijk wel weer net als dat die inhumans film opeens gecanceld is .
Komt omdat ze eindelijk doorhebben dat het ze niet lukt om de X-men te vervangen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_169850825
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 23:06 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Recentelijk wel weer net als dat die inhumans film opeens gecanceld is .
Komt omdat ze eindelijk doorhebben dat het ze niet lukt om de X-men te vervangen.
Denk dat het vooral een poging was om de filmrechten terug te krijgen, daarnaast werden de Inhumans niet zo lekker opgepikt als verwacht dus dan maar weer terug naar het oude.

Lees al jaren geen X-comics meer, maar volg het nog een beetje aan de zijlijn.

Wel benieuwd wat de Inhumans-serie gaat betekenen voor Agens of SHIELD.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 29 maart 2017 @ 00:17:31 #79
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169853092
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 23:09 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Denk dat het vooral een poging was om de filmrechten terug te krijgen, daarnaast werden de Inhumans niet zo lekker opgepikt als verwacht dus dan maar weer terug naar het oude.

Lees al jaren geen X-comics meer, maar volg het nog een beetje aan de zijlijn.

Wel benieuwd wat de Inhumans-serie gaat betekenen voor Agens of SHIELD.
Same hier Marvel springt de laatste tijd in de comics alleen maar van event naar event met weinige ruimte om echte verhalen te vertellen en de meeste zijn nog matig ook.

En toen ze ice-man opeens gay maakte omdat de jongere versie ook gay was toen heb ik mijn druppel bereikt.

ze gaan mij niet vertellen dat een personage dat al 40 jaar lang in diverse relaties met vrouwen zat al die tijd al gay was en helemaal de manier waarop was heel slecht gedaan. (Hell hij is zelfs een keer zijn krachten kwijt geraakt omdat Mystique hem iets van vergif toe diende terwijl ze seks hadden)


Er loopt ook ergens een gay Wolverine rond in een ander universum maar dat maakt de echte ook niet opeens gay.

En het was ook nog eens onnodig want er lopen met Northstar Hulkling en Anole al toffe gay personages rond in het marvel universe.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dr.Mikey op 29-03-2017 00:28:23 ]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 29 maart 2017 @ 05:57:55 #80
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_169854352
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 20:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mmm, weer zo'n trailer waarbij ik het gevoel krijg dat ik de hele film al heb gezien.
Nah, dat valt volgens mij wel mee, ik heb meer het idee dat je misschien het eerste kwartier samengevat hebt gezien. Alles wat met Iron Man te maken heeft dus eigenlijk.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 29 maart 2017 @ 06:57:28 #81
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_169854453
het mooie aan deze Spiderman is dat hij zichzelf nu moet bewijzen. Dat was met andere Spiderman films niet. Het is gewoon nog een kind.

Dan had ik liever Miles Morales gehad als Spiderman.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 29 maart 2017 @ 09:37:39 #82
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169855565
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 06:57 schreef KingRadler het volgende:
het mooie aan deze Spiderman is dat hij zichzelf nu moet bewijzen. Dat was met andere Spiderman films niet. Het is gewoon nog een kind.

Dan had ik liever Miles Morales gehad als Spiderman.
Miles Morales wil ik ook wel een keer een serie of film van zien.

Maar niet ten kosten van Peter Parker misschien komt Miles later in de reeks wel als wat Warmachine voor Iron-man is.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_169855729
quote:
10s.gif Op woensdag 29 maart 2017 09:37 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Miles Morales wil ik ook wel een keer een serie of film van zien.

Maar niet ten kosten van Peter Parker misschien komt Miles later in de reeks wel als wat Warmachine voor Iron-man is.
Dan nog gezellig Spider-Gwen, Silk en Scarlet Spider erbij!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 29 maart 2017 @ 09:49:24 #84
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169855764
quote:
10s.gif Op woensdag 29 maart 2017 09:47 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dan nog gezellig Spider-Gwen, Silk en Scarlet Spider erbij!
Haha spider-man clone wars prachtig en het dan opnemen tegen Spider-Carnage.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 29 maart 2017 @ 09:50:41 #85
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_169855792
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 20:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mmm, weer zo'n trailer waarbij ik het gevoel krijg dat ik de hele film al heb gezien.
Ik sla hem over dus. Alleen een drone in zijn symbool, way too techy for me...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_169856200
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 20:25 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

In Wolverine and the X-Men had je een paar nieuwe met geweldige namen zo als Eyeboy en Sharkgirl :') Goldballs had je ook nog die schoot gouden ballen af uit ze kont.


Daarvoor zat wel een toffe generatie met oa Hellion Elixer Anon Rockslide en nog een paar maar die zaten net voor House of M.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/New_X-Men

Ze hebben sinds een jaar of drie nu vooral de focus op de classic (De eerste vijf) X-Men die door Beast uit het verleden zijn gehaald.
Hmm zo te zien niet al te stoere personages :(

Ik ben trouwens weer begonnen met comics lezen, probeer elke dag een deel van Uncanny X-men Vol.1 te lezen xD Ja die uit de 1960s.. Dus het duurt wel even voordat het echt vet wordt denk ik.

Ze hebben laatst toch een volledige reset ofzo ingevoerd, waardoor er heel veel personages dood zijn gegaan?

Hier nog een uitleg-video van de Spider-Man trailer van Emergency Awesome
  woensdag 29 maart 2017 @ 13:09:42 #87
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_169859618
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 09:50 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik sla hem over dus. Alleen een drone in zijn symbool, way too techy for me...
Ja, dat is dus volgens mij ook uit het begin van de film. Daarna gaat hij een heel stuk lower tech zonder Iron Man speeltjes.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 29 maart 2017 @ 13:53:40 #88
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169860575
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:13 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Hmm zo te zien niet al te stoere personages :(

Ik ben trouwens weer begonnen met comics lezen, probeer elke dag een deel van Uncanny X-men Vol.1 te lezen xD Ja die uit de 1960s.. Dus het duurt wel even voordat het echt vet wordt denk ik.

Ze hebben laatst toch een volledige reset ofzo ingevoerd, waardoor er heel veel personages dood zijn gegaan?

Hier nog een uitleg-video van de Spider-Man trailer van Emergency Awesome
Geen volledige reset wel is het zo dat Hulk Iron-man Wolverine en Thor allemaal in korte tijd achter elkaar dood gingen of krachtloos waren en stuk voor stuk zijn vervangen door PC personages (De nieuwe Thor Hawkeye en Wolverine zijn vrouwen nu the Hulk is een Chinees)
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_169861466
quote:
14s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:53 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Geen volledige reset wel is het zo dat Hulk Iron-man Wolverine en Thor allemaal in korte tijd achter elkaar dood gingen of krachtloos waren en stuk voor stuk zijn vervangen door PC personages (De nieuwe Thor Hawkeye en Wolverine zijn vrouwen nu the Hulk is een Chinees)
PC Personages?

Ik zag al dat sommige nu vrouwen waren. Ik snap er geen reet van en kan me ook niet voorstellen dat dit succesvol zal zijn? Of heb ik het mis?
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 29 maart 2017 @ 14:40:15 #90
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169861563
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:35 schreef Odaiba het volgende:

[..]

PC Personages?

Ik zag al dat sommige nu vrouwen waren. Ik snap er geen reet van en kan me ook niet voorstellen dat dit succesvol zal zijn? Of heb ik het mis?
Politiek correct.

De cijfers weet ik niet precies volgens mij zijn Miles Morales (Mexicaanse Spider-man en de nieuwe moslima Miss Marvel wel heel populair maar die zijn ook gewoon goed geschreven).
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_169861677
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:40 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Politiek correct.

De cijfers weet ik niet precies volgens mij zijn Miles Morales (Mexicaanse Spider-man en de nieuwe moslima Miss Marvel wel heel populair maar die zijn ook gewoon goed geschreven).
Meen je niet, gaat Marvel die kant op..Ik weet dat ze in zwaar weer zaten en dat de vorige line up aan titels en storylines helemaal niet aansloegen, maar je meest succesvolle karakters en alle mutanten vermoorden, lijkt bijna wel zelfmoord.
pi_169864746
Die film lijkt er niet echt spannend uit te zien.
pi_169865447
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:00 schreef Deckard het volgende:
Die film lijkt er niet echt spannend uit te zien.
We zijn aan donkere superhelden gewend geraakt, Spider-Man is toch meer voor de kids, hoewel een R rated Spider-Man toch ook wel erg vet zou kunnen worden.
pi_169866669
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:39 schreef Odaiba het volgende:

[..]

We zijn aan donkere superhelden gewend geraakt, Spider-Man is toch meer voor de kids, hoewel een R rated Spider-Man toch ook wel erg vet zou kunnen worden.
Die mogen ze van mij doen zodra Carnage een keer in beeld komt, eerder voegt het weinig toe.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_169866910
Las laatst dat de verkoopcijfers van marvel strips enorm zijn gedaald. Is Iron Man ook niet vervangen door een zwarte vrouwelijke assistent van Tony Stark?

Het zou veel beter zijn als ze unieke personages hadden bedacht of bestaande personages uniek waren gebleven. X23 bijv was prima als opzichzelfstaand personage.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 29 maart 2017 @ 19:55:25 #96
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169868649
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 18:50 schreef Michie_ het volgende:
Las laatst dat de verkoopcijfers van marvel strips enorm zijn gedaald. Is Iron Man ook niet vervangen door een zwarte vrouwelijke assistent van Tony Stark?

Het zou veel beter zijn als ze unieke personages hadden bedacht of bestaande personages uniek waren gebleven. X23 bijv was prima als opzichzelfstaand personage.
Yup iron man is nu een negerin.

En wat betreft x-23 heb je helemaal gelijk die was juist erg tof als eigen personage.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 29 maart 2017 @ 20:03:58 #97
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_169868913
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 18:50 schreef Michie_ het volgende:
Las laatst dat de verkoopcijfers van marvel strips enorm zijn gedaald. Is Iron Man ook niet vervangen door een zwarte vrouwelijke assistent van Tony Stark?

Het zou veel beter zijn als ze unieke personages hadden bedacht of bestaande personages uniek waren gebleven. X23 bijv was prima als opzichzelfstaand personage.
Ach, binnen een paar jaar zijn al de originelen terug. DC en hun Rebirth was een veel te groot succes, Marvel gaat dat echt wel op één of andere manier proberen imiteren.

quote:
14s.gif Op woensdag 29 maart 2017 19:55 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Yup iron man is nu een negerin.
Het is maar hoe je het bekijkt. Doctor Doom is tegenwoordig ook Iron Man.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_169870903
Iron man een negerin, wtf...Sorry hoor maar geen enkele fan van comics wil zijn favoriete figuren toch niet zien in een vrouwlijke versie....Had dan een alternatief universum gemaakt of een compleet ander personage.. Volgens mij is dit over een jaar weer allemaal terug gedraaid...
pi_169872239
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:39 schreef Odaiba het volgende:

[..]

We zijn aan donkere superhelden gewend geraakt, Spider-Man is toch meer voor de kids, hoewel een R rated Spider-Man toch ook wel erg vet zou kunnen worden.
Die logica begrijp ik niet. Dat iets 'donker' of 'R-rated' moet zijn betekent niet dat het direct spannend is. The Goonies is ook spannend en is voor kinderen. Spiderman 2 was ook redelijk spannend. Hier zit gewoon niets aardigs in. Ironman helpt spiderman met het verslaan van de Keaton. Ok.
pi_169872352
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:06 schreef Odaiba het volgende:
Iron man een negerin, wtf...Sorry hoor maar geen enkele fan van comics wil zijn favoriete figuren toch niet zien in een vrouwlijke versie....Had dan een alternatief universum gemaakt of een compleet ander personage.. Volgens mij is dit over een jaar weer allemaal terug gedraaid...
In de jaren '90 hadden vrouwen dikke tieten en mannen spieren buiten properties. Dit is weer de zoveelste comictumor. Waarom zou iemand een negerinversie van Iron Man willen zien?

Binnenkort komen ze vast met de transexuele Hulk.
pi_169872622
Ze verneuken nu de hele comic line. Ik snap sowieso niet waarom ze dit doen, hun fanbase bestaat vooral uit blanke mannen.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 29 maart 2017 @ 22:04:32 #102
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169872921
Allemaal onder druk van de muis met de grote oren.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 29 maart 2017 @ 23:03:15 #103
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_169875107
Ja, het heeft natuurlijk niets te maken met het aanboren van andere markten, het geroep vanuit de markt om meer diversiteit.

Maar ga lekker janken omdat een soap die qua verhaallijnen niets verschilt van de gemiddelde GTST verandert en een breder publiek wil aanspreken.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 29 maart 2017 @ 23:05:11 #104
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_169875158
Als ze de acteurs die Danny Rand en Colleen Wing zouden hebben omgedraaid had je een veel betere serie gehad. Voor het verhaal maakt het geen drol uit of de Iron Fist een man of een vrouw is, en je had het net zo makkelijk Dani Rand kunnen maken.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 29 maart 2017 @ 23:14:13 #105
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169875512
quote:
10s.gif Op woensdag 29 maart 2017 23:03 schreef Dagonet het volgende:
Ja, het heeft natuurlijk niets te maken met het aanboren van andere markten, het geroep vanuit de markt om meer diversiteit.

Maar ga lekker janken omdat een soap die qua verhaallijnen niets verschilt van de gemiddelde GTST verandert en een breder publiek wil aanspreken.
De markt ? Je bedoelt die huil negers en hollybi figuren die massaal klagen op het internet over dingen die ze niet eens lezen of kijken?

En dit is de juiste manier ?
Paar jaar geleden waren ze de donkere personages die ze hadden gewoon meer naar de voorgrond aan het brengen toen was Luke Cage samen met Black Panter opeens overal dat was een veel betere aanpak.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_169878741

Mega, chronologische trailer van Spider-Man: Homecoming. Ze lijken al bizar veel van het verhaal weg te geven in het promotiemateriaal als je dit gecombineerde werk ziet! Wel erg leuk! :)
pi_169879135
quote:
10s.gif Op woensdag 29 maart 2017 23:14 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

De markt ? Je bedoelt die huil negers en hollybi figuren die massaal klagen op het internet over dingen die ze niet eens lezen of kijken?

En dit is de juiste manier ?
Paar jaar geleden waren ze de donkere personages die ze hadden gewoon meer naar de voorgrond aan het brengen toen was Luke Cage samen met Black Panter opeens overal dat was een veel betere aanpak.
Alleen om deze reactie juich ik al toe wat Marvel aan het doen is.
Godallejezus zeg :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_169879492
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:56 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ze verneuken nu de hele comic line. Ik snap sowieso niet waarom ze dit doen, hun fanbase bestaat vooral uit blanke mannen.
En daar heb je dus je reden waarom ze het doen.
pi_169880607
Mensen zijn wel een beetje doorgeslagen in hun politieke correctheid. Bij Screen Junkies zaten ze maanden te zeuren dat de hoofdrol in Ghost in the shell niet naar een Japanner is gegaan. De man achter de Angry Video Game nerd krijgt nog steeds kritiek dat het een vrouwen hater zou zijn. En nu is Jontron uit een nieuwe game geknipt na een paar ongelukkige tweets. Zoals Maarten van Rossem ooit zei "politieke correctheid creëert zijn eigen racisme".

Diversiteit in strips is nooit een slecht iets maar bedenk nieuwe personages met hun eigen identiteit. Luke Cage bijvoorbeeld is mijn favoriete personage uit het marvel tv universum. Niet vanwege zijn kleur maar puur om hoe hij geschreven is.

Sam Jackson als Nick furry was dan wel weer een geniale zet maar dat voelde minder geforceerd aan. Plus "sam" Nick Furry begon in het Ultimate universum en pas na positieve reacties heeft hij de overstap gemaakt naar de reguliere stripreeks.
pi_169880864
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:47 schreef Deckard het volgende:

[..]

In de jaren '90 hadden vrouwen dikke tieten en mannen spieren buiten properties. Dit is weer de zoveelste comictumor. Waarom zou iemand een negerinversie van Iron Man willen zien?

Binnenkort komen ze vast met de transexuele Hulk.
Ik vind het niet erg dat Marvel ook anderere cultuurgroepen wil aanspreken, maar dan hoef je nog niet de originele hero de nek om te draaien.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 30 maart 2017 @ 10:49:32 #111
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169881090
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:38 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ik vind het niet erg dat Marvel ook anderere cultuurgroepen wil aanspreken, maar dan hoef je nog niet de originele hero de nek om te draaien.
Precies dit het is zelfs een soort discriminatie wat ze doen.

X-23 en Falcon waren prima zelfstandige populaire personages nu zijn ze the New Wolverine en the new Captain America.

Vroeger alle reeksen met x-23 gelezen sinds ze opeens Wolverine is boeit me het niet meer.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_169881135
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:28 schreef Michie_ het volgende:
Mensen zijn wel een beetje doorgeslagen in hun politieke correctheid. Bij Screen Junkies zaten ze maanden te zeuren dat de hoofdrol in Ghost in the shell niet naar een Japanner is gegaan. De man achter de Angry Video Game nerd krijgt nog steeds kritiek dat het een vrouwen hater zou zijn. En nu is Jontron uit een nieuwe game geknipt na een paar ongelukkige tweets. Zoals Maarten van Rossem ooit zei "politieke correctheid creëert zijn eigen racisme".

Diversiteit in strips is nooit een slecht iets maar bedenk nieuwe personages met hun eigen identiteit. Luke Cage bijvoorbeeld is mijn favoriete personage uit het marvel tv universum. Niet vanwege zijn kleur maar puur om hoe hij geschreven is.

Sam Jackson als Nick furry was dan wel weer een geniale zet maar dat voelde minder geforceerd aan. Plus "sam" Nick Furry begon in het Ultimate universum en pas na positieve reacties heeft hij de overstap gemaakt naar de reguliere stripreeks.
Ghost in the Shell en death note hoort gewoon gespeeld te worden door Japanners. Net zoals captain America blank hoort te zijn.
pi_169882941
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:51 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ghost in the Shell en death note hoort gewoon gespeeld te worden door Japanners. Net zoals captain America blank hoort te zijn.
De main protagonist uit GitS is een android, ras maakt niets uit in dit geval. Bij Death Note ligt het er aan hoe ze het bron materiaal verfilmen.

En laten we wel wezen, Japanners nemen het ook nooit zo nauw met wie wat speelt. De cast van Attack on Titan had Europees moeten zijn. Uitwisselings studenten in Jdrama/anime zijn in de meeste gevallen puur Aziatisch en niet alle westerse mensen in Jdrama worden neergezet alsof het slimme mensen zijn. Sterker nog, in het zeer vermakelijke "The woman who sells houses" zaten scenes die hier als zwaar racistisch worden gezien.
pi_169884011
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:38 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ik vind het niet erg dat Marvel ook anderere cultuurgroepen wil aanspreken, maar dan hoef je nog niet de originele hero de nek om te draaien.
Dat bedoel ik ja.
pi_169884209
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:38 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ik vind het niet erg dat Marvel ook anderere cultuurgroepen wil aanspreken, maar dan hoef je nog niet de originele hero de nek om te draaien.
Marvel doet toch al jaren niets anders? Er zijn zoveel titels al overgedragen, zoveel helden doodgegaan en teruggekomen (al dan niet als een oudere/jongere versie van zichzelf). Van mij mogen ze experimenteren wat ze willen om proberen de verkoop van de comics op te krikken, als het niet lukt komt er weer een universe-altering-event en is alles weer teruggezet naar de status quo van 15 jaar geleden.
Ik vind dit van meer lef getuigen dan de zoveelste X-Crossover, het zoveelste Spidey-cloon-drama, de zoveelste Infinity-X-Crossover etc etc.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 30 maart 2017 @ 17:46:41 #116
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169888583
Nadat die pc personages en de classic x-men weer terug zijn waar ze horen moet Marvel eens lekker een jaar of vier gewoon verhalen schrijven​.Zonder om de twee maanden met een grote crossover event te komen ook dat jaagd op de lange termijn lezers weg.

Ben je net gewend aan een X-Men of Avengers team met een paar nieuwe erin komt er weer een crossover waardoor heel de team samenstelling en de dynamiek veranderd.

De grote jongens duiken wel weer op na het event maar de minder bekende personages duiken weer terug in Limbo en ontwikkelen niet verder.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 5 april 2017 @ 22:00:03 #117
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_170030232
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 17:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nadat die pc personages en de classic x-men weer terug zijn waar ze horen moet Marvel eens lekker een jaar of vier gewoon verhalen schrijven.Zonder om de twee maanden met een grote crossover event te komen ook dat jaagd op de lange termijn lezers weg.

Ben je net gewend aan een X-Men of Avengers team met een paar nieuwe erin komt er weer een crossover waardoor heel de team samenstelling en de dynamiek veranderd.

De grote jongens duiken wel weer op na het event maar de minder bekende personages duiken weer terug in Limbo en ontwikkelen niet verder.
Zo gaat het ook in de comics wen er maar aan.
  woensdag 5 april 2017 @ 22:08:06 #118
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_170030534
quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2017 22:00 schreef KingRadler het volgende:

[..]

Zo gaat het ook in de comics wen er maar aan.
En dat is dus dan ook wat hij aanstipt. Lange termijnvisie lijkt er minder te zijn dan in MCU...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 5 april 2017 @ 22:11:03 #119
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_170030637
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:51 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ghost in the Shell en death note hoort gewoon gespeeld te worden door Japanners. Net zoals captain America blank hoort te zijn.
Ghost in the Shell had als anime eigenlijk maar 1 typisch japans ogend hoofdpersonage, de enige andere aziaten waren de vuilnismannen en de goeddeels onaangepaste section 9 medewerker.

Heck, er zit zelfs kritiek op de wens om allemaal aan het westerse ideaal in door Major zichzelf te laten zien, ofthans iemand die exact haar model gekozen heeft.

Major, Batou, zo westers als de pest.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 6 april 2017 @ 09:55:00 #120
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_170035888
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 23:06 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Recentelijk wel weer net als dat die inhumans film opeens gecanceld is .
Komt omdat ze eindelijk doorhebben dat het ze niet lukt om de X-men te vervangen.
Inhumans wordt nu een serie, met de eerste afleveringen in IMAX bios, geen vervelende regisseur en acteurs. De film mag dan wel gecancelt zijn, maar de inhumans zelf gaan loeihard door.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_170038347
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 07:55 schreef Unites het volgende:

Mega, chronologische trailer van Spider-Man: Homecoming. Ze lijken al bizar veel van het verhaal weg te geven in het promotiemateriaal als je dit gecombineerde werk ziet! Wel erg leuk! :)
Shit, had ik dit filmpje nou maar niet gezien...
pi_170127665
Eerste teaser van Thor Ragnarok

  maandag 10 april 2017 @ 15:17:17 #123
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_170127704
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 15:15 schreef Ooku het volgende:
Eerste teaser van Thor Ragnarok

"We know eachother, he's a friend from work." - I lolled.

Thor lijkt wel een beetje op Kratos zo.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_170127762
Toffe trailer! En een manier gevonden om Planet Hulk in de film te verwerken ^O^
  maandag 10 april 2017 @ 15:35:50 #125
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_170128049
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 15:15 schreef Ooku het volgende:
Eerste teaser van Thor Ragnarok

Qua letters en zo beetje richting guardians of the galaxy stijl. Misschien is dat gewoon de outer space vibe :D

En Cate............ O+ O+ O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 10 april 2017 @ 15:47:02 #126
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_170128287
beetje GotG en jaren 70 vibe
pi_170129186
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 15:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Qua letters en zo beetje richting guardians of the galaxy stijl. Misschien is dat gewoon de outer space vibe :D

En Cate............ O+ O+ O+
Marvel outer space bestaat uit neon en Classic Rock ;)

En Jeff Goldblum eindelijk weer eens op het grote scherm. (en niet eens als verstrooide wetenschapper)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 10 april 2017 @ 16:33:01 #128
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_170129317
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 16:27 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Marvel outer space bestaat uit neon en Classic Rock ;)

En Jeff Goldblum eindelijk weer eens op het grote scherm. (en niet eens als verstrooide wetenschapper)
Ik vind Jeff Goldblums stem en eentonige acteurwerk super vervelend, dus daar ben ik niet zo blij mee :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_170129340
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 16:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vind Jeff Goldblums stem en eentonige acteurwerk super vervelend, dus daar ben ik niet zo blij mee :D
Ach, je weet gewoon wat je aan Jeff hebt. Die speelt al 30 jaar de verwarde wetenschapper.

Zelfde als dat je Jason Statham ergens neerzet ;) (niet qua wetenschapper, maar qua rol natuurlijk :P )
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 10 april 2017 @ 16:57:54 #130
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_170129796
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 15:15 schreef Ooku het volgende:
Eerste teaser van Thor Ragnarok

Hulk _O_
Wel stom dat Loki weer moet meedoen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_170129935
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 15:15 schreef Ooku het volgende:
Eerste teaser van Thor Ragnarok

Ziet er leuk uit, maar verder niet heel erg indrukwekkend. Al met al wil ik deze Thor film wel weer gezien hebben.
  maandag 10 april 2017 @ 17:31:31 #132
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_170130280
Ik wil hem eigenlijk vooral om de regisseur zien. Daarnaast vind ik Thor wellicht stiekem de leukste films hebben naast GOG en IM.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 10 april 2017 @ 17:39:58 #133
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_170130403
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 15:17 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

"We know eachother, he's a friend from work." - I lolled.

hier ook :@

"Yes!!!! :D __!! " _O-
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  maandag 10 april 2017 @ 18:58:28 #134
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_170131843
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 17:31 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik wil hem eigenlijk vooral om de regisseur zien. Daarnaast vind ik Thor wellicht stiekem de leukste films hebben naast GOG en IM.
Thor houdt het als films best luchtig, niets mis mee.
Op dit moment zijn er zoveel films dat ik ze eigenlijk niet meer los zie maar meer als lange afleveringen van een miniserie. De ene is meer gefocused op de een of ander maar verder...
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_170132130
quote:
14s.gif Op maandag 10 april 2017 18:58 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Thor houdt het als films best luchtig, niets mis mee.
Op dit moment zijn er zoveel films dat ik ze eigenlijk niet meer los zie maar meer als lange afleveringen van een miniserie. De ene is meer gefocused op de een of ander maar verder...
De enige Marvel films waar ik nog echt naar uitkijk is The Avangers: Infinity war. Wil Thanos wel eens in actie zien op the big screen.
  Public Relations / Redactie Film maandag 10 april 2017 @ 20:03:20 #136
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_170133298
Top trailer.

Ziet er allemaal ontzettend weird en over the top uit en dat kan ik erg waarderen.

En die quote was fantastisch! He's a friend from work!!

Nu alleen hopen dat die in de film zelf iets compleet anders zegt anders is het een verloren grap.
pi_170133875
quote:
10s.gif Op maandag 10 april 2017 16:57 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Hulk _O_
Wel stom dat Loki weer moet meedoen.
nee joh Loki is badass. Geweldige character in de MCU
pi_170133930
ben wel benieuwd naar Cate Blanchett in de rol van Hela. Ze is een goede actrice alleen is dit iets wat ze nog nooit eerder heeft gedaan
  maandag 10 april 2017 @ 21:12:28 #139
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_170135392
quote:
2s.gif Op maandag 10 april 2017 20:29 schreef Evertjan het volgende:
ben wel benieuwd naar Cate Blanchett in de rol van Hela. Ze is een goede actrice alleen is dit iets wat ze nog nooit eerder heeft gedaan
Als 12 jarige vond ik haar anders al heel eng in LOTR :'(
吴 曼 迪
  maandag 10 april 2017 @ 21:14:56 #140
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_170135472
Gaaf dat Skurge er in zit. En dat ze Hela haar hoofddeksel hebben gehouden.
Meer positieve dingen kan ik niet bedenken.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 10 april 2017 @ 21:29:45 #141
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_170135987
quote:
2s.gif Op maandag 10 april 2017 20:29 schreef Evertjan het volgende:
ben wel benieuwd naar Cate Blanchett in de rol van Hela. Ze is een goede actrice alleen is dit iets wat ze nog nooit eerder heeft gedaan
Deze eerste beelden van hela vind ik echt fantastisch O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_170136106
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 21:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Deze eerste beelden van hela vind ik echt fantastisch O+
las ook dat Zoe Bell meewerkt als stuntdubbel voor Cate Blanchett
  zondag 21 mei 2017 @ 21:07:13 #143
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_171104632
Pff Logan net gezien..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zondag 21 mei 2017 @ 21:57:07 #144
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_171106294
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 21:07 schreef richolio het volgende:
Pff Logan net gezien..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pussy.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_171106324
Gisteren eindelijk dr.strange gekeken..

Een ander soort held/film ansich, maar zag wat gelijkenissen met iron man. Was vermakelijk, maar ik moet hem nog een tweede keer zien om het echt te begrijpen denk ik.

De credits scene was wel weer leuk.

Op naar GoG2
  zondag 21 mei 2017 @ 22:08:17 #146
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_171106614
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 21:58 schreef Vlaggenroof het volgende:
Gisteren eindelijk dr.strange gekeken..

Een ander soort held/film ansich, maar zag wat gelijkenissen met iron man. Was vermakelijk, maar ik moet hem nog een tweede keer zien om het echt te begrijpen denk ik.

De credits scene was wel weer leuk.

Op naar GoG2
Niet zo raar dat beide films op elkaar lijken (zie ook de honest trailer van dr.strange) aangezien de personages (bijna) hetzelfde origin story hebben.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_171113213

Eerste paar beelden van "Marvel's Inhumans". Ja, ik weet dat dit niet per se een Marvel-bioscoopfilm is, maar de eerste twee afleveringen van deze serie zijn wel te zien in de IMAX-zalen wereldwijd.
  maandag 22 mei 2017 @ 11:26:55 #148
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_171113308
Logan, waardige laatste film voor die twee meester acteurs.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_171113380
quote:
17s.gif Op maandag 22 mei 2017 11:26 schreef jogy het volgende:
Logan, waardige laatste film voor die twee meester acteurs.
En een geweldige introductie van een nieuw toptalent, Daphne Keen! Wat kan die meid acteren zeg!

Dit is een van mijn favoriete scènes uit Logan:


Keen is zo lekker kinds, zo eigen en uniek, en zo krachtig qua uitstraling, bewegingen en uitdrukkingen...

Beter gaan ze haar niet recasten :'(
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 22 mei 2017 @ 12:05:32 #150
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_171114213
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 11:31 schreef Unites het volgende:

[..]

En een geweldige introductie van een nieuw toptalent, Daphne Keen! Wat kan die meid acteren zeg!

Dit is een van mijn favoriete scènes uit Logan:


Keen is zo lekker kinds, zo eigen en uniek, en zo krachtig qua uitstraling, bewegingen en uitdrukkingen...

Beter gaan ze haar niet recasten :'(
Groot acteer talent inderdaad laat ook mening X-Men fans huilen op het einde hopelijk wacht Fox op haar met x-23 tot ze wat ouder is.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_171114422
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 22:08 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Niet zo raar dat beide films op elkaar lijken (zie ook de honest trailer van dr.strange) aangezien de personages (bijna) hetzelfde origin story hebben.
Ah ja ik heb de strips niet gelezen, dus sommige dingen zie ik niet zoals jullie die zien.

Net de honest trailer gekeken, het lijkt er inderdaad heel erg op. Ben benieuwd naar zijn rol in Ragnarok
  maandag 22 mei 2017 @ 15:45:54 #152
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_171118563
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 21:58 schreef Vlaggenroof het volgende:
Gisteren eindelijk dr.strange gekeken..

Een ander soort held/film ansich, maar zag wat gelijkenissen met iron man. Was vermakelijk, maar ik moet hem nog een tweede keer zien om het echt te begrijpen denk ik.

De credits scene was wel weer leuk.

Op naar GoG2
Ik vond hem ook een beetje apart.
Voornamelijk de effecten zijn mij bijgebleven. Het verhaal niet zo.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 22 mei 2017 @ 15:49:05 #153
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_171118636
Wat gaat er eigenlijk gebeuren na de laaste Avengers film?
Lijkt mij dat die acteurs ook zo langzamerhand wel klaar zijn met het spelen van hetzelfde karakter.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_171120659
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 15:49 schreef Komakie het volgende:
Wat gaat er eigenlijk gebeuren na de laaste Avengers film?
Lijkt mij dat die acteurs ook zo langzamerhand wel klaar zijn met het spelen van hetzelfde karakter.
Gewoon... verder met de acteurs die overblijven? Dus de oude garde die of zelf te kennen geeft te willen stoppen, of eruit worden geschreven, plus het doorgaan met het introduceren van nieuwe helden.
pi_171120809
Comics gaan toch ook eeuwig door, kan met de films ook lijkt me./
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_171224890

SINISTER SIX TRAILER
Met Green Goblin, The Vulture, Venon, Sandman, Doc Oc en The Rhino
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 26 mei 2017 @ 17:09:16 #157
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_171225037
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 17:04 schreef Unites het volgende:

SINISTER SIX TRAILER
Met Green Goblin, The Vulture, Venon, Sandman, Doc Oc en The Rhino
Kan aan die Sandman al zien dat het fake is dat is rechtstreeks uit spider-man 3 geknipt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_171225781
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 17:09 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Kan aan die Sandman al zien dat het fake is dat is rechtstreeks uit spider-man 3 geknipt.
Het is ook fan made he :P
pi_171455333

I'M MARY POPPINS, Y'ALL!

Een van de beste uitspraken in een CBM ooit als je het mij vraagt :Y

:)
  zaterdag 10 juni 2017 @ 09:12:16 #160
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_171590574
Eerste Black Panther beelden zijn er ook al ^O^

Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zaterdag 10 juni 2017 @ 10:52:39 #161
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_171592105
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 09:12 schreef Sinister-D- het volgende:
Eerste Black Panther beelden zijn er ook al ^O^

Ziet er tof uit. Maar dat zit meestal wel snor bij Marvel, het er tof uitzien. Inhoudelijk gaan ze alle kanten op helaas...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 17 juni 2017 @ 23:40:04 #162
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_171761158
Net terug van WW, Snyderhaters incoming?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_171768610
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Net terug van WW, Snyderhaters incoming?
Welkom in het Marvel-topic!
  zondag 18 juni 2017 @ 19:09:29 #164
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_171775259
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 12:38 schreef Unites het volgende:

[..]

Welkom in het Marvel-topic!
Marvel komt eerder over DC rellen dan andersom.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 19 juni 2017 @ 11:22:06 #165
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_171785914
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 19:09 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Marvel komt eerder over DC rellen dan andersom.
boeiend, alsof je het een of het ander leuk moet vinden :')
kinderachtig gedoe
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 19 juni 2017 @ 11:53:01 #166
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_171786759
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 19:09 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Marvel komt eerder over DC rellen dan andersom.
Jij bleef die kut film over Martha maar verdedigen met het diepere verhaal.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 19 juni 2017 @ 12:38:42 #167
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_171787653
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 09:12 schreef Sinister-D- het volgende:
Eerste Black Panther beelden zijn er ook al ^O^

Godverklere wie's die gast op 1:20? :9
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 19 juni 2017 @ 12:39:43 #168
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_171787675
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 19:09 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Marvel komt eerder over DC rellen dan andersom.
U zei?

Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  maandag 19 juni 2017 @ 16:14:50 #169
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_171792203
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:22 schreef planethugo het volgende:

[..]

boeiend, alsof je het een of het ander leuk moet vinden :')
kinderachtig gedoe
Welnee, ik kijk beiden met veel plezier.

Kwam hier ook niet om te rellen.
Kan mobiel alleen geen WW topic vinden :{
quote:
Fuck Ayer. Geen geweldige regisseur.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 19 juni 2017 @ 17:16:50 #170
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_171793513
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:38 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Godverklere wie's die gast op 1:20? :9
Kijk Creed
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 19 juni 2017 @ 17:17:21 #171
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_171793523
of The Wire
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 19 juni 2017 @ 17:47:43 #172
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_171794160
Of Fant-4-Stick.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 20 juni 2017 @ 09:37:01 #173
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_171806285
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 17:17 schreef One_conundrum het volgende:
of The Wire
where the fuck is wallace!
  dinsdag 20 juni 2017 @ 09:59:34 #174
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_171806702
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 17:16 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Kijk Creed
Was dat Michael B ja? :?

*stilzetten*
O ja, nu zie ik t :D
Hmm jammer.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 20 juni 2017 @ 09:59:45 #175
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_171806704
Men ik overigens de enige die zeer gemengde gevoelens wat betreft Spider-man Homecoming (aka the Tony show) heeft?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 20 juni 2017 @ 16:44:39 #176
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_171814911
Als hun moeder maar niet dezelfde naam blijkt te hebben, vind ik het wel best
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 20 juni 2017 @ 17:53:38 #177
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_171816230
Mwah hij is peter Parker maar heeft de beste vriend en vriendin van Miles Morales.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_171816737
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 09:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Men ik overigens de enige die zeer gemengde gevoelens wat betreft Spider-man Homecoming (aka the Tony show) heeft?
Wat voor gemengde gevoelens?
  dinsdag 20 juni 2017 @ 21:20:12 #179
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_171820797
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 18:21 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Wat voor gemengde gevoelens?
Teveel Iron-Man tegenover weer een nieuwe Spider-Man die het in potentie goed kan doen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 16:44 schreef One_conundrum het volgende:
Als hun moeder maar niet dezelfde naam blijkt te hebben, vind ik het wel best
Te makkelijk en exact de context waarin het gebruikt wordt natuurlijk :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_171826456
Iron man verkoopt en verzekerd publiek.
  woensdag 21 juni 2017 @ 09:43:23 #181
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_171829613
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 00:17 schreef Craptacular het volgende:
Iron man verkoopt en verzekerd publiek.
Een cameo was prima geweest. Maar nu is het de Tonyshow met Spider-man als gast en dat vind ik persoonlijk geen goed teken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_171829647
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 09:43 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Een cameo was prima geweest. Maar nu is het de Tonyshow met Spider-man als gast en dat vind ik persoonlijk geen goed teken.
Fail save waarschijnlijk van de studio's.
  woensdag 21 juni 2017 @ 09:49:43 #183
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_171829723
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 09:45 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Fail save waarschijnlijk van de studio's.
Onderdeel van de onderhandelingen van Sony en Marvel gok ik, waar Sony helaas het maximale uit wil halen... ik hoop dat ie goed is, ik vrees dat ik Spider-man uit 2001 en Spider-man 2 uit 2004 beter blijf vinden..
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 21 juni 2017 @ 13:22:50 #184
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_171833717
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 09:49 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Onderdeel van de onderhandelingen van Sony en Marvel gok ik, waar Sony helaas het maximale uit wil halen... ik hoop dat ie goed is, ik vrees dat ik Spider-man uit 2001 en Spider-man 2 uit 2004 beter blijf vinden..
Die waren dan ook samen met X-Men 1 en 2 het begin van alles.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 21 juni 2017 @ 14:40:54 #185
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_171835061
quote:
14s.gif Op woensdag 21 juni 2017 13:22 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Die waren dan ook samen met X-Men 1 en 2 het begin van alles.
Blade, 1998, een jaar na het fiasco van Batman en Robin, was de geboorte van superhelden in een meer realistische setting. En op eindbaas na nog steeds een van de betere.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 21 juni 2017 @ 14:43:59 #186
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_171835111
quote:
10s.gif Op woensdag 21 juni 2017 14:40 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Blade, 1998, een jaar na het fiasco van Batman en Robin, was de geboorte van superhelden in een meer realistische setting. En op eindbaas na nog steeds een van de betere.
Ja tuurlijk Blade was ook goed maar nog niet echt zo als we het nu kennen Spider-man 1 en 2 hebben met X-Men ervoor gezorgd dat we nu vier x per jaar naar een nieuwe super helden film kunnen gaan.

Over Spidey zijn veel dat wel eens maar X-men verdient meer lof.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 21 juni 2017 @ 16:07:27 #187
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_171836671
quote:
10s.gif Op woensdag 21 juni 2017 14:43 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ja tuurlijk Blade was ook goed maar nog niet echt zo als we het nu kennen Spider-man 1 en 2 hebben met X-Men ervoor gezorgd dat we nu vier x per jaar naar een nieuwe super helden film kunnen gaan.

Over Spidey zijn veel dat wel eens maar X-men verdient meer lof.
Om eerlijk te zijn vond ik Spiderman niet eens zo goed.
X-men vond ik dan beter. Hoewel ik ook niet zo'n fan ben van die serie.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_171849678
Ik kom dit topic volgen.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 22 juni 2017 @ 09:05:36 #190
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_171852450
quote:
10s.gif Op woensdag 21 juni 2017 14:43 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ja tuurlijk Blade was ook goed maar nog niet echt zo als we het nu kennen Spider-man 1 en 2 hebben met X-Men ervoor gezorgd dat we nu vier x per jaar naar een nieuwe super helden film kunnen gaan.

Over Spidey zijn veel dat wel eens maar X-men verdient meer lof.
Zonder low budget Blade was heel die reeks niet zo makkelijk gemaakt. Credit where credit's due.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  FOK!fotograaf donderdag 22 juni 2017 @ 11:18:59 #191
159915 -Menn0-
MNO
pi_171854828
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 09:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Men ik overigens de enige die zeer gemengde gevoelens wat betreft Spider-man Homecoming (aka the Tony show) heeft?
Nope, ik heb hetzelfde gevoel....

quote:
10s.gif Op woensdag 21 juni 2017 14:40 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Blade, 1998, een jaar na het fiasco van Batman en Robin, was de geboorte van superhelden in een meer realistische setting. En op eindbaas na nog steeds een van de betere.
Blade O+
,,/
pi_171856949
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 09:43 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Een cameo was prima geweest. Maar nu is het de Tonyshow met Spider-man als gast en dat vind ik persoonlijk geen goed teken.
je hebt de film niet eens gezien dus beetje voorbarige conclusie.

Ik vermoed eigenlijk afgaande op de trailers dat het vooral in het begin veel Tony zal zijn en waar hij alle foefjes van krijgt, daarna komt die scene met die boot waar iron man ervoor zorgt dat het niet rampzalig afloopt en dat daarna tony's hulpje een oogje in het zeil houdt en we iron man nog amper gaan zien.
  Public Relations / Redactie Film donderdag 22 juni 2017 @ 14:33:12 #193
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_171858505
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 11:18 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Nope, ik heb hetzelfde gevoel....

[..]

Inmiddels geen tijd om Marvel het voordeel van de twijfel te geven na een redelijk succesvolle run?
  donderdag 22 juni 2017 @ 17:17:16 #194
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_171863407
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 13:17 schreef planethugo het volgende:

[..]

je hebt de film niet eens gezien dus beetje voorbarige conclusie.

Ik vermoed eigenlijk afgaande op de trailers dat het vooral in het begin veel Tony zal zijn en waar hij alle foefjes van krijgt, daarna komt die scene met die boot waar iron man ervoor zorgt dat het niet rampzalig afloopt en dat daarna tony's hulpje een oogje in het zeil houdt en we iron man nog amper gaan zien.
Aangezien er team up foto's voorbij zijn gekomen ga ik nog steeds van de Tony show uit. Maakt niet uit verder, ik vind het alleen jammer.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 22 juni 2017 @ 17:18:28 #195
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_171863438
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 14:33 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Inmiddels geen tijd om Marvel het voordeel van de twijfel te geven na een redelijk succesvolle run?
Marvel heeft enkele positieve uitschieters, de rest is tof en vermakelijk maar maakt ook nauwelijks impact
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  FOK!fotograaf donderdag 22 juni 2017 @ 19:33:53 #196
159915 -Menn0-
MNO
pi_171867148
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 14:33 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Inmiddels geen tijd om Marvel het voordeel van de twijfel te geven na een redelijk succesvolle run?
Ow nee ik ga niet twijfelen aan of hij vet zal zijn of niet. Alleen dat er veel Iron Man in zal zitten.

Dus vandaar die gemengde gevoelens, ene kant denk ik Spiderman door Marvel? Hell yeah! Andere kant denk ik waarom Tony er zoveel in laten zitten (afgaand op wat de trailers laten zien).
,,/
  vrijdag 23 juni 2017 @ 10:04:41 #197
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_171879195
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:33 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Ow nee ik ga niet twijfelen aan of hij vet zal zijn of niet. Alleen dat er veel Iron Man in zal zitten.

Dus vandaar die gemengde gevoelens, ene kant denk ik Spiderman door Marvel? Hell yeah! Andere kant denk ik waarom Tony er zoveel in laten zitten (afgaand op wat de trailers laten zien).
ik vond de tekenfilms van vroeger altijd zo vet juist omdat er allerlei andere helden in voor kwamen, dus vind dit wel leuk dat hij nu in het MCU zit
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 26 juni 2017 @ 15:37:54 #198
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_171964939
Ik ben een beetje bang voor het lot van Iron-man als ze hem als vader figuur neerzetten gezien de twee laatste Disney franchise films die ik gezien heb. (Pirates en Guardians)
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 26 juni 2017 @ 16:00:06 #199
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_171965665
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 15:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben een beetje bang voor het lot van Iron-man als ze hem als vader figuur neerzetten gezien de twee laatste Disney franchise films die ik gezien heb. (Pirates en Guardians)
Inifinity war gaat een aantal karakters de kop kosten.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_171989726
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:33 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Ow nee ik ga niet twijfelen aan of hij vet zal zijn of niet. Alleen dat er veel Iron Man in zal zitten.

Dus vandaar die gemengde gevoelens, ene kant denk ik Spiderman door Marvel? Hell yeah! Andere kant denk ik waarom Tony er zoveel in laten zitten (afgaand op wat de trailers laten zien).
Veel? Nee joh, valt reuze mee!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 15:47:46 #201
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_171990818
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 16:00 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Inifinity war gaat een aantal karakters de kop kosten.
denk dat iron man sowieso die films niet overleeft aangezien Downey Jr er eigenlijk al geen zin meer in had na Iron Man 3 en daarna alleen nog voor Avengers films met een megasalaris zijn contract verlengd heeft.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 27 juni 2017 @ 15:58:51 #202
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_171991192
Als hij als vader figuur in deze film is neergezet haalt hij Infiniti war misschien niet eens.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 16:07:23 #203
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_171991481
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 15:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als hij als vader figuur in deze film is neergezet haalt hij Infiniti war misschien niet eens.
Aangezien zijn pak al weer gesinaleerd is moet je daar niet vanuit gaan
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_171991495
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 15:47 schreef planethugo het volgende:

[..]

denk dat iron man sowieso die films niet overleeft aangezien Downey Jr er eigenlijk al geen zin meer in had na Iron Man 3 en daarna alleen nog voor Avengers films met een megasalaris zijn contract verlengd heeft.
Maar hij zit ook weer in de Spiderman film..
  dinsdag 27 juni 2017 @ 16:25:40 #205
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_171992121
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 16:07 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Maar hij zit ook weer in de Spiderman film..
vermoedelijk niet zoveel, en daar zal sony wel flink voor betaald hebben. Maar zo een avengers film zijn ze een behoorlijke tijd op aan het nemen en is fysiek ook slopend. Denk dat hij daar weinig trek meer in heeft na deel 3 en misschien 4
pi_171993074
Trek in meer, MEER, MEER 'Spider-Man: Homecoming'? Hieronder haast de VOLLEDIGE Washington Monument scène waarin Peter zijn vrienden en meester moet redden uit een neerstortende lift! Spannend!


Dit wordt een MEESTERLIJKE scène _O_
  dinsdag 27 juni 2017 @ 17:40:36 #207
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_171994091
Waarom doe je dat jezelf aan, een hele scene kijken voor de film ook maar draait?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 27 juni 2017 @ 18:06:16 #208
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_171994777
Denk persoonlijk dat The Hulk de lul is tijdens infinity wars.

Zou op mij het meeste impact hebben.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 19:29:15 #209
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_171996806
Compleet ondergebruikt personage, wel een tragisch figuur natuurlijk.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_171997809
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 15:47 schreef planethugo het volgende:

[..]

denk dat iron man sowieso die films niet overleeft aangezien Downey Jr er eigenlijk al geen zin meer in had na Iron Man 3 en daarna alleen nog voor Avengers films met een megasalaris zijn contract verlengd heeft.
Robert Downey Jr. toch door met Iron Man rol?
https://www.filmtotaal.nl/nieuws/55818
pi_172008032
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 17:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Waarom doe je dat jezelf aan, een hele scene kijken voor de film ook maar draait?
Tja, in m'n hoofd heb ik de complete film eigenlijk wel zitten bij wijze van spreken, zoveel geven ze vrij.
  woensdag 28 juni 2017 @ 10:15:05 #212
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_172010655
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 07:19 schreef Unites het volgende:

[..]

Tja, in m'n hoofd heb ik de complete film eigenlijk wel zitten bij wijze van spreken, zoveel geven ze vrij.
En precies hierom kijk ik vaak alleen de eerste, soms tweede trailer.

De kunst van een goede trailer is een sfeer weergeven, niet het hele verhaal. Echter heeft men vaak de redenatie dat je net zo goed alles kunt laten zien zodat mensen komen...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 28 juni 2017 @ 11:58:08 #213
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_172013032
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 19:54 schreef Franktastic1984 het volgende:

[..]

Robert Downey Jr. toch door met Iron Man rol?
https://www.filmtotaal.nl/nieuws/55818
haha las het ook net ja, denk dat het gelul voor de buhne is. Als hij zegt dat die of die film zijn laatste wordt dan is dat natuurlijk al een spoiler voor een film die nog gemaakt moet worden.
  woensdag 28 juni 2017 @ 12:09:16 #214
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_172013391
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 11:58 schreef planethugo het volgende:

[..]

haha las het ook net ja, denk dat het gelul voor de buhne is. Als hij zegt dat die of die film zijn laatste wordt dan is dat natuurlijk al een spoiler voor een film die nog gemaakt moet worden.
Onderhandelingen doe je door de boel onder druk te zetten toch?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 28 juni 2017 @ 12:41:33 #215
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172014250
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 19:29 schreef Skull-splitter het volgende:
Compleet ondergebruikt personage, wel een tragisch figuur natuurlijk.
The Avengers werd pas echt leuk toen hij in beeld kwam.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 29 juni 2017 @ 16:02:37 #216
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_172046312
quote:
9s.gif Op woensdag 28 juni 2017 12:41 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

The Avengers werd pas echt leuk toen hij in beeld kwam.
Het is ook een prima antiheld. Maar zijn standalone films zijn gewoon niet denderend.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 29 juni 2017 @ 16:33:50 #217
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172046997
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 19:29 schreef Skull-splitter het volgende:
Compleet ondergebruikt personage, wel een tragisch figuur natuurlijk.
De Hulk heeft gewoon een beetje gefaald qua solo films.
Dus die is nu een beetje de sidekick in de ensemble films.
Voor mij zou t dan ook weinig impact hebben als ze die laten sterven. Voor de reeks ook veel minder effect.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 29 juni 2017 @ 17:06:18 #218
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_172047778
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 16:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]

De Hulk heeft gewoon een beetje gefaald qua solo films.
Dus die is nu een beetje de sidekick in de ensemble films.
Voor mij zou t dan ook weinig impact hebben als ze die laten sterven. Voor de reeks ook veel minder effect.
Ach, komt vooral door studiobemoeinis en ik heb me met beide films prima vermaakt. Het zijn alleen geen hoogvliegers.

Iedereen vindt Marvel geniaal en trekt ze als voorbeeld uit de kast als ze over BvS bitchen, maar vergeten dat Incredible Hulk en in mindere mate Captain Am ook hun manko's hadden.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 30 juni 2017 @ 11:22:34 #219
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_172063553
De Hulk is ook het leukst in een bijrol, vond ik vroeger bij de tekenfilms al eentonig want wat kan ie nu eigenlijk? Boos worden en dingen kapot slaan en dan moet hij weer tot bedaren gebracht worden. De verhalen in die 2 films waren dan ook wel voor mijn gevoel het meeste wat je hem aan verhaal kan geven. Laat hem maar lekker af en toe opdraven bij andere, zoals later dit jaar met Thor
  vrijdag 30 juni 2017 @ 11:56:58 #220
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_172064272
WW Hulk man
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 30 juni 2017 @ 12:10:27 #221
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172064472
WW Hulk en Planet Hulk zou echt tof zijn.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_172109320

Weer met knip- en plakwerk een scène bij elkaar gemonteerd die dus al vrijwel volledig blijkt te zijn vrijgegeven in alle trailers, tv spots, clips, etc.

Bevat dus SPOILERS!
pi_172190112
Zojuist Spider-Man gezien. Dit is de Spider-Man zoals ik hem uit mijn jeugd ken. Marvel did it right! Goed ook om te zien dat Tony Stark eigenlijk maar een kleine rol heeft.Het richt zich echt op Peter Parker. Keaton speelt ook een goede villian, voor het eerst sinds Loki dat de villian voldoende uitgediept wordt. Kom maar op met deel 2! En wat een briljante aftercredit scene. Ik moest hardop lachen. Goede troll van Marvel.

Iemand bekend met het pak dat Tony Peter op het eind wilde geven?

[ Bericht 8% gewijzigd door Jaytje07 op 05-07-2017 15:13:22 ]
  Admin woensdag 5 juli 2017 @ 17:03:13 #224
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_172193237
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  FOK!fotograaf woensdag 5 juli 2017 @ 17:31:59 #225
159915 -Menn0-
MNO
pi_172194054
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 15:06 schreef Jaytje07 het volgende:
Zojuist Spider-Man gezien. Dit is de Spider-Man zoals ik hem uit mijn jeugd ken. Marvel did it right! Goed ook om te zien dat Tony Stark eigenlijk maar een kleine rol heeft.Het richt zich echt op Peter Parker. Keaton speelt ook een goede villian, voor het eerst sinds Loki dat de villian voldoende uitgediept wordt. Kom maar op met deel 2! En wat een briljante aftercredit scene. Ik moest hardop lachen. Goede troll van Marvel.

Iemand bekend met het pak dat Tony Peter op het eind wilde geven?
:D

*O*

Goed nieuws!
,,/
  donderdag 6 juli 2017 @ 13:30:47 #226
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_172213875
ook gezien, en erg goed vermaakt. Leuk verfrissend verhaal, eigenlijk een origin verhaal, maar dan niet hoe hij zijn krachten krijgt etc maar hoe hij steeds iets beter wordt als held. Alleen vond ik de actiescene's niet zo bijzonder en vooral erg mager qua aantallen. Eigenlijk was het ook meer een komedie dan een actiefilm.
  donderdag 6 juli 2017 @ 15:48:39 #227
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_172217404
Net gezien en ik vond hem gaaf! Het is niet de beste superhelden film maar leuke humor en leuke karakter ontwikkelingen.

Maar wat betreft actie is het een beetje mager. Ik vond het niet erg maar we zijn erg verwend geraakt na avengers en guardians.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_172251185
Zo naar de bios! *O*
  vrijdag 7 juli 2017 @ 20:14:17 #229
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_172252922
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juli 2017 15:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Net gezien en ik vond hem gaaf! Het is niet de beste superhelden film maar leuke humor en leuke karakter ontwikkelingen.

Maar wat betreft actie is het een beetje mager. Ik vond het niet erg maar we zijn erg verwend geraakt na avengers en guardians.
Actie om de actie doet dan ook niks.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_172268929
Goede, en vooral een leuke film, maar toch lichtelijk teleurgesteld. Weinig nieuwe dingen meer te ontdekken, het promotiemateriaal heeft écht teveel verklapt.

Het plot vond ik onnatuurlijk snel gaan. Weinig rustige scènes. Beste scène was de conversatie van Peter & Toomes in de auto. Erg sterk! Goede humor ook! Vooral de laatste grap van Ned vond ik geweldig! Toomes motivaties waren erg mager. De film bouwde nergens naartoe op.

Door een gebrek aan rust, ook veel verspilde karakters. Is dat per se erg voor dit soort films? Nee. Is de film perfect? Alles behalve. Kon het dus beter? Ja. Vooral jammer dat we niet iets meer achtergrondverhaal kregen.

6,5/10

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2017 14:47:40 ]
pi_172276407
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 14:47 schreef Unites het volgende:
Goede, en vooral een leuke film, maar toch lichtelijk teleurgesteld. Weinig nieuwe dingen meer te ontdekken, het promotiemateriaal heeft écht teveel verklapt.

Het plot vond ik onnatuurlijk snel gaan. Weinig rustige scènes. Beste scène was de conversatie van Peter & Toomes in de auto. Erg sterk! Goede humor ook! Vooral de laatste grap van Ned vond ik geweldig! Toomes motivaties waren erg mager. De film bouwde nergens naartoe op.

Door een gebrek aan rust, ook veel verspilde karakters. Is dat per se erg voor dit soort films? Nee. Is de film perfect? Alles behalve. Kon het dus beter? Ja. Vooral jammer dat we niet iets meer achtergrondverhaal kregen.

6,5/10
Zeer goede spider-man film(reboot) en zeer geslaagde superhelden film. Laat het ons iets nieuws zien, waarschijnlijk niet, aangezien dit al spider-man nr 6 is en iedereen wel bekend is met de personages, maar ik vind het geweldig dat ze de film precies zo laten aansluiten op die van Captain America: Civil War. We hoeven daardoor niet al te veel tijd te verdoen aan karakterontwikkeling en backstory bs die we allemaal wel kennen zo langzamerhand.

Toomes had wellicht wat meer uitgediept kunnen worden, maar dat is altijd lastig met villians in een hero movie, die krijgen nooit zoveel tijd om zich aan de kijkers voor te stellen, misschien had het dan The Vulture moeten heten in plaats van Spider-Man.

Ik kan me daarom niet vinden in je kritiek op de karakter ontwikkeling. Je geeft het zelf al aan ook niet heel erg te vinden, enkel jammer. Dus we kunnen dit snel vergeten en door.

Tom Holland als spider-man is echt geweldig gecast, die jongen heeft al in wat andere goede films gespeeld en ik hoop dat hij slaagt in hollywood en dat we nog lang niet af zijn van hem als Peter Parker. Aunt May ook prima gecast (MILF).

Ik ben verder niet goed in het schrijven van reviews, een film trekt me of trekt me niet, maar Spider-Man: Homecoming trekt me zeker en vooral de high-tec spider-suit van Tony Stark vind ik een hele vette keuze. Je kan nu zoveel kanten op nog, het kan zelfs nog beter zien we even later in de film, waar ik verder niets over zal vertellen.

Ik had zo mijn twijfels na het zien van de trailer, en daar heb ik het ook bij gelaten, dus wil je verrast worden dan moet je ook niet meer dan nodig gaan zien van een film die nog moet uitkomen, maar die twijfels zijn verdwenen na het zien van de film en ik hoop dat Marvel en Sony dit vanaf nu nog vele jaren samen zullen doen, want de rechten zullen niet snel meer terug naar Marvel gaan ben ik bang.

Te gekke film!!!
pi_172284746
Spiderman Homecoming
Eerste kwart moest ik echt doorheen worstelen maar daarna werd het goed.
Ik vond dat de villain genoeg uitgediept is, motieven bekend zijn en de interactie met Spiderman ook erg goed waren.

Helaas heeft deze film wat pech dat het de reboot van de reboot is en de afgelopen 2 films echt om te huilen waren.. Was dit de eerste Spiderman dan had het hoge cijfers gekregen. Deze eerste film is een hele mooie opzet naar een sequel.

MJ was cool :D
7.5/10
pi_172309786
Net terug van de Spider-Man en zijn beste kornuit Kim Jong-un.
Keaton speelt een toffe rol als The Vulcan.

Ik snap dat reboot gedoe steeds in niet zo en ook dat Avengers geneuzel ben ik geen liefhebber van.
Al met al een vermakelijke popcorn film al vond ik de vorige met Andrew Garfield toffer.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_172314840
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 01:39 schreef CoExist het volgende:
Net terug van de Spider-Man en zijn beste kornuit Kim Jong-un.
Keaton speelt een toffe rol als The Vulcan.

Ik snap dat reboot gedoe steeds in niet zo en ook dat Avengers geneuzel ben ik geen liefhebber van.
Al met al een vermakelijke popcorn film al vond ik de vorige met Andrew Garfield toffer.
The Vulcan? :P
pi_172315017
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 12:04 schreef Unites het volgende:

[..]

The Vulcan? :P
Chicken-Man of The Vulture! Het was laat vannacht...
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_172327582
Ben ik de enige die bang is dat ze Thor Ragnarok raar gaan aanpakken door hem zoals Guardians of the galaxy te maken? :{

Dat idee krijg ik door de trailer en de kleuren van het logo.
Ik hoop het juist niet, ik wil het lekker dark hebben.
pi_172331311
De trailer voelt wat koddig aan inderdaad. Als een soort foute comedy ofzo.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  dinsdag 11 juli 2017 @ 09:29:01 #238
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_172335771
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 20:46 schreef Geo4kant het volgende:
Ben ik de enige die bang is dat ze Thor Ragnarok raar gaan aanpakken door hem zoals Guardians of the galaxy te maken? :{

Dat idee krijg ik door de trailer en de kleuren van het logo.
Ik hoop het juist niet, ik wil het lekker dark hebben.
de regisseur is dan ook voornamelijk bekend van de komische adams family achtige spoof What We Do In The Shadows. Dus ik denk dat we wel iets in die sfeer kunnen verwachten.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 09:30:21 #239
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172335792
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:29 schreef planethugo het volgende:

[..]

de regisseur is dan ook voornamelijk bekend van de komische adams family achtige spoof What We Do In The Shadows. Dus ik denk dat we wel iets in die sfeer kunnen verwachten.
En O+ O+ O+ Hunt for the Wilderpeople O+ O+ O+
Wist niet dat hij t ging doen. Nice! ^O^
Maar die is wel van de bizarre humor ja.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 09:33:19 #240
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172335833
Ik vond Spiderman heel fijn (vooral toen ie z'n shirt uittrok). Bovenal ook grappig. Spiderman had natuurlijk altijd al humor in zich, maar Tobey vond ik echt een zoutloze zak. Garfield al iets beter, maar dit is 'm :) Heerlijk knullig, schattig, grappig, nerdy.

Ook gelukkig geen mega aandeel van Iron Man, alleen af en toe iets te deus ex machina.

En:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_172339144
Nog even wat commentaar vanaf mijn kant waarom ik twijfel of 'The Vulture' daadwerkelijk zo'n goede villain is als door de meesten wordt beweerd:

In de film wordt gesuggereerd dat Toomes Stark en co ontzettend haat, omdat ze zijn werk hebben afgepakt en daar dus negatieve financiële gevolgen door ondervindt.

Echter, kan hij wel acht jaar lang een grote loods huren, personeel in dienst hebben én zelfs een groot luxe huis betalen, inclusief zwembad.

En dat allemaal door het stelen van spullen die achtergelaten zijn na Avengers-gevechten. Maar de bron van inkomsten van Toomes en zijn medewekers is het verkopen van hun geavanceerde wapens.

Met die verkoop begon hij pas in het heden van de film, aangezien 'de groep criminelen met geavanceerde wapens' als 'nieuw' werd bestempeld. En anders had iemand ze wel eerder gespot in die periode van maar lietst acht jaar.

Oftewel: hoe legitiem was het argument van Toomes nou daadwerkelijk? Zijn bedrijf ging er niet door kapot, hij gaf er slechts met hetzelfde personeel een nieuwe invulling aan.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 12:49:49 #242
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_172339181
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 12:47 schreef Unites het volgende:
Nog even wat commentaar vanaf mijn kant waarom ik twijfel of 'The Vulture' daadwerkelijk zo'n goede villain is als door de meesten wordt beweerd:

In de film wordt gesuggereerd dat Toomes Stark en co ontzettend haat, omdat ze zijn werk hebben afgepakt en daar dus negatieve financiële gevolgen door ondervindt.

Echter, kan hij wel acht jaar lang een grote loods huren, personeel in dienst hebben én zelfs een groot luxe huis betalen, inclusief zwembad.

En dat allemaal door het stelen van spullen die achtergelaten zijn na Avengers-gevechten. Maar de bron van inkomsten van Toomes en zijn medewekers is het verkopen van hun geavanceerde wapens.

Met die verkoop begon hij pas in het heden van de film, aangezien 'de groep criminelen met geavanceerde wapens' als 'nieuw' werd bestempeld. En anders had iemand ze wel eerder gespot in die periode van maar lietst acht jaar.

Oftewel: hoe legitiem was het argument van Toomes nou daadwerkelijk? Zijn bedrijf ging er niet door kapot, hij gaf er slechts met hetzelfde personeel een nieuwe invulling aan.
hij gebruikte de techniek die ze daar gevonden hadden om spullen te jatten, wat hij in de tussentijd hiermee gedaan heeft wordt niet duidelijk maar wat we in de film zien zal vast niet het enige zijn dat ze uitgevonden hebben
pi_172340572
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 12:49 schreef planethugo het volgende:

[..]

hij gebruikte de techniek die ze daar gevonden hadden om spullen te jatten, wat hij in de tussentijd hiermee gedaan heeft wordt niet duidelijk maar wat we in de film zien zal vast niet het enige zijn dat ze uitgevonden hebben
Het had sterker geweest als ze in een of ander oud, rot schuurtje of in een garagebox hun criminele activiteiten hadden ontplooid, in mijn ogen. Een paar extra elementen zoals het feit dat hij z'n huis had moeten verkopen, dat hij nauwelijks een jurk voor zijn dochter voor het 'Homecoming Ball' kon betalen en een scène waarin we Tony zien opscheppen over zijn goede opruimwerkzaamheden op televisie, hadden de film nog sterker gemaakt in mijn ogen.

Ik vond de motivaties van Toomes overigens prima voor een dergelijke film hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik miste gewoon het contrast van rijk en succesvol naar arm en daardoor crimineel. Dat was er namelijk niet, in mijn beleving.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 14:46:06 #244
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_172341734
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 13:56 schreef Unites het volgende:

[..]

Het had sterker geweest als ze in een of ander oud, rot schuurtje of in een garagebox hun criminele activiteiten hadden ontplooid, in mijn ogen. Een paar extra elementen zoals het feit dat hij z'n huis had moeten verkopen, dat hij nauwelijks een jurk voor zijn dochter voor het 'Homecoming Ball' kon betalen en een scène waarin we Tony zien opscheppen over zijn goede opruimwerkzaamheden op televisie, hadden de film nog sterker gemaakt in mijn ogen.

Ik vond de motivaties van Toomes overigens prima voor een dergelijke film hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik miste gewoon het contrast van rijk en succesvol naar arm en daardoor crimineel. Dat was er namelijk niet, in mijn beleving.
dat zouden idd geen verkeerde toevoegen zijn geweest, maar denk dat daar de tijd voor ontbrak. Had ook wel meer van Toomes willen zien maar vond het nu ook wel ok.
pi_172344314

Gave en grappige trailer voor de UHD / 4K BLU-RAY release van GUARDIANS OF THE GALAXY VOL. 2! :D
pi_172345486
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 12:13 schreef CoExist het volgende:

[..]

Chicken-Man of The Vulture! Het was laat vannacht...
Kan gebeuren! :P Haha
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:44:40 #247
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_172348375
welke actrice speelde MJ?

hoef de film niet meer te zien, staat al voor een deel op Youtube
pi_172349899
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:44 schreef KingRadler het volgende:
welke actrice speelde MJ?

hoef de film niet meer te zien, staat al voor een deel op Youtube
Zendaya
  dinsdag 11 juli 2017 @ 20:46:13 #249
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_172350041
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:40 schreef Unites het volgende:

[..]

Zendaya
waarom heet ze dan Michelle op IMDB?
  dinsdag 11 juli 2017 @ 20:53:34 #250
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_172350260
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:46 schreef KingRadler het volgende:

[..]

waarom heet ze dan Michelle op IMDB?
Omdat ze Michelle Jones heet.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 21:15:20 #251
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_172350991
ik heb me even online in verdiept,

Mary Jane bestaat niet in dit Marvel Universum.
Michelle Jones is de nieuwe MJ dat een compleet ander ontstaan geschiedenis heeft.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 21:59:25 #252
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_172352249
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond Spiderman heel fijn (vooral toen ie z'n shirt uittrok). Bovenal ook grappig. Spiderman had natuurlijk altijd al humor in zich, maar Tobey vond ik echt een zoutloze zak. Garfield al iets beter, maar dit is 'm :) Heerlijk knullig, schattig, grappig, nerdy.

Dit ja, dat shirt mag hij wel vaker uit hebben :D

Gave film verder. Goede villain en zijn motivaties waren vrij duidelijk. Die scene in de auto was geweldig _O_ Scene bij het Washington Monument ook.

Ben niet zo van de Marvel films over het algemeen, maar deze vond ik top (net als Guardians of the Galaxy 2 trouwens ^O^ ).
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 juli 2017 @ 22:21:37 #253
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_172352928
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:15 schreef KingRadler het volgende:
ik heb me even online in verdiept,

Mary Jane bestaat niet in dit Marvel Universum.
Michelle Jones is de nieuwe MJ dat een compleet ander ontstaan geschiedenis heeft.
Ze is in elkaar gezet door tribbles, ipv op de klassieke manier door pa en ma verwekt?
Nothing lasts forever but the certainty of change
  dinsdag 11 juli 2017 @ 23:02:54 #254
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_172354030
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 22:21 schreef Tokus het volgende:

[..]

Ze is in elkaar gezet door tribbles, ipv op de klassieke manier door pa en ma verwekt?
dat bedoelde ik niet, bedoel een wereld van Marvel waar Mary Jane niet in voor komt.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 11 juli 2017 @ 23:45:44 #255
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172355038
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:15 schreef KingRadler het volgende:
ik heb me even online in verdiept,

Mary Jane bestaat niet in dit Marvel Universum.
Michelle Jones is de nieuwe MJ dat een compleet ander ontstaan geschiedenis heeft.
Lelijk.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 juli 2017 @ 05:52:54 #256
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_172357182
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 23:02 schreef KingRadler het volgende:

[..]

dat bedoelde ik niet, bedoel een wereld van Marvel waar Mary Jane niet in voor komt.
tuurlijk komt die er wel in voor. Ze moeten nog wat verhalen overhebben voor deel 2 of 3.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  woensdag 12 juli 2017 @ 09:34:41 #257
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_172358502
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 05:52 schreef Tokus het volgende:

[..]

tuurlijk komt die er wel in voor. Ze moeten nog wat verhalen overhebben voor deel 2 of 3.
ze willen wel vooral dingen doen die in de eerdere films nog niet gedaan waren. Dus of er snel een echte MJ komt vraag ik me af.

Vind ik wel jammer dat er nu allerlei truukjes uitgehaald worden om bekende elementen maar niet te kopieren terwijl dat totaal niet strookt met de traditionele spider-man verhalen zoals de meeste ze kennen. Ze gaan haar natuurlijk niet zomaar laten zeggen dat je haar MJ mag noemen als in de volgende film er gewoon een Mary Jane Watson in de klas zit.
pi_172358858
Ben ik de enige die spiderman bagger vond?
pi_172361677
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:34 schreef planethugo het volgende:

[..]

ze willen wel vooral dingen doen die in de eerdere films nog niet gedaan waren. Dus of er snel een echte MJ komt vraag ik me af.

Vind ik wel jammer dat er nu allerlei truukjes uitgehaald worden om bekende elementen maar niet te kopieren terwijl dat totaal niet strookt met de traditionele spider-man verhalen zoals de meeste ze kennen. Ze gaan haar natuurlijk niet zomaar laten zeggen dat je haar MJ mag noemen als in de volgende film er gewoon een Mary Jane Watson in de klas zit.
Aangezien Mary Jane in de comics een actrice/zangeres is, zou dat ook nog wel eens de stage name van Michelle Jones AKA MJ kunnen worden! ;) De juiste afkorting heeft ze in elk geval al... :P
pi_172362147
Trouwens, hier wat ideeën vanaf mijn kant voor de sequel:

- Introduceer Uncle Ben als stiefoom. Er is nog ruimte om dit te doen in de films, omdat hij, noch zijn dood, expliciet worden genoemd. Alleen dat Aunt May "een zware tijd achter de rug heeft", maar dat kan natuurlijk van alles zijn.

- Zoals veel fans opperen: het zou tof zijn als Oscorp Industries de nu leegstaande Stark Tower zou overkopen. Dit is een handig middel om Norman Osborn alvast op te zetten als potentiële villain voor een vervolgfilm. Én Harry wordt natuurlijk het nieuwe klasgenootje van Peter!

Osborn was eerst ergens anders gevestigd. Daar ging Peter met zijn klas heen op schoolreisje en daar is hij dan ook gebeten door die radioactieve spin. Ze moesten daar een opdracht maken, Peter excelleerde, dat viel Norman op.

Harry en Peter worden gekoppeld aan elkaar, Peter leert dat hij de zoon van is, brengt daar veel tijd door, Ned wordt jaloers, etc. Uiteindelijk ontmoet hij Norman, die herkent hem, vraagt waarom hij nu New York is, etc. Norman weet dat Peter gebeten is door de gemuteerde spin (en hield hem al die tijd al in de gaten). Peter ontdekt langzaam dat het bedrijf 'Oscorp' ook niet zuiver is, maar kan het niet bewijzen. Wel komt hij langzaamaan steeds dichter bij de waarheid, hetgeen Norman absoluut niet bevalt.

- Klein subplot: Daily Bugle organiseert een 'Spider-Man fotowedstrijd' met een leuke prijs. Veel klasgenoten doen mee. Uiteindelijk mag Ned van Peter de winnende foto maken, omdat hij hem een klein beetje in de steek heeft gelaten door Harry.

- Mac Gargan komt vrij uit de gevangenis (of beter gezegd: hij ontsnapt dankzij enkele goede contacten van een ander). Zoekt The Tinkerer op en bedreigt hem dat hij een nieuwe, geavanceerde schorpioenenstaart voor hem moet maken. Dat doet hij uiteindelijk en deze overhandigt hij op een vliegveld (recht uit de comics).

Uiteindelijk krijgt Gargan nog een upgrade waardoor hij zelf kenmerkende vertoont van een echte schorpioen en ook gif kan spuiten. Later wordt onthuld dat Norman hier achter zit, die Peter uit de weg wil ruimen.

Het gif raakt Peter en hij komt in het ziekenhuis te liggen. Daar wordt hij behandeld voor zijn verwondingen. May is helemaal van slag, maar vindt troost in haar nieuwe partner/vriend.

Gebaseerd op de comics: The Scorpion zoekt naar Peter en vindt hem daar. Vervolgens vechten ze heel het ziekenhuis bij elkaar (totale verwoesting en zo). Reden voor Black Widow (er zal immers een bekend ander Avengers-personage opduiken) om in te grijpen en hem te helpen.

Gr
pi_172389533
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:00 schreef Tallie1982 het volgende:
Ben ik de enige die spiderman bagger vond?
Nee. Ik schrok al toen in Captain America een brugpieper-Spiderman werd geïntroduceerd. Een 14 jarig jongetje vond ik Spiderman onwaardig.

Goed de film bleek minder erg dan ik aanvankelijk dacht. Het jongetje speelt een grappige Peter Parker maar verder viel me de hoeveelheid aan actiemomenten me nogal tegen. Drie á vier korte momentjes met Tony Stark/Iron Man wat feitelijk weinig voorstelde. Geen samenwerkingsverband tegen andere schurken. En veel onnodige highschool scenes zonder concrete inhoud. Als ik dergelijke scenes wil zien kijk ik wel naar de serie Saved by the bell.

The Vulture (Gier) was een goed gespeelde schurk en bekende vijand van Spiderman uit de comic's. Al werd hij in de film niet zo genoemd.

Het Spidermanpak was op zich wel leuk bedacht en gaf enkele komische momenten.

Minpunt blijft dat ik het een te jonge Spiderman vind. Tom Holland schijnt ook nog eens een andere held van mij te gaan spelen, namelijk Nathan Drake van de Uncharted game-reeks. Ook daarvoor oogt deze acteur veel te jong.
pi_172393839
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 13:02 schreef Unites het volgende:
Trouwens, hier wat ideeën vanaf mijn kant voor de sequel:

- Introduceer Uncle Ben als stiefoom. Er is nog ruimte om dit te doen in de films, omdat hij, noch zijn dood, expliciet worden genoemd. Alleen dat Aunt May "een zware tijd achter de rug heeft", maar dat kan natuurlijk van alles zijn.
Alsjeblieft zeg. Eindelijk geen origin story waar we doorheen hoeven en dan wil je alsnog al die dingen terug laten komen in het vervolg... Het is prima zo en nu door naar de sinister 6.
pi_172394106
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 15:28 schreef Elzies het volgende:

[..]

Nee. Ik schrok al toen in Captain America een brugpieper-Spiderman werd geïntroduceerd. Een 14 jarig jongetje vond ik Spiderman onwaardig.
Eindelijk geen bijna-30-er die een tiener moet spelen is het weer niet goed ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_172408499
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 18:17 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Eindelijk geen bijna-30-er die een tiener moet spelen is het weer niet goed ;)
Men kan ook overdrijven. Een Spiderman die nog een baard in zijn keel moet ontwikkelen om te klinken als een man is het andere uiterste. :')
  vrijdag 14 juli 2017 @ 18:19:43 #265
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_172418826
ben niet zo blij met Tom Holland / hij heeft echt een Baby Face / hoop dat hij snel ouder gaat worden.
  zaterdag 15 juli 2017 @ 12:02:37 #266
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_172433948
ik had liever Miles Morales gehad als Spider-man
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 15 juli 2017 @ 12:21:54 #267
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172434259
Ik zie het liefst de Spider-man zo als in de Fox cartoon een kerel van in de twintig die bij de daily bugle werkt en daarnaast nog student is maar geen puber.
Spider-boy is nu een betere naam.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 15 juli 2017 @ 20:22:25 #268
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_172443986
ik hoop dat Peter Parker sterft in Infinity Wars. Kunnen ze hem meteen vervangen door Miles Morales.
pi_172482622
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 18:06 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg. Eindelijk geen origin story waar we doorheen hoeven en dan wil je alsnog al die dingen terug laten komen in het vervolg... Het is prima zo en nu door naar de sinister 6.
Ik had liever Spider-Man 4 gehad van Raimi dan de nu reeds 3 totaal overbodige reboots/sequel films.
Maar ik ben waarschijnlijk ook alleen met de visie dat al dat leentjebuur gedoe maar niets vind. (Ik hoef geen Stark te zien in een Spider-Man film. Het Stark personage ben ik overigens volledig beu ondertussen.)
pi_172484204
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 13:42 schreef catfish het volgende:

[..]

Ik had liever Spider-Man 4 gehad van Raimi dan de nu reeds 3 totaal overbodige reboots/sequel films.
Maar ik ben waarschijnlijk ook alleen met de visie dat al dat leentjebuur gedoe maar niets vind. (Ik hoef geen Stark te zien in een Spider-Man film. Het Stark personage ben ik overigens volledig beu ondertussen.)
Ik vind het Marvel Cinematic Univserse idee geweldig Je kunt op deze manieren ontzettend veel dingen doen die je in een stand-alone film niet krijgt en nog steeds een film uitbrengen die gewoon zijn eigen verhaal verteld. Verder is deze spider-man gewoon veel stoerder dan die van Raimi, hoewel ik die ook wel leuk vond vroeger.
  maandag 17 juli 2017 @ 15:49:56 #271
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_172484899
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 11:19 schreef Elzies het volgende:

[..]

Men kan ook overdrijven. Een Spiderman die nog een baard in zijn keel moet ontwikkelen om te klinken als een man is het andere uiterste. :')
Hij speelt een 15-jarige...

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 12:02 schreef KingRadler het volgende:
ik had liever Miles Morales gehad als Spider-man
Dat is deze spidey praktisch al; de leeftijd, de locatie en de sidekick zijn duidelijk geleend van MIles.

Ik heb me iig erg goed vermaakt met de film gisteren, stukken beter dan de laatste 2 amazings en de 3e van Raimi. aantal keren hardop gelachen en dat is met de vorige spideys nog geen enkele keer geweest. :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 17 juli 2017 @ 21:00:49 #272
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172491239
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 20:22 schreef KingRadler het volgende:
ik hoop dat Peter Parker sterft in Infinity Wars. Kunnen ze hem meteen vervangen door Miles Morales.
Ben reiley first !
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_172498925
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 12:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie het liefst de Spider-man zo als in de Fox cartoon een kerel van in de twintig die bij de daily bugle werkt en daarnaast nog student is maar geen puber.
Spider-boy is nu een betere naam.
Spider-boy. :')

Zeer treffende benaming.
pi_172521320
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 15:28 schreef Elzies het volgende:

[..]
Een 14 jarig jongetje vond ik Spiderman onwaardig.
In de comics was Peter Parker ook 15 toen hij begon als Spiderman.
pi_172521604
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 10:24 schreef Nic1 het volgende:

[..]

In de comics was Peter Parker ook 15 toen hij begon als Spiderman.
De comics geven wisselende leeftijden weer. Toen ik in de jaren zeventig in aanraking kwam met de Spiderman-comics zat hij toch boven de vijftien jaar.

Maar goed, het teruggrijpen naar een jongere versie zal waarschijnlijk wel te maken hebben gehad met de keuze om een nieuwe jongere doelgroep aan te trekken.
  woensdag 19 juli 2017 @ 10:43:40 #276
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172521663
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 15:12 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ik vind het Marvel Cinematic Univserse idee geweldig Je kunt op deze manieren ontzettend veel dingen doen die je in een stand-alone film niet krijgt en nog steeds een film uitbrengen die gewoon zijn eigen verhaal verteld. Verder is deze spider-man gewoon veel stoerder dan die van Raimi, hoewel ik die ook wel leuk vond vroeger.
Ik vond de Raimi films op zich wel ok, omdat dat aan t begin stond van de superhelden films. Maar Tobey heb ik altijd een enorme suffe droeftoeter gevonden, en echt geen superheld. Ook niet komisch. Alleen maar sullig. 1 out of 3, neh.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 19 juli 2017 @ 11:13:40 #277
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_172522181
ik vind het vooral jammer dat ze nu, omdat het al de 3de versie is, allerlei oorsprongsdingen die ik van Spider-Man ken op de schop gooien omdat iedereen dat al 1 of soms 2 keer gezien heeft.

Maar ik ben dan ook alleen bekend met de fox tekenfilms van midden jaren 90 en in mindere mate de oudere tekenfilms uit de jaren 80 waar ook spider (of fire?) -woman en iceman in voorkwamen als ik het goed herinner. Maar die jaren 90 tekenfilms kan ik nog steeds met veel plezier terugkijken. De nieuwe spider-man lijkt er qua uiterlijk en humor wel wat op, althans zijn gezicht kan daar over een paar jaar op lijken. Maar de verdere opzet verschilt nogal helaas, dat was bij de Raimi films juist niet zo. Maar daar was Tobey weer niet de Spider-Man die ik verwachtte. Achja ik heb me met alle 3 de versies wel vermaakt tot nu toe.
  woensdag 19 juli 2017 @ 12:26:12 #278
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_172524012
Ik vond Andrew Garfield als Spidey erg OK, als tiener vond ik hem echter tamelijk vervelend.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_172524497
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 11:13 schreef planethugo het volgende:
ik vind het vooral jammer dat ze nu, omdat het al de 3de versie is, allerlei oorsprongsdingen die ik van Spider-Man ken op de schop gooien omdat iedereen dat al 1 of soms 2 keer gezien heeft.

Maar ik ben dan ook alleen bekend met de fox tekenfilms van midden jaren 90 en in mindere mate de oudere tekenfilms uit de jaren 80 waar ook spider (of fire?) -woman en iceman in voorkwamen als ik het goed herinner. Maar die jaren 90 tekenfilms kan ik nog steeds met veel plezier terugkijken. De nieuwe spider-man lijkt er qua uiterlijk en humor wel wat op, althans zijn gezicht kan daar over een paar jaar op lijken. Maar de verdere opzet verschilt nogal helaas, dat was bij de Raimi films juist niet zo. Maar daar was Tobey weer niet de Spider-Man die ik verwachtte. Achja ik heb me met alle 3 de versies wel vermaakt tot nu toe.
Marvel moet meegaan met zijn tijd. Zijn veel veranderingen doorgevoerd en niet altijd positief ontvangen. Ook ik ben opgegroeid met de jaren 80 en 90 spider-man tekenfilms. Erg stoer, maar helaas midden in een vette story arc gecanceld omdat ze de hele saturday morning cartoon block de nek om hebben gedraaid, eeuwig zonde! Maar hopelijk brengt On-Demand daar ooit nog eens verandering in, want al die ander marvel cartoons zijn tegenwoordig heel erg kinderachtig.

Hier even een opsomming van Spider-man series en tekenfilms.

Spider-Man (1967)

The Amazing Spider-Man (1977)

Spider-Man (1978)

Spider-Man (1981)

Spider-Man And His Amazing Friends (1981)

Spider-Man (1994)

Spider-Man Unlimited (1999)

Spider-Man: The New Animated Series (2003)

The Spectacular Spider-Man (2008)

Ultimate Spider-Man (2012)

Marvel's Spider-Man (2017)
  woensdag 19 juli 2017 @ 12:57:32 #280
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_172524901
1994-variant verslond ik als kind, binnenkort eens zoeken of die compleet te krijgen is.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 19 juli 2017 @ 13:18:09 #281
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172525320
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 12:57 schreef Skull-splitter het volgende:
1994-variant verslond ik als kind, binnenkort eens zoeken of die compleet te krijgen is.
Same hier er zijn wel een paar dvd's uitgebracht per story ARC ik heb hier de green gobelin afleveringen in huis op dvd.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 19 juli 2017 @ 13:25:26 #282
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_172525469
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 12:57 schreef Skull-splitter het volgende:
1994-variant verslond ik als kind, binnenkort eens zoeken of die compleet te krijgen is.
heb ze paar jaar geleden allemaal gedownload net als de x-men tekenfilms van die tijd en die koester ik :P

toen je met netflix nog makkelijk tussen de landen kon switchen stonden ze ook op de engelse netflix geloof ik. Op de nederlandse heeft in het begin een gedeelte gestaan, de venom saga geloof ik. Stuk of 5 afleveringen waren dat
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 21 juli 2017 @ 00:15:34 #283
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172565787
ik heb spider-man homecoming vandaag gezien redelijk film maar vond het eigenlijk Spider-man voor pubers. De film voelde ook niet echt aan als Spider-man omdat teveel dingen verschillend waren van wat ik ken Oa het pak maar ook geen MJ en te jonge aunt may voor mij hoeft dat pc gedoe niet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 22 juli 2017 @ 19:12:20 #284
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_172601767
Eindelijk ook gezien, vermakelijke film, smaakt naar meer. En onderstreept de talenten van Keaton ook maar weer eens...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 22 juli 2017 @ 19:29:56 #285
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_172602207
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 00:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik heb spider-man homecoming vandaag gezien redelijk film maar vond het eigenlijk Spider-man voor pubers. De film voelde ook niet echt aan als Spider-man omdat teveel dingen verschillend waren van wat ik ken Oa het pak maar ook geen MJ en te jonge aunt may voor mij hoeft dat pc gedoe niet.
Dit is gewoon grotendeels de Spider-Man uit Ultimate Spider-Man reeks. Niet onlogisch, want die was de laatste jaren veel interessanter en populairder dan de "echte".
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 22 juli 2017 @ 20:02:47 #286
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172602979
quote:
99s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 19:29 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Dit is gewoon grotendeels de Spider-Man uit Ultimate Spider-Man reeks. Niet onlogisch, want die was de laatste jaren veel interessanter en populairder dan de "echte".
Met dat iron man pak ook?
Zijn eigen krachten werden niet eens benoemd opnieuw dat hele origins verhaal van mij hoeft niet maar even snel uitleg over zijn eigen krachten kan prima.

Dan nog die lizz die irritante Indo Flash en een donkere MJ erbij geen daily bugle en higschool scènes zonder impact op het verhaal.

Deze Spider-man heeft bijna net zo weinig met Spider-man te maken als de Japanse power Rangers versie.

Gisteren van ellende en bij gebrek aan de eerst trilogie op Netflix maar Amazing Spider-man opgezet.En hoewel geen geweldige film krijg ook daarbij wel meer het idee dat ik naar een Spider-man film zit te kijken dan dat ik dat had bij homecoming.En dan lees ik in reviews en hoor ik op YouTube iedereen spreken van de beste Spider-man ooit.

Misschien ben ik te oud voor de doelgroep maar beste Spider-man ever is dit zeker niet
De slechte trouwens ook niet met dank aan Jamie Fox.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 23 juli 2017 @ 09:26:47 #287
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_172614157
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 20:02 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Met dat iron man pak ook?
Zijn eigen krachten werden niet eens benoemd opnieuw dat hele origins verhaal van mij hoeft niet maar even snel uitleg over zijn eigen krachten kan prima.

Dan nog die lizz die irritante Indo Flash en een donkere MJ erbij geen daily bugle en higschool scènes zonder impact op het verhaal.

...

Misschien ben ik te oud voor de doelgroep maar beste Spider-man ever is dit zeker niet
De slechte trouwens ook niet met dank aan Jamie Fox.
Geen idee of het aan je leeftijd ligt (ga zelf richting de 40), ik ben opgegroeid met strips van 'de spektakulaire spinneman' en ben blij dat ik eens naar een Spider-Man film zit te kijken waar ze niet door alle 'verplichte' hoepels springen.
En fijn dat ze eens niet alles compleet uitleggen maar op z'n hoogst even terloops melden zoals de opmerking van Peter over de spin toen gevraagd werd waar z'n krachten vandaan kwamen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 23 juli 2017 @ 09:47:24 #288
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_172614408
boxoffice cijfers van Homecoming zijn niet geweldig, zijn we misschien een beetje Spider-man moe!
  zondag 23 juli 2017 @ 09:53:19 #289
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_172614494
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 09:47 schreef KingRadler het volgende:
boxoffice cijfers van Homecoming zijn niet geweldig, zijn we misschien een beetje Spider-man moe!
http://www.boxofficemojo.(...)=spidermandebuts.htm

Valt best mee als je het hier zo bekijkt, beter openingsweekend dan amazing en de eerste.
En qua returns lijkt het ook wel goed te zitten, het was alleen nogal gekiept met bezoek in het tweede weekend maar of dat nu zo spannend is?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 24 juli 2017 @ 10:37:57 #290
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_172638430
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 09:53 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

http://www.boxofficemojo.(...)=spidermandebuts.htm

Valt best mee als je het hier zo bekijkt, beter openingsweekend dan amazing en de eerste.
En qua returns lijkt het ook wel goed te zitten, het was alleen nogal gekiept met bezoek in het tweede weekend maar of dat nu zo spannend is?
alles lijkt wel te kiepen in het 2de weekend deze zomer... er komt ook gewoon de laatste jaren teveel blockbusters achter elkaar uit. Elk weekend zijn er wel 1 en soms 2 big budget films, niet zo vreemd als driekwart vd films dan teleurstelt qua opbrengsten.

Als ik de cijfers in je link bekijk is het nog niet het grootse succes waar het in het eerste weekend op leek. Zal nog wel wat bijtrekken maar niet zoveel vermoed ik
pi_172639034
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 09:53 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

http://www.boxofficemojo.(...)=spidermandebuts.htm

Valt best mee als je het hier zo bekijkt, beter openingsweekend dan amazing en de eerste.
En qua returns lijkt het ook wel goed te zitten, het was alleen nogal gekiept met bezoek in het tweede weekend maar of dat nu zo spannend is?
Homecoming zakte procentueel in het tweede weekend meer dan TASM 2. En in het derde weekend was het ongeveer gelijk qua daling.

De totale opbrengst in de VS is nu al wel hoger. Maar één van de redenen dat Sony met Marvel begon te onderhandelen, is omdat men de totale opbrengst van TASM 2 (+/- 709 miljoen dollar) te laag vond. Ik denk niet dat Homecoming in totaal heel veel meer gaat ophalen dan dat.
  maandag 24 juli 2017 @ 12:05:04 #292
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_172639974
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 11:10 schreef Unites het volgende:

[..]

De totale opbrengst in de VS is nu al wel hoger. Maar één van de redenen dat Sony met Marvel begon te onderhandelen, is omdat men de totale opbrengst van TASM 2 (+/- 709 miljoen dollar) te laag vond. Ik denk niet dat Homecoming in totaal heel veel meer gaat ophalen dan dat.
Als Sony het nog steeds te laag vind zijn ze misschien wel gemotiveerd de rechten voor Spider-man gewoon terug te verkopen aan Marvel?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 24 juli 2017 @ 13:07:45 #293
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172641089
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 12:05 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Als Sony het nog steeds te laag vind zijn ze misschien wel gemotiveerd de rechten voor Spider-man gewoon terug te verkopen aan Marvel?
Laten we 't hopen van niet :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_172641554
Ben Reiley was toch de kloon? En toen weer niet. En daarna een deal met de duivel sloot. Echt belachelijk was dat. Dat was het moment dat ik ben gaan stoppen met lezen. Ook Batman begon ontzettend slecht te worden.

Wat mij betreft blijft het altijd Peter Parker met zijn simpele spinnen verhaaltje. Want meer zijn dat soort comics ook niet.
  maandag 24 juli 2017 @ 14:07:02 #295
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_172642377
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 13:31 schreef Deckard het volgende:
Ben Reiley was toch de kloon? En toen weer niet. En daarna een deal met de duivel sloot. Echt belachelijk was dat. Dat was het moment dat ik ben gaan stoppen met lezen. Ook Batman begon ontzettend slecht te worden.

Wat mij betreft blijft het altijd Peter Parker met zijn simpele spinnen verhaaltje. Want meer zijn dat soort comics ook niet.
Jij moet echt van zelfkwelling houden :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_172642539
quote:
10s.gif Op maandag 24 juli 2017 14:07 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Jij moet echt van zelfkwelling houden :')
Je kan toch niet beweren dat er iets diep achter zit?
  maandag 24 juli 2017 @ 14:16:36 #297
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_172642656
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 13:07 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Laten we 't hopen van niet :{
Want? Als het bij Sony blijft komt er OF helemaal geen Spidey-film meer OF ze rebooten het nog een keer om te kijken of 4 x scheepsrecht is.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 24 juli 2017 @ 14:18:02 #298
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172642698
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 14:16 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Want? Als het bij Sony blijft komt er OF helemaal geen Spidey-film meer OF ze rebooten het nog een keer om te kijken of 4 x scheepsrecht is.
Ik las m verkeerd. Ik bedoelde liever niet bij Sony.

Laat maar lekker bij Marvel in deze vorm.
Mag Sony al die Spiderman spin-offs doen met hun Spider0verse. :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 24 juli 2017 @ 15:25:57 #299
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172644180
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 09:26 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Geen idee of het aan je leeftijd ligt (ga zelf richting de 40), ik ben opgegroeid met strips van 'de spektakulaire spinneman' en ben blij dat ik eens naar een Spider-Man film zit te kijken waar ze niet door alle 'verplichte' hoepels springen.
En fijn dat ze eens niet alles compleet uitleggen maar op z'n hoogst even terloops melden zoals de opmerking van Peter over de spin toen gevraagd werd waar z'n krachten vandaan kwamen.
Maar je hebt wel het idee dat je naar Spider-man zit te kijken?

Als ze hem Iron-boy hadden genoemd was het misschien voor mij persoonlijk beter geweest .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_172644449
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 20:02 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Met dat iron man pak ook?
Zijn eigen krachten werden niet eens benoemd opnieuw dat hele origins verhaal van mij hoeft niet maar even snel uitleg over zijn eigen krachten kan prima.

Dan nog die lizz die irritante Indo Flash en een donkere MJ erbij geen daily bugle en higschool scènes zonder impact op het verhaal.

Deze Spider-man heeft bijna net zo weinig met Spider-man te maken als de Japanse power Rangers versie.

Gisteren van ellende en bij gebrek aan de eerst trilogie op Netflix maar Amazing Spider-man opgezet.En hoewel geen geweldige film krijg ook daarbij wel meer het idee dat ik naar een Spider-man film zit te kijken dan dat ik dat had bij homecoming.En dan lees ik in reviews en hoor ik op YouTube iedereen spreken van de beste Spider-man ooit.

Misschien ben ik te oud voor de doelgroep maar beste Spider-man ever is dit zeker niet
De slechte trouwens ook niet met dank aan Jamie Fox.
Marvel gebruikt de Ultimate Spider-Man comics als inspiratiebron en verder wijken ze af en toe wat af in de MCU. Verder gaan ze er vanuit dat het publiek nu onderhand wel weet hoe de Spider-man Origin in elkaar steekt. Op sommige zaken hebben we nog geen duidelijkheid, maar is niet heel erg en kan altijd in de volgende film nog doormiddel van een korte flashback aan de orde komen.

Of je jezelf te oud vind hangt helemaal van jezelf af. Ik ben opgegroeid met strips en de tekenfilms, en ik blijf het leuk vinden en juist helemaal geweldig om er nu films van te kijken die echt top klasse zijn en nog trouw zijn aan de comics ook. Dus niet een simpele zwakke verfilming zoals we die wel kennen uit de 20ste eeuw en nu nog steeds zien bij game verfilmingen. Ik hoop dus dat ook dat we over 10 jaar goede game verfilmingen gaan zien.
  maandag 24 juli 2017 @ 15:41:43 #301
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_172644498
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 14:12 schreef Deckard het volgende:

[..]

Je kan toch niet beweren dat er iets diep achter zit?
Ik heb die verwachting ook niet. Ik zie je vaak dit soort berichten achterlaten bij genrefilms en er dan een flink potje over klagen dat het niet geweldig is. Dat kan ik wel zelfkwelling noemen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')