27....quote:Op vrijdag 9 december 2016 01:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
27
Zou niet kunnen hoor zorgen voor kinderen waar ik geen bloedband mee heb
ben in de bloei van m'n levenquote:Op vrijdag 9 december 2016 01:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
27....
Je lichaam is langzaam aan het aftakelen. Je verliest snelheid, je verliest kracht, maar niet je stijl. Dat blijft, bloeiend voor altijd, maar je ogen en je lach. Hebben niet meer die sprankeling van je fantastische verleden.
Als jij nog één berg beklimt, zou dat je laatste kunnen zijn
quote:
Zo'n heel leventje is maar gekkigheid ook.quote:Op vrijdag 9 december 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mortaxx had zn leven niet anders kunnen dromen.
Het is zo zinvol als je het zelf maakt.quote:Op vrijdag 9 december 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Had je maar een zinvolle studie gedaan he mortie.
maar het is in de wereld wel leuk als je er voor beloond wordt.quote:Op vrijdag 9 december 2016 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is zo zinvol als je het zelf maakt.
Ach wel meer kans op beloning in het eeuwigequote:Op vrijdag 9 december 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar het is in de wereld wel leuk als je er voor beloond wordt.
Op welke manier?quote:Op vrijdag 9 december 2016 01:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach wel meer kans op beloning in het eeuwige
de kans dat een kameel door het oog van een naald kruipt is groterquote:
Tegenwoordig worden armen zuur en zijn ze op alles en iedereen boos.quote:Op vrijdag 9 december 2016 01:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de kans dat een kameel door het oog van een naald kruipt is groter
Maar dat sluit het inderdaad niet uit
al mijn zonden zijn al vergevenquote:Op vrijdag 9 december 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig worden armen zuur en zijn ze op alles en iedereen boos.
Ziet er niet best voor ze uit.
Vraag me af of hoe iemand niet depressief kan zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2016 02:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja maar dat hoort erbij tegenwoordig
Gewoon de leef pakkenquote:Op vrijdag 9 december 2016 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vraag me af of hoe iemand niet depressief kan zijn.
quote:Op vrijdag 9 december 2016 02:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja maar dat hoort erbij tegenwoordig
Ik ben in 7 van de 10 situaties een apaat. Valt nog best mee dus eigenlijkquote:
In een domme seculiere maatschappij wel.quote:Op vrijdag 9 december 2016 02:36 schreef Lokasenna het volgende:
Het is toch redelijk normaal om niet echt zin te hebben in de leef.
Mwa. Ik krijg steeds meer zin in de leef hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2016 02:36 schreef Lokasenna het volgende:
hoe komt datquote:Op vrijdag 9 december 2016 02:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa. Ik krijg steeds meer zin in de leef hoor.
Ach in de bible belt zien ze het leven ook als een soort straf voor de erfzonde, ook niet echt vrolijk.quote:Op vrijdag 9 december 2016 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In een domme seculiere maatschappij wel.
Zin hebben is iets anders dan vrolijk zijnquote:Op vrijdag 9 december 2016 02:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach in de bible belt zien ze het leven ook als een soort straf voor de erfzonde, ook niet echt vrolijk.
is dat we er nu eenmaal zijnquote:Op vrijdag 9 december 2016 02:36 schreef Lokasenna het volgende:
Het is gewoon goed wel. Je hebt maar maximaal 80 jaar hier dus waarom zou je er niet het beste van maken toch.quote:
Tuurlijk. Ik ben er alleen niet van overtuigd dat je meer zin krijgt in het leven als je atheisme laat vallen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zin hebben is iets anders dan vrolijk zijn
En er zit iets tussen dom atheisme en dom bible belt.
Waarom zijn atheisme dan zo vol met depressie en dommigheidquote:Op vrijdag 9 december 2016 02:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik ben er alleen niet van overtuigd dat je meer zin krijgt in het leven als je atheisme laat vallen.
oké ik begrijp hetquote:Op vrijdag 9 december 2016 02:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is gewoon goed wel. Je hebt maar maximaal 80 jaar hier dus waarom zou je er niet het beste van maken toch.
Atheïsme is opzich ook best wel een depressieve gedachte ookquote:Op vrijdag 9 december 2016 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom zijn atheisme dan zo vol met depressie en dommigheid
Ik weet het niet, heb zelf nooit die link waargenomen. Vind de doorsnee gelovige niet echt levenslustiger en intelligenter overkomen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom zijn atheisme dan zo vol met depressie en dommigheid
Dat snap ik best tussen de refos.quote:Op vrijdag 9 december 2016 02:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heb zelf nooit die link waargenomen. Vind de doorsnee gelovige niet echt levenslustiger en intelligenter overkomen.
Alles is een sociale constructie.quote:Op vrijdag 9 december 2016 13:55 schreef Paxcon het volgende:
Genders zijn toch gewoon een sociale constructie?
Geslachten zijn er twee van
is door God gegeven. Man en vrouw. Sla de Bijbel er maar op naquote:Op vrijdag 9 december 2016 13:55 schreef Paxcon het volgende:
Genders zijn toch gewoon een sociale constructie?
Geslachten zijn er twee van
Ja dat gaat ook allemaal een beetje langs mij heenquote:Op vrijdag 9 december 2016 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles is een sociale constructie.
Al die mensen die zichzelf demi-sexual squirrelkin met headmate noemen, kan ik gewoon niet serieus nemen.
quote:
Do is wel een lekker wijf.quote:
Dat was ook 40-45 jaar geleden.quote:
Ken de beste man niet.quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Die Martin Kok is geschoten in een Volkswagen Polo.
Dat gun je niemand.
Was wel een aardige site als je door de 40-45 taalfouten per zin keek.quote:
Wat een rare gast als ik wat filmpjes zo zie van hemquote:Op vrijdag 9 december 2016 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was wel een aardige site als je door de 40-45 taalfouten per zin keek.
Oud crimineel/moordenaar die nu crime reporte, en heel veel onzin.quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een rare gast als ik wat filmpjes zo zie van hemKen die site ook niet.
Soort van wannabe crime-reporter ofzo?
Verbaast me altijd dat Peter R de Vries nog rondloopt.quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Maarja uiteindelijk wordt je gepakt.
Omdat je dan een publiek figuur schiet, een criminele afrekening geeft niemand wat om.quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verbaast me altijd dat Peter R de Vries nog rondloopt.
Geeft je vast wel meer street credquote:Op vrijdag 9 december 2016 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat je dan een publiek figuur schiet, een criminele afrekening geeft niemand wat om.
Ik wilde zeggen: ik zie hem nog weleens in de politiek eindigen, maar daar had hij al keer partij voor opgerichtquote:Op vrijdag 9 december 2016 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is wel een vervelend mannetje die Peter.
Hij heeft Denk geweigerd, daar zou ie precies passenquote:Op vrijdag 9 december 2016 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: ik zie hem nog weleens in de politiek eindigen, maar daar had hij al keer partij voor opgerichtDat werd een groot succes
Ken zijn politieke opvattingen nietquote:Op vrijdag 9 december 2016 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij heeft Denk geweigerd, daar zou ie precies passen
Prioriteiten stellen hèquote:Op zaterdag 10 december 2016 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet weer lachen om het plaatje.
Ik las op fr12.nl een artikel over het vermeende heimwee naar Zweden van Gustaffson.quote:
Wat een slap excuus dan van die Gustafson, hij is gewoon mad dat hij niet in de basis mag spelen. En dan ligt het zogenaamd aan heimwee lolquote:Op zaterdag 10 december 2016 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik las op fr12.nl een artikel over het vermeende heimwee naar Zweden van Gustaffson.
Eerste reactie, niet aanstellen en werken voor dat geld.
Hartelijk gelachen.
SchelvisGOD zei dat.quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een slap excuus dan van die Gustafson, hij is gewoon mad dat hij niet in de basis mag spelen. En dan ligt het zogenaamd aan heimwee lol
Nee joh, gewoon een of andere `Feyenoord-watcher'die dat denkt. Lekkere bronnenquote:Op zaterdag 10 december 2016 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een slap excuus dan van die Gustafson, hij is gewoon mad dat hij niet in de basis mag spelen. En dan ligt het zogenaamd aan heimwee lol
Serieus? Dacht dat ik een andere naamzagquote:
Die is niet eens voor Feyenoord, hij juicht voor Xerxes.quote:
Als je Dirk Kuyt niet eens uit de basis kan spelen moet je stoppen met voetballen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon een of andere `Feyenoord-watcher'die dat denkt. Lekkere bronnen![]()
En Gio is gewoon een mongool die hem nooit laat spelen dusja
Is ook gewoon niet veel.quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon een of andere `Feyenoord-watcher'die dat denkt. Lekkere bronnen![]()
En Gio is gewoon een mongool die hem nooit laat spelen dusja
Hij is 21. heeft al paar keer laten zien dat hij creatief spelertje is. Beter dan Kuyt 40 wedstrijden laten spelen, of Bilal elke wedstrijd laten invallenquote:Op zaterdag 10 december 2016 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is ook gewoon niet veel.
Maar ja, bij Feyenoord doen we altijd alsof die spelers die nooit spelen heel goed zijn.
Achahbargod.
Vind het qua creativiteit echt enorm meevallen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is 21. heeft al paar keer laten zien dat hij creatief spelertje is. Beter dan Kuyt 40 wedstrijden laten spelen, of Bilal elke wedstrijd laten invallen
ook dat geschreeuw om Tapiaquote:Op zaterdag 10 december 2016 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is ook gewoon niet veel.
Maar ja, bij Feyenoord doen we altijd alsof die spelers die nooit spelen heel goed zijn.
Achahbargod.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:31 schreef Sked het volgende:
[..]
ook dat geschreeuw om Tapia
Middelmatige kutvoetballert
Dat mensen zijn talent hebben overschat klopt wel jaquote:Op zaterdag 10 december 2016 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind het qua creativiteit echt enorm meevallen.
Dat is bij elke club zo, of iemand die in matige vorm was en dan lang geblesseerd raakt en in gedachten is hij dan opeens De Verlosser.quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is ook gewoon niet veel.
Achahbargod.
Ik doe niet mee aan dat opportunisme.quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is bij elke club zo, of iemand die in matige vorm was en dan lang geblesseerd raakt en in gedachten is hij dan opeens De Verlosser.
Volgens Koffieplanter een wereldster in wording.quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:31 schreef Sked het volgende:
[..]
ook dat geschreeuw om Tapia
Middelmatige kutvoetballet
Hij heeft wel minder talent dan een Dolberg, maar hij kan best goed voetballen hoor. Lijkt dat hij een beetje uit vorm is, want aan het begin van het seizoen speelde hij beter.quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
Maar dat hebben mensen ook bij Cassiera ofniet JR? Dat is ook nog niet veel toch?
99% van wat die gozer voorspelt komt niet uit, veel subjectiever vind je ze niet op FOKquote:Op zaterdag 10 december 2016 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens Koffieplanter een wereldster in wording.
Ach, er zijn ook mensen die dat hebben en die worden mod van VBL.quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:34 schreef Sked het volgende:
99% van wat die gozer voorspelt komt niet uit,
Verstandig, al deed hij het vorig seizoen wel een tijdje aardig. En Kuyt op je middenveld is pure armoede natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan dat opportunisme.
Bulykinquote:Op zaterdag 10 december 2016 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon prima tweede spits verder, alles beter dan de jaren dat we Sigthorsson en Bulykin als de spitsen hadden
Nog een seizoen en dan is dat ook weer klaarquote:Op zaterdag 10 december 2016 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Kuyt op je middenveld is pure armoede natuurlijk.
Alles uit Zuid-Amerika en Spanje is wereldtopper in wording.quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:34 schreef Sked het volgende:
[..]
99% van wat die gozer voorspelt komt niet uit, veel subjectiever vind je ze niet op FOK
Als Feyenoord nog een keer verlengt met Kuyt kijk ik niet meer tot ie gek weg is.quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog een seizoen en dan is dat ook weer klaar
quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, er zijn ook mensen die dat hebben en die worden mod van VBL.
Dan halen ze Immers terug voor de meest creatieve plekquote:Op zaterdag 10 december 2016 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als Feyenoord nog een keer verlengt met Kuyt kijk ik niet meer tot ie gek weg is.
Was nog voetballend beter dan die IJslander ookquote:
En wie dan daar?quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog een seizoen en dan is dat ook weer klaar
Misschien krijgt Bilal ook nog contractverlenging.quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als Feyenoord nog een keer verlengt met Kuyt kijk ik niet meer tot ie gek weg is.
Gustafson, of Schuurman misschien. Als die zich goed ontwikkeldquote:Op zaterdag 10 december 2016 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was nog voetballend beter dan die IJslander ook
[..]
En wie dan daar?
Braziliaanse 6e divisie is leuker dan Premier Leaguequote:Op zaterdag 10 december 2016 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alles uit Zuid-Amerika en Spanje is wereldtopper in wording.
Als een van Feyenoords vleugelspelers contractverlenging krijgt dan stop ik permanent met kijken.quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien krijgt Bilal ook nog contractverlenging.
Die Schuurman speelt nauwelijks bij Willem II, dus denk niet dat die klaar is voor een basisplaats bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gustafson, of Schuurman misschien. Als die zich goed ontwikkeld
Nee, het is echt tergend gesteld volgens mij met nieuwe lichtingen. Als je Ajax dan ziet, daar moet je toch wel jaloers op zijnquote:Op zaterdag 10 december 2016 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Schuurman speelt nauwelijks bij Willem II, dus denk niet dat die klaar is voor een basisplaats bij Feyenoord.
Zie ze Elia nog wel verlengen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als een van Feyenoords vleugelspelers contractverlenging krijgt dan stop ik permanent met kijken.
Dan stop ik er mee.quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie ze Elia nog wel verlengen.
Prima lichting die we hebben ja, maar wat daarachter in de A1 zit is alweer een heel stuk minder wat dat betreft. Dus dat gaat altijd in golfbewegingen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, het is echt tergend gesteld volgens mij met nieuwe lichtingen. Als je Ajax dan ziet, daar moet je toch wel jaloers op zijn
Ik denk niet dat Feyenoord veel beter kan krijgen eerlijk gezegd. Of ze moeten er zelf eentje opleiden, maar daar komt niks aan.quote:
Hopelijk gaan ze er vroeg uit, is Ziyech snel weer terug bij Ajax.quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
PSCVL en ik juichen voor de atlasleeuwen.
El Hankouri heb je wel he, mja die is een keer ingevallen. Dus dat is maar afwachten of dat was isquote:Op zaterdag 10 december 2016 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Feyenoord veel beter kan krijgen eerlijk gezegd. Of ze moeten er zelf eentje opleiden, maar daar komt niks aan.
[..]
Hopelijk gaan ze er vroeg uit, is Ziyech snel weer terug bij Ajax.
Zal wel zo'n speler zijn die op het begin heel leuk lijkt en Oranje in wordt geschreven, en als je dan echt op hem gaat letten dat het heel weinig is.quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
El Hankouri heb je wel he, mja die is een keer ingevallen. Dus dat is maar afwachten of dat was is
Er gaat in de Nederlandse jeugd veel mis de laatste tijd.quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zien we vaak in Nederland helaas
Figuren als Van Bommel die zeggen dat we vooral WINNAARSMENTALITEIT en SLIMMIGHEIDJES moeten leren bij de jeugd. Ipv ze gewoon laten voetballen en daar beter in laten worden.quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er gaat in de Nederlandse jeugd veel mis de laatste tijd.
Geen idee hoe dat komt.
Komt ook nooit meer goed verder, al die verdorven figuren op de hoogste functies. In de loop der jaren word je van aantrekkelijk voetballand echt een defensief 3derangslandje straksquote:Op zaterdag 10 december 2016 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Figuren als Van Bommel die zeggen dat we vooral WINNAARSMENTALITEIT en SLIMMIGHEIDJES moeten leren bij de jeugd. Ipv ze gewoon laten voetballen en daar beter in laten worden.
Sowieso hoe ze het in hoofd hebben gehaald om die van Breukelen aan te stellenquote:Op zaterdag 10 december 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt ook nooit meer goed verder, al die verdorven figuren op de hoogste functies. In de loop der jaren word je van aantrekkelijk voetballand echt een defensief 3derangslandje straks
Staat daar totaal los van. Gewoon gebrek aan talentquote:Op zaterdag 10 december 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt ook nooit meer goed verder, al die verdorven figuren op de hoogste functies. In de loop der jaren word je van aantrekkelijk voetballand echt een defensief 3derangslandje straks
Die is echt stompzinnig inderdaadquote:Op zaterdag 10 december 2016 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso hoe ze het in hoofd hebben gehaald om die van Breukelen aan te stellen![]()
Nee vanuit de KNVB hoeft het niet te komen.
patatgeneratie!!quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Staat daar totaal los van. Gewoon gebrek aan talent
Haha, denken dat het aan het gebrek aan talent ligtquote:Op zaterdag 10 december 2016 00:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee hoor, als jij een compleet andere visie hebt op het ontwikkelen van talent en pijlpunten voor de jeugd is dat juist relevantquote:
Talent kan je vormen hoor grotendeels. De allergrootste talenten niet misschien, maar zo'n v/d Beek bij Ajax werd heel lang niet gezien als echt talent tot een Jonk met hem aan de slag ging. Daardoor heeft hij zich toch vrij goed kunnen ontwikkelen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo'n talent is dat niet. Jullie grootste talent na Dolberg zit constant op de bankquote:Op zaterdag 10 december 2016 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Talent kan je vormen hoor grotendeels. De allergrootste talenten niet misschien, maar zo'n v/d Beek bij Ajax werd heel lang niet gezien als echt talent tot een Jonk met hem aan de slag ging. Daardoor heeft hij zich toch vrij goed kunnen ontwikkelen.
Oké Elan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo'n talent is dat niet. Jullie grootste talent na Dolberg zit constant op de bank
Natuurlijk niet, de nieuwe Arjen Robben is de komende 15 jaar geblesseerdquote:Op zaterdag 10 december 2016 00:55 schreef Elan het volgende:
Of zie jij de nieuwe Arjen Robben al ergens spelen
quote:
Zal wel niet veel worden dus, net als ieder groot talent wat op FOK! wordt aangekondigd.quote:
Die kan aardig ballen wel hoorquote:Op zaterdag 10 december 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Zal wel niet veel worden dus, net als ieder groot talent wat op FOK! wordt aangekondigd.
Succes ermee.quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Zal wel niet veel worden dus, net als ieder groot talent wat op FOK! wordt aangekondigd.
Zal nooit vergeten wat jij over Fischer zei ooit.quote:
Meneer heeft dus niet naar Youth League-voetbal gekeken, geeft niet.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tegen de lammen en de blinde in de eredivisie.
Je weet nooit hoe iemand zich ontwikkeld, maar je kan niet ontkennen dat hij gewoon een groot talent is.quote:Op zaterdag 10 december 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Nee, dan ben je echt goed gek.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meneer heeft dus niet naar Youth League-voetbal gekeken, geeft niet.
Daar begon een Zlatan ook he. Om maar wat te noemen, kan jne natuurlijk niet als argument gebruikenquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tegen de lammen en de blinde in de eredivisie.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, dan ben je echt goed gek.
De eredivisie was toen zo, zo veel beter.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar begon een Zlatan ook he. Om maar wat te noemen, kan jne natuurlijk niet als argument gebruiken
Allebei ook slechte voetbalkop.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:01 schreef Sked het volgende:
Van de Beek gewoon Klaassen 2.0
Stomme dravertjes
Zlatangod vergelijken met Donny van De Beekquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar begon een Zlatan ook he. Om maar wat te noemen, kan jne natuurlijk niet als argument gebruiken
Totaal ander type speler.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:01 schreef Sked het volgende:
Stomme dravertjes
Tuurlijk niet man, toen had je ook gewoon de clubs uit het rechter rijtje die een stel down-patienten achterin hadden hoor, daar is niks aan veranderdquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De eredivisie was toen zo, zo veel beter.
Zeg het eens? Wat heb ik over hem gezegd? Graag bewijzen voor je me in een hoekje wegzet.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal nooit vergeten wat jij over Fischer zei ooit.
Daar lachen we nog steeds om met z'n allen.
Haha, wat.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk niet man, toen had je ook gewoon de clubs uit het rechter rijtje die een stel down-patienten achterin hadden hoor, daar is niks aan veranderd
Als je dat echt ziet als een vergelijking ben je toch wel belachelijk dom Elanquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Zlatangod vergelijken met Donny van De Beek
Muah dat zal wel meevallen hoor, toen konden ze er bij het rechterrijtje ook niks van.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De eredivisie was toen zo, zo veel beter.
Van de Beek vergelijken met Klaassen is wel keiharde humor.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:01 schreef Sked het volgende:
Stomme dravertjes
Vond je ook een GROOT talentquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg het eens? Wat heb ik over hem gezegd? Graag bewijzen voor je me in een hoekje wegzet.
Ajax fans die over Ajax spelers praten ookquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van de Beek vergelijken met Klaassen is wel keiharde humor.
Waar heb ik massale uitspraken over die jongen gedaan? Mycroft gaat niet verder dan 1-1-2014. Ach, jouw hele postoeuvre bestaat uit zuigen, obsessies voor persoonlijke achtergronden van mensen. Daar hoef ik niet veel van te verwachten. Lekker uit je duim zuigen, morgen rustig aan doen, zondag weer volle bak!1!!1quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Vond je ook een GROOT talent
Meestal zit jij er gewoon naast, ga ik dus geen energie in steken.
Jij zegt dat het zo, veel beter was. Om je te excelleren als aanvaller heb je betere verdedigers tegen je nodig, dat de top-3 beter was niet relevant, dus jij beweerd dat die verdedigers uit de Eredivisie, en dan niet de top 3, zoveel beter waren paar jaar geleden?quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu zitten er bij de top 3 een stel down-patienten.
Tja en jij zei dat Traoré bij Ajax de Eredivisie aan gort zou schieten. Zo zitten we er allemaal wel eens naast.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Ajax fans die over Ajax spelers praten ook
Je lult wel meer. Zoals die epische monoloog in de slowchat waarom PSV geen kampioen zou worden.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar heb ik massale uitspraken over die jongen gedaan? Mycroft gaat niet verder dan 1-1-2014. Ach, jouw hele postoeuvre bestaat uit zuigen, obsessies voor persoonlijke achtergronden van mensen. Daar hoef ik niet veel van te verwachten. Lekker uit je duim zuigen, morgen rustig aan doen, zondag weer volle bak!1!!1
Dat mag je vinden. Ik snap niet waarom je een Van de Beek, die geweldige passes in huis heeft en vrij stabiel op het middenveld is, zou willen vergelijken met Klaassen die alleen nuttig is uit balbezit en voor de rest aan de bal vreselijk slecht is. Behalve als er een bal voor zijn voeten komt in het zestienmetergebied. Dan is hij dodelijk.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Ajax fans die over Ajax spelers praten ook
Dat weet ik wel zeker, over de hele linie gezien.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zegt dat het zo, veel beter was. Om je te excelleren als aanvaller heb je betere verdedigers tegen je nodig, dat de top-3 beter was niet relevant, dus jij beweerd dat die verdedigers uit de Eredivisie, en dan niet de top 3, zoveel beter waren paar jaar geleden?
Kneusje eerste klas is het.quote:
Je hebt het nu weer over de aanvalquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, over de hele linie gezien.
De laatste 6 jaar zijn voetballers topscorer geworden die er echt helemaal niets van kunnen.
Ajax, PSV en Feyenoord zit vol met spelers die iets doen wat niet op voetbal lijkt.
En elke voetballer die naar hetbuitenland gaat faalt grandioos of gaat naar een laagvlieger/2e divisie.
In de tijd van Zlatan had je als topspeler in de eredivisie best een goede kans om echt een mooie transfer te maken en dat ook aan te kunnen.
Alleen probeer ik er wel een zinnig antwoord op terug te geven in plaats van mensen woorden in de mond leggen of bij mensen te lopen zuigen. Ach, als dat niet genoeg voor je is.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:07 schreef Sked het volgende:
Waarom meteen weer zo gefrustreerd Stijn
Laatste tijd ben je echt niet te genieten als iemand een andere mening heeft
Het ging over het algehele niveau?quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt het nu weer over de aanval
Wat maakt het voor Zlatan uit dat hij betere spelers om zich heen heeft dan hij nu gedaan zou hebben? Dat zou het alleen maar makkelijker maken dan als hij nu zou spelen
Het ging over verdedigers van de Roda JC`s en NAC`s. Die zijn echt niet veel minder geworden hoor
'maar jij zal het wel beter weten'quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen probeer ik er wel een zinnig antwoord op terug te geven in plaats van mensen woorden in de mond leggen of bij mensen te lopen zuigen. Ach, als dat niet genoeg voor je is.
Dat is ook lekker hoor!1!!! Ik vind het wel behoorlijk veelzeggend dat je die na vier jaar nog steeds ergens verstopt hebt. Dat zegt best veel over je. Liever mensen persoonlijk achter je laptop kapotbashen vanachter een een accountje of iets dergelijks. Mijn god.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Kneusje eerste klas is het.
Binnenkort die befaamde korfbalfoto maar weer eens opduikelen. Weet hij ook weer waar hij staat.
Ga er ook geen woorden meer aan vuil maken. Triest figuur geworden.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:09 schreef Sked het volgende:
[..]
'maar jij zal het wel beter weten'
Ik geef gewoon mijn mening man en dan zo'n reactie op het eind van je post
Wie zit er dan te zuigen
Ook toen faalden spelers als Kezman in het buitenland terwijl ze topscorer werden. Zo gaat dat nu eenmaal.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het ging over het algehele niveau?
En niet alleen over Roda JC's en NAC's.
Maar het feit dat zulke spelers vroeger geen kans maakte op 20+ doelpunten zegt genoeg over het algemene niveau.
Ja tuurlijk is het algehele niveau verbeterd.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het ging over het algehele niveau?
En niet alleen over Roda JC's en NAC's.
Maar het feit dat zulke spelers vroeger geen kans maakte op 20+ doelpunten zegt genoeg over het algemene niveau.
je doet hier mijn mening nog af als keiharde humorquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van de Beek vergelijken met Klaassen is wel keiharde humor.
Ik leg uit waarom ik het keiharde humor vind, ik onderbouw het en nog word je boos. Jeetjequote:Op zaterdag 10 december 2016 01:10 schreef Sked het volgende:
[..]
je doet hier mijn mening nog af als keiharde humor
Ga dan niet beginnen over onderbouwing die je zogenaamd geeft
Dat is letterlijk de enige in 20 jaar die toen enorm faalde.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook toen faalden spelers als Kezman in het buitenland terwijl ze topscorer werden. Zo gaat dat nu eenmaal.
Ga lekker slapen man, laat mij gewoon buiten je frustraties enorme teringdebiel.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is ook lekker hoor!1!!! Ik vind het wel behoorlijk veelzeggend dat je die na vier jaar nog steeds ergens verstopt hebt. Dat zegt best veel over je. Liever mensen persoonlijk achter je laptop kapotbashen vanachter een een accountje of iets dergelijks. Mijn god.
Je moeder was ook prikkelbaar gisternacht, mag zich wel wat beter scheren zegquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is iedereen prikkelbaar vannacht zeg
Aldus de man die gaat wapperen met een foto van mij. Ach, ik laat je wel met rust. Jij dan ook mij graag, geen woorden bij mij in de mond leggen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga lekker slapen man, laat mij gewoon buiten je frustraties enorme teringdebiel.
Dat lijkt me verder wel het bestequote:Op zaterdag 10 december 2016 01:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga er ook geen woorden meer aan vuil maken.
Huh hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moeder was ook prikkelbaar gisternacht, mag zich wel wat beter scheren zeg
Dit klopt natuurlijk wel jaquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Voor Kezman was Peter Houtman de laatste speler die geen glansrijke carriere heeft gehad in het buitenland.
Oke misschien Machlas.
Ja, geen idee wat zijn probleem is verder. Blijkbaar zit het behoorlijk diep. Meer iets voor een psycholoog.quote:
Tja de ene keer heb je een Suarez of Zlatan en de andere keer een Afonso Alves of Vleminckx.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is letterlijk de enige in 20 jaar die toen enorm faalde.
Ga je me vragen om je met rust te laten en ga jij vrolijk door, joe.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja, geen idee wat zijn probleem is verder. Blijkbaar zit het behoorlijk diep. Meer iets voor een psycholoog.
Ja dit is mijn hele punt, maar volgens mij snapt Inso niet echt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die verdedigers bij rechterrijtje clubs waren toen ook niks joh. Alleen de subtoppers en topploegen waren toen wel beter, die vaak Europees ook nog wat lieten zien.
Je bent weer lekker op trolltour de laatste tijd hèquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja, geen idee wat zijn probleem is verder. Blijkbaar zit het behoorlijk diep. Meer iets voor een psycholoog.
wanneer ook alweerquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Chillen in Amsterdam, beetje drinken beetje eten. Ga je mee?
quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die verdedigers bij rechterrijtje clubs waren toen ook niks joh. Alleen de subtoppers en topploegen waren toen wel beter, die vaak Europees ook nog wat lieten zien.
Tuurlijk niet manquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Voor Kezman was Peter Houtman de laatste speler die geen glansrijke carriere heeft gehad in het buitenland.
Oke misschien Machlas.
De tering wat scoorde Roda toen veelquote:
Dan speelde je dus 30-50% van de tijd tegen betere ploegen als nu.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja de ene keer heb je een Suarez of Zlatan en de andere keer een Afonso Alves of Vleminckx.
Huilenquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent weer lekker op trolltour de laatste tijd hè![]()
Oude tijden herleven
Omdat dat natuurlijk geen argument is om te zeggen dat het toen ook al niks was.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dit is mijn hele punt, maar volgens mij snapt Inso niet echt wat ik bedoel
Bedankt voor deze bijdrage, wist niet dat Taument topscoorder was.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Tuurlijk niet man
Blinker, Taument, Kiprich, Sibon enzovoort
Van Feyenoord :Squote:Op zaterdag 10 december 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bedankt voor deze bijdrage, wist niet dat Taument topscoorder was.
Dat was dus niet zo tot een jaar of 10 geleden.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tja de ene keer heb je een Suarez of Zlatan en de andere keer een Afonso Alves of Vleminckx.
Maar je speelde ook met betere medespelers om je heen, dus kreeg meer kansen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan speelde je dus 30-50% van de tijd tegen betere ploegen als nu.
Misschien niet, maar zolang een speler nog geen platform heeft gehad om zich te onderscheiden op hoger niveau kan je die speler ook niet onderwaarderen omdat hij alleen tegen lamme/blinde speelt vind ik. Kan je nu alleen doen bij bv een Janssenquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat dat natuurlijk geen argument is om te zeggen dat het toen ook al niks was.
Want je speelde gewoon een aanzienlijk deel wel tegen een stuk betere ploegen.
Ja, niet van de eredivisie.quote:
Kauai is ook mee hèquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:20 schreef Sked het volgende:
[..]
die maandag toch? Pak dan wel treintje als Jack t goed vindt
Gezellig toch
Oh als Kauai meegaat kom ik zekerquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kauai is ook mee hè![]()
Misschien willen Fok-it en Stijn ook wel mee.
Stijn is wel interessant om in het echt te observeren denk ik jaquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kauai is ook mee hè![]()
Misschien willen Fok-it en Stijn ook wel mee.
Dat komt omdat de topploegen ook vaak maar hele matige spitsen hadden, en daardoor zo'n spits van een middenmoter ineens topscorer kon worden.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat was dus niet zo tot een jaar of 10 geleden.
Toen waren het zelden Vleminckx 20 jaar achter elkaar.
En ook niet overwaarderenquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien niet, maar zolang een speler nog geen platform heeft gehad om zich te onderscheiden op hoger niveau kan je die speler ook niet onderwaarderen omdat hij alleen tegen lamme/blinde speelt vind ik. Kan je nu alleen doen bij bv een Janssen
Ouwe viespeukquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh als Kauai meegaat kom ik zeker![]()
Grapje hoor
Ik niet dan?quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stijn is wel interessant om in het echt te observeren denk ik ja
Ja jij ook wel jaquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ouwe viespeuk
[..]
Ik niet dan?
De laatste 10 jaar ja.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat komt omdat de topploegen ook vaak maar hele matige spitsen hadden, en daardoor zo'n spits van een middenmoter ineens topscorer kon worden.
Pierre van Hooijdonk speelde inderdaad bij Barcelona. Je hebt er kijk opquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, niet van de eredivisie.
Er zullen ook spitsen bij Fortuna Sittard zijn geweest die daar topscoorder waren maar waar Barcelona nog ver weg bleef.
Ik observeer je dan net zo.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stijn is wel interessant om in het echt te observeren denk ik ja
Misschien, moet nog even kijken. Ik moet wel tot savonds werken maandag dus. Maar ben die dinsdag daarna wel vrij denk ik. Even afwegenquote:
Eian is ook op trolltourquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elan is op trolltour volgens JR.
Ja dat ligt dus aan het minder worden van de topploegen, maar dat was de discussie ook niet.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De laatste 10 jaar ja.
Daarvoor standaard Ajax of PSV die de topscoorder leverden.
Oh maar ik ben maar heel gewoontjes hoor. Behalve dat ik een vrouwelijke stem heb dan.quote:
Gewoon afzeggen en dat je met wat lui van internet gaat.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien, moet nog even kijken. Ik moet wel tot savonds werken maandag dus. Maar ben die dinsdag daarna wel vrij denk ik. Even afwegen
Ga je mee?quote:
Het algehele niveau van de eredivisie ja.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat ligt dus aan het minder worden van de topploegen, maar dat was de discussie ook niet.
Elan doet stomquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elan is op trolltour volgens JR.
Als die om 5 uur 's middags is ook hoorquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:27 schreef Sked het volgende:
Meet met JR begint toch niet voor 5 uur s middags anders moet die wekker zetten
NIET ZO TROLLEN MANquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:27 schreef Sked het volgende:
Meet met JR begint toch niet voor 5 uur s middags anders moet die wekker zetten
Ja dat was het punt ook niet. Ging meer om rechterrijtje teams die toen al slecht warenquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het algehele niveau van de eredivisie ja.
Dus als een deel slechter wordt, dan is het algehele niveau slechter.
Die tijd komt nog wel, bedankt voor het aanbod.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon afzeggen en dat je met wat lui van internet gaat.
[..]
Ga je mee?
Jij bent nog een grotere lamzak geworden dan ik vroegerquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als die om 5 uur 's middags is ook hoor
quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die tijd komt nog wel, bedankt voor het aanbod.
Ja, en wat wil je met dat punt zeggen?quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat was het punt ook niet. Ging meer om rechterrijtje teams die toen al slecht waren
Niet dat ik tot zo laat slaap, maar moet ook nog uurtje in de bus en paar uurtjes wakker worden enzo.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent nog een grotere lamzak geworden dan ik vroeger
Dat het toen in de meeste potjes ook prijsschieten was.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, en wat wil je met dat punt zeggen?
Dat nu iedereen slecht is en toen de helft.
Voor een speler een groot verschil hoor. Of je standaard kan prijsschieten of dat je de helft van de tijd enige weerstand krijgt.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat het toen in de meeste potjes ook prijsschieten was.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet dat ik tot zo laat slaap, maar moet ook nog uurtje in de bus en paar uurtjes wakker worden enzo.
Ik vind het wel meevallen hoe vaak het prijsschieten is eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor een speler een groot verschil hoor. Of je standaard kan prijsschieten of dat je de helft van de tijd enige weerstand krijgt.
Gewoon niet meer kopen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:33 schreef Typisch het volgende:
mijn fmgame doet het niet meer
kkspel
Elan is een schizoquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eergister vond je hem nog kansloos.
Ja is goed, doe ik wel kort ervoor dan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:32 schreef Sked het volgende:
Maar JR doe ff appen dan als je weet hoe laat en wat verder enzo dan
Wiequote:Op zaterdag 10 december 2016 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eergister vond je hem nog kansloos.
Ja gewoon die maandagmiddag half 5 tochquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja is goed, doe ik wel kort ervoor dan.
wat doe je nu met je vrije tijd?quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al tien maanden, misschien zelfs een jaar.
Badr op KO insinueert dat je Badr nu wel kansrijk acht.quote:
moddenquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat doe je nu met je vrije tijd?
Nee gek.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Badr op KO insinueert dat je Badr nu wel kansrijk achter.
Hoezo dan?quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al tien maanden, misschien zelfs een jaar.
Dat stond er nietquote:
Schoolwerk maken, anders zit ik voetbal te kijken of een andere sport, of ik lees.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat doe je nu met je vrije tijd?
Ja geen idee hoe laat die anderen willen, maar dat zal ik je wel melden danquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja gewoon die maandagmiddag half 5 toch
Wat lees jij graag? Behalve voetbalboeken danquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schoolwerk maken, anders zit ik voetbal te kijken of een andere sport, of ik lees.
wat lees je?quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schoolwerk maken, anders zit ik voetbal te kijken of een andere sport, of ik lees.
ja beter van wel, heb niet echt zin om uren te wachten ofzo :Squote:Op zaterdag 10 december 2016 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe laat die anderen willen, maar dat zal ik je wel melden dan
Ja he had deze vraag dan even niet gesteld.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat lees jij graag? Behalve voetbalboeken dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |