27....quote:Op vrijdag 9 december 2016 01:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
27
Zou niet kunnen hoor zorgen voor kinderen waar ik geen bloedband mee heb
ben in de bloei van m'n levenquote:Op vrijdag 9 december 2016 01:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
27....
Je lichaam is langzaam aan het aftakelen. Je verliest snelheid, je verliest kracht, maar niet je stijl. Dat blijft, bloeiend voor altijd, maar je ogen en je lach. Hebben niet meer die sprankeling van je fantastische verleden.
Als jij nog één berg beklimt, zou dat je laatste kunnen zijn
quote:
Zo'n heel leventje is maar gekkigheid ook.quote:Op vrijdag 9 december 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mortaxx had zn leven niet anders kunnen dromen.
Het is zo zinvol als je het zelf maakt.quote:Op vrijdag 9 december 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Had je maar een zinvolle studie gedaan he mortie.
maar het is in de wereld wel leuk als je er voor beloond wordt.quote:Op vrijdag 9 december 2016 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is zo zinvol als je het zelf maakt.
Ach wel meer kans op beloning in het eeuwigequote:Op vrijdag 9 december 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar het is in de wereld wel leuk als je er voor beloond wordt.
Op welke manier?quote:Op vrijdag 9 december 2016 01:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach wel meer kans op beloning in het eeuwige
de kans dat een kameel door het oog van een naald kruipt is groterquote:
Tegenwoordig worden armen zuur en zijn ze op alles en iedereen boos.quote:Op vrijdag 9 december 2016 01:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de kans dat een kameel door het oog van een naald kruipt is groter
Maar dat sluit het inderdaad niet uit
al mijn zonden zijn al vergevenquote:Op vrijdag 9 december 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig worden armen zuur en zijn ze op alles en iedereen boos.
Ziet er niet best voor ze uit.
Vraag me af of hoe iemand niet depressief kan zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2016 02:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja maar dat hoort erbij tegenwoordig
Gewoon de leef pakkenquote:Op vrijdag 9 december 2016 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vraag me af of hoe iemand niet depressief kan zijn.
quote:Op vrijdag 9 december 2016 02:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja maar dat hoort erbij tegenwoordig
Ik ben in 7 van de 10 situaties een apaat. Valt nog best mee dus eigenlijkquote:
In een domme seculiere maatschappij wel.quote:Op vrijdag 9 december 2016 02:36 schreef Lokasenna het volgende:
Het is toch redelijk normaal om niet echt zin te hebben in de leef.
Mwa. Ik krijg steeds meer zin in de leef hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2016 02:36 schreef Lokasenna het volgende:
hoe komt datquote:Op vrijdag 9 december 2016 02:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa. Ik krijg steeds meer zin in de leef hoor.
Ach in de bible belt zien ze het leven ook als een soort straf voor de erfzonde, ook niet echt vrolijk.quote:Op vrijdag 9 december 2016 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In een domme seculiere maatschappij wel.
Zin hebben is iets anders dan vrolijk zijnquote:Op vrijdag 9 december 2016 02:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach in de bible belt zien ze het leven ook als een soort straf voor de erfzonde, ook niet echt vrolijk.
is dat we er nu eenmaal zijnquote:Op vrijdag 9 december 2016 02:36 schreef Lokasenna het volgende:
Het is gewoon goed wel. Je hebt maar maximaal 80 jaar hier dus waarom zou je er niet het beste van maken toch.quote:
Tuurlijk. Ik ben er alleen niet van overtuigd dat je meer zin krijgt in het leven als je atheisme laat vallen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zin hebben is iets anders dan vrolijk zijn
En er zit iets tussen dom atheisme en dom bible belt.
Waarom zijn atheisme dan zo vol met depressie en dommigheidquote:Op vrijdag 9 december 2016 02:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik ben er alleen niet van overtuigd dat je meer zin krijgt in het leven als je atheisme laat vallen.
oké ik begrijp hetquote:Op vrijdag 9 december 2016 02:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is gewoon goed wel. Je hebt maar maximaal 80 jaar hier dus waarom zou je er niet het beste van maken toch.
Atheïsme is opzich ook best wel een depressieve gedachte ookquote:Op vrijdag 9 december 2016 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom zijn atheisme dan zo vol met depressie en dommigheid
Ik weet het niet, heb zelf nooit die link waargenomen. Vind de doorsnee gelovige niet echt levenslustiger en intelligenter overkomen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom zijn atheisme dan zo vol met depressie en dommigheid
Dat snap ik best tussen de refos.quote:Op vrijdag 9 december 2016 02:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heb zelf nooit die link waargenomen. Vind de doorsnee gelovige niet echt levenslustiger en intelligenter overkomen.
Alles is een sociale constructie.quote:Op vrijdag 9 december 2016 13:55 schreef Paxcon het volgende:
Genders zijn toch gewoon een sociale constructie?
Geslachten zijn er twee van
is door God gegeven. Man en vrouw. Sla de Bijbel er maar op naquote:Op vrijdag 9 december 2016 13:55 schreef Paxcon het volgende:
Genders zijn toch gewoon een sociale constructie?
Geslachten zijn er twee van
Ja dat gaat ook allemaal een beetje langs mij heenquote:Op vrijdag 9 december 2016 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles is een sociale constructie.
Al die mensen die zichzelf demi-sexual squirrelkin met headmate noemen, kan ik gewoon niet serieus nemen.
quote:
Do is wel een lekker wijf.quote:
Dat was ook 40-45 jaar geleden.quote:
Ken de beste man niet.quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Die Martin Kok is geschoten in een Volkswagen Polo.
Dat gun je niemand.
Was wel een aardige site als je door de 40-45 taalfouten per zin keek.quote:
Wat een rare gast als ik wat filmpjes zo zie van hemquote:Op vrijdag 9 december 2016 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was wel een aardige site als je door de 40-45 taalfouten per zin keek.
Oud crimineel/moordenaar die nu crime reporte, en heel veel onzin.quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een rare gast als ik wat filmpjes zo zie van hemKen die site ook niet.
Soort van wannabe crime-reporter ofzo?
Verbaast me altijd dat Peter R de Vries nog rondloopt.quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Maarja uiteindelijk wordt je gepakt.
Omdat je dan een publiek figuur schiet, een criminele afrekening geeft niemand wat om.quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verbaast me altijd dat Peter R de Vries nog rondloopt.
Geeft je vast wel meer street credquote:Op vrijdag 9 december 2016 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat je dan een publiek figuur schiet, een criminele afrekening geeft niemand wat om.
Ik wilde zeggen: ik zie hem nog weleens in de politiek eindigen, maar daar had hij al keer partij voor opgerichtquote:Op vrijdag 9 december 2016 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is wel een vervelend mannetje die Peter.
Hij heeft Denk geweigerd, daar zou ie precies passenquote:Op vrijdag 9 december 2016 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: ik zie hem nog weleens in de politiek eindigen, maar daar had hij al keer partij voor opgerichtDat werd een groot succes
Ken zijn politieke opvattingen nietquote:Op vrijdag 9 december 2016 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij heeft Denk geweigerd, daar zou ie precies passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |