quote:Trainer Peter Bosz van Ajax kan donderdag in de uitwedstrijd tegen Legia Warschau in de eerste knock-outronde van de Europa League over een fitte groep beschikken. Op de lijst van twintig namen die woensdagochtend het vliegtuig instappen, staan geen verrassingen.
Aanwinst David Neres uit Brazilië is nog niet beschikbaar voor Ajax, dat volgende week donderdag de return in de Amsterdam ArenA speelt. Tussendoor wacht zondag de uitwedstrijd tegen Vitesse in de eredivisie.
Legia Warschau won zaterdag het uitduel met Arka Gdynia en staat op de derde plek in de Poolse competitie. De achterstand op koploper Lechia Gdansk bedraagt, met nog negen speelronden te gaan, vier punten. Legia raakte in de winterstop Bartosz Bereszynski kwijt. De Poolse international stapte over naar het Italiaanse Sampdoria.
Bron: Telegraaf
en met dank aan Tong80 natuurlijk.
Dataquote:AZ gewaarschuwd na stevig statement Lyon-preses
AZ kan de borst natmaken in de Europa League. Olympique Lyon-voorzitter Jean-Michel Aulas wil dat alles op dat toernooi wordt gegooid om het seizoen nog te redden.
Olympique Lyon verloor zaterdag van Guingamp (2-1) en zag daardoor de kansen op kwalificatie voor de Champions League verder slinken. Inmiddels is de achterstand op nummer drie Nice opgelopen tot twaalf punten.
Het teleurstellende resultaat tegen Guingamp, met Memphis Depay als invaller, was voor Aulas aanleiding om de doelstelling van het seizoen bij te stellen. 'De Europa League is een competitie waarin we geschiedenis kunnen schrijven en nog wat thuiswedstrijden kunnen spelen', zei de preses direct na de nederlaag tegen het clubkanaal.
In eigen land zijn voor Lyon de kansen op prijzen verkeken na de eerdere uitschakelingen in de strijd om de Coupe de France en de Coupe de la Ligue. In Europa ligt de laatste kans het seizoen nog glans te geven. 'We zullen dat doel dan ook met kapitalen opschrijven, in de wetenschap dat de winnaar van de Europa League zich ook kwalificeert voor de Champions League', stelde Aulas.
Olympique Lyon vervolgt donderdag in Alkmaar tegen AZ het Europese avontuur. Memphis is niet inzetbaar omdat hij met Manchester United dit seizoen al uitkwam in dat toernooi.
Bron: VI
Dat is absoluut een feit.quote:Op donderdag 8 december 2016 23:27 schreef Elan het volgende:
Ajax 2 heeft meer talent dan het eerste van Feyenoord
Een plekje minder is niet zo erg, we hebben toch maar 4 clubs die iets kunnen betekenen.quote:Op donderdag 8 december 2016 23:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hoe dan ook, het mirakel van de Nederlandse ploegen in Europa is uitgebleven. Definitief een plekje minder, al was dat sowieso een lastig verhaal natuurlijk.
Dat denken die clubs ook als ze psv/ajax lotenquote:Op donderdag 8 december 2016 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een plekje minder is niet zo erg, we hebben toch maar 4 clubs die iets kunnen betekenen.
En die kampioensroute met de CL-voorrondes moet wel lukken.
Ajax en PSV zullen in die voorrondes wel geplaatst zijn dus dat zal wel meevallen. Dan kom je ook gewoon clubs als Dundalk of Malmo tegen.quote:Op donderdag 8 december 2016 23:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat denken die clubs ook als ze psv/ajax loten
Je moet dit lekker via fox kijkenquote:Op donderdag 8 december 2016 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik haak af, ben klaar met die reclame telkens.
Hahahaha madquote:Op donderdag 8 december 2016 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Wordt gewoon tijd dat Feyenoord ook eens in de competitie afgemat wordt. Ik ben absoluut niet mad, jelly of wat dan ook. Ik weet heus dat ze nog wel in gaan storten, maar Feyenoord begint lachwekkende vormen aan te nemen. Het emotievoetbal met bijna alleen creativiteit van Jens fucking Toornstra en Rick Karsdorp begint vreselijke vormen aan te nemen.
Je had ook gewoon FOXSPORTS kunnen bestellen waar deze wedstrijden reclame vrij op waren te zien.quote:Op donderdag 8 december 2016 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik haak af, ben klaar met die reclame telkens.
Fener kan er helemaal niks van. Die begonnen leuk in het begin van dit seizoen, maar de laatste weken was gewoon triest. Dat je daar van verliest (in eigen huis!) is gewoon lachwekkend.quote:Op vrijdag 9 december 2016 00:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Vanwege die late goal mag ik hopen. Fener prima ploegje
Jij volgt de Turkse competitie intensief begrijp ik.quote:Op vrijdag 9 december 2016 10:57 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Fener kan er helemaal niks van. Die begonnen leuk in het begin van dit seizoen, maar de laatste weken was gewoon triest. Dat je daar van verliest (in eigen huis!) is gewoon lachwekkend.
Kwaliteit genoeg.quote:Op vrijdag 9 december 2016 10:57 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Fener kan er helemaal niks van. Die begonnen leuk in het begin van dit seizoen, maar de laatste weken was gewoon triest. Dat je daar van verliest (in eigen huis!) is gewoon lachwekkend.
Apart, als ik de uitslagen bekijk begonnen ze juist slecht. Wat zeg ik, na acht wedstrijden stonden ze op plek 9. Terwijl ze de laatste weken opgeklommen zijn naar plek 3 na onder meer een 5-0 overwinning, een 2-0 zege op Galatasaray en nog maar eens een 1-5 overwinning. Ondertussen versloegen ze ook Manchester United en hebben ze van de laatste tien competitiewedstrijden er niet één verloren.quote:Op vrijdag 9 december 2016 10:57 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Zijn niet onverslaanbaar natuurlijk. Heb de wedstrijd tegen Guingamp gezien en daar hadden ze toch erg veel moeite mee. Het enige wat EAG deed was inzakken en counteren.quote:Op woensdag 15 februari 2017 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
"Lyon is een grote club, maar het is geen Real Madrid en ze hebben een wisselvallige periode achter de rug", zegt Tankovic in De Telegraaf. "Het zal moeilijk zat worden, maar we hebben een goed plan om ze te bestrijden."
lol.
Laten we ook weer niet doen of AZ overweldigend bezig is.quote:Op woensdag 15 februari 2017 15:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn niet onverslaanbaar natuurlijk. Heb de wedstrijd tegen Guingamp gezien en daar hadden ze toch erg veel moeite mee. Het enige wat EAG deed was inzakken en counteren.
Lyon heeft al tien keer verloren dit seizoen, in de competitie alleen. We hebben het niet over Bayern Munchen hier.quote:Op woensdag 15 februari 2017 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
"Lyon is een grote club, maar het is geen Real Madrid en ze hebben een wisselvallige periode achter de rug", zegt Tankovic in De Telegraaf. "Het zal moeilijk zat worden, maar we hebben een goed plan om ze te bestrijden."
lol.
AZ haalde deze ronde ook met fortuin. Na vier wedstrijden stonden ze nog zonder overwinning, ze wonnen niet eens van Maccabi waar Arveladze lachwekkend presteerde. Toegegeven, de overwinning op Zenit was knap maar na de winterstop lijkt het vooralsnog nergens op.quote:Op woensdag 15 februari 2017 15:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lyon heeft al tien keer verloren dit seizoen, in de competitie alleen. We hebben het niet over Bayern Munchen hier.
Zijn gewoon de standaard open deuren voor zo'n wedst. Zo'n jongen kan moeilijk zeggen "wij zijn een Nederlandse club dus we kunnen er geen pepernoot van en zijn volledig kansloos" zeggen om het FOK! gedachtegoed een beetje te verkondigen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
lol.
Na die overwinning op Heerenveen hebben ze misschien wel vertrouwen gekregen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ haalde deze ronde ook met fortuin. Na vier wedstrijden stonden ze nog zonder overwinning, ze wonnen niet eens van Maccabi waar Arveladze lachwekkend presteerde. Toegegeven, de overwinning op Zenit was knap maar na de winterstop lijkt het vooralsnog nergens op.
Dat weet ik niet, ik zie AZ nooit spelen, dus baseer ik me puur op Lyon in deze. Die zijn echt wel te pakken door een beetje aardige ploeg. Of AZ die ploeg is zou ik dan weer niet weten. Lyon echter is echt extreem wisselvallig. Hoge hoogtes, diepe dalen. Lacazette, Fekir, Depay, Tolisso, Cornet... het klinkt allemaal wel leuk, maar dat is even vaak een 3 als een 8. Guingamp en Saint-Etienne zijn nog wel redelijke teams, maar ze verloren zelfs van Lille. In eigen huis. Ze willen ook nog wel eens het hoofd verliezen, dus ja, who knows.quote:Op woensdag 15 februari 2017 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ haalde deze ronde ook met fortuin. Na vier wedstrijden stonden ze nog zonder overwinning, ze wonnen niet eens van Maccabi waar Arveladze lachwekkend presteerde. Toegegeven, de overwinning op Zenit was knap maar na de winterstop lijkt het vooralsnog nergens op.
Ze hebben niet het niveau van een Barcelona.quote:Op woensdag 15 februari 2017 15:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lyon heeft al tien keer verloren dit seizoen, in de competitie alleen. We hebben het niet over Bayern Munchen hier.
Amai, zo nen goei.quote:Op woensdag 15 februari 2017 16:13 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Ze hebben niet het niveau van een Barcelona.
Maar die speelt niet.quote:Op woensdag 15 februari 2017 16:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nah, de Depays van deze wereld kunnen het juist wel tegen clubs van caliber AZ.
Maakt het nou uit of je al in de groepsfase bij een andere club hebt gevoetbald, ja toch?quote:Op woensdag 15 februari 2017 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou niet echt, aangezien hij niet staat ingeschreven.
Ja dat maakt uit.quote:Op woensdag 15 februari 2017 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maakt het nou uit of je al in de groepsfase bij een andere club hebt gevoetbald, ja toch?
Oh, tuurlijkquote:Op woensdag 15 februari 2017 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou niet echt, aangezien hij niet staat ingeschreven.
40-45quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:48 schreef Paxcon het volgende:
Hoe zijn de kansen voor Ajax tegen Legia jongens, zeg het maar
Het is elf tegen elf, de bal is rond.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:48 schreef Paxcon het volgende:
Hoe zijn de kansen voor Ajax tegen Legia jongens, zeg het maar
Ik kijk meequote:Op donderdag 16 februari 2017 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn tv stond nog op 8, derhalve kijk ik nu Pokémon.
Nu is je jeugdsentiment naar de tyfus.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben een zwarte Charizard.
Wtf
Het is mij veel te modernquote:Op donderdag 16 februari 2017 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben een zwarte Charizard.
Wtf
Misty en Brock zijn ook al gedumptquote:Op donderdag 16 februari 2017 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu is je jeugdsentiment naar de tyfus.
Dat is al jaren zo. May en Max was nog wel te doen maar daarna ben ik wel afgehaakt.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misty en Brock zijn ook al gedumpt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen Ash is nog steeds even oud.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo. May en Max was nog wel te doen maar daarna ben ik wel afgehaakt.
OverigensDie heb ik ook nog wel meegemaakt. Ash geeft die chicks een beurt en dumpt ze daarna.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Smell that As(s)h,quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog wel meegemaakt. Ash geeft die chicks een beurt en dumpt ze daarna.
De stemmen zijn echt goed geïmiteerd.quote:
Dan baal je.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:03 schreef Brammess het volgende:
Oh ja, ik heb mijn Fox international opgezegd dus ik kan niet genieten van Krasnodar - Fener
Krijg de typhus.
Zender 792quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:04 schreef gniffie het volgende:
Waar kan ik zo de Premier League of Darts zien?
Via Eredivisie Livequote:Op donderdag 16 februari 2017 18:04 schreef gniffie het volgende:
Waar kan ik zo de Premier League of Darts zien?
Jij weet het ookquote:Op donderdag 16 februari 2017 18:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Daar zenden ze heel iets anders uit ouwe viespeuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zeg je niet gewoon "Arsenal bestuur"?quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Arsenal-board wil met Wenger verlengen hoorrrr.
Dat doet er echt geen ene moer toe.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon "Arsenal bestuur"?
quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:07 schreef Brammess het volgende:
[..]
Jij weet het ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben inmiddels overleden.
Zolang Koffieplanter maar niet met Spaanse onzin komtquote:Op donderdag 16 februari 2017 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat boeit echt niemand.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zolang Koffieplanter maar niet met Spaanse onzin komt
Sommige woorden schrijf ik ook liever in het Engels dan het Nederlands. Klinkt fijner of zo.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dan jij met je onzin.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
sow koekoekquote:Op donderdag 16 februari 2017 18:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Sommige woorden schrijf ik ook liever in het Engels dan het Nederlands. Klinkt fijner of zo.
Maar dit boeit niemand.
Als die maar niet zijn neus stootquote:Op donderdag 16 februari 2017 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die loopt met een stijve pik rond na zijn grote gelijk dinsdag.
Over psg? Agja met Napoli zat hij er helemaal naast dus we zijn weer in evenwicht.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die loopt met een stijve pik rond na zijn grote gelijk dinsdag.
Dit klopt niet.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Over psg? Agja met Napoli zat hij er helemaal naast
Feyenoord tegen Fenerbahçe was echt heel triest.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:12 schreef Pascalus het volgende:
AZ is gewoon door na die wanprestatie in de groepsfase en Feyenoord niet, ik ga even huilen.
Alleen de laatste twee duels winnen en doorgaanquote:
Vond dat gelijkspel tegen die Oekraïners erger om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord tegen Fenerbahçe was echt heel triest.
Ja dat ook ja, maar had toch geen verschil gemaakt dan als jullie hadden gewonnen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Vond dat gelijkspel tegen die Oekraïners erger om eerlijk te zijn.
Maar dat is de schuld van die rode kaart natuurlijk.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Vond dat gelijkspel tegen die Oekraïners erger om eerlijk te zijn.
Botteflop kan er niets vanquote:Op donderdag 16 februari 2017 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dat is de schuld van die rode kaart natuurlijk.
Daar geven ze toch niks om het voetbal zelf.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:14 schreef gniffie het volgende:
Drank naar Rangers zou echt episch zijn. Daar gaan we echt niets meer van horen
Wat een geniale speler is dat hequote:Op donderdag 16 februari 2017 18:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Botteflop kan er niets van
waardeloze speler
Daar zitten ze met de pik in de hand om wat voor liedjes er worden gezongen en uiteraard niet of de Schotse Zeefuik er iets van kan.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar geven ze toch niks om het voetbal zelf.
Vorig seizoen was hij ook gewoon een grote grap, Paxcie.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat een geniale speler is dat he
Iedereen haten toen Feyenoord hem haalde terwijl het een genie in de defensie is met af en toe een goaltje
VBL / [2016/17] Europa League #8 Weinig doelpuntenquote:Op donderdag 16 februari 2017 18:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Prima opstelling van Spurs. Nu instelling nog
RonJans.gifquote:Op donderdag 16 februari 2017 18:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een grapje was![]()
![]()
Nou ik moet toegeven dat ik hem bij Feyenoord niet zo gevolgd hebquote:Op donderdag 16 februari 2017 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig seizoen was hij ook gewoon een grote grap, Paxcie.
Wordt dat uitgezonden op de Belg?quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Prima opstelling van Spurs. Nu instelling nog
Niet zo gek als hij in een compact team speelt met een zelden hoge lijn.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou ik moet toegeven dat ik hem bij Feyenoord niet zo gevolgd heb
Maar toen ik nog in het stadion elke thuiswedstrijd van Groningen keek viel me echt op dat hij een geweldige verdediger is
Evenals AND-ZENquote:Op donderdag 16 februari 2017 18:19 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wordt dat uitgezonden op de Belg?
Heeft het gewoon prima gedaan hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig seizoen was hij ook gewoon een grote grap, Paxcie.
Een verdediger van een team dat 2 punten in 9 wedstrijden haalt kan het hoe dan ook niet prima doen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Heeft het gewoon prima gedaan hoor.
Hou op. Dat was een grote satirische show als hij achter de PEC-brommertjes aan moest rennen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Heeft het gewoon prima gedaan hoor.
kan er niks vanquote:Op donderdag 16 februari 2017 18:22 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
dit was wel een beetje sjanant
Die periode heb ik verdrongen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:21 schreef Brammess het volgende:
[..]
Een verdediger van een team dat 2 punten in 9 wedstrijden haalt kan het hoe dan ook niet prima doen.
Nee.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:25 schreef Pascalus het volgende:
Heeft Ron al gezegd dat het met hem PRIMA gaat en dat hij een hele MOOIE EN LIEVE VROUW EN FAMILIE heeft?
Maar hij is grappig en maakt andere mensen belachelijk. Die man weet echt wel waar die het over heeftquote:Op donderdag 16 februari 2017 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Van der Gijp snapt ook weer niet waarom Messi de bal zelf maar op kwam halen bij zijn eigen 16.
ik las hondquote:Op donderdag 16 februari 2017 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wout Weghorst gaat graag wandelen met bejaarden.
Voetbal analyseren.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:33 schreef Tagliano het volgende:
Ik weet weer precies waarom ik nooit meer VI kijk. Wat een onzin dit joh
Niks mis mee, maar het is dan op zich wel handig dat je de wedstrijdjes gezien hebtquote:
VI kijken om een analyse hahahaquote:Op donderdag 16 februari 2017 18:33 schreef Tagliano het volgende:
Daar keek ik het niet om, maar ik erger me dan teveel aan dit soort onzinquote:Op donderdag 16 februari 2017 18:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
VI kijken om een analyse hahaha
Bij VI praten ze nooit over voetbal.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:33 schreef Tagliano het volgende:
clowsquote:Op donderdag 16 februari 2017 18:36 schreef hafcfan het volgende:
Toffe ultra's. Maakt die clows bij Ajax nog triester
quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Joezi pakt die linksmenschen wel aan allen.
Joezigodquote:Op donderdag 16 februari 2017 18:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Joezi pakt die linksmenschen wel aan allen.
dat is toch die kale van RTL 5quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:39 schreef Paxcon het volgende:
Die JayJay Boske (ofzo) irriteert me enorm
alleen die naam al
Jaquote:Op donderdag 16 februari 2017 18:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dat is toch die kale van RTL 5
Heb Karina er al op afgestuurd. Breuls reageerde ook al niet op DM.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weinig posts, maar zoveel views. Laffe hazen.
Waarom kijk je datquote:Op donderdag 16 februari 2017 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja sorry ik ben straks al weg voor Gent v Tottenham
Dat was echt de meest pijnlijke film die ik ooit heb gezien.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fifty Shades Darker trailer op een mannenzender
Je gaat zeker ook een andere wedstrijd kijken ipv Ajaxquote:Op donderdag 16 februari 2017 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja sorry ik ben straks al weg voor Gent v Tottenham
Ik heb echt nog nooit van die gozer gehoord.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
JR en ik vinden hem ook irritant.
Omdat je na de film werd vastgebonden door je vriendin en een dildo in je reet kreeg?quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:40 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat was echt de meest pijnlijke film die ik ooit heb gezien.
Welkom terug allen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:56 schreef Joezi het volgende:
hadden we hier nou de hele dag na uitgekeken
quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je gaat zeker ook een andere wedstrijd kijken ipv Ajax
Neem het op en kijk het daarna.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Anderlecht v Zenit had ik graag willen zien.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:40 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat was echt de meest pijnlijke film die ik ooit heb gezien.
quote:
Ik moet morgen vroeg uit bed.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neem het op en kijk het daarna.
Heb je daarna met een dweil hun stoeltjes afgenomen?quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:41 schreef hafcfan het volgende:
Alle dames op school hadden het vandaag over die fifty shades films
Het was vooral mentaal pijnlijk.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit van die gozer gehoord.
[..]
Omdat je na de film werd vastgebonden door je vriendin en een dildo in je reet kreeg?
Gewoon doorhalen toch.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet morgen vroeg uit bed.
Ik ga er niet eens aan beginnen, kan ook gewoon porno opzetten.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:42 schreef Brammess het volgende:
[..]
Het was vooral mentaal pijnlijk.
Ze probeerden gewoon grappig te zijn maar het was grappig omdat het pijnlijk chanant was.
FA Cup aids dit weekend.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben geen untermensch. Vanaf morgen gaan we weer bingewatchen.
John van den Brom is een laffe haas.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Individuele spelers mogen nooit beslissend zijn? Huh
Tegenwoordig is dat de Hollandse school.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:46 schreef Tagliano het volgende:
ENERGIE SPIRIT WINNAARSMENTALITEIT
gelukkig deden we dat met Johan C welquote:Op donderdag 16 februari 2017 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat de Hollandse school.
Alleen winnen we er niks mee.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
gelukkig deden we dat met Johan C wel
In de jaren 70 en 80 werd er best veel gewonnen ja.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
gelukkig deden we dat met Johan C wel
Jaren '90 ook UEFA Cupje en Champions League, lekker hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de jaren 70 en 80 werd er best veel gewonnen ja.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:49 schreef Brammess het volgende:
Lol. Fener is echt slecht geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:49 schreef Brammess het volgende:
Krasnodar stadion genot
Oh.
In die tijd ook gewoon door een revolutionaire speelstijlquote:Op donderdag 16 februari 2017 18:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bedoel NL elftal. Club voetbal kun je toch niet vergelijken joh. Komt door money
Ik maar vier: Jallet, Mammana, Fekir & Lacazettequote:Op donderdag 16 februari 2017 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ken maar zes namen van dat Lyon-elftal. Einde bericht.
Moesten Jahanbaksh en Bel Hassani niet omgewisseld worden?quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een bijzondere opstelling van AZ.
Gonalons en Lopes tel ik nog mee.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik maar vier: Jallet, Mammana, Fekir & Lacazette
Dunkt mij ook. Minstens zo fascinerend dat Seuntjens erbij staat. Zomaar vijf aanvallend ingestelde spelers bij AZ. A miracleeeeequote:Op donderdag 16 februari 2017 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moesten Jahanbaksh en Bel Hassani niet omgewisseld worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |