Daar zijn ze zelf al druk mee bezig.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er ging iets gruwelijks mis met de TT
Al mag je Feyenoord er wel uit halen
Waar blijven de tijden dat er heroïsche Europa Cup duels in de mist werden gespeeldquote:Op donderdag 8 december 2016 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Wegens mist wordt Sassuolo v Genk pas morgen gespeeld, lol.
Daar mist je niks aanquote:Op donderdag 8 december 2016 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Wegens mist wordt Sassuolo v Genk pas morgen gespeeld, lol.
Terwijl Zenit geen ervaring met hete omstandiheden heeft, haha!quote:Op donderdag 8 december 2016 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat worden nog wat hete minuutjes
Is wel echt pure armoede.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Feyenoord verdient het nu gewoon om zondag in Alkmaar dik te gaan verliezen
Ja Slob, weet je nog toen ik #trapernietin zei?quote:Op donderdag 8 december 2016 20:40 schreef Slobeend het volgende:
Wat een triest kut zooitje is dit toch.
Kom bij ons Slob.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:40 schreef Slobeend het volgende:
Wat een triest kut zooitje is dit toch.
er valt niks te trollen, dit is gewoon mensonterend slecht.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:41 schreef NoNickOne het volgende:
Krijg je ban als je kakkies gaat trollen in FEY topic?
Kingflopland.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:42 schreef Mani89 het volgende:
Stelling: ik vind dat Giovanni van Bronckhorst geen topcoach is.
Als de dag van gisteren.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja Slob, weet je nog toen ik #trapernietin zei?
Hij mag zijn neus wel snuiten in mijn mouw.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Wil iemand op Slobeend letten voor de rest van de avond?
Ik zal eens wat vaker uit het raam kijken.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Woont hij ook in Groningen?quote:Op donderdag 8 december 2016 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal eens wat vaker uit het raam kijken.
Omdat ze al de krachten sparen voor de competitie.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:43 schreef Smoofie het volgende:
Waaorom speelt feyenoord niet alles of nietsGOD?
Omdat dat een kansloze speelstijl is.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:43 schreef Smoofie het volgende:
Gezellig hequote:Op donderdag 8 december 2016 20:43 schreef Coco98 het volgende:
Wat wonen er veel users in Groningen zeg.
Met een doelsaldo van -4 door, heerlijk manquote:Op donderdag 8 december 2016 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als AZ wint zou het wel vrij belachelijk zijn
Eng eng eng.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:43 schreef Coco98 het volgende:
Ik pleeg pas zelfmoord na het WK Darts, net als Mani.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
De zolderkamer van Nederlandquote:Op donderdag 8 december 2016 20:43 schreef Coco98 het volgende:
2-1quote:Op donderdag 8 december 2016 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel staat het bij Maccabi - Dundalk?
Met een dartspijl?quote:Op donderdag 8 december 2016 20:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik pleeg pas zelfmoord na het WK Darts, net als Mani.
Waarom na het WK Darts?quote:Op donderdag 8 december 2016 20:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar moet wel heel weinig te doen zijn danquote:Op donderdag 8 december 2016 20:43 schreef Coco98 het volgende:
Als Barney het WK wint doe ik er nog een jaartje bij.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eerder vandaag vond je het nog goed toeven.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar moet wel heel weinig te doen zijn dan
Wel in de roos.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je in een dartpijl laten vallen is wel heel eervol.
Behalve de mooie vrouwen daar, die poepen niet.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat heel Alkmaar schijt van de spanning.
Dat was dinsdagquote:Op donderdag 8 december 2016 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eerder vandaag vond je het nog goed toeven.
Ik wel hoor.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn jullie allemaal met de dartpijl opgegroeid?
Sparen he. PSV- en Twente-stijl. Die drie ploegen hebben het Nederlands voetbal naar de rand van de afgrond gebracht.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:43 schreef Smoofie het volgende:
quote:Marcel Maijer snapt echt niets van darten. Ongekend hoeveel jaar die Clini Clown onbeschaamd en ongestoord zulke ongenuanceerde kots uit zijn bek kan krijgen. Hij begint Jan-Joost van Gangelen te naderen op de index van irritantheid. Morgen mag hij weer lekker voor RTL Nieuws op pad om in de woonkamer van Henk en Ingrid te peilen wat er mis is met de zorg voor zijn gehandicapte kind. Dan kan hij opeens wel de journalist uithangen. Nu doet hij dat niet omdat het een smerige lul is.
Ik had wel een dartboard maar dat verdween nadat er te vaak in het raam werd gegooid.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn jullie allemaal met de dartpijl opgegroeid?
Stijnquote:Op donderdag 8 december 2016 20:46 schreef Mani89 het volgende:
Prijsvraag: van wie is deze uitspraak?
[..]
Die clubs als Heracles en ADO Europa insturen is de grootste oorzaak ja.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Sparen he. PSV- en Twente-stijl. Die drie ploegen hebben het Nederlands voetbal naar de rand van de afgrond gebracht.
Die moeten er ook zijnquote:Op donderdag 8 december 2016 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen die elke dag een andere mening hebben hebben we niet zoveel.
Stinhoquote:Op donderdag 8 december 2016 20:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het welbekende Sporting-scenarioquote:Op donderdag 8 december 2016 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dit 3-3 wordt is het typisch Nederlands.
Rustaaaaagggggquote:Op donderdag 8 december 2016 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die clubs als Heracles en ADO Europa insturen is de grootste oorzaak ja.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die clubs als Heracles en ADO Europa insturen is de grootste oorzaak ja.
Zal niet voor het eerst zijn dat zoiets AZ overkomtquote:Op donderdag 8 december 2016 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dit 3-3 wordt is het typisch Nederlands.
Niet de enige oorzaak, maar wel een belangrijke. Daardoor altijd de punten delen door veel ploegen, vooral vorig jaarquote:
Thijs Zonneveld?quote:Op donderdag 8 december 2016 20:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hangt dat in jouw geval af van de prijsvraag?quote:Op donderdag 8 december 2016 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had het ook goed, dus krijg ik ook een zoen van de moeder van Tagliano?
Als je het lief vraagt zal die kans er wel in zitten.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had het ook goed, dus krijg ik ook een zoen van de moeder van Tagliano?
De hoofdoorzaak is het ridicuul slechte niveau van coaches/spelers. Als tweede het schijterige gedrag van trainers en dedain voor de Europa League.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet de enige oorzaak, maar wel een belangrijke. Daardoor altijd de punten delen door veel ploegen, vooral vorig jaar
Ik dacht dat jij inmiddels alle Sassemse vrouwen wel verslonden hadquote:
Mani89 fietst elke dag voor het huis van Thijs Zonneveld langs.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij inmiddels alle Sassemse vrouwen wel verslonden had
Ja maar zonder die kleinere ploegen hadden we tenminste nog wat hoger gestaan.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De hoofdoorzaak is het ridicuul slechte niveau van coaches/spelers. Als tweede het schijterige gedrag van trainers en dedain voor de Europa League.
Een ware prestatie dat hij nog onder ons isquote:Op donderdag 8 december 2016 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mani89 fietst elke dag voor het huis van Thijs Zonneveld langs.
drie minutenquote:Op donderdag 8 december 2016 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe lang is er nog te spelen bij AZ?
4 minuten blessure.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
untilwescore.jpgquote:Op donderdag 8 december 2016 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Fairplay prijs winnen doe je niets tegen.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet de enige oorzaak, maar wel een belangrijke. Daardoor altijd de punten delen door veel ploegen, vooral vorig jaar
Weinig spelers die een bal vast kunnen houden. Allemaal harde werkers in het elftal.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
AZ speelt het niet echt rustig uit hè
Ja, ze zijn de allerbeste nummer drie en krijgen zelfs een bekertje.quote:
Ook met Evert dacht ik...quote:Op donderdag 8 december 2016 20:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal niet voor het eerst zijn dat zoiets AZ overkomt
(Sporting Lissabon... het jaar dat zowel AZ als PSV een Europese finale konden halen)
Gelukkig is die Fairplay prijs nu afgeschaft.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Fairplay prijs winnen doe je niets tegen.
Dat betere clubs zoals Feyenoord ook in de playoffs falen, daar ligt het probleem.
Vaantje hoop ik ook.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja, ze zijn de allerbeste nummer drie en krijgen zelfs een bekertje.
Dan wordt Hillary Clinton vervolgd.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:51 schreef Mani89 het volgende:
Wat gebeurt er als Feyenoord nu scoort?
Net ook weer kan je met een simpele bal vooruit de bal op het middenveld houden, maar komt er zo'n hoge bal naar de back die wordt onderschept.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weinig spelers die een bal vast kunnen houden. Allemaal harde werkers in het elftal.
Dan gaat Kramer als een debiel juichen.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:51 schreef Mani89 het volgende:
Dan gaat Kramer idioot doen.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dit een rare post.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan wordt Hillary Clinton vervolgd.
Nee, er was niet beter.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:52 schreef Smoofie het volgende:
Speelde feyenoord niet met een B elftal tegen Luhansk?
RAHIMOVGODquote:Op donderdag 8 december 2016 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sassuolo - Genk is pas morgen.
twitter:GracenoteNL twitterde op donderdag 08-12-2016 om 20:55:23AZ overwintert voor de 3e keer in Europa sinds het seizoen 2011/12. Van de NLse clubs deed alleen Ajax dit vaker in deze periode (5). #UEL reageer retweet
quote:Op donderdag 8 december 2016 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Hmm tegen wie kan AZ het best loten. APOEL denk ik? Sparta Praag heeft ook best een goed team dacht ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sassuolo - Genk is pas morgen.Oh.
ja, maar dat kwam omdat iemand een domme verkeersovertreding maakte.quote:
Knap hoor.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:56 schreef franklop het volgende:
twitter:GracenoteNL twitterde op donderdag 08-12-2016 om 20:55:23AZ overwintert voor de 3e keer in Europa sinds het seizoen 2011/12. Van de NLse clubs deed alleen Ajax dit vaker in deze periode (5). #UEL reageer retweet
quote:Op donderdag 8 december 2016 20:56 schreef franklop het volgende:
sorry.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Punten voor coëfficiëntenlijst sinds 2012/13:
Ajax - 52
PSV - 48,5
AZ - 32,5
Feyenoord - 16
FC Twente - 11,5
Toch hopen dat Twente weer terug komt op niveau, dat ze ook Europa waardig zijn in elk geval.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Punten voor coëfficiëntenlijst sinds 2012/13:
Ajax - 52
PSV - 48,5
AZ - 32,5
Feyenoord - 16
FC Twente - 11,5
Alsof dat binnen nu en een aantal jaren lukt.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch hopen dat Twente weer terug komt op niveau, dat ze ook Europa waardig zijn in elk geval.
Vorig jaar was dat ook zo.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uh, sinds wanneer doen ze de lotingen op maandag.. Jemig
Was vorig jaar ook zo volgens mij.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uh, sinds wanneer doen ze de lotingen op maandag.. Jemig
Ik kijk.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:59 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Jan Slagter
Alex Boogers
Remy Bonjasky
Marcel Levi
Midas Dekkers
Tegen Dnipro Dnipropetrovsk hadden ze het moeten halenquote:Op donderdag 8 december 2016 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
AZ heeft ook gewoon kwartfinale paar keer gehaald in die jaren, wat Ajax niet eens lukte
Gaan ze aan Jan vragen hoe het gaat met Lilian Marijnissen?quote:Op donderdag 8 december 2016 20:59 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Jan Slagter
Alex Boogers
Remy Bonjasky
Marcel Levi
Midas Dekkers
Duurt wel minimaal vijf seizoenen ja. Verder maar hopen dat de top-4 het redt, en dat een Heerenveen/Utrecht met een leuk team misschien ook mee kan.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof dat binnen nu en een aantal jaren lukt.
Die sla ik over. Waardeloze tafelgasten.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:59 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Jan Slagter
Alex Boogers
Remy Bonjasky
Marcel Levi
Midas Dekkers
Toen lag de weg naar de finale open ja, maar Ajax had toen ook wel een erg matig team.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Tegen Dnipro Dnipropetrovsk hadden ze het moeten halen
MIDASquote:Op donderdag 8 december 2016 20:59 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Jan Slagter
Alex Boogers
Remy Bonjasky
Marcel Levi
Midas Dekkers
Heerenveen/Utrecht zijn gewoon leegkoopploegen vrees ik. Ieder jaar weer iets opnieuw opbouwen. In de winter kan Utrecht bijvoorbeeld forse klappen krijgen.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Duurt wel minimaal vijf seizoenen ja. Verder maar hopen dat de top-4 het redt, en dat een Heerenveen/Utrecht met een leuk team misschien ook mee kan.
AZ speelt altijd wel lekker in Europa. Vaak veel beter voetbal dan ze in de Eredivisie laten zien.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
AZ heeft ook gewoon kwartfinale paar keer gehaald in die jaren, wat Ajax niet eens lukte
Ja dat is altijd zonde, maar als je dan een best of de rest team moet sturen die dan maar. Groningen zou het ook moeten kunnen, maar die waren vorig jaar wel erg slecht in de ELquote:Op donderdag 8 december 2016 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen/Utrecht zijn gewoon leegkoopploegen vrees ik. Ieder jaar weer iets opnieuw opbouwen. In de winter kan Utrecht bijvoorbeeld forse klappen krijgen.
Mietje, mietje, mietje.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:03 schreef Pascalus het volgende:
nou jongons, het was weer fantastisch
ik haak af
quote:Op donderdag 8 december 2016 21:03 schreef Pascalus het volgende:
nou jongons, het was weer fantastisch
ik haak af
Eh okequote:Op donderdag 8 december 2016 21:04 schreef Pascalus het volgende:
He wat leuk, EYONG TARKAAAA ENOOHHH speelt.
Live op tv, zou genot zijnquote:Op donderdag 8 december 2016 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Hopelijk loopt het weer uit de hand
Die clubs moeten zich de ogen uit hun kop schamenquote:Op donderdag 8 december 2016 20:54 schreef Bolasie het volgende:
PSV EN FEYENOORD ARE YOU WATCHING???
Dit topic wordt een stoeltje.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
LAAT JE CLUB MAAR IN DE STEEEEKKKKKK!!!!
Schaarincident met Midoquote:Op donderdag 8 december 2016 21:11 schreef Mani89 het volgende:
Waarom heeft Diederik Boer 9 vingers?
Wilde een bal van het dak halen toen hij klein was en toen hij er weer af sprong bleef hij met zijn pink aan de dakrand hangen.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:11 schreef Mani89 het volgende:
waarom heeft ie geen helmpje op?quote:Op donderdag 8 december 2016 21:11 schreef Mani89 het volgende:
Je bent zelf een schaarincidentquote:Op donderdag 8 december 2016 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schaarincident met Mido
Die andere is in je moeder der anus blijven hangenquote:Op donderdag 8 december 2016 21:11 schreef Mani89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |