Je bent zeker nog bezig met de statistieken. Ik zag op http://www.pino112.nl/top2000/uit.phpquote:Op zondag 11 december 2016 16:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In was misschien beetje onduidelijk ja. Hernoemd naar Re-entry: http://www.pino112.nl/top2000/reentry.php?jaar=2015
Lezen is moeilijk of niet? Ik schrijf er uitdrukkelijk bij: niks tegen de betreffende artiesten. Ik vel dus geen negatief oordeel over die liedjes, ik verbaas me erover dat ze nu pas, nu ineens binnenkomen in de lijst. De keuzelijst - die sowieso een veel te grote invloed heeft - kan een verklaring zijn. Maar het is nogal bizar dat sommige nummers (die nooit in de lijst stonden) nu ineens op de keuzelijst staan, terwijl andere nummers (die er eerder wél in stonden) bewust zijn afgevoerd.quote:Op zondag 11 december 2016 17:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zit je weer te zeiken man. Aantal nummers van Cash hebben er onterecht nooit ingestaan omdat ze niet in de keuzelijst stonden. Folsom Prison Blues is een klassieker en gewoon een goed liedje.
Omdat er op die nummers niet meer genoeg wordt gestemd halen ze bepaalde nummers uit de keuzelijst.quote:Op zondag 11 december 2016 17:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk of niet? Ik schrijf er uitdrukkelijk bij: niks tegen de betreffende artiesten. Ik vel dus geen negatief oordeel over die liedjes, ik verbaas me erover dat ze nu pas, nu ineens binnenkomen in de lijst. De keuzelijst - die sowieso een veel te grote invloed heeft - kan een verklaring zijn. Maar het is nogal bizar dat sommige nummers (die nooit in de lijst stonden) nu ineens op de keuzelijst staan, terwijl andere nummers (die er eerder wél in stonden) bewust zijn afgevoerd.
Enige denkbare conclusie: de lijst wordt aan alle kanten gestuurd en gemanipuleerd. Ik wens jullie dit jaar veel plezier met het luisteren naar de Top 2000.
Als jij jezelf dat fijn gaat wijsmaken, dan houd ik het bij mijn mening.quote:Op zondag 11 december 2016 18:12 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Omdat er op die nummers niet meer genoeg wordt gestemd halen ze bepaalde nummers uit de keuzelijst.
Je kunt het allemaal ook iets te serieus nemen natuurlijk....quote:Op zondag 11 december 2016 18:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als jij jezelf dat fijn gaat wijsmaken, dan houd ik het bij mijn mening.
Ik wens jullie veel plezier en tot ziens.
Alleen van gehoord hebben hé, ik weet het natuurlijk niet 100 % zeker.quote:Op zondag 11 december 2016 18:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als jij jezelf dat fijn gaat wijsmaken, dan houd ik het bij mijn mening.
Ik wens jullie veel plezier en tot ziens.
Ik neem het juist NIET serieus. Het valt namelijk niet serieus te nemen, deze gemanipuleerde lijst. Precies daarom luister ik er niet naar.quote:Op zondag 11 december 2016 18:17 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Je kunt het allemaal ook iets te serieus nemen natuurlijk....
Ach welke lijst in nou wel serieus te nemenquote:Op zondag 11 december 2016 18:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik neem het juist NIET serieus. Het valt namelijk niet serieus te nemen, deze gemanipuleerde lijst. Precies daarom luister ik er niet naar.
Ofwel, je nam de lijst weldegelijk serieus?quote:Op zondag 11 december 2016 18:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik neem het juist NIET serieus. Het valt namelijk niet serieus te nemen, deze gemanipuleerde lijst. Precies daarom luister ik er niet naar.
Vorig jaar heb ik ook niet geluisterdquote:Op zondag 11 december 2016 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ofwel, je nam de lijst weldegelijk serieus?
Jammer dat je niet meer luistert, maar is natuurlijk je eigen keuze. En het is niet alsof je dan ook echt iets heftigs mist.
2 jaar geleden nog wel, toch? Toen zag ik je in ieder geval een flink aantal keer meeposten, Of dat was alweer 3 jaar terug, kan ookquote:Op zondag 11 december 2016 19:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik ook niet geluisterd
Twee jaar geleden wel ja. Vorig jaar is de lol me vergaan toen mijn favoriete nummer, Imagine, op 1 kwam en van alle kanten werd afgekraakt.quote:Op zondag 11 december 2016 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 jaar geleden nog wel, toch? Toen zag ik je in ieder geval een flink aantal keer meeposten, Of dat was alweer 3 jaar terug, kan ook
wij maken er sowieso wel een gezellige boel van hoor.quote:Op zondag 11 december 2016 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Twee jaar geleden wel ja. Vorig jaar is de lol me vergaan toen mijn favoriete nummer, Imagine, op 1 kwam en van alle kanten werd afgekraakt.
Wat ook niet helpt, is de bizarre muzieksmaak en -cultuur in Nederland. Te veel meuk in de Top 2000 om er met plezier naar te luisteren. Claudia de Brey, Kensington, noem maar op... - Ieder z'n ding, maar geef mijn portie maar aan Fikkie.
Ik vind het nu pas echt goed worden.quote:Op zondag 11 december 2016 19:32 schreef jcdragon het volgende:
Elk jaar verandert de lijst. Is er dan een jaar waarvan jullie vinden dat het echt goed was?
Amen to that!quote:Op zondag 11 december 2016 19:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij maken er sowieso wel een gezellige boel van hoor.
En tja, sommige bands zijn onbegrijpelijk populair. So be it. Dat zijn de plaspauzes of de momenten om die artiesten eens lekker af te zeiken.
Hier is de top 2000 altijd feest.![]()
Sterker nog, zonder fok zou het echt minder leuk zijn.
Het is de Top 2000, niet de Top Elf...quote:Op zondag 11 december 2016 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Twee jaar geleden wel ja. Vorig jaar is de lol me vergaan toen mijn favoriete nummer, Imagine, op 1 kwam en van alle kanten werd afgekraakt.
Wat ook niet helpt, is de bizarre muzieksmaak en -cultuur in Nederland. Te veel meuk in de Top 2000 om er met plezier naar te luisteren. Claudia de Brey, Kensington, noem maar op... - Ieder z'n ding, maar geef mijn portie maar aan Fikkie.
Precies, en er moet iets te mekkeren blijven tijdens de uitzending van de lijst.quote:Op zondag 11 december 2016 19:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij maken er sowieso wel een gezellige boel van hoor.
En tja, sommige bands zijn onbegrijpelijk populair. So be it. Dat zijn de plaspauzes of de momenten om die artiesten eens lekker af te zeiken.
Hier is de top 2000 altijd feest.![]()
Sterker nog, zonder fok zou het echt minder leuk zijn.
Ik ga zo weer fijn muziekjes draaien op Radio 49quote:Op zondag 11 december 2016 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is de Top 2000, niet de Top Elf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |