Poeh, Days ook? Da's wel pijnlijk hoor, die twee moeten toch gewoon in die lijst.quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
samen met Days er uit gevallen
Ja, echt matigquote:Op vrijdag 9 december 2016 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
samen met Days er uit gevallen
Dat meen je toch niet hé?quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:43 schreef laxus13 het volgende:
Nog 1:
Rihanna, Kanye West & Paul Mccartney - FourFiveSeconds
Paul wie?quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:43 schreef laxus13 het volgende:
Nog 1:
Rihanna, Kanye West & Paul Mccartney - FourFiveSeconds
Diegene die nooit kaartquote:
Sorryquote:Op donderdag 8 december 2016 20:14 schreef chansadres het volgende:
Geen Killing Moon van Echo & The Bunnymen
Heerlijke plaat. 3 keer op gestemd.quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:21 schreef cafca het volgende:
Ah, sausalito summernight ook terug in de lijst
Ik dit jaar voor het eerst, als "Verloren klassieker die terug moest in de lijst". Van de 30 zijn er 3 teruggekeerd.quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:50 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Heerlijke plaat. 3 keer op gestemd.
Nog een re-entry:quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:16 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Bedankt! Nu al 166 nieuw en 17 re-entry. Verbeterde lijst: https://www.docdroid.net/wUOTEcf/top2000-nieuw-2016.pdf.html
2brothers on the 4th Floor nieuw erin dit jaar. Verder niet veel van dat soort muziek nee.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:56 schreef asco het volgende:
Zolang Nomad en Technotronic er niet in staan blijf ik stemmen. Klaar met die ouwe en nieuwe zwik.
Ff verder te lui, maar staan er nog meer oude danceplaatjes in zo van '85-'92? Move Your Body bv?
Erg jammer. Robin S - Show Me Love ook alweer er uit. 👎quote:Op zaterdag 10 december 2016 07:46 schreef cafca het volgende:
[..]
2brothers on the 4th Floor nieuw erin dit jaar. Verder niet veel van dat soort muziek nee.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:03 schreef Cassa95 het volgende:
Dank! We hebben de 200 aangetikt! FourFiveSeconds had ik vaak geprobeerd, maar die werkt niet altijd blijkbaar.. Ook Alan Walker en Maroon 5 nieuw en wat extra re-entry's (Blondie, Hazes, Elton John, Rolling Stones) https://www.docdroid.net/zZJpOQ6/top2000-nieuw-2016.pdf.html
Tja, mijn muziek is het niet, maar voor de veelzijdigheid van de lijst mag er wel meer van die muziek in ja.quote:Op zaterdag 10 december 2016 08:16 schreef asco het volgende:
[..]
Erg jammer. Robin S - Show Me Love ook alweer er uit. 👎
Ja precies. Wat voor een mooie lijst zou je krijgen met een maximum van zeg 2 nummers per artiest. En een nummer minimaal één jaar oud moet zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, mijn muziek is het niet, maar voor de veelzijdigheid van de lijst mag er wel meer van die muziek in ja.
Nog 1 gevonden, Status Quo - In The Army Nowquote:Op zaterdag 10 december 2016 10:03 schreef Cassa95 het volgende:
Dank! We hebben de 190 aangetikt! FourFiveSeconds had ik vaak geprobeerd, maar die werkt niet altijd blijkbaar.. Ook Alan Walker en Maroon 5 nieuw en wat extra re-entry's (Blondie, Hazes, Elton John, Rolling Stones) https://www.docdroid.net/zZJpOQ6/top2000-nieuw-2016.pdf.html
Dan zou je een pak minder stemmen krijgen, en dat is niet wat radio2 wil.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:45 schreef asco het volgende:
[..]
Ja precies. Wat voor een mooie lijst zou je krijgen met een maximum van zeg 2 nummers per artiest. En een nummer minimaal één jaar oud moet zijn.
Maargoed, dat is al vaak genoeg besproken.
Het is hoe het is.
kwantiteit voor kwaliteitquote:Op zaterdag 10 december 2016 13:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Dan zou je een pak minder stemmen krijgen, en dat is niet wat radio2 wil.
Loser van Beck hoort in de andere kolom (in 2014 al in de lijst).quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:03 schreef Cassa95 het volgende:
Dank! We hebben de 190 aangetikt! FourFiveSeconds had ik vaak geprobeerd, maar die werkt niet altijd blijkbaar.. Ook Alan Walker en Maroon 5 nieuw en wat extra re-entry's (Blondie, Hazes, Elton John, Rolling Stones) https://www.docdroid.net/zZJpOQ6/top2000-nieuw-2016.pdf.html
Nee, Better Days komt uit op Glory Days op de Staatieindetop2000 sitequote:Op zondag 11 december 2016 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Better Days is ook een nieuwe binnenkomer van Springsteen.
oh, ik moet zelf dit soort dingen eerst even dubbelcheckenquote:Op zondag 11 december 2016 10:09 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Nee, Better Days komt uit op Glory Days op de Staatieindetop2000 site
Hoe lastig is re-entries?quote:Op zondag 11 december 2016 13:39 schreef Pino112 het volgende:
Misschien jullie nog statistiekjes op mijn site? Als het niet te moeilijk is kan ik ze dan nog wel toevoegen voor dit jaar.
Ten opzichte van het vorige jaar zit er al wel in, maar niet als er bijv drie jaar tussen zit. Ik ga eens kijken.quote:
oh, dat zijn alleen re-entries. Ik dacht gezien de naam 'in' dat het daar om alle nieuwkomers ging.quote:Op zondag 11 december 2016 15:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ten opzichte van het vorige jaar zit er al wel in, maar niet als er bijv drie jaar tussen zit. Ik ga eens kijken.
weg met dat mens en d'r fietsenquote:Op zondag 11 december 2016 15:41 schreef Ferdo het volgende:
Katie Melua is echt de tien kleine negertjes-route aan het volgen. Vier noteringen in 2013, drie in 2014, twee in 2015, ééntje dit jaar...
Als ze dit schema aanhoudt hoef je het nog maar één keer aan te horen.quote:Op zondag 11 december 2016 15:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
weg met dat mens en d'r fietsen
In was misschien beetje onduidelijk ja. Hernoemd naar Re-entry: http://www.pino112.nl/top2000/reentry.php?jaar=2015quote:Op zondag 11 december 2016 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh, dat zijn alleen re-entries. Ik dacht gezien de naam 'in' dat het daar om alle nieuwkomers ging.
Misschien iets met grootste stijgers/dalers.
Die van Robyn is beterquote:Op zondag 11 december 2016 16:42 schreef Elfletterig het volgende:
Serieus.... die halfgare cover van Dancing On My Own door Calum Scott staat in de Top 2000?![]()
Echt... exemplarisch voor Nederland Muziekland. We zouden eens een elektronische pop/dance-plaat de lijst instemmen.
Nogal ja. Maar in Nederland is muziek pas credible en ethisch verantwoord als het wordt gespeeld op de manier zoals in die cover. Noem dit maar het DWDD-syndroom of zo.quote:
De Kensington-hype van 3FM werpt z'n vruchten af.quote:Op zondag 11 december 2016 17:18 schreef Olga het volgende:
Overigens ben ik er nog steeds voor om songs van het voorbije jaar uit te sluiten.
Ik heb niets tegen bijv Kensington maar twee nummers uit dit jaar in de lijst...
Had gewoon Del Shannon op een van die plekken kunnen staan
Uiteraard, maar in alle opzichten niet meer geschikt voor de Top 2000 nieuwe stijl.quote:
Natuurlijk is het ook makkelijker om via de keuzelijst de lijst in te komen dan als vrije keuze.quote:Op zondag 11 december 2016 17:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Kensington-hype van 3FM werpt z'n vruchten af.
Ik vind de lijst met nieuwe binnenkomers sowieso dubieus. Niks tegen de betreffende artiesten hoor, maar drie keer Johnny Cash (1958, 1959, 1969) en twee keer Joy Division (1979, 1980) - nu ineens? Na al die jaren? (Idem voor Led Zeppelin: vier nieuwe nummers, nu ineens)
Sorry, maar ik vind het totaal ongeloofwaardig. Volgens mij wordt er aan alle kanten gestuurd en gemanipuleerd.
Zit je weer te zeiken man. Aantal nummers van Cash hebben er onterecht nooit ingestaan omdat ze niet in de keuzelijst stonden. Folsom Prison Blues is een klassieker en gewoon een goed liedje.quote:Op zondag 11 december 2016 17:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Kensington-hype van 3FM werpt z'n vruchten af.
Ik vind de lijst met nieuwe binnenkomers sowieso dubieus. Niks tegen de betreffende artiesten hoor, maar drie keer Johnny Cash (1958, 1959, 1969) en twee keer Joy Division (1979, 1980) - nu ineens? Na al die jaren? (Idem voor Led Zeppelin: vier nieuwe nummers, nu ineens)
Sorry, maar ik vind het totaal ongeloofwaardig. Volgens mij wordt er aan alle kanten gestuurd en gemanipuleerd.
Je bent zeker nog bezig met de statistieken. Ik zag op http://www.pino112.nl/top2000/uit.phpquote:Op zondag 11 december 2016 16:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In was misschien beetje onduidelijk ja. Hernoemd naar Re-entry: http://www.pino112.nl/top2000/reentry.php?jaar=2015
Lezen is moeilijk of niet? Ik schrijf er uitdrukkelijk bij: niks tegen de betreffende artiesten. Ik vel dus geen negatief oordeel over die liedjes, ik verbaas me erover dat ze nu pas, nu ineens binnenkomen in de lijst. De keuzelijst - die sowieso een veel te grote invloed heeft - kan een verklaring zijn. Maar het is nogal bizar dat sommige nummers (die nooit in de lijst stonden) nu ineens op de keuzelijst staan, terwijl andere nummers (die er eerder wél in stonden) bewust zijn afgevoerd.quote:Op zondag 11 december 2016 17:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zit je weer te zeiken man. Aantal nummers van Cash hebben er onterecht nooit ingestaan omdat ze niet in de keuzelijst stonden. Folsom Prison Blues is een klassieker en gewoon een goed liedje.
Omdat er op die nummers niet meer genoeg wordt gestemd halen ze bepaalde nummers uit de keuzelijst.quote:Op zondag 11 december 2016 17:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk of niet? Ik schrijf er uitdrukkelijk bij: niks tegen de betreffende artiesten. Ik vel dus geen negatief oordeel over die liedjes, ik verbaas me erover dat ze nu pas, nu ineens binnenkomen in de lijst. De keuzelijst - die sowieso een veel te grote invloed heeft - kan een verklaring zijn. Maar het is nogal bizar dat sommige nummers (die nooit in de lijst stonden) nu ineens op de keuzelijst staan, terwijl andere nummers (die er eerder wél in stonden) bewust zijn afgevoerd.
Enige denkbare conclusie: de lijst wordt aan alle kanten gestuurd en gemanipuleerd. Ik wens jullie dit jaar veel plezier met het luisteren naar de Top 2000.
Als jij jezelf dat fijn gaat wijsmaken, dan houd ik het bij mijn mening.quote:Op zondag 11 december 2016 18:12 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Omdat er op die nummers niet meer genoeg wordt gestemd halen ze bepaalde nummers uit de keuzelijst.
Je kunt het allemaal ook iets te serieus nemen natuurlijk....quote:Op zondag 11 december 2016 18:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als jij jezelf dat fijn gaat wijsmaken, dan houd ik het bij mijn mening.
Ik wens jullie veel plezier en tot ziens.
Alleen van gehoord hebben hé, ik weet het natuurlijk niet 100 % zeker.quote:Op zondag 11 december 2016 18:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als jij jezelf dat fijn gaat wijsmaken, dan houd ik het bij mijn mening.
Ik wens jullie veel plezier en tot ziens.
Ik neem het juist NIET serieus. Het valt namelijk niet serieus te nemen, deze gemanipuleerde lijst. Precies daarom luister ik er niet naar.quote:Op zondag 11 december 2016 18:17 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Je kunt het allemaal ook iets te serieus nemen natuurlijk....
Ach welke lijst in nou wel serieus te nemenquote:Op zondag 11 december 2016 18:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik neem het juist NIET serieus. Het valt namelijk niet serieus te nemen, deze gemanipuleerde lijst. Precies daarom luister ik er niet naar.
Ofwel, je nam de lijst weldegelijk serieus?quote:Op zondag 11 december 2016 18:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik neem het juist NIET serieus. Het valt namelijk niet serieus te nemen, deze gemanipuleerde lijst. Precies daarom luister ik er niet naar.
Vorig jaar heb ik ook niet geluisterdquote:Op zondag 11 december 2016 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ofwel, je nam de lijst weldegelijk serieus?
Jammer dat je niet meer luistert, maar is natuurlijk je eigen keuze. En het is niet alsof je dan ook echt iets heftigs mist.
2 jaar geleden nog wel, toch? Toen zag ik je in ieder geval een flink aantal keer meeposten, Of dat was alweer 3 jaar terug, kan ookquote:Op zondag 11 december 2016 19:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik ook niet geluisterd
Twee jaar geleden wel ja. Vorig jaar is de lol me vergaan toen mijn favoriete nummer, Imagine, op 1 kwam en van alle kanten werd afgekraakt.quote:Op zondag 11 december 2016 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 jaar geleden nog wel, toch? Toen zag ik je in ieder geval een flink aantal keer meeposten, Of dat was alweer 3 jaar terug, kan ook
wij maken er sowieso wel een gezellige boel van hoor.quote:Op zondag 11 december 2016 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Twee jaar geleden wel ja. Vorig jaar is de lol me vergaan toen mijn favoriete nummer, Imagine, op 1 kwam en van alle kanten werd afgekraakt.
Wat ook niet helpt, is de bizarre muzieksmaak en -cultuur in Nederland. Te veel meuk in de Top 2000 om er met plezier naar te luisteren. Claudia de Brey, Kensington, noem maar op... - Ieder z'n ding, maar geef mijn portie maar aan Fikkie.
Ik vind het nu pas echt goed worden.quote:Op zondag 11 december 2016 19:32 schreef jcdragon het volgende:
Elk jaar verandert de lijst. Is er dan een jaar waarvan jullie vinden dat het echt goed was?
Amen to that!quote:Op zondag 11 december 2016 19:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij maken er sowieso wel een gezellige boel van hoor.
En tja, sommige bands zijn onbegrijpelijk populair. So be it. Dat zijn de plaspauzes of de momenten om die artiesten eens lekker af te zeiken.
Hier is de top 2000 altijd feest.![]()
Sterker nog, zonder fok zou het echt minder leuk zijn.
Het is de Top 2000, niet de Top Elf...quote:Op zondag 11 december 2016 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Twee jaar geleden wel ja. Vorig jaar is de lol me vergaan toen mijn favoriete nummer, Imagine, op 1 kwam en van alle kanten werd afgekraakt.
Wat ook niet helpt, is de bizarre muzieksmaak en -cultuur in Nederland. Te veel meuk in de Top 2000 om er met plezier naar te luisteren. Claudia de Brey, Kensington, noem maar op... - Ieder z'n ding, maar geef mijn portie maar aan Fikkie.
Precies, en er moet iets te mekkeren blijven tijdens de uitzending van de lijst.quote:Op zondag 11 december 2016 19:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij maken er sowieso wel een gezellige boel van hoor.
En tja, sommige bands zijn onbegrijpelijk populair. So be it. Dat zijn de plaspauzes of de momenten om die artiesten eens lekker af te zeiken.
Hier is de top 2000 altijd feest.![]()
Sterker nog, zonder fok zou het echt minder leuk zijn.
Ik ga zo weer fijn muziekjes draaien op Radio 49quote:Op zondag 11 december 2016 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is de Top 2000, niet de Top Elf...
Daar ben jij dan weer in control...quote:Op zondag 11 december 2016 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga zo weer fijn muziekjes draaien op Radio 49
quote:Op zondag 11 december 2016 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar ben jij dan weer in control...
dat er zoveel om te mekkeren is wmb ook weet niet nodig, maar het hoort er wel bij. In dat opzicht kunnen we niet zonder bijv Celine Dion en Coldplay.quote:Op zondag 11 december 2016 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, en er moet iets te mekkeren blijven tijdens de uitzending van de lijst.
Anders is er ook niks aan...
Ik denk dat in 2010, 2011 de verhouding kwaliteit/sfeer optimaal was voor mij. Maar echt goed was ie natuurlijk nooit. Ik vind dat de lijst kwalitatief elk jaar beter wordt.quote:Op zondag 11 december 2016 19:32 schreef jcdragon het volgende:
Elk jaar verandert de lijst. Is er dan een jaar waarvan jullie vinden dat het echt goed was?
alleen maar kwaliteitsmuziek is ook saai vind ik. Tussendoor wat (goed) foute plaatjes zorgt juist voor meer diversiteit en meer sfeer.quote:
Zeiken om het zeiken is hier soms wel tot een kunst verheven en het is ook flink drukker geworden door de jaren heen, waardoor je soms niet eens bij kan blijven qua lezen en posten, maar het hoort er gewoon bij...quote:Op zondag 11 december 2016 19:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat er zoveel om te mekkeren is wmb ook weet niet nodig, maar het hoort er wel bij. In dat opzicht kunnen we niet zonder bijv Celine Dion en Coldplay.
precies. Niets mis mee en nog altijd super gezellig vind ik.quote:Op zondag 11 december 2016 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeiken om het zeiken is hier soms wel tot een kunst verheven en het is ook flink drukker geworden door de jaren heen, waardoor je soms niet eens bij kan blijven qua lezen en posten, maar het hoort er gewoon bij...
leuk dat dit steeds weer opgerakeld wordt. Wat dat betreft ben ik ook blij dat Brian nog altijd mee doet in de lijst.quote:
Vroegâh was het soberso beterder...quote:Op zondag 11 december 2016 19:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
precies. Niets mis mee en nog altijd super gezellig vind ik.
In eerdere jaren werden nog wel eens songteksten (zelfs bij instrumentale nummers) en plaatjes van de desbetreffende artiest geplaatst, maar dat is tegenwoordig niet meer te doen.
Ook niet heel erg.
laat diaan het niet lezen... anders krijg ik strafquote:Op zondag 11 december 2016 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
leuk dat dit steeds weer opgerakeld wordt. Wat dat betreft ben ik ook blij dat Brian nog altijd mee doet in de lijst.
En heel stiekem mis ik die begintijd wel een beetje.quote:Op zondag 11 december 2016 19:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
laat diaan het niet lezen... anders krijg ik straf
Lang leve de tablets en oordopjes...quote:Op zondag 11 december 2016 19:59 schreef peaceman het volgende:
Wat ik wel irritant vind, is dat je af en toe toch moet slapen..
Er zijn gewoon veel meer users geinteresseerd in de Top 2000. 5 jaar geleden had je 40 topics over de hele linie, nu zit je al aan 15 als de lijst begint.quote:Op zondag 11 december 2016 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeiken om het zeiken is hier soms wel tot een kunst verheven en het is ook flink drukker geworden door de jaren heen, waardoor je soms niet eens bij kan blijven qua lezen en posten, maar het hoort er gewoon bij...
Het is ook geen klacht, eerder een constatering.quote:Op zondag 11 december 2016 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn gewoon veel meer users geinteresseerd in de Top 2000. 5 jaar geleden had je 40 topics over de hele linie, nu zit je al aan 15 als de lijst begint.
Oh, zodra het echt onleesbaar wordt is het wel irritant, maar dat was de laatste jaren over het algemeen alleen de laatste 2 avonden.quote:Op zondag 11 december 2016 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is ook geen klacht, eerder een constatering.
Maar weemoedig als ik ben...
ik denk met een man of 25. De meesten posten nog wel mee dacht ik, al zijn er die we niet heel veel meer zien. Maar er zijn ook leuke nieuwe users bijgekomen.quote:Op zondag 11 december 2016 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En heel stiekem mis ik die begintijd wel een beetje.
Met hoeveel zaten we hier toen tegelijk? Tien? Twintig?
Daarover gesproken heb ik Frits nog helemaal niet gezien dit jaar.quote:Op zondag 11 december 2016 20:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik denk met een man of 25. De meesten posten nog wel mee dacht ik, al zijn er die we niet heel veel meer zien. Maar er zijn ook leuke nieuwe users bijgekomen.
Vorig jaar was 'ie er toch ook niet?quote:Op zondag 11 december 2016 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarover gesproken heb ik Frits nog helemaal niet gezien dit jaar.
Meestal kwam ie nog wel een keertje langs voordat de lijst zelf begon.
1e kerstdag zijn wij er tijdens de eerste uurtjes wel bij denk ik.quote:Op zondag 11 december 2016 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, zodra het echt onleesbaar wordt is het wel irritant, maar dat was de laatste jaren over het algemeen alleen de laatste 2 avonden.
En ik vind het niet erg dat er tijdens eerste kerstdag nog steeds 10-15 mensen actief zijn, terwijl dat er vroeger (in 2010, het eerste jaar dat ik meelurkte) soms gewoon 1 of 2 waren.
volgens mij is ie al langsgeweest, toch?quote:Op zondag 11 december 2016 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarover gesproken heb ik Frits nog helemaal niet gezien dit jaar.
Meestal kwam ie nog wel een keertje langs voordat de lijst zelf begon.
Het tweede jaar dat ik geluisterd heb, 2009, had je een mooie verhouding tussen heel oud en wat nieuwer.quote:Op zondag 11 december 2016 19:32 schreef jcdragon het volgende:
Bij mij komt dat deels dankzij FOK. De woordgrappen van n00bie lokten me hierheenquote:Op zondag 11 december 2016 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn gewoon veel meer users geinteresseerd in de Top 2000. 5 jaar geleden had je 40 topics over de hele linie, nu zit je al aan 15 als de lijst begint.
Ik heb echt het idee bijna elke track van de 2008/2009-edities 'live' gehoord te hebben. Mezelf fysiek niet goed voelen (dat was uberhaupt een issue in die jaren) hield me vast goed wakker.quote:Op zondag 11 december 2016 20:27 schreef livelink het volgende:
Ik heb vooral aan de late avonden en nachten wel goede herinneringen. Telkens zoeken naar het moment of het uur dat je wel naar bed kan gaan. En dan uiteindelijk veel te laat naar bed gaan![]()
Ik heb veel last van slapeloosheid, maar alleen tijdens de top 2000 zie ik dat als een voordeel in plaats van als een probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |