Zeg dat dan. Jezus.quote:Op donderdag 8 december 2016 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee oke, maar ik bedoel, er zijn wel momenten op een dag dat ik toch met een vrouw praat, en niets van haar wil. Op een heftige zaadlozing in haar gezicht na dan, maar oke.
Nou dan kun je toch normaal pratenquote:Op donderdag 8 december 2016 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee oke, maar ik bedoel, er zijn wel momenten op een dag dat ik toch met een vrouw praat, en niets van haar wil. Op een heftige zaadlozing in haar gezicht na dan, maar oke.
Waar ik me vaak aan stoor bij vrouwen is dat ze bijna allemaal denken dat je ze wilt versieren als je met ze praat.quote:Op donderdag 8 december 2016 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goede grapquote:Op donderdag 8 december 2016 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou dan kun je toch normaal praten.
Oke, even serieus dan:quote:Op donderdag 8 december 2016 15:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar ik me vaak aan stoor bij vrouwen is dat ze bijna allemaal denken dat je ze wilt versieren als je met ze praat.
Denken veel vrouwen dat jaquote:Op donderdag 8 december 2016 15:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar ik me vaak aan stoor bij vrouwen is dat ze bijna allemaal denken dat je ze wilt versieren als je met ze praat.
Kom je dan niet gewoon over als een hijgerige seksloze jongen?quote:Op donderdag 8 december 2016 15:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, het kan ook mijn gevoel daarbij zijn. Maar ik vind dat een hoop vrouwen zich arrogant opstellen.quote:Op donderdag 8 december 2016 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denken veel vrouwen dat ja? Hoe uit zich dat?
Ik ben een volwassen vent. Geen pubertje met een stijve plasser.quote:Op donderdag 8 december 2016 15:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Kom je dan niet gewoon over als een hijgerige seksloze jongen?
Oja, jij bent Tjacka niet.quote:Op donderdag 8 december 2016 15:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben een volwassen vent. Geen pubertje met een stijve plasser.
Geef eens een voorbeeld?quote:Op donderdag 8 december 2016 15:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, het kan ook mijn gevoel daarbij zijn. Maar ik vind dat een hoop vrouwen zich arrogant opstellen.
Mij vergelijken met Tjacka.quote:Op donderdag 8 december 2016 15:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Oja, jij bent Tjacka niet.
He, wennen hoor dat nieuwe volk in de SC.
Samzz geeft je er wel even een kusje op.quote:Op donderdag 8 december 2016 15:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mij vergelijken met Tjacka.
Dit doet pijn.
Dat lijkt me idd vervelend. En ook tamelijk arrogant van de dames in kwestie.quote:Op donderdag 8 december 2016 15:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wil Scrummie wel een kusje op zijn neus gevenquote:Op donderdag 8 december 2016 15:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik vind dat Scrummie er ook wel 1 (of 2) verdient
Neus?quote:Op donderdag 8 december 2016 15:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil Scrummie wel een kusje op zijn neus geven.
dat is om hun gebrek aan zelf vertrouwen te verbergen.quote:Op donderdag 8 december 2016 15:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, het kan ook mijn gevoel daarbij zijn. Maar ik vind dat een hoop vrouwen zich arrogant opstellen.
Ik kom gewoon niet buiten. Veel makkelijker.quote:Op donderdag 8 december 2016 16:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is om hun gebrek aan zelf vertrouwen te verbergen.
En? Wat is er aan de hand?quote:Op donderdag 8 december 2016 16:00 schreef onlogisch het volgende:
Ambulance op het werk.
Even de ramptourist uithangen.
Absoluut.quote:Op donderdag 8 december 2016 16:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat ook wel ja. Wat ben je toch een schatje he.
ben je iig lekker blankquote:Op donderdag 8 december 2016 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kom gewoon niet buiten. Veel makkelijker.
Goed geregeld van mij he.quote:Op donderdag 8 december 2016 16:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat ook wel ja. Wat ben je toch een schatje he.
Nee dat doet ze thuis wel.quote:Op donderdag 8 december 2016 17:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is Samzz hier gekomen door jou?
quote:
quote:Op donderdag 8 december 2016 15:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik vind dat Scrummie er ook wel 1 (of 2) verdient
quote:Op donderdag 8 december 2016 17:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee dat doet ze thuis wel.
Dat kusje op je voorhoofd verdammt.
[..]
[..]
Lavenderr.quote:Op donderdag 8 december 2016 17:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is Samzz hier gekomen door jou?
Jij bent ook niet snel tevredenquote:Op donderdag 8 december 2016 17:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]Oh dat. Blijft een teleurstelling
.
Wie het kleine niet eert...quote:Op donderdag 8 december 2016 17:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]Oh dat. Blijft een teleurstelling
.
Noem je mij nu een teleurstellingquote:Op donderdag 8 december 2016 17:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Des te groter de teleurstelling....
Godverquote:Op donderdag 8 december 2016 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Noem je mij nu een teleurstelling?
Ik geloof het wel! Pak 'm!quote:Op donderdag 8 december 2016 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Noem je mij nu een teleurstelling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |