SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 400!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
![]()
Wat wil je hiermee zeggen Divmeester?quote:Op donderdag 8 december 2016 11:27 schreef Divje het volgende:
Mjah goed, het blijft Scrum natuurlijk.
Valid point.quote:Op donderdag 8 december 2016 11:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat ie jou wil fucken is toch niks mis mee?
Ik zou jou nooit iets aan doen lieverd, ik bedoelde uiteraard jou niet. Jij bent het lichtpuntje in mijn leven, mijn dromen, en als ik niet meer op deze aarde ben zal mijn geest nog altijd als doel hebben jou gelukkig te maken.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2016 11:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou jou nooit iets aan doen lieverd, ik bedoelde uiteraard jou niet. Jij bent het lichtpuntje in mijn leven, mijn dromen, en als ik niet meer op deze aarde ben zal mijn geest nog altijd als doel hebben jou gelukkig te maken.
Wowquote:Op donderdag 8 december 2016 11:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou jou nooit iets aan doen lieverd, ik bedoelde uiteraard jou niet. Jij bent het lichtpuntje in mijn leven, mijn dromen, en als ik niet meer op deze aarde ben zal mijn geest nog altijd als doel hebben jou gelukkig te maken.
Eens.quote:Op donderdag 8 december 2016 11:38 schreef Scrummie het volgende:
Respect voor TT trouwens, VBL style.
Ik snap wel hoe je moet voorkomen gefriendzoned te worden.quote:Op donderdag 8 december 2016 11:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij snapt ook niets van vrouwen he.
Haha. Ja Barney heeft mooie gifsquote:Op donderdag 8 december 2016 12:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een kop heeft hij ook he.
Hoi Onlogisch, gezellig
Ik denk iets heel ongezonds en zeker niets duurzaams.quote:Op donderdag 8 december 2016 12:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Ja Barney heeft mooie gifs
Nu lunchen
Wat lunchen jullie?
Vertelquote:Op donderdag 8 december 2016 12:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk iets heel ongezonds en zeker niets duurzaams.
worstenbroodje en een energydrankquote:
Stokbroodje met brie bacon sla en honingquote:Op donderdag 8 december 2016 12:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Ja Barney heeft mooie gifs
Nu lunchen
Wat lunchen jullie?
Zozo. Luxe hoor.quote:Op donderdag 8 december 2016 12:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Stokbroodje met brie bacon sla en honing
Donderdags mogen we bestellen van de zaak, dus je vraagt precies op het goeie momentquote:
je hebt geen smaakquote:
Hier zal dat iets teveel broodjes kostenquote:Op donderdag 8 december 2016 12:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Donderdags mogen we bestellen van de zaak, dus je vraagt precies op het goeie moment
subjectief ditquote:Op donderdag 8 december 2016 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onzin. Het is louter ongezonde meuk.
Ja jij werkt in een grote organisatie he. Hier 16 man/vrouw ofzo.quote:Op donderdag 8 december 2016 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier zal dat iets teveel broodjes kosten
Ik word schijtziek van dat gezeur over wat je wel en niet mag eten dus gooi ik mijn kont tegen de krib en eet gewoon wat ik lekker vind.quote:
Gimmequote:Op donderdag 8 december 2016 12:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Stokbroodje met brie bacon sla en honing
Maar wat is het?quote:Op donderdag 8 december 2016 12:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik word schijtziek van dat gezeur over wat je wel en niet mag eten dus gooi ik mijn kont tegen de krib en eet gewoon wat ik lekker vind.
Broodje oude kaas en en broodje kroket met daarin het vlees van een roedel opgejaagde zielige dieren.quote:
Scrummie DOES NOT SHARE FOODquote:Op donderdag 8 december 2016 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gimme.
Waarschijnlijk kots ik t toch weer uit.
Haha. Mijn schoonzusje zou gek worden bij het lezen van dit bericht. Vegan to the b0ne.quote:Op donderdag 8 december 2016 12:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Broodje oude kaas en en broodje kroket met daarin het vlees van een roedel opgejaagde zielige dieren.
Ik begrijp die mensen niet, en ik zal ze nooit begrijpen ook.quote:Op donderdag 8 december 2016 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Mijn schoonzusje zou gek worden bij het lezen van dit bericht. Vegan to the b0ne.
Ik heb ook deze mensen in mijn omgeving en van een aantal-niet allemaal gelukkig- kan ik melden dat ze er niet gezelliger op worden. Hoe meer goibessen ze er in gooien hoe zuurder ze worden.quote:Op donderdag 8 december 2016 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Mijn schoonzusje zou gek worden bij het lezen van dit bericht. Vegan to the b0ne.
Dus dit.quote:Op donderdag 8 december 2016 12:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik begrijp die mensen niet, en ik zal ze nooit begrijpen ook.
Pownews was bij zo'n beurs ofzo voor 'dat volk'. De ene keek nog ongezonder uit de ogen dan de ander, echt bizar.quote:
Over powned gesproken.quote:Op donderdag 8 december 2016 12:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Pownews was bij zo'n beurs ofzo voor 'dat volk'. De ene keek nog ongezonder uit de ogen dan de ander, echt bizar.
Godsamme zeg. Wat hebben die gozertjes geluk dat ik daar niet in de buurt was. Bloedkokend materiaal dat.quote:Op donderdag 8 december 2016 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over powned gesproken.
https://www.facebook.com/OmroepPowNed/posts/1553942111283463
Oh niks hoorquote:Op donderdag 8 december 2016 11:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen Divmeester?
Okayquote:Op donderdag 8 december 2016 12:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Scrummie DOES NOT SHARE FOOD
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 december 2016 11:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een huftersquote:Op donderdag 8 december 2016 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over powned gesproken.
https://www.facebook.com/OmroepPowNed/posts/1553942111283463
helaas, heb ik maar 1 oralb tandenborstel eenheidquote:Op donderdag 8 december 2016 14:17 schreef DeMolay het volgende:
andere oral b op de lader zetten
meten met universeelmeter word moeilijk een veldsterkte meter heb je nodig
Nu heb ik nóg meer zin in de vrijdagquote:Op donderdag 8 december 2016 14:53 schreef Samzz het volgende:
Rok is pwetty. Top komt morgen, dan ook foto.
Slijmbalquote:Op donderdag 8 december 2016 14:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu heb ik nóg meer zin in de vrijdag
En de foto zonder top?quote:Op donderdag 8 december 2016 14:53 schreef Samzz het volgende:
Rok is pwetty. Top komt morgen, dan ook foto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 december 2016 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En de foto zonder top?Ja kan. Maar dan is t plaatje niet compleet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 8 december 2016 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En de foto zonder top?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je hebt m'n nummer, verras mequote:Op donderdag 8 december 2016 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja kan. Maar dan is t plaatje niet compleet.
Nou, er zijn genoeg argumenten...quote:Op donderdag 8 december 2016 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja kan. Maar dan is t plaatje niet compleet.
Amaiquote:Op donderdag 8 december 2016 15:02 schreef Divje het volgende:
2 joekels van argumenten durf ik wel te stellen.
FoBo verraad veel he.quote:Op donderdag 8 december 2016 15:02 schreef Divje het volgende:
2 joekels van argumenten durf ik wel te stellen.
Geen probleem vriend, zodra ik iets heb, al is het maar een sideboob, weet ik je te vinden.quote:Op donderdag 8 december 2016 15:11 schreef onlogisch het volgende:
Tot zover mijn mogelijkheden om de jetsers van Samzz te kunnen aanschouwen.
[ afbeelding ]
Ik ben het gewend dus ach.quote:Op donderdag 8 december 2016 15:14 schreef Divje het volgende:
Die friendzone komt steeds dichterbij voor je Scrum..
Dan stuur je me een berichtjequote:Op donderdag 8 december 2016 15:11 schreef onlogisch het volgende:
Tot zover mijn mogelijkheden om de jetsers van Samzz te kunnen aanschouwen.
[ afbeelding ]
Ja ho eens even! Dat zeg ik ook vaak, maar die soort berusting is funest!quote:
Dus dat doe ik fout. Man man. Een nieuwe wereld gaat voor me open.quote:Op donderdag 8 december 2016 15:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja ho eens even! Dat zeg ik ook vaak, maar die soort berusting is funest!
Doorzetten jij! Wees lekker hard tegen die dametjes. Fuck hun gevoelens en andere drama. Dat boeit je als alpha-male niet!
Als zo'n vrouw zegt dat ze ergens mee zit en of je even wil luisteren ruk je die broek van de kont en neem je haar snoeihard achterlangs. Dan vergeet ze die shit direct. HOPPA!
Ik begrijp er ook geen reet van iddquote:Op donderdag 8 december 2016 15:31 schreef Scrummie het volgende:
Ik begrijp vrouwen niet, serieus niet. En Div ook niet.
Gewoon zeggen wat je wilt.quote:Op donderdag 8 december 2016 15:31 schreef Scrummie het volgende:
Ik begrijp vrouwen niet, serieus niet. En Div ook niet.
Ja dat dus.quote:Op donderdag 8 december 2016 15:33 schreef Divje het volgende:
Lief doen helpt niet, bovenstaande manier werkt niet. HOE DAN
Bedoelde meer dat ik jou niet begreep, maar okequote:Op donderdag 8 december 2016 15:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook geen reet van idd
Dacht ik tijdens het typen alquote:Op donderdag 8 december 2016 15:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat ik jou niet begreep, maar oke
Doel je nou op dat plukje grijze haar?quote:
Ben je grijs?quote:Op donderdag 8 december 2016 15:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Doel je nou op dat plukje grijze haar?
Nee oke, maar ik bedoel, er zijn wel momenten op een dag dat ik toch met een vrouw praat, en niets van haar wil. Op een heftige zaadlozing in haar gezicht na dan, maar oke.quote:Op donderdag 8 december 2016 15:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan moet je vooral niet bij een vrouw aankloppen
Zeg dat dan. Jezus.quote:Op donderdag 8 december 2016 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee oke, maar ik bedoel, er zijn wel momenten op een dag dat ik toch met een vrouw praat, en niets van haar wil. Op een heftige zaadlozing in haar gezicht na dan, maar oke.
Nou dan kun je toch normaal pratenquote:Op donderdag 8 december 2016 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee oke, maar ik bedoel, er zijn wel momenten op een dag dat ik toch met een vrouw praat, en niets van haar wil. Op een heftige zaadlozing in haar gezicht na dan, maar oke.
Waar ik me vaak aan stoor bij vrouwen is dat ze bijna allemaal denken dat je ze wilt versieren als je met ze praat.quote:Op donderdag 8 december 2016 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goede grapquote:Op donderdag 8 december 2016 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou dan kun je toch normaal praten.
Oke, even serieus dan:quote:Op donderdag 8 december 2016 15:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar ik me vaak aan stoor bij vrouwen is dat ze bijna allemaal denken dat je ze wilt versieren als je met ze praat.
Denken veel vrouwen dat jaquote:Op donderdag 8 december 2016 15:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar ik me vaak aan stoor bij vrouwen is dat ze bijna allemaal denken dat je ze wilt versieren als je met ze praat.
Kom je dan niet gewoon over als een hijgerige seksloze jongen?quote:Op donderdag 8 december 2016 15:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, het kan ook mijn gevoel daarbij zijn. Maar ik vind dat een hoop vrouwen zich arrogant opstellen.quote:Op donderdag 8 december 2016 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denken veel vrouwen dat ja? Hoe uit zich dat?
Ik ben een volwassen vent. Geen pubertje met een stijve plasser.quote:Op donderdag 8 december 2016 15:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Kom je dan niet gewoon over als een hijgerige seksloze jongen?
Oja, jij bent Tjacka niet.quote:Op donderdag 8 december 2016 15:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben een volwassen vent. Geen pubertje met een stijve plasser.
Geef eens een voorbeeld?quote:Op donderdag 8 december 2016 15:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, het kan ook mijn gevoel daarbij zijn. Maar ik vind dat een hoop vrouwen zich arrogant opstellen.
Mij vergelijken met Tjacka.quote:Op donderdag 8 december 2016 15:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Oja, jij bent Tjacka niet.
He, wennen hoor dat nieuwe volk in de SC.
Samzz geeft je er wel even een kusje op.quote:Op donderdag 8 december 2016 15:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mij vergelijken met Tjacka.
Dit doet pijn.
Dat lijkt me idd vervelend. En ook tamelijk arrogant van de dames in kwestie.quote:Op donderdag 8 december 2016 15:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wil Scrummie wel een kusje op zijn neus gevenquote:Op donderdag 8 december 2016 15:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik vind dat Scrummie er ook wel 1 (of 2) verdient
Neus?quote:Op donderdag 8 december 2016 15:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil Scrummie wel een kusje op zijn neus geven.
dat is om hun gebrek aan zelf vertrouwen te verbergen.quote:Op donderdag 8 december 2016 15:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, het kan ook mijn gevoel daarbij zijn. Maar ik vind dat een hoop vrouwen zich arrogant opstellen.
Ik kom gewoon niet buiten. Veel makkelijker.quote:Op donderdag 8 december 2016 16:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is om hun gebrek aan zelf vertrouwen te verbergen.
En? Wat is er aan de hand?quote:Op donderdag 8 december 2016 16:00 schreef onlogisch het volgende:
Ambulance op het werk.
Even de ramptourist uithangen.
Absoluut.quote:Op donderdag 8 december 2016 16:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat ook wel ja. Wat ben je toch een schatje he.
ben je iig lekker blankquote:Op donderdag 8 december 2016 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kom gewoon niet buiten. Veel makkelijker.
Goed geregeld van mij he.quote:Op donderdag 8 december 2016 16:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat ook wel ja. Wat ben je toch een schatje he.
Nee dat doet ze thuis wel.quote:Op donderdag 8 december 2016 17:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is Samzz hier gekomen door jou?
quote:
quote:Op donderdag 8 december 2016 15:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik vind dat Scrummie er ook wel 1 (of 2) verdient
quote:Op donderdag 8 december 2016 17:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee dat doet ze thuis wel.
Dat kusje op je voorhoofd verdammt.
[..]
[..]
Lavenderr.quote:Op donderdag 8 december 2016 17:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is Samzz hier gekomen door jou?
Jij bent ook niet snel tevredenquote:Op donderdag 8 december 2016 17:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]Oh dat. Blijft een teleurstelling
.
Wie het kleine niet eert...quote:Op donderdag 8 december 2016 17:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]Oh dat. Blijft een teleurstelling
.
Noem je mij nu een teleurstellingquote:Op donderdag 8 december 2016 17:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Des te groter de teleurstelling....
Godverquote:Op donderdag 8 december 2016 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Noem je mij nu een teleurstelling?
Ik geloof het wel! Pak 'm!quote:Op donderdag 8 december 2016 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Noem je mij nu een teleurstelling?
Wat impliceer je daar mee? He? Dat echte vrouwen valse krengen zijn? Nou? He? Wat?quote:Op donderdag 8 december 2016 17:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, dat zijn de echte vrouwen
Ik denk dat echte vrouwen goed voor hun nagels zorgen.quote:Op donderdag 8 december 2016 17:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat impliceer je daar mee? He? Dat echte vrouwen valse krengen zijn? Nou? He? Wat?
Pff, ja dat kan Scrummie bedoelen. Inderdaad. Dom van me.quote:Op donderdag 8 december 2016 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat echte vrouwen goed voor hun nagels zorgen.
quote:Op donderdag 8 december 2016 17:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Pff, ja dat kan Scrummie bedoelen. Inderdaad. Dom van me.
Je krijgt van mij alle ruimte om hem beter te leren kennen!quote:
You think me a fool?quote:Op donderdag 8 december 2016 17:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Je krijgt van mij alle ruimte om hem beter te leren kennen!
Dat is blijkbaar nog niet het geval.
quote:Op donderdag 8 december 2016 17:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat impliceer je daar mee? He? Dat echte vrouwen valse krengen zijn? Nou? He? Wat?
Samzz vertrouwd me, jij duidelijk niet Div. Dit doet pijn.quote:Op donderdag 8 december 2016 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat echte vrouwen goed voor hun nagels zorgen.
Ik kijk wel over deze taalfaal heen.quote:Op donderdag 8 december 2016 17:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Samzz vertrouwd me, jij duidelijk niet Div. Dit doet pijn.
Da's best moeilijkquote:Op donderdag 8 december 2016 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk wel over deze taalfaal heen.
Ohh schatquote:Op donderdag 8 december 2016 17:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Samzz vertrouwd me, jij duidelijk niet Div. Dit doet pijn.
Het is ook met een zwaar hart. Maar Scrummiequote:
Ik faal altijd hart (quote:Op donderdag 8 december 2016 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk wel over deze taalfaal heen.
Wat een liefdequote:Op donderdag 8 december 2016 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ook met een zwaar hart. Maar Scrummie.
Ho ho ho.quote:Op donderdag 8 december 2016 18:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja maar niet op mijn neus graag.
HALLOquote:Op donderdag 8 december 2016 18:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
HELLO!!![]()
*nieuwe bril echt hard nodig*
Jij ook ScrumBossquote:Op donderdag 8 december 2016 18:22 schreef Scrummie het volgende:
Ik de deur dicht.
Tot later! Succes zo DivMeester.
Ben ik ook welquote:Op donderdag 8 december 2016 18:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je komt wel over als een liefdevolle dame ja.
quote:
quote:Op donderdag 8 december 2016 17:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, ga door.. Wat ga je daarna doen?
Wil je dan wel even antwoord geven lieve damequote:
Liefdevol je rug openkrabbenquote:Op donderdag 8 december 2016 18:27 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wil je dan wel even antwoord geven lieve dameben nu wel benieuwd.
Spannendquote:
Wel mooi om te zien hoe ze zo driftig kunnen bezemenquote:Op donderdag 8 december 2016 18:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Spannend![]()
Als jullie maar met 2 doelpunten winnen voor het nl voetbal.
Oef. Helemaal vanuit Zeeuwenland. Knap.quote:
Succes Lavquote:Op donderdag 8 december 2016 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
Oh en AZ gaat natuurlijk winnen vanavond
Jasses wat ellendig. Gaat het weer een beetje?quote:Op donderdag 8 december 2016 19:21 schreef Divje het volgende:
Brrrrr wat een nare ervaring net.
Een boertje laten en je verslikken in het opkomende maagzuur waardoor je in een ranzige hoestbui blijft hangen.
Complete Savages. Is maar 1 seizoen van maar ik vind t hilarischquote:
Heerlijke wegkijk tv dusquote:Op donderdag 8 december 2016 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Complete Savages. Is maar 1 seizoen van maar ik vind t hilarisch.
Gaat over een single vader met vijf zoons die nogal... Savage zijn. Zit niet echt een verhaallijn in of zo, maar grappig
.
Dat kan ik me goed voorstellen.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:11 schreef onlogisch het volgende:
Het is vast leuker dan Feyenoord
Blij dat ik vanavond niet naar de Kuip ben gegaan.
Ik vind iets al snel leuker dan voetbal.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:11 schreef onlogisch het volgende:
Het is vast leuker dan Feyenoord
Blij dat ik vanavond niet naar de Kuip ben gegaan.
Bier drinken?quote:Op donderdag 8 december 2016 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind iets al snel leuker dan voetbal.
Dat kan.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind iets al snel leuker dan voetbal.
Kwam mijn ex altijd goed uit. Ik zat te lezen en haalde om de zoveel tijd bierquote:
Wat een topwijf ben je tochquote:Op donderdag 8 december 2016 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kwam mijn ex altijd goed uit. Ik zat te lezen en haalde om de zoveel tijd bier.
Bij mij gaat er meestal niet zoveel tijd overheen.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb laatst weer een paar biertjes gedronken. Dat was een tijd geleden
Ik gun mijn nog niet bestaande vent zijn geluksmomentjesquote:
Ik heb de eerste 9 maanden van die jaar geen bier gedronken. Toen op vakantie een paar biertjes op en 2 weken terug in Manchester. Verder drink ik amper meerquote:Op donderdag 8 december 2016 20:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bij mij gaat er meestal niet zoveel tijd overheen.
Mag je dinsdag al drinken van je arts?quote:
Jouw nog niet bestaande ventquote:Op donderdag 8 december 2016 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gun mijn nog niet bestaande vent zijn geluksmomentjes.
Aanstaande dinsdag? Vast wel. Ben gestopt met de diclofenac, ben dat misselijk zijn zatquote:Op donderdag 8 december 2016 20:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mag je dinsdag al drinken van je arts?
Heb je tramadol? Tramadol is altijd wel een lichtelijk feestjequote:Op donderdag 8 december 2016 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aanstaande dinsdag? Vast wel. Ben gestopt met de diclofenac, ben dat misselijk zijn zat.
Ja, maar ook dat slik ik niet meerquote:Op donderdag 8 december 2016 20:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je tramadol? Tramadol is altijd wel een lichtelijk feestje
Ja.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aanstaande dinsdag? Vast wel. Ben gestopt met de diclofenac, ben dat misselijk zijn zat.
Ow! Ja bier is prima.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja.
Ben dan waarschijnlijk in Brussel, krijg morgen te horen of ik daar woensdag bij een vergadering moet zijn.
Bier?
Mehquote:Op donderdag 8 december 2016 20:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ideaal toch. Hoef je ook geen bier meer te halen
Zo werkt dat niet. Eerst oraal bevredigen.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wil je vriendje wel zijn.
Hup, bier halen.
Kan je naar Brussel komen?quote:
Ok ok....quote:Op donderdag 8 december 2016 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. Eerst oraal bevredigen.
Jammer wel.quote:
Als ik gewoon kon lopen wel, maar op krukken in t OV... Nee, sorry.quote:
Snap ik. Heb helaas geen tijd om een omweg via daar te maken.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik gewoon kon lopen wel, maar op krukken in t OV... Nee, sorry.
Logisch ook. Ander keertje. Misschien ben ik ooit eens in de buurtquote:Op donderdag 8 december 2016 20:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Snap ik. Heb helaas geen tijd om een omweg via daar te maken.
Hoe lang moet je met krukken blijven lopen?quote:Op donderdag 8 december 2016 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Logisch ook. Ander keertje. Misschien ben ik ooit eens in de buurt.
Nog twee weken met twee krukken en dan afbouwen.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe lang moet je met krukken blijven lopen?
Douche je ook met krukken?quote:Op donderdag 8 december 2016 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog twee weken met twee krukken en dan afbouwen.
Afbouwen? Worden je krukken dan steeds lager?quote:Op donderdag 8 december 2016 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog twee weken met twee krukken en dan afbouwen.
Denk t.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Afbouwen? Worden je krukken dan steeds lager?
Operatiewonden he. Moet de 13e op controle en dan gaan geloof ik ook de hechtingen eruit en daarna mag ik weer douchen.quote:
Oh dat wist ik niet. Ik dacht dat je dat gewoon af moest plakken of zo. Maar dat lijkt me ook klotequote:Op donderdag 8 december 2016 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Operatiewonden he. Moet de 13e op controle en dan gaan geloof ik ook de hechtingen eruit en daarna mag ik weer douchen.
Mja, ik kan toch de trap niet op nogquote:Op donderdag 8 december 2016 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Ik dacht dat je dat gewoon af moest plakken of zo. Maar dat lijkt me ook klote![]()
Ja ok. Maar dan was je je in de keuken of zo?quote:Op donderdag 8 december 2016 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik kan toch de trap niet op nog.
Jupquote:Op donderdag 8 december 2016 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja ok. Maar dan was je je in de keuken of zo?
Ja, ben weer boven janquote:Op donderdag 8 december 2016 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jasses wat ellendig. Gaat het weer een beetje?
Hoop t ook... Bored to deathquote:Op donderdag 8 december 2016 20:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ellende. Hopelijk ben je snel weer de oude
Complete Savages nuquote:Op donderdag 8 december 2016 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik. Netflixen totdat je er bij neervalt
Gewoon boeken die handel!quote:Op donderdag 8 december 2016 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Logisch ook. Ander keertje. Misschien ben ik ooit eens in de buurt.
Hot stone?quote:Op donderdag 8 december 2016 20:59 schreef Samzz het volgende:
Al zou een lekkere vent die m'n rug masseert en een drankje haalt wel fijn zijn.
quote:Op donderdag 8 december 2016 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is altijd fijn.
Ik dacht even dat dit een sexchat geworden was
Andere massage mag ook hoorquote:Op donderdag 8 december 2016 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat wordt lastig opwarmen dan.
Pff hou op. Wat een bagger.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig. Feyenoord valt tegen he?
Onlogisch is vast ook wat stijfjes doelde lav opquote:Op donderdag 8 december 2016 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel waar, vooral m'n onderrug.
Jij snapt hetquote:Op donderdag 8 december 2016 21:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Onlogisch is vast ook wat stijfjes doelde lav op
Owquote:Op donderdag 8 december 2016 21:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jammer hequote:Op donderdag 8 december 2016 21:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Pff hou op. Wat een bagger.
Liever nog zo'n zuuraanval dan weer zo'n wedstrijd kijken.
Dan moeten ze wel met 22 man komenquote:Op donderdag 8 december 2016 21:19 schreef Scrummie het volgende:
Zondag AZ maar pakken, vol op de competitie
quote:Op donderdag 8 december 2016 21:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Godver wat slechtquote:
Haha, grapjasquote:Op donderdag 8 december 2016 21:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel met 22 man komen
Oh god. Als Samzz gaat glijden moet ze oppassen. Straks is die andere knie ook naar de klote.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En ondertussen glij jij bijna van de bank met al die sextalk van onlogisch in je DM.
Krijgen wij de schuld van hun praatjesquote:Op donderdag 8 december 2016 21:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En ondertussen glij jij bijna van de bank met al die sextalk van onlogisch in je DM.
Bij wie?quote:Op donderdag 8 december 2016 21:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel met 22 man komen
Praatjes vullen geen gaatjes! Onlogisch wel!quote:Op donderdag 8 december 2016 21:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Krijgen wij de schuld van hun praatjes
Onlo is tandarts?quote:Op donderdag 8 december 2016 21:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Praatjes vullen geen gaatjes! Onlogisch wel!
Ssstquote:Op donderdag 8 december 2016 21:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nietus! Krijg ik de schuldquote:Op donderdag 8 december 2016 21:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bij Lav, Lav is een beetje in een stoute bui vanavond geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |