Het scheelt wel als mensen oprecht interesse hebben in wat jij te vertellen hebtquote:Op donderdag 8 december 2016 03:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me weinig ergere dingen voorstellen.
Dat kan ook op andere manieren dan voor een volle zaal staan en dat iedereen naar je kijkt en verwacht dat je iets leuks zegt.quote:
Ik ben alleen goed in praten voor een grote groep als ik bijvoorbeeld werk laat zien waar ik trots op ben.quote:Op donderdag 8 december 2016 03:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Het scheelt wel als mensen oprecht interesse hebben in wat jij te vertellen hebt
Alleen mijn ouders verwachten dat niet van mij anders hoor.quote:Op donderdag 8 december 2016 03:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan ook op andere manieren dan voor een volle zaal staan en dat iedereen naar je kijkt en verwacht dat je iets leuks zegt.
als je profvoetballer/topsporter bent geweest is dat opzich wel iets om trots op te zijnquote:Op donderdag 8 december 2016 03:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben alleen goed in praten voor een grote groep als ik bijvoorbeeld werk laat zien waar ik trots op ben.
Maar zomaar een speech houden is maar matig.
Ja maar wat kan je daar nou over vertellen? De hele tijd zeggen dat het aan je WINNAARSMENTALITEIT lag?quote:Op donderdag 8 december 2016 03:46 schreef Sked het volgende:
[..]
als je profvoetballer/topsporter bent geweest is dat opzich wel iets om trots op te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Dat je leuk doet?quote:Op donderdag 8 december 2016 03:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alleen mijn ouders verwachten dat niet van mij anders hoor.
Ik denk dat je ook wel behoorlijk streetwise wordt van die slangenkuilquote:Op donderdag 8 december 2016 03:46 schreef Sked het volgende:
[..]
als je profvoetballer/topsporter bent geweest is dat opzich wel iets om trots op te zijn
Bij familie ben ik dat totaal niet eigenlijk, altijd overschreeuwt door broer en zus en vader.quote:
Heb jij vriendenquote:Op donderdag 8 december 2016 03:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij familie ben ik dat totaal niet eigenlijk, altijd overschreeuwt door broer en zus en vader.
Met vrienden kan ik dat veel beter, op mijn gemak dan hè.
Grapje hoor. Ik ben dan wel een goede kennis maar kan niet wachten om je de 19e te zien. #nohomoquote:Op donderdag 8 december 2016 03:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee sorry ik maakte maar een grapje
Misschien willen Sked en Fok-it ook wel meequote:Op donderdag 8 december 2016 03:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Grapje hoor. Ik ben dan wel een goede kennis maar kan niet wachten om je de 19e te zien. #nohomo
Dat hangt er vanaf in hoeverre jullie iets sensueels gaan doenquote:Op donderdag 8 december 2016 04:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien willen Sked en Fok-it ook wel mee
Wat gaan jullie doenquote:Op donderdag 8 december 2016 03:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Grapje hoor. Ik ben dan wel een goede kennis maar kan niet wachten om je de 19e te zien. #nohomo
Gelijk heb jequote:Op donderdag 8 december 2016 03:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh geen idee. Mja, ik heb al gezegd. Liever single dan mijn smaak verloochenen en maar genoegen nemen met iets waar ik voor geen procent op val
Forever alone dus.quote:Op donderdag 8 december 2016 11:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelijk heb je
Dat minder kieskeuriggeneuzel vind ik altijd een beetje onzin
Geen idee.quote:
Niemand noemt dan ook het woordje perfectquote:Op donderdag 8 december 2016 11:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen idee.
Meer de mensen die op zoek zijn naar de perfecte match of partner. In de meeste gevallen zul je die toch nooit vinden.
Smaak niet willen verloochenen betekent toch gewoon dat je geen genoegen wilt nemen met iets dat niet perfect is.quote:Op donderdag 8 december 2016 11:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemand noemt dan ook het woordje perfect
Nou ja goed, beetje overdreven misschien. Maar ik hoor bv ook weleens van: Ja ga gewoon eens daten met iemand die je niet zo aantrekkelijk vind om er weer in te komen, tsja. Waarom zou ik iemand daten waar ik niet op val?quote:Op donderdag 8 december 2016 11:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Smaak niet willen verloochenen betekent toch gewoon dat je geen genoegen wilt nemen met iets dat niet perfect is.
Anders zou je wel bereid zijn tot enige concessies
Oh ja dat is wel terecht natuurlijk. Zou wat zijn zeg, zit je ineens met een lelijke trol te tafelenquote:Op donderdag 8 december 2016 11:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja goed, beetje overdreven misschien. Maar ik hoor bv ook weleens van: Ja ga gewoon eens daten met iemand die je niet zo aantrekkelijk vind om er weer in te komen, tsja. Waarom zou ik iemand daten waar ik niet op val?
Enige concessie maakt mij niet xo heel veel uit maar ik moet er toch wel echt minimaal enige aantrekking voor voelen
Of in bed, is toch niks. Sowieso merkt die meid dan snel genoeg dat ik er niet warm van wordt. Die ongemakkelijkheden bespaar ik mezelf liever, en haar overigens ookquote:Op donderdag 8 december 2016 11:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel terecht natuurlijk. Zou wat zijn zeg, zit je ineens met een lelijke trol te tafelen![]()
Ik interpreteerde hetgeen je bedorlde weer eens totaal verkeerd.
Fok it ik vind jou vaak best wel grappigquote:Op donderdag 8 december 2016 03:36 schreef Fok-it het volgende:
Maar telkens als ik dat weer eens doe dan krijg ike cht alleen maar 50 zeeleeuwen achter elkaar.
Wat is dat voor een bullshit tip danquote:Op donderdag 8 december 2016 11:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja goed, beetje overdreven misschien. Maar ik hoor bv ook weleens van: Ja ga gewoon eens daten met iemand die je niet zo aantrekkelijk vind om er weer in te komen, tsja. Waarom zou ik iemand daten waar ik niet op val?
Enige concessie maakt mij niet xo heel veel uit maar ik moet er toch wel echt minimaal enige aantrekking voor voelen
klinkt als iets waarvoor ik wakker blijfquote:Op donderdag 8 december 2016 12:34 schreef Crack_ het volgende:
LICHT GAAT UIT VANNNACHT, WE BRENGEN T BEEST NAAR BUIITEN
lach met de duiiiivel, niks is verleidelijkerquote:Op donderdag 8 december 2016 12:36 schreef Drug het volgende:
[..]
klinkt als iets waarvoor ik wakker blijf
spannend man maak er een livestream van plsquote:Op donderdag 8 december 2016 12:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lach met de duiiiivel, niks is verleidelijker
Weet dat t eigenlijk niet goed is toch doe ik tttt
zit maar nerdy te doen achter computer hoor.quote:Op donderdag 8 december 2016 12:42 schreef Drug het volgende:
[..]
spannend man maak er een livestream van pls
wat gaat gebeuren dan?quote:Op donderdag 8 december 2016 12:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zit maar nerdy te doen achter computer hoor.
Lijkt allemaal spannend
Nee, wel Sinterklaas. Lijkt bijna.quote:Op donderdag 8 december 2016 12:48 schreef Drug het volgende:
[..]
o jammer ik dacht vanavond apocalyps
toch een beetje anticlimax ditquote:Op donderdag 8 december 2016 12:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, wel Sinterklaas. Lijkt bijna.
Al was het een climax, kun je niks meer aan doen want dan ben je doodquote:Op donderdag 8 december 2016 13:02 schreef Drug het volgende:
[..]
klopt ja. behalve de dood #cantwait
Ben je psychologisch?quote:Op donderdag 8 december 2016 12:34 schreef Crack_ het volgende:
LICHT GAAT UIT VANNNACHT, WE BRENGEN T BEEST NAAR BUIITEN
Maar het is 8 december, dacht dat we er klaar mee warenquote:Op donderdag 8 december 2016 12:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, wel Sinterklaas. Lijkt bijna.
dat is het m nou juistquote:Op donderdag 8 december 2016 13:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Al was het een climax, kun je niks meer aan doen want dan ben je dood
ja, ben je toch ook?quote:Op donderdag 8 december 2016 13:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar het is 8 december, dacht dat we er klaar mee waren
dood zijn is geen anti climax, doodgaan kan nog net zo anti climax zijn dan tochquote:
Ben er eigenlijk nooit mee begonnenquote:Op donderdag 8 december 2016 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, ben je toch ook?
[..]
dood zijn is geen anti climax, doodgaan kan nog net zo anti climax zijn dan toch
Wil wel theatraal doodgaan ofcourse he, zou echt kutteke zijn als ik gewoon in mn bedje slapend dood zou gaan
ohhh ja dat kan ookquote:Op donderdag 8 december 2016 13:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben er eigenlijk nooit mee begonnen
nou dan mag daquote:
Hoe is het met jou nu dan eigenlijk?quote:Op donderdag 8 december 2016 13:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhh ja dat kan ook
[..]
nou dan mag da
waar was ik gebleven? Denk dat ik aan mn thesis zou beginnen en nu dan ben begonnen.quote:Op donderdag 8 december 2016 13:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe is het met jou nu dan eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |