Wout Weghorst woont hier in de buurt, misschien eens langs fietsen.quote:Op donderdag 8 december 2016 03:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige spelers lijken me hilarisch om in het echt te kennen, Sjaak Polak, of Theo Lucius. Mooi man
Ook toen hij voor Utrecht ging spelen liet hij nog elke dag de hond uit op hetzelfde tijdstip. Zag hem op een gegeven moment minder omdat ik een andere route naar de middelbare moest maar volgens mij heeft hij nog steeds datzelfde waardeloze rijtjeshuisquote:Op donderdag 8 december 2016 03:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Wat een speler ook om dat mee te doen
Hahahaquote:Op donderdag 8 december 2016 03:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wout Weghorst woont hier in de buurt, misschien eens langs fietsen.
Genieten ja. Ik vind sowieso die ruzies en boosheid met interviews vermakelijk. Gaat vaak helemaal nergens overquote:
Toch niet veel verdient bij die clubs in de marge dan.quote:Op donderdag 8 december 2016 03:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Ook toen hij voor Utrecht ging spelen liet hij nog elke dag de hond uit op hetzelfde tijdstip. Zag hem op een gegeven moment minder omdat ik een andere route naar de middelbare moest maar volgens mij heeft hij nog steeds datzelfde waardeloze rijtjeshuis
Ja grapje hoor, je denkt toch niet dat ik naar buiten ga.quote:
Dat is ook vreselijk, snap niet waarom je er keer op keer weer aan begint.quote:Op donderdag 8 december 2016 03:13 schreef Tjacka het volgende:
Jr ik vind iemand leuk vinden verschrikkelijk. Dit wou je vast weten.
quote:Op donderdag 8 december 2016 03:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Genieten ja. Ik vind sowieso die ruzies en boosheid met interviews vermakelijk. Gaat vaak helemaal nergens over
Die gasten verdienen gewoon een ton hoor. Maar ja een Tim Cornelisse kan voor de rest ook niks natuurlijk.quote:Op donderdag 8 december 2016 03:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch niet veel verdient bij die clubs in de marge dan.
Ja gaat nog belasting vanaf, alimentatie, nog meer naar familie, op vakantie gaan.quote:Op donderdag 8 december 2016 03:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die gasten verdienen gewoon een ton hoor. Maar ja een Tim Cornelisse kan voor de rest ook niks natuurlijk.
Ik kon er dit keer niks aan doen. Ik heb ben ineens needy en wanhopig. Als ik iemand niet leuk vind gaat hosselen toch een stuk beter.quote:Op donderdag 8 december 2016 03:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja grapje hoor, je denkt toch niet dat ik naar buiten ga.
[..]
Dat is ook vreselijk, snap niet waarom je er keer op keer weer aan begint.
quote:Op donderdag 8 december 2016 03:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja gaat nog belasting vanaf, alimentatie, nog meer naar familie, op vakantie gaan.
Die fase zal ik over een paar maanden wel weer hebben, nu geen behoefte aan die onzin.quote:Op donderdag 8 december 2016 03:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kon er dit keer niks aan doen. Ik heb ben ineens needy en wanhopig. Als ik iemand niet leuk vind gaat hosselen toch een stuk beter.
Precies.quote:Op donderdag 8 december 2016 03:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die fase zal ik over een paar maanden wel weer hebben, nu geen behoefte aan die onzin.
En hosselen gaat sowieso beter als je iemand niet leuk vind, doe je ook niet meteen klef enzo
Je moet niet elke dag het gesprek beginnen of meteen reageren als zij wat zegt neequote:Op donderdag 8 december 2016 03:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Precies.
Ik ga wel gewoon paar dagen niet reageren.
Waardeloos eigenlijk. WhatsApp is sowieso kut. Je kan het er alleen maar op verkloten.quote:Op donderdag 8 december 2016 03:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet niet elke dag het gesprek beginnen of meteen reageren als zij wat zegt nee![]()
Echt van die kuttactieken zijn dat.
Je hebt haar toch irl leren kennen? Gewoon alleen whatsappen om iets af te spreken danquote:Op donderdag 8 december 2016 03:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waardeloos eigenlijk. WhatsApp is sowieso kut. Je kan het er alleen maar op verkloten.
Beste is wat mij betreft paar gesprekken en dan daten. Weet je meteen of het wat is ofniet.quote:Op donderdag 8 december 2016 03:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waardeloos eigenlijk. WhatsApp is sowieso kut. Je kan het er alleen maar op verkloten.
En als je je geld nog opspaart voor de toekomst.quote:Op donderdag 8 december 2016 03:28 schreef Sked het volgende:
Huis is/was tonnetje of drie denk ik maar als je niet zo'n groot salaris verdient voor eredivisiebegrippen moet je ook keuzes maken, zeker als het belangrijk is hoe je je verder profileert
Dat is ook het beste, anders ga je maandenlang appen en dan is er irl helemaal geen klikquote:Op donderdag 8 december 2016 03:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beste is wat mij betreft paar gesprekken en dan daten. Weet je meteen of het wat is ofniet.
Dat wekenlange appen en afwachtende zou ik helemaal geen zin in hebben
Inderdaad.quote:Op donderdag 8 december 2016 03:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook het beste, anders ga je maandenlang appen en dan is er irl helemaal geen klik
100% zeker dat hij echt geen cent opzij heeft gezetquote:Op donderdag 8 december 2016 03:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als je je geld nog opspaart voor de toekomst.
Hoezo niet van belang?quote:Op donderdag 8 december 2016 03:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad.
Niet dat het ook maar van enig belang is verder
Dom.quote:Op donderdag 8 december 2016 03:31 schreef Sked het volgende:
[..]
100% zeker dat hij echt geen cent opzij heeft gezet
Op mij bedoel ikquote:
Het klikte juist irl maar nu vind ik de gesprekken maar matig.quote:Op donderdag 8 december 2016 03:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beste is wat mij betreft paar gesprekken en dan daten. Weet je meteen of het wat is ofniet.
Dat wekenlange appen en afwachtende zou ik helemaal geen zin in hebben
En normaal ben je gortdroog op whatsappquote:Op donderdag 8 december 2016 03:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het klikte juist irl maar nu vind ik de gesprekken maar matig.ze gaf ook zo makkelijk nummer en ze bleef telkens doorvragen maar ik ben iets te enthousiast geloof ik.
Ze trekken elke maand wat af voor voetballerspensioen in Nederland he zodat je altijd nog redelijk inkomen hebt maar voetballers hitsen elkaar ook gewoon op met allerlei dure zooiquote:
Lekker sportzaakje beginnen niks mis meequote:Op donderdag 8 december 2016 03:28 schreef Sked het volgende:
Huis is/was tonnetje of drie denk ik maar als je niet zo'n groot salaris verdient voor eredivisiebegrippen moet je ook keuzes maken, zeker als het belangrijk is hoe je je verder profileert
Nee, kreeg melding dat m`n profiel zelfs inactief werd gezet geloof ik. Maar telkens als ik dat weer eens doe dan krijg ike cht alleen maar 50 zeeleeuwen achter elkaar. Echt zo vreemdquote:
Materialisme antigenotquote:Op donderdag 8 december 2016 03:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze trekken elke maand wat af voor voetballerspensioen in Nederland he zodat je altijd nog redelijk inkomen hebt maar voetballers hitsen elkaar ook gewoon op met allerlei dure zooi
quote:Op donderdag 8 december 2016 03:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En normaal ben je gortdroog op whatsapp
Analist worden bij FOX Sportsquote:Op donderdag 8 december 2016 03:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lekker sportzaakje beginnen niks mis mee
quote:Op donderdag 8 december 2016 03:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, kreeg melding dat m`n profiel zelfs inactief werd gezet geloof ik. Maar telkens als ik dat weer eens doe dan krijg ike cht alleen maar 50 zeeleeuwen achter elkaar. Echt zo vreemdNooit normale profielen. Zal wel niet kloppen op een of andere manier
Ja.quote:Op donderdag 8 december 2016 03:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Ze categoriseren mensen nu toch op hoe populair ze zijn
sportzaak, jeugdtrainertje, wat speeches voor kleine zaaltjesquote:Op donderdag 8 december 2016 03:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lekker sportzaakje beginnen niks mis mee
Oh geen idee. Mja, ik heb al gezegd. Liever single dan mijn smaak verloochenen en maar genoegen nemen met iets waar ik voor geen procent op valquote:Op donderdag 8 december 2016 03:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Ze categoriseren mensen nu toch op hoe populair ze zijn
Speeches geven lijkt mij echt enorm tof om te doenquote:Op donderdag 8 december 2016 03:37 schreef Sked het volgende:
[..]
sportzaak, jeugdtrainertje, wat speeches voor kleine zaaltjes
Weinig te klagen
Ja dat heb ik ook. Waarom zou je wanhopig met een of ander dom, lelijk wijf gaan? Wat word je daar nou vrolijker van?quote:Op donderdag 8 december 2016 03:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh geen idee. Mja, ik heb al gezegd. Liever single dan mijn smaak verloochenen en maar genoegen nemen met iets waar ik voor geen procent op val
Ik kan me weinig ergere dingen voorstellen.quote:Op donderdag 8 december 2016 03:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Speeches geven lijkt mij echt enorm tof om te doen
Lekker man aandacht.quote:Op dondierdag 8 december 2016 03:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me weinig ergere dingen voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |