Als je de zwakkere bent in de groep verzinnen ze altijd wel iets om je op te pakken, en als je gewoon alpha bent met een aparte naam is dat opeens cool.quote:
Geen namen die heel letterlijk zijn zoals Vlinder, Storm of Maan nee.quote:Op donderdag 8 december 2016 02:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Nja doorsnee is misschien het verkeerde woord
Maar wel een algemeen geaccepteerde naam
Ik had ook nooit voor mn eigen naam gekozen
Vind ik best een mooie naam opzichquote:Op donderdag 8 december 2016 02:46 schreef Fok-it het volgende:
Maar een naam als JuniorVind ik ook echt wel zware aids
Jouw naam is wel behoorlijk uniek inderdaadquote:
Nja niet perse heel uniek, ken er al een paar die zo heten.quote:Op donderdag 8 december 2016 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw naam is wel behoorlijk uniek inderdaad
Dit had je niet moeten zeggenquote:Op donderdag 8 december 2016 02:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja niet perse heel uniek, ken er al een paar die zo heten.
Maar niet dat je er vier van in de klas hebt nee.
quote:Op donderdag 8 december 2016 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit had je niet moeten zeggen
Een kleine compilatie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerste is Dj Frikandel ! dat was midden 2000 een grote hype op fok!quote:Op donderdag 8 december 2016 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit had je niet moeten zeggen
Een kleine compilatie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We weten toch allebei je naam alquote:Op donderdag 8 december 2016 02:54 schreef Sked het volgende:
Ik heb een naamgenoot in de klas gehad, eentje in mn voetbalteam en uiteindelijk nog een heleboel waar ik niet per se direct iets mee te maken had
Nu wil ik eigenlijk een leuke anekdote vertellen maar dan verraad ik mijn naam meteen
Wat een ontzettende tyfushumor.quote:Op donderdag 8 december 2016 02:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
ONZ / DJ Frikandel en MC kleine rat
Toen mochten we nog profielen van super dudes en suger babes kapot maken.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2016 02:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een ontzettende tyfushumor.
quote:Op maandag 5 september 2005 18:47 schreef Crazykill het volgende:
Ik heb buikpijn gekregen van het lachen!![]()
![]()
![]()
Daarna werden jullie allemaal opgenomen in een psychiatrische kliniek?quote:Op donderdag 8 december 2016 02:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen mochten we nog profielen van super dudes en suger babes kapot maken.
Nee dat mocht nog zo had je ook ''Greetje'' het zusje van Huntelaar.quote:Op donderdag 8 december 2016 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarna werden jullie allemaal opgenomen in een psychiatrische kliniek?
Triestquote:Op donderdag 8 december 2016 03:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee dat mocht nog zo had je ook ''Greetje'' het zusje van Huntelaar.
En lieten ze een keer een mongool voor niks naar een bruiloft in Zwolle komen zogenaamd zou hij daar gaan keyboard spelen.
[ afbeelding ]
daar moeten we dan maar snel overheen lullenquote:Op donderdag 8 december 2016 02:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We weten toch allebei je naam al
quote:Op donderdag 8 december 2016 03:02 schreef Sked het volgende:
[..]
daar moeten we dan maar snel overheen lullen
Maar vroeger toen ik nog naar de basisschool ging woonde Tim Cornelisse bij mij in de buurt, in een veel kleiner huis dan wij, en elke ochtend dat ik naar school ging zag ik hem lopen met zijn hond. Op een gegeven moment durfde ik hem aan te spreken als jochie, stelde mezelf voor, zei zo nu en dan wat over zijn wedstrijd of interviews maar ik vond het destijds hilarisch en fantastidch dat er elkaar nagenoeg elke ochtend groetten met 'hey tim'
En dan elke dag jarenlang opnieuw trots dat ik door een profvoetballer werd gegroet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |