nee wel in Moswarmquote:Op donderdag 8 december 2016 13:50 schreef supersof het volgende:
[..]
je was laatst toch nog in Moskou?
Gaan jullie naar Ajax?quote:
Oh dat is kut zeg, rot dat je je zo voeltquote:Op donderdag 8 december 2016 13:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Maar ben klaar met dit leven, raak depressief . Vooral met al die drank en oppervlakkige contacten.
Moskou is wel tof, misschien wel romantischer dan Londen.
hahahhahahhahquote:
nee gewoon chillenquote:Op donderdag 8 december 2016 13:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaan jullie naar Ajax?
Heb Ajax gebet dat ze winnen vanavond n Feyenoord verliezen
ik wil wel geen oppervlakkig contact voor je wordenquote:Op donderdag 8 december 2016 13:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Maar ben klaar met dit leven, raak depressief . Vooral met al die drank en oppervlakkige contacten.
Moskou is wel tof, misschien wel romantischer dan Londen.
Ja ook sneeuw.quote:Op donderdag 8 december 2016 13:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh dat is kut zeg, rot dat je je zo voelt
Kan me niet goed voorstellen dat Moskou romantischer is dan Londen eigenlijk. In Londen kunnen we ook nog thee drinken met inso
nee joh, is verhuisd naar Londenquote:Op donderdag 8 december 2016 13:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja ook sneeuw.
Woont Inso nu in Londen dan, Southampton toch
Heb ik genoeg. Wil eigenlijk wel gewoon een chick.quote:Op donderdag 8 december 2016 13:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik wil wel geen oppervlakkig contact voor je worden
huhquote:Op donderdag 8 december 2016 13:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb ik genoeg. Wil eigenlijk wel gewoon een chick.
Niet per se gelijk seks maar een tof wijf om oud mee te worden.
watquote:
Weet niet of mannen makkelijker zijn hoor.quote:Op donderdag 8 december 2016 14:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zou wel makkelijk zijn. Geen gezeik meer met die wijven
We zullen ons inhouden.quote:Op donderdag 8 december 2016 10:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf in hoeverre jullie iets sensueels gaan doen
Of een relatie met mij.quote:Op donderdag 8 december 2016 14:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet of mannen makkelijker zijn hoor.
Je zal met zo'n Etsu gedrocht een relatie hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |