Die kerel is mad. Als je zo'n obsessie voor iemand hebt, ben je zelf ook niet helemaal snik.quote:Op zondag 11 december 2016 20:41 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik heb een lichtbruin vermoeden dat die meneer met zijn Westfield een beetje veel MAD is op Braddie
Hu? je zegt zelf dat je wajong terecht is, dus je zeg daarmee dat je niet helemaal 100% bent.quote:Op zondag 11 december 2016 20:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Daar zit in mijn ogen wel een verschil.
Iemand die mij puur kent op basis van PoHi/YouTube video's mag best een mening hebben, het is internet.
Maar als een soort statement melden dat ik niet helemaal fris in m`n bovenkamer ben zonder dat je mij als persoon ook maar 1 minuut hebt gesproken vind ik not done.
Je hebt een wajong, die naar jou eigen zeggen terecht is.quote:Op zondag 11 december 2016 20:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Iemand die mij puur kent op basis van PoHi/YouTube video's mag best een mening hebben, het is internet.
Maar als een soort statement melden dat ik niet helemaal fris in m`n bovenkamer ben zonder dat je mij als persoon ook maar 1 minuut hebt gesproken vind ik not done.
Er staan op deze pagina wat omineuze berichten aan het adres van BradgeTV ... !quote:Op zondag 11 december 2016 20:42 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Die kerel is mad. Als je zo'n obsessie voor iemand hebt, ben je zelf ook niet helemaal snik.
Maar was er iets nieuws gebeurd dan?
quote:"Ik mag dan een ban op fok hebben maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je van me af bent. Sterker nog, ik heb al een tijdje geen hobby meer, en aangezien jij me eerst op Dumpert voor @#$%& meent te moeten uitmaken en dan huilend naar een mod rent als er een jobcoach foto verschijnt met vakse beschuldigingen denk ik dat ik wel een leuke tijdsbesteding gevonden heb."
Van ambertje.quote:Ik mag dan een ban op fok hebben maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je van me af bent. Sterker nog, ik heb al een tijdje geen hobby meer, en aangezien jij me eerst op Dumpert voor @#$%& meent te moeten uitmaken en dan huilend naar een mod rent als er een jobcoach foto verschijnt met vakse beschuldigingen denk ik dat ik wel een leuke tijdsbesteding gevonden heb.
Hij heeft in het verleden veel vaker laten zien er weinig problemen mee te hebben op dat soort dingen terug te moeten komen.quote:Op zondag 11 december 2016 18:47 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Het zal in dit geval niet om meer abonnees gaan maar om een keerpunt in zijn leven te maken. Duidelijk een grens trekken door het ons te vertellen, zodat hij niet zomaar (weer) kan opgeven.
Wat een onzin, hij hoeft zich niet te bekommeren over andermans motieven.quote:Op zondag 11 december 2016 20:49 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Van ambertje.
Wat een ontzettende lozer zeg. Ik help graag mee zijn banden lek te steken![]()
Edit, haha we quoten hetzelfde. Wat een lul.
Ik sta niet altijd aan bradge zijn kant, en wijs hem graag op zijn tekortkomingen (hoe slecht dat dan ook klinkt) maar uiteindelijk zou ik het fijn vinden als hij echt zijn draai kan vinden.
En bradge, onthoud ook dat die kerel waarschijnlijk gewoon stinkjaloers is op de aandacht die je krijgt. En daarbij ook geen vrienden of leven heeft. Anders zou je dit echt niet doen.
Helemaal niet omdat iemand je op een forum uitscheld(wat volgens hem de motivatie is)
Denk het niet om eerlijk te zijn, vanavond niet zo`n zin an.quote:Op zondag 11 december 2016 20:55 schreef Fokker89 het volgende:
Ga je nog live vanavond?
Ik wil een Q&A
Waarom maak je er zo'n punt van? Het is een constatering, geen belediging. Of vind jij op basis van je huidige leven, hoe jij over dingen denkt en waar je staat dat dat komt omdat je precies weet waar je mee bezig bent? Lijkt mij niet, toch? Kijk alleen al hoeveel moeite je hebt met zoiets simplistisch als afvallen. Je kan nog geen blokje lopen zonder buiten adem te worden en nóg blijf je pizza's met cola naar binnen werken. Dan wil jij beweren dat dat normaal is?quote:Op zondag 11 december 2016 20:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb zoveel vragenquote:Op zondag 11 december 2016 20:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Denk het niet om eerlijk te zijn, vanavond niet zo`n zin an.
Komen volgende week wel jonge.quote:
Rare reactie. Hij zal die kerel echt nog wel tegenkomen op internet, en er over nadenken. Dan moet je gewoon weten dat die kerel een totale lozer is. Al kan bradge dat zelf wss ook wel verzinnen.quote:Op zondag 11 december 2016 20:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een onzin, hij hoeft zich niet te bekommeren over andermans motieven.Juist weinig aandacht aan schenken en niet teveel over nadenken.
Tips en adviezen naar aanleiding van je vlogs waarin je je problemen deelt zijn toch serieuze comments ? En daar doe je toch vervolgens helemaal niks mee ?quote:Op zondag 11 december 2016 20:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik vind een discussie helemaal niet erg om te voeren Moira, begrijp mij niet verkeerd, maar als de boventoon alleen maar gevoerd word door comments als "Hij is in z`n bovenkamer niet helemaal fris" en "Hij doet niks met tips" Dan is het voor mij beter om (Ondanks dat ik zelf de filmpjes upload) Er verder niet op in te gaan, tenzij er echt serieuze comments komen en niet van dat soort dingen
Omineus? Hoe kom je daar nou bij? Gewoon snedig.quote:Op zondag 11 december 2016 20:45 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Er staan op deze pagina wat omineuze berichten aan het adres van BradgeTV ... !
[..]
De bemoederende opstelling van moderatie is ook wel een indicatie. Gelukkig heeft Moira zich voorgenomen wat meer afstand te nemen tot deze cliënt.quote:Op zondag 11 december 2016 20:45 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Je hebt een wajong, die naar jou eigen zeggen terecht is.
Dan ben je gewoon niet helemaal 100%, Sorry, maar zo zit het nou eenmaal.
Of ik je nou 1 seconde of 1 uur gesproken heb, ik ben vrij om dat (correcte) oordeel te hebben.
Er was spraken van een 200 sub special in de vorm van een dubbele auto review, capture the flag, en een drag race.quote:Op zondag 11 december 2016 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
Moet hier toch effe gepost hebben.
Zitten er nog specials aan te komen?
Nu is dit maar een forum, maar Bradley zijn leven had er heel anders uit kunnen zien als hij mensen zou hebben in zijn directe omgeving die er wat strakker opzitten en hem pushen.quote:Op zondag 11 december 2016 21:21 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
De bemoederende opstelling van moderatie is ook wel een indicatie. Gelukkig heeft Moira zich voorgenomen wat meer afstand te nemen tot deze cliënt.
Ik verwacht wel een fantastische special bij 450 subsquote:Op zondag 11 december 2016 21:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Er was spraken van een 200 sub special in de vorm van een dubbele auto review, capture the flag, en een drag race.
Maar mijn Twingootje wil ik eerst even een grote beurt geven en de koppeling vervangen voordat ik dit ga doen.
Morgen is hopelijk dat Bose verhaal (Wat dan 3 delen heeft) Ook afgelopen en werkt alles gewoon.
Komt goed, ik loop al richting de 250.quote:Op zondag 11 december 2016 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een fantastische special bij 450 subs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |