Er komen wat korte vlogjes aan yes, rond een uur of 11-12quote:Op woensdag 7 december 2016 21:51 schreef DoubleDip het volgende:
Staat r nog wat op het programma vandaag?
Voor PC-speakers of voor in de auto is Bose meer dan prima.quote:
Ik heb thuis deze speakers staan:quote:Op woensdag 7 december 2016 22:04 schreef Grillz het volgende:
Heb je thuis een surround sound opstelling?
Wat is dat voor merk? Ik herken het zo 1-2-3 niet.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb thuis deze speakers staan:
[ afbeelding ]
Dat geluid
Synthese.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat is dat voor merk? Ik herken het zo 1-2-3 niet.
Oh shit, dat zijn nog dure speakers ookquote:Op woensdag 7 december 2016 22:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Synthese.
Heb ze gekregen van een kennis, z`n vader is geluidstechnicus en audiofiel en kocht deze speakers +- 20 jaar geleden, maar hij wilde ze niet meer dus gaf ze aan z`n zoon, die vond het niets en nu staat ze hier
Dit waren toen ze uitkwamen hele dure rakkers, tegenwoordig zijn de telefoonhoorn varianten hiervan gewilder, maar deze klinken beterquote:Op woensdag 7 december 2016 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh shit, dat zijn nog dure speakers ookdie worden niet meer gemaakt tegenwoordig. Heb je het nog aan een buizenversterker hangen of trekken deze speakers dat niet?
Je weet niet of het normaal is bij deze auto? Hoe lang rij je nou al in die auto?quote:
Ik rij al een jaar in die auto, maar hij doet het al sinds het begin dus ik nam het altijd maar voor lief en dacht dat het wel bij de Twingo zou horenquote:Op woensdag 7 december 2016 22:56 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Je weet niet of het normaal is bij deze auto? Hoe lang rij je nou al in die auto?
Dit is in geen enkele auto normaal.
Je accu kan niet genoeg vermogen leveren.
quote:Op woensdag 7 december 2016 23:03 schreef DieselTank het volgende:
Wij hebben een diesel uit 1999 ofzo en als je gas geeft gaan de koplamper feller branden
Nee hoor hoe harder je gaat hoe meer lichtquote:Op woensdag 7 december 2016 23:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]![]()
Dat is best vervelend rijden volgens mij
En al je tegenliggers maar seinenquote:Op woensdag 7 december 2016 23:04 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Nee hoor hoe harder je gaat hoe meer lichtideaal
Dynamo doormeten, als dynamo nog goed is nieuwe accu.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik rij al een jaar in die auto, maar hij doet het al sinds het begin dus ik nam het altijd maar voor lief en dacht dat het wel bij de Twingo zou horenMaar begin mij nu wel af te vragen hoe en wat.
Dus andere accu, druppellader etc?
Accu is helemaal op.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:03 schreef DieselTank het volgende:
Wij hebben een diesel uit 1999 ofzo en als je gas geeft gaan de koplamper feller brandenDan krijgt hij iets meer spanning. Ik weet niet of het goed of slecht is voor je dashboard lampjes en al je electronica
Thanks, deze week maar ff doen!quote:Op woensdag 7 december 2016 23:25 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Dynamo doormeten, als dynamo nog goed is nieuwe accu.
Cool, bevalt'ie?quote:Op woensdag 7 december 2016 23:36 schreef Pajanus het volgende:
hey brad! kheb de 12 snarige gekocht, miss weet je t nog..
Rij je Mercedes ?quote:Op woensdag 7 december 2016 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Voor PC-speakers of voor in de auto is Bose meer dan prima.
Nu heb ik Harman Kardon in de auto, maargoed, dat is wat overkill.
Volvoquote:Op woensdag 7 december 2016 23:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Rij je Mercedes ?
K heb die nieuwe Quitcomfort headphones, noise cancelling op dat ding is echt puur genot.
Grote speakers heb ik niet, geen zin in gezeik met de buren.
Ja, en stemmen is ook altijd gedoequote:Op donderdag 8 december 2016 10:33 schreef Pajanus het volgende:
[..]
jaa, hartstikke net en speelt en klinkt top. wel wennen met die 12 snaren.
Koop je al bijna 2 Twingo's voor hequote:
Welke?quote:Op donderdag 8 december 2016 17:03 schreef DieselTank het volgende:
ik viel bijna in slaap toen ik je laatste video keek braadski
ah kampers?quote:
Wat voor muziekstijl speel je?quote:Op donderdag 8 december 2016 10:33 schreef Pajanus het volgende:
[..]
jaa, hartstikke net en speelt en klinkt top. wel wennen met die 12 snaren.
Die met die accordeon is m`n vader.quote:
eh vanalles, blues, rock, pop, kerstliedjes. waar ik zin in heb.quote:Op donderdag 8 december 2016 17:47 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wat voor muziekstijl speel je?
Mooi toch. Zelf ook zo'n acht jaar gespeeld en basgitaar iets minder lang, maar op een gegeven moment toch een beetje de interesse/motivatie erin verloren.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:58 schreef Pajanus het volgende:
[..]
eh vanalles, blues, rock, pop, kerstliedjes. waar ik zin in heb.
tja, ik speel heel veel met school en vrienden. dan verlies je de motivatie niet zo snel.quote:Op donderdag 8 december 2016 22:33 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Mooi toch. Zelf ook zo'n acht jaar gespeeld en basgitaar iets minder lang, maar op een gegeven moment toch een beetje de interesse/motivatie erin verloren.
Da's jouw belastinggeldquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:42 schreef Azpilicueta het volgende:
Het kanaal begint ook al zijn financiële vruchten af te werpen gezien de aanschaf van een heus Bose geluidsysteem voor in de Twingo.
Don't poke the dragon, maak geen slapende honden wakkerquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's jouw belastinggeld
*triggered*
als een speerquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:42 schreef Azpilicueta het volgende:
Het kanaal begint ook al zijn financiële vruchten af te werpen gezien de aanschaf van een heus Bose geluidsysteem voor in de Twingo.
fuck dat... bradge heeft die gunfactorquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's jouw belastinggeld
*triggered*
Ook koste wat kost (zijn letterlijke woorden) een oude gitaar op laten knappen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:42 schreef Azpilicueta het volgende:
Wat is jouw mening over 'Intermittent Fasting'?quote:Op zondag 11 december 2016 13:50 schreef Daantke het volgende:
En wéér een filmpje over afvallen.
KAP nou gewoon eens met die cola en alles waar ook maar een beetje vet of toegevoegde suiker in zit. Drink minimaal 2 liter water per dag. Koop een blender en neem groentesmoothies als ontbijt of lunch. Ga om 23:00 slapen (en ja de eerste paar keer kun je dan niet in slaap komen, maar na een week wel). En eet na 20:00 helemaal niks meer.
Alleen een beetje minderen met frisdrank en 'proberen om tussendoortjes te laten staan' gaat je echt geen METER verder brengen, je wordt hooguit iets minder snel zwaar.
En nee ik reageer hier bijna nooit maar ik kijk al maanden bijna al je filmpjes en ik hoop echt voor je dat het de goede kant op gaat, maar zo gaat dat in ieder geval niet.
Ik zou als verkoper echt blij worden als een klant dit soort dingen tegen mij zegt.quote:Op zondag 11 december 2016 12:39 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ook koste wat kost (zijn letterlijke woorden) een oude gitaar op laten knappen.Dan weet je dat al dat harde werken eindelijk beloond wordt.
Dit is echt onzin.quote:
Doet me denken aan een filmpje waarin hij een hele pizza voor de camera zit op te vreten. Als mensen dan commentaar geven zegt hij: 'Wat is er mis mee? Ik moet toch ook avondeten?'quote:Op zondag 11 december 2016 13:50 schreef Daantke het volgende:
En wéér een filmpje over afvallen.
KAP nou gewoon eens met die cola en alles waar ook maar een beetje vet of toegevoegde suiker in zit. Drink minimaal 2 liter water per dag. Koop een blender en neem groentesmoothies als ontbijt of lunch. Ga om 23:00 slapen (en ja de eerste paar keer kun je dan niet in slaap komen, maar na een week wel). En eet na 20:00 helemaal niks meer.
Alleen een beetje minderen met frisdrank en 'proberen om tussendoortjes te laten staan' gaat je echt geen METER verder brengen, je wordt hooguit iets minder snel zwaar.
En nee ik reageer hier bijna nooit maar ik kijk al maanden bijna al je filmpjes en ik hoop echt voor je dat het de goede kant op gaat, maar zo gaat dat in ieder geval niet.
nee dat denk ik niet.Het punt wat het zuur maakt is dat gebitch op braddie... laat hem zelf zijn leven leiden en vreten wat hij wil.quote:Op zondag 11 december 2016 14:26 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
hoezo? Denk je dat dit de eerste keer is dat hij dit zegt?
Triest leven = trieste reacties.quote:Op zondag 11 december 2016 14:57 schreef HighVolume het volgende:
[..]
nee dat denk ik niet.Het punt wat het zuur maakt is dat gebitch op braddie... laat hem zelf zijn leven leiden en vreten wat hij wil.
Dat gehaat was 5 jaar geleden leuk,nu is het gewoon triest.
Moet hij maar niet zulke filmpjes maken. Er zijn al honderden keren geweest dat mensen hem willen helpen, en ook echt goeie tips geven. Als je dan niet wil luisteren en dan alsnog zielig gaat lopen doen vraag je er gewoon om.quote:Op zondag 11 december 2016 14:57 schreef HighVolume het volgende:
[..]
nee dat denk ik niet.Het punt wat het zuur maakt is dat gebitch op braddie... laat hem zelf zijn leven leiden en vreten wat hij wil.
Dat gehaat was 5 jaar geleden leuk,nu is het gewoon triest.
Dan zou hij bij het eerstvolgende NK sprinten naast Churandy Martina startenquote:Op zondag 11 december 2016 15:33 schreef DeBaba het volgende:
Als hij al die tijd, die hij de afgelopen maanden heeft besteed aan maken van zinloze vlogjes, het editten ervan plus de livestreams, aan bewegen had besteed had hij voor de kerst een nieuwe spijkerbroek nodig gehad.
Kom op zeg. Je hoort die jongen toch? Na 500/1000 meter is hij al uitgeteld en dan zou hij pakketjes moeten gaan bezorgen? Dat is niet alleen het rondrijden in de auto. Voor zijn gevoel is hij er dichtbij geweest, maar zelfs al was hij begonnen dan had hij het nooit langer volgehouden dan een dag.quote:Op zondag 11 december 2016 16:13 schreef DieselTank het volgende:
Wel een beetje triest dat hij niet kan reageren, en we nu over hem praten. Maar braddie had BIJNA werk door ons, fokkers![]()
Verder kunnen wij zeggen wat we willen maar hij moet het zelf doen, en af en toe heeft hij even een schop onder zijn hol nodig. Dat betekent dat we een vriendin voor hem moeten zoeken![]()
Vrouwelijke fokkers meld jullie!
Het beste zou zijn dat hij stopt met filmpjes maken en in plaats daarvan aan zichzelf gaat werken.quote:Op zondag 11 december 2016 16:31 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kom op zeg. Je hoort die jongen toch? Na 500/1000 meter is hij al uitgeteld en dan zou hij pakketjes moeten gaan bezorgen? Dat is niet alleen het rondrijden in de auto. Voor zijn gevoel is hij er dichtbij geweest, maar zelfs al was hij begonnen dan had hij het nooit langer volgehouden dan een dag.
Zonde eigenlijk dat hij zoveel uur weggooit aan niks. Hij kan het ook positief gebruiken door het bezoeken van een sportschool, voor jezelf studeren en wellicht langs een psychiater. Want hij lijkt mij ook niet helemaal fris bovenin en dan met name het mentale aspect.
Massaal abonnee worden dan. Teske mocht immers ook meedoen.quote:Op zondag 11 december 2016 14:45 schreef groggy het volgende:
Kunnen van braddie niet gewoon opgeven voor expeditie robinson? lijkt mij hilarisch en hij zal afvallen
Misschien is dat wel (onbewust) de reden om zijn kijkers weer mee te nemen in de strijd tegen de kilo's. Genereert toch weer aandacht en views en kan mogelijk de afnemende stijging van het aantal abonnees uit het slop halen.quote:Op zondag 11 december 2016 15:30 schreef Barrah het volgende:
Van negatieve aandacht geniet hij net zo veel lijkt het soms wel.
past niet in de lijn hihahoquote:Op zondag 11 december 2016 17:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien is dat wel (onbewust) de reden om zijn kijkers weer mee te nemen in de strijd tegen de kilo's. Genereert toch weer aandacht en views en kan mogelijk de afnemende stijging van het aantal abonnees uit het slop halen.
Past iig niet in de lijn om minder persoonlijke onderwerpen te kiezen.
Dit lijkt inderdaad een speerpunt van het nieuwe beleid te zijn.quote:Op zondag 11 december 2016 17:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien is dat wel (onbewust) de reden om zijn kijkers weer mee te nemen in de strijd tegen de kilo's. Genereert toch weer aandacht en views en kan mogelijk de afnemende stijging van het aantal abonnees uit het slop halen.
Ik sluit niet bij voorbaat uit dat hij dan overgaat tot kannibalisme.quote:Op zondag 11 december 2016 14:45 schreef groggy het volgende:
Kunnen van braddie niet gewoon opgeven voor expeditie robinson? lijkt mij hilarisch en hij zal afvallen
Je ziet het ook aan de geringe activiteit in dit topic toen het o.a. over gitaren ging in de vlogs. Brad moet dat ook ingezien hebben.quote:Op zondag 11 december 2016 17:49 schreef Chai het volgende:
[..]
jij denk dat braddie de statistieken is gaan analyseren?quote:Op zondag 11 december 2016 18:33 schreef Barrah het volgende:
[..]
Je ziet het ook aan de geringe activiteit in dit topic toen het o.a. over gitaren ging in de vlogs. Brad moet dat ook ingezien hebben.
Wie heeft het over statistieken? Als er niemand over je praat als je saaie filmpjes post dan ga je vanzelf weer persoonlijke inkijkjes geven, blijkt.quote:Op zondag 11 december 2016 18:39 schreef groggy het volgende:
[..]
jij denk dat braddie de statistieken is gaan analyseren?
Werkt wel want sindsdien zijn er meer pagina's bijgekomen dan voorheen in de hele week bij elkaarquote:Op zondag 11 december 2016 18:42 schreef Barrah het volgende:
[..]
Wie heeft het over statistieken? Als er niemand over je praat als je saaie filmpjes post dan ga je vanzelf weer persoonlijke inkijkjes geven, blijkt.
Het zal in dit geval niet om meer abonnees gaan maar om een keerpunt in zijn leven te maken. Duidelijk een grens trekken door het ons te vertellen, zodat hij niet zomaar (weer) kan opgeven.quote:Op zondag 11 december 2016 17:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Het gaat helaas om alleen de woofer, andere onderdelen van dat systeem bleken óf niet aanwezig óf onbruikbaar, maar goed, alleen zo`n woofer zorgt natuurlijk al voor een 450x beter geluid, zeker omdat het geluid uit de speakertjes zelf best oke is qua midden/hoog, er mist alleen een compleet gebied van 40hz tot +- 300 hzquote:Op zondag 11 december 2016 09:20 schreef Mr.Ping het volgende:
Zo gaat het ongeveer worden.
[ afbeelding ]
wbquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dan weet je dat. Thanks trouwens
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2016 20:11:36 ]
welcome back bro !quote:Op zondag 11 december 2016 19:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het gaat helaas om alleen de woofer, andere onderdelen van dat systeem bleken óf niet aanwezig óf onbruikbaar, maar goed, alleen zo`n woofer zorgt natuurlijk al voor een 450x beter geluid, zeker omdat het geluid uit de speakertjes zelf best oke is qua midden/hoog, er mist alleen een compleet gebied van 40hz tot +- 300 hz
Daar zit in mijn ogen wel een verschil.quote:Op zondag 11 december 2016 20:39 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Je zegt zelf dat die wajong niet voor niets is. Er is dus iets niet helemaal 100%.
En als er vervolgens gezegd word dat je niet helemaal 100% bent, de waarheid dus, mag dat niet?
Dat is ie ookquote:Op zondag 11 december 2016 20:41 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik heb een lichtbruin vermoeden dat die meneer met zijn Westfield een beetje veel MAD is op Braddie
Die kerel is mad. Als je zo'n obsessie voor iemand hebt, ben je zelf ook niet helemaal snik.quote:Op zondag 11 december 2016 20:41 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik heb een lichtbruin vermoeden dat die meneer met zijn Westfield een beetje veel MAD is op Braddie
Hu? je zegt zelf dat je wajong terecht is, dus je zeg daarmee dat je niet helemaal 100% bent.quote:Op zondag 11 december 2016 20:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Daar zit in mijn ogen wel een verschil.
Iemand die mij puur kent op basis van PoHi/YouTube video's mag best een mening hebben, het is internet.
Maar als een soort statement melden dat ik niet helemaal fris in m`n bovenkamer ben zonder dat je mij als persoon ook maar 1 minuut hebt gesproken vind ik not done.
Je hebt een wajong, die naar jou eigen zeggen terecht is.quote:Op zondag 11 december 2016 20:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Iemand die mij puur kent op basis van PoHi/YouTube video's mag best een mening hebben, het is internet.
Maar als een soort statement melden dat ik niet helemaal fris in m`n bovenkamer ben zonder dat je mij als persoon ook maar 1 minuut hebt gesproken vind ik not done.
Er staan op deze pagina wat omineuze berichten aan het adres van BradgeTV ... !quote:Op zondag 11 december 2016 20:42 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Die kerel is mad. Als je zo'n obsessie voor iemand hebt, ben je zelf ook niet helemaal snik.
Maar was er iets nieuws gebeurd dan?
quote:"Ik mag dan een ban op fok hebben maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je van me af bent. Sterker nog, ik heb al een tijdje geen hobby meer, en aangezien jij me eerst op Dumpert voor @#$%& meent te moeten uitmaken en dan huilend naar een mod rent als er een jobcoach foto verschijnt met vakse beschuldigingen denk ik dat ik wel een leuke tijdsbesteding gevonden heb."
Van ambertje.quote:Ik mag dan een ban op fok hebben maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je van me af bent. Sterker nog, ik heb al een tijdje geen hobby meer, en aangezien jij me eerst op Dumpert voor @#$%& meent te moeten uitmaken en dan huilend naar een mod rent als er een jobcoach foto verschijnt met vakse beschuldigingen denk ik dat ik wel een leuke tijdsbesteding gevonden heb.
Hij heeft in het verleden veel vaker laten zien er weinig problemen mee te hebben op dat soort dingen terug te moeten komen.quote:Op zondag 11 december 2016 18:47 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Het zal in dit geval niet om meer abonnees gaan maar om een keerpunt in zijn leven te maken. Duidelijk een grens trekken door het ons te vertellen, zodat hij niet zomaar (weer) kan opgeven.
Wat een onzin, hij hoeft zich niet te bekommeren over andermans motieven.quote:Op zondag 11 december 2016 20:49 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Van ambertje.
Wat een ontzettende lozer zeg. Ik help graag mee zijn banden lek te steken![]()
Edit, haha we quoten hetzelfde. Wat een lul.
Ik sta niet altijd aan bradge zijn kant, en wijs hem graag op zijn tekortkomingen (hoe slecht dat dan ook klinkt) maar uiteindelijk zou ik het fijn vinden als hij echt zijn draai kan vinden.
En bradge, onthoud ook dat die kerel waarschijnlijk gewoon stinkjaloers is op de aandacht die je krijgt. En daarbij ook geen vrienden of leven heeft. Anders zou je dit echt niet doen.
Helemaal niet omdat iemand je op een forum uitscheld(wat volgens hem de motivatie is)
Denk het niet om eerlijk te zijn, vanavond niet zo`n zin an.quote:Op zondag 11 december 2016 20:55 schreef Fokker89 het volgende:
Ga je nog live vanavond?
Ik wil een Q&A
Waarom maak je er zo'n punt van? Het is een constatering, geen belediging. Of vind jij op basis van je huidige leven, hoe jij over dingen denkt en waar je staat dat dat komt omdat je precies weet waar je mee bezig bent? Lijkt mij niet, toch? Kijk alleen al hoeveel moeite je hebt met zoiets simplistisch als afvallen. Je kan nog geen blokje lopen zonder buiten adem te worden en nóg blijf je pizza's met cola naar binnen werken. Dan wil jij beweren dat dat normaal is?quote:Op zondag 11 december 2016 20:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb zoveel vragenquote:Op zondag 11 december 2016 20:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Denk het niet om eerlijk te zijn, vanavond niet zo`n zin an.
Komen volgende week wel jonge.quote:
Rare reactie. Hij zal die kerel echt nog wel tegenkomen op internet, en er over nadenken. Dan moet je gewoon weten dat die kerel een totale lozer is. Al kan bradge dat zelf wss ook wel verzinnen.quote:Op zondag 11 december 2016 20:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een onzin, hij hoeft zich niet te bekommeren over andermans motieven.Juist weinig aandacht aan schenken en niet teveel over nadenken.
Tips en adviezen naar aanleiding van je vlogs waarin je je problemen deelt zijn toch serieuze comments ? En daar doe je toch vervolgens helemaal niks mee ?quote:Op zondag 11 december 2016 20:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik vind een discussie helemaal niet erg om te voeren Moira, begrijp mij niet verkeerd, maar als de boventoon alleen maar gevoerd word door comments als "Hij is in z`n bovenkamer niet helemaal fris" en "Hij doet niks met tips" Dan is het voor mij beter om (Ondanks dat ik zelf de filmpjes upload) Er verder niet op in te gaan, tenzij er echt serieuze comments komen en niet van dat soort dingen
Omineus? Hoe kom je daar nou bij? Gewoon snedig.quote:Op zondag 11 december 2016 20:45 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Er staan op deze pagina wat omineuze berichten aan het adres van BradgeTV ... !
[..]
De bemoederende opstelling van moderatie is ook wel een indicatie. Gelukkig heeft Moira zich voorgenomen wat meer afstand te nemen tot deze cliënt.quote:Op zondag 11 december 2016 20:45 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Je hebt een wajong, die naar jou eigen zeggen terecht is.
Dan ben je gewoon niet helemaal 100%, Sorry, maar zo zit het nou eenmaal.
Of ik je nou 1 seconde of 1 uur gesproken heb, ik ben vrij om dat (correcte) oordeel te hebben.
Er was spraken van een 200 sub special in de vorm van een dubbele auto review, capture the flag, en een drag race.quote:Op zondag 11 december 2016 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
Moet hier toch effe gepost hebben.
Zitten er nog specials aan te komen?
Nu is dit maar een forum, maar Bradley zijn leven had er heel anders uit kunnen zien als hij mensen zou hebben in zijn directe omgeving die er wat strakker opzitten en hem pushen.quote:Op zondag 11 december 2016 21:21 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
De bemoederende opstelling van moderatie is ook wel een indicatie. Gelukkig heeft Moira zich voorgenomen wat meer afstand te nemen tot deze cliënt.
Ik verwacht wel een fantastische special bij 450 subsquote:Op zondag 11 december 2016 21:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Er was spraken van een 200 sub special in de vorm van een dubbele auto review, capture the flag, en een drag race.
Maar mijn Twingootje wil ik eerst even een grote beurt geven en de koppeling vervangen voordat ik dit ga doen.
Morgen is hopelijk dat Bose verhaal (Wat dan 3 delen heeft) Ook afgelopen en werkt alles gewoon.
Komt goed, ik loop al richting de 250.quote:Op zondag 11 december 2016 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een fantastische special bij 450 subs
Het heeft al een reeks van 26 topics opgeleverd.quote:Op zondag 11 december 2016 21:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nu is dit maar een forum, maar Bradley zijn leven had er heel anders uit kunnen zien als hij mensen zou hebben in zijn directe omgeving die er wat strakker opzitten en hem pushen.
Wel zonde. Hij heeft geen leven en het kost de maatschappij alleen maar geld zonder dat het ooit wat zal opleveren.
Ja, daar heb je natuurlijk gelijk in. Hij levert wel een hoop vermaak op zowel in visuele zin als op dit forum. Dat is ook wat waardquote:Op zondag 11 december 2016 21:57 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Het heeft al een reeks van 26 topics opgeleverd.
Die kan ik niet spelenquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:03 schreef Simterklaas het volgende:
Ik zou wel eens een Canon rock cover van Braddie willen zien
Dat is niet bemoederend bedoeld, meer zo van "Ja hee hallo hou ons subforum ff een beetje kek ipv die drama telkensquote:Op zondag 11 december 2016 21:21 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
De bemoederende opstelling van moderatie is ook wel een indicatie. Gelukkig heeft Moira zich voorgenomen wat meer afstand te nemen tot deze cliënt.
Braddie gooit zijn leven open en bloot neer, je houd er van of niet.quote:Op zondag 11 december 2016 21:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nu is dit maar een forum, maar Bradley zijn leven had er heel anders uit kunnen zien als hij mensen zou hebben in zijn directe omgeving die er wat strakker opzitten en hem pushen.
Wel zonde. Hij heeft geen leven en het kost de maatschappij alleen maar geld zonder dat het ooit wat zal opleveren.
Dit dus, daarom mag ik Braadslee welquote:Op zondag 11 december 2016 22:15 schreef HighVolume het volgende:
[..]
Braddie gooit zijn leven open en bloot neer, je houd er van of niet.
Hou je er niet van, volg hem dan niet.
Maar om hem nou bij zijn enkels af te breken met rare redenaties en het standaard " kost de belastingbetaler geld" verhaal, is gewoon pure bullshit.
Zoals Scarface al zei :" You need people like me, so you can point your fucking fingers and say, Thats the badguy".
Bradge gefeliciteerd.... jij bent de "Badguy"
Wat doet je denken dat ik hem volg? Ik hoef hem niet te volgen om te weten hoe zijn leven eruit te zien want het verandert nooit. Ik volg hem dus ook niet, maar alleen dit topic. En hier kom ik omdat het vermaak levert net zoals ik kijk naar tv voor vermaak. Daar zorgen dan weer figuren zoals jij voor, maar natuurlijk ook de hoofdrolspeler zelf.quote:Op zondag 11 december 2016 22:15 schreef HighVolume het volgende:
[..]
Braddie gooit zijn leven open en bloot neer, je houd er van of niet.
Hou je er niet van, volg hem dan niet.
Maar om hem nou bij zijn enkels af te breken met rare redenaties en het standaard " kost de belastingbetaler geld" verhaal, is gewoon pure bullshit.
Zoals Scarface al zei :" You need people like me, so you can point your fucking fingers and say, Thats the badguy".
Bradge gefeliciteerd.... jij bent de "Badguy"
Geweldig manquote:Op zondag 11 december 2016 22:19 schreef HighVolume het volgende:
Speciaal voor Braddie, ironisch genoeg in een restaurant![]()
Een Kerstspecial, hmm.. Daar kom ik later op terug. (Zo rond kerst)quote:Op zondag 11 december 2016 22:19 schreef DoubleDip het volgende:
Komt er ook een BradgeTV Kerstspecial?
quote:Op zondag 11 december 2016 22:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
De Badguy
Is het dan niet eerder, de Bradguy?![]()
Net zoals Zimra, dat zou wel genot zijnquote:Op zondag 11 december 2016 22:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een Kerstspecial, hmm.. Daar kom ik later op terug. (Zo rond kerst)
Zimra?quote:Op zondag 11 december 2016 22:22 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Net zoals Zimra, dat zou wel genot zijn
Geef wel ff de tijd om te lezen voor je wegtyft want ik kom hier alleen voor de zut.quote:Op zondag 11 december 2016 22:40 schreef Moira. het volgende:
Allebei jullie plasje gedaan, dan tyf ik gewoon de hele zut weg.
Blijft nog genoeg zut overquote:Op zondag 11 december 2016 22:44 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Geef wel ff de tijd om te lezen voor je wegtyft want ik kom hier alleen voor de zut.
Voor zover ik heb gezien, ben je veel beter in solo's dan ik was, dus met een beetje oefenen misschien wel.quote:
Ik speel vooral veel majeur en pentatonisch en echt op redelijk basic niveau hoor, denk niet dat ik iets als een Canon In D zou kunnen, ja het begin melodietje maar daar houd het bij op.quote:Op zondag 11 december 2016 22:48 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Voor zover ik heb gezien, ben je veel beter in solo's dan ik was, dus met een beetje oefenen misschien wel.
helemaal goedquote:Op zondag 11 december 2016 22:40 schreef Moira. het volgende:
Allebei jullie plasje gedaan, dan tyf ik gewoon de hele zut weg.
Edit: paar dingen laten staan met enkel een edit.
Achter de camera lijkt mij een goed idee jaquote:Op zondag 11 december 2016 23:48 schreef Elan het volgende:
Braddie ga je nog achter de camera als kerstman dit jaar.
Is dat een vraag.quote:Op zondag 11 december 2016 23:48 schreef Elan het volgende:
Braddie ga je nog achter de camera als kerstman dit jaar.
Dank u zeer dank u zeerquote:Op zondag 11 december 2016 23:51 schreef Fylax het volgende:
braddie ik heb echt al zo vaak je zanger rinus medley beluisterd
prachtigsrs
Ahh effe half uurtje kan wel toch?quote:Op zondag 11 december 2016 23:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, vanavond niet. Niet zo`n zin in
Linkje!quote:Op zondag 11 december 2016 23:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dank u zeer dank u zeer
Die is echt al best vaak bekeken ook he
Jammer had graag een paar q&a's afgevuurd.quote:Op zondag 11 december 2016 23:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ga m`n bed in met 10 minuten..
Ik hoop op een live-verslag en review van de gourmet avond bij de familie Braad.quote:Op zondag 11 december 2016 23:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
Misschien komt er een kerstspecial, zie ik rond kerst wel
gegarandeerd faalproject. Werken die speakers in de K al? Heb je dat ook al een beetje netjes afgewerkt?quote:Op maandag 12 december 2016 14:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
kabels worden gehaald. duurtlang
Die middelvingers hebben mij ervan overtuigd dat het deze keer (poging #164) echt gaat lukken.quote:Op maandag 12 december 2016 15:02 schreef Barrah het volgende:
Net de overgewichtvideo ook even gezien.
Grappig hoe Brad hier:
[ afbeelding ]
Eigenlijk zijn middelvingers opsteekt naar zichzelf. Zijn frustratie over mensen die zeggen dat hij geen ruggengraat heeft en toch in alles zal falen is in mijn ogen vooral irritatie dat het alsmaar niet lukt het tegendeel te bewijzen.
Verder de groetjes aan toekomstige werkgevers e.d. die deze video in de toekomst via Google tegenkomt. Hopelijk is Brad dan aan te zien dat het allemaal supergoed gelukt is. En dat hij meer kan doen met reacties die hij niet prettig vindt dan een middelvinger tonen.
Dat ben ik ook wel (denk ik) als ik heel snel loop. Maar ik loop gewoon niet sneller dan mijn conditie aan kan.quote:Op maandag 12 december 2016 15:08 schreef Sked het volgende:
Buiten adem na één kilometer lopen
Wtf man
Ja, als je heel hard gaat lopen wordt het voor iedereen een ander verhaal. Maar als je binnen een kwartier buiten adem bent als je 4/5 km/u loopt zou ik me behoorlijk zorgen makenquote:Op maandag 12 december 2016 16:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel (denk ik) als ik heel snel loop. Maar ik loop gewoon niet sneller dan mijn conditie aan kan.Dan gaat lange afstand lopen wel prima.
Maar zo erg buiten adem als Braddie omschrijft herken ik niet hoor.
Hier heb je een goed punt.quote:Op maandag 12 december 2016 16:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, als je heel hard gaat lopen wordt het voor iedereen een ander verhaal. Maar als je binnen een kwartier buiten adem bent als je 4/5 km/u loopt zou ik me behoorlijk zorgen maken
Dan heeft hij een scootmobiel en hoeft hij zich niet meer druk te maken om lopen.quote:Op maandag 12 december 2016 17:03 schreef chroestjov het volgende:
En vergeet niet dat hij nu ook nog eens in ''de bloei'' van zijn leven is, moet je nagaan hoe het er over 10 jaar voor staat als hij zo doorgaat.
Ja of ligt ie tussen zes planken, heeft ie helemaal niks om zich druk over te maken.quote:Op maandag 12 december 2016 17:13 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Dan heeft hij een scootmobiel en hoeft hij zich niet meer druk te maken om lopen.
Je gefaal bij de Ka was dusdanig groot dat jullie het maar hebben laten doen. Dus toen dacht je dan is het een goed plan als ik gewoon weer ga falen met speakers inbouwen in de twingo?quote:Op maandag 12 december 2016 15:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
speakers van de ka hebben we laten inbouwen. zit netjes achter de deuren.
Misschien kan hij in het licht van zijn toekomstige zelf alvast een cover componeren van het volgende nummer:quote:Op maandag 12 december 2016 17:13 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Dan heeft hij een scootmobiel en hoeft hij zich niet meer druk te maken om lopen.
Zorgelijk? Waarom zou je een neuk geven om iemand die er zelf ook niet om geeft kennelijkquote:Op maandag 12 december 2016 17:17 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ja of ligt ie tussen zes planken, heeft ie helemaal niks om zich druk over te maken.
(ja ik overdrijf, maar t is wel echt zorgelijk op deze manier)
Hoi Fokkiequote:Op maandag 12 december 2016 18:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zorgelijk? Waarom zou je een neuk geven om iemand die er zelf ook niet om geeft kennelijk
Hij geeft er wel iets om, dat is duidelijk te merken, aan de vele filmpjes waar hij zegt dat het zo niet verder kan.quote:Op maandag 12 december 2016 18:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zorgelijk? Waarom zou je een neuk geven om iemand die er zelf ook niet om geeft kennelijk
Dat ie er om geeft blijkt uit het laatste filmpje.quote:Op maandag 12 december 2016 18:16 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Hij geeft er wel iets om, dat is duidelijk te merken, aan de vele afval filmpjes.
Hij heeft alleen niet de dicipline om er echt iets aan te doen.
quote:Op maandag 12 december 2016 18:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Misschien kan hij in het licht van zijn toekomstige zelf alvast een cover componeren van het volgende nummer:
Allemaal aandachtquote:Op maandag 12 december 2016 18:16 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Hij geeft er wel iets om, dat is duidelijk te merken, aan de vele filmpjes waar hij zegt dat het zo niet verder kan.
Hij heeft alleen niet de dicipline om er echt iets aan te doen.
Ik denk dat het dicipline is. Of hij moet echt denken dat een pizza in je eentje opeten niet zo veel kwaad kan.quote:Op maandag 12 december 2016 18:17 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dat ie er om geeft blijkt uit het laatste filmpje.
Waarom er dan niet wat concretere actie ondernomen wordt is mij een raadsel.
Mijn gefaal? Ik kreeg het deurpaneel van de Ka niet los, toen heeft mijn ma hem weg laten brengen om te laten keuren en die heeft er meteen die speakers in gezetquote:Op maandag 12 december 2016 17:24 schreef groggy het volgende:
[..]
Je gefaal bij de Ka was dusdanig groot dat jullie het maar hebben laten doen. Dus toen dacht je dan is het een goed plan als ik gewoon weer ga falen met speakers inbouwen in de twingo?
Gefaal ja, je kreeg het deurpaneel er niet uit.quote:Op maandag 12 december 2016 18:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Mijn gefaal? Ik kreeg het deurpaneel van de Ka niet los, toen heeft mijn ma hem weg laten brengen om te laten keuren en die heeft er meteen die speakers in gezet
quote:
quote:Op maandag 12 december 2016 18:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik kreeg het deurpaneel van de Ka niet los
Met Rinus in de Twingoquote:Op maandag 12 december 2016 18:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Misschien kan hij in het licht van zijn toekomstige zelf alvast een cover componeren van het volgende nummer:
Hij geeft prima bas weer anders, verre van ideaal inderdaad, maar het werkt.quote:Op maandag 12 december 2016 19:55 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Dus je hebt gewoon een losse subwooferspeaker onder je stoel liggen?
Dat zal goed werken.. Subwoofers hebben altijd een goed bemeten klankkast nodig.
quote:Op maandag 12 december 2016 19:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hij geeft prima bas weer anders, verre van ideaal inderdaad, maar het werkt.
We gaan waarschijnlijk volgende week kijken voor een subwoofer kast die én in de Twingo past én waar ik óók nog wat baggageruimte mee overhoud
Hij had volgens mij ook nog bose speakertjes.quote:Op maandag 12 december 2016 20:03 schreef Voszje het volgende:
Eindelijk een beetje bass in Bas.
Je TT klopt nu alleen volgen mij niet, Bose is het niet geworden.
Beetje Bass in Bas jaquote:Op maandag 12 december 2016 20:03 schreef Voszje het volgende:
Eindelijk een beetje bass in Bas.
Je TT klopt nu alleen volgen mij niet, Bose is het niet geworden.
Nah, oké danquote:Op maandag 12 december 2016 20:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Beetje Bass in Bas ja
Nouja, de TT klopt alsnog welDat was zo`n zure audiofielen uitspraak over Bose
quote:Adolf Hitler Tot ziens
Useless Crap
Useless Crap nein nein nein
Adolf Hitler
Adolf Hitler het is 10 uur
Mitchel L
Mitchel L moet ie weer schijten
Justmetal88
Justmetal88 fijne avond
Useless Crap
Useless Crap kalm aan
Mitchel L
Mitchel L godverdomme
Adolf Hitler
Adolf Hitler Abrupt einde
Useless Crap
Useless Crap kut stream, nooit meer
Useless Crap
Useless Crap minder minder minder stream
Adolf Hitler
Adolf Hitler idd
Adolf Hitler
Adolf Hitler dit is nu mijn 4de account op dit kanaal
Useless Crap
Useless Crap waarom?
Adolf Hitler
Adolf Hitler Omdat ik een andere mening heb
Useless Crap
Useless Crap wat voor mening?
Useless Crap
Useless Crap uber mening?
Justmetal88
Justmetal88 je loopt gewoon te zeiken man
Adolf Hitler
Adolf Hitler Een die de heer brad niet aan staat
Useless Crap
Useless Crap waarover?
Useless Crap
Useless Crap Ben jij die fanclub?
Adolf Hitler
Adolf Hitler Geen commetaar
Useless Crap
Useless Crap
Hij is nogal impulsief he, dat weet 'ie van te voren allemaal nog nietquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:00 schreef leolinedance het volgende:
Je moet dat eens wat eerder aangeven man. Krijg je waarschijnlijk ook wat meer kijkers.
Had er alsnog 17 of zoquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:00 schreef leolinedance het volgende:
Je moet dat eens wat eerder aangeven man. Krijg je waarschijnlijk ook wat meer kijkers.
het geluid van een rx8 is niet bepaald goed, mn vader had er eentje, maar klonk niet echt mooi.quote:Op maandag 12 december 2016 20:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
Er is nu helemaal niks meer Bose in de auto
Het was in eerste instantie wel de bedoeling om een volwaardige set uit een RX8 over te nemen, maar alleen de Woofer en Tweeters bleken nog bruikbaar.
Totdat de woofer op de versterker werd aangesproken, toen haalde 'ie vrij weinig uitEn die tweetertjes bleken veredelde middentoners te zijn voor een bepaald bereik (3-5k
)
Dus nu ligt er een 12" Woofer onder m`n stoel, binnenkort een kistje maken inclusief baspoort en die in de kofferbak mieteren.
Ja? A.S vrijdag weer.quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:43 schreef Pajanus het volgende:
ik kan wel van de stream genieten eig.
Volgens mij ben ik doof, ik hoor niets.quote:
yesquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:18 schreef tjaptjoep het volgende:
Kunnen we je vrijdag ook bellen braadslee?
Rifapen kunnen mooie geluiden maken.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:54 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Pas maar op, voordat je weer een stel boze agressieve kutmarokkaantjes aan de lijn krijgt.
Heb jij een mocro accent?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:54 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Pas maar op, voordat je weer een stel boze agressieve kutmarokkaantjes aan de lijn krijgt.
quote:Op donderdag 17 november 2016 17:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik rij de Twingo op.
Roep ik al langer.
...
Maar ik rij de Twingo op.
Dat was ook wel mijn bedoeling, maar ik merk toch dat ik wel wat meer luxe wil hebben, een auto die net ff wat volwassener rijd ook.. En dat kan binnen deze gewichtsklasse volgens mij echt meer dan prima.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:12 schreef DieselTank het volgende:
nieuwe auto... ik dacht dat je er in bleef rijden
Tering jantje. Beloon jezelf nu niet voordat je je 2 grote doelen hebt behaald.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:12 schreef DieselTank het volgende:
Volwassener dan een Twingo iig.quote:
Zolang het je maar betrouwbaar van A naar B brengt.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
daarvoor bied het autootje mij te weinig..
Dat doet het zeer zeker, maar ik rij soms best lange afstanden en merk dat het autootje mij toch wel een beetje tegenstaat om dat soort afstanden te rijden, die stoelen bijvoorbeeld..quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:33 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Zolang het je maar betrouwbaar van A naar B brengt.
Word zelf eerst maar eens volwassen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Volwassener dan een Twingo iig.
Er zal best wel wat te vinden zijn wat volwassener stuurt dan een Twingo en wat iets meer luxe kan bieden.
Braddie jouw familie kan jou echt helpen door alleen de autosleutels te geven wanneer het echt noodzakelijk is. En je slechts een half uur op internet te laten voor iedere kilometer die je hebt gelopen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat doet het zeer zeker, maar ik rij soms best lange afstanden en merk dat het autootje mij toch wel een beetje tegenstaat om dat soort afstanden te rijden, die stoelen bijvoorbeeld..
Bradley kan niet fietsen omdat ie altijd de kettingen kapot trapt. Moderne fietsenkettingen zijn helaas niet berekend op de spierkracht in Braad zijn benen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:43 schreef Barrah het volgende:
Of je ruilt je autootje in voor een goede fiets.
Je hebt gelijk, ik dacht dat het wel meer zou zin, maar 5 euro per maand extra valt wel te missen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:46 schreef MissionPhailed het volgende:
Yep, en ik zou zoektocht sowieso verbreden qua gewichtsklasse tot 951 kg. Scheelt maar een paar euro per maand aan wegenbelasting. Daihatsu Charade? Suzuki Baleno?
ewa denk niet dat dat aan de stoelen ligt gquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat doet het zeer zeker, maar ik rij soms best lange afstanden en merk dat het autootje mij toch wel een beetje tegenstaat om dat soort afstanden te rijden, die stoelen bijvoorbeeld..
Heel veel plusjesquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:52 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
ewa denk niet dat dat aan de stoelen ligt g
Voor het goede doel zou hij die spierkracht best een beetje kunnen inhouden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:47 schreef Rectum het volgende:
[..]
Bradley kan niet fietsen omdat ie altijd de kettingen kapot trapt. Moderne fietsenkettingen zijn helaas niet berekend op de spierkracht in Braad zijn benen.
En weer offline. Tja, als je die grafbak wilt verkopen moet je natuurlijk niet al de mankementen in een filmpje laten zien.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:12 schreef DieselTank het volgende:
De video leeft voort in onze gedachtequote:Op dinsdag 13 december 2016 21:55 schreef Rectum het volgende:
[..]
En weer offline. Tja, als je die grafbak wilt verkopen moet je natuurlijk niet al de mankementen in een filmpje laten zien.
Hij is van gedachte veranderd! de twingo blijftquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:55 schreef Rectum het volgende:
[..]
En weer offline. Tja, als je die grafbak wilt verkopen moet je natuurlijk niet al de mankementen in een filmpje laten zien.
Helaas:quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:56 schreef groggy het volgende:
[..]
Hij is van gedachte veranderd! de twingo blijft
Moet bijna wel een BradgeTV-fan zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
Hij's al gereserveerd.
Topic kan dicht, had al ge TRd
Toch niet doordat ik die fiets voorstelde?quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:56 schreef groggy het volgende:
[..]
Hij is van gedachte veranderd! de twingo blijft
Ik denk het. Het zou een slimme beslissing zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:58 schreef Barrah het volgende:
[..]
Toch niet doordat ik die fiets voorstelde?
ik geloof er niks vanquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:02 schreef MissionPhailed het volgende:
Gereserveerd? Issie al verkocht dan ... ??
quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ach, jij heet Mehmed, jij koopt alleen Golfjes V voor 2500 euro bij JetCars.
Wat is er mis met Jet Cars Braad?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ach, jij heet Mehmed, jij koopt alleen Golfjes V voor 2500 euro bij JetCars.
Gaat dus (Als de uiteindelijk verkoop ook door gaat) Helemaal goed komen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:24 schreef DoubleDip het volgende:
Ik wil het trouwens wel zien, Braad tijdelijk zonder auto. Heeft ie eindelijk geen excuses meer om overal de auto voor te pakken en een keer aan zijn conditie te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |