Dat is de bedoeling, die willen helemaal niet de Europa League inquote:
Jezusquote:
10,5 miljoenenenenquote:Op woensdag 7 december 2016 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor hoeveel ging die nou weg bij Twente?
leuke wedstrijd iddquote:Op woensdag 7 december 2016 21:24 schreef Bolasie het volgende:
Weer de lat.
Heerlijk duel daar in Lyon.
Doe maar niet.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk loot Ajax Tottenham verderop in de Europa Liek
Weerzien met oude bekenden, spelen op Wembley en kan je zien hoe Ajax zich tegen hun niveau houdt.quote:
Pas als de slechte ploegen eruit zijn. Ik heb geen zin in een vroege aftocht tegen een topploeg.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weerzien met oude bekenden, spelen op Wembley en kan je zien hoe Ajax zich tegen hun niveau houdt.
Doe maar wel, in kwartfinale ofzo
Ja daarom zei ik ook later in het toernooi, eerst paar rondes overleven.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pas als de slechte ploegen eruit zijn. Ik heb geen zin in een vroege aftocht tegen een topploeg.
Misschien mag VINCENT JANSSEN dan wel Ajax slopen.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weerzien met oude bekenden, spelen op Wembley en kan je zien hoe Ajax zich tegen hun niveau houdt.
Doe maar wel, in kwartfinale ofzo
Of gewoon een Rapid Wien en Steaua Boekarest. Zijn nog wel wat clubjes waar we revanche tegen kunnen nemen.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:40 schreef Brammess het volgende:
Legia zal wel weer leuk zijn.
Die thuiswedstrijd die Ajax met 1-0 won overtrof bijna Jablonec.
Dat vind ik vrij weinig zeggen. In tegenstelling tot vier jaar terug hebben ze inmiddels betere trainers.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daarom zei ik ook later in het toernooi, eerst paar rondes overleven.
En Ajax is altijd beter tegen Engelse ploegen dan tegen bijvoorbeeld Spaanse ploegen.
Als die dan nog bij de selectie mag zitten, zal me niks verbazen als Tottenham in de winter een andere spits erbij pakt.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:42 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Misschien mag VINCENT JANSSEN dan wel Ajax slopen.
Ajax heeft ook een betere trainer vergeleken met vier jaar terugquote:Op woensdag 7 december 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vind ik vrij weinig zeggen. In tegenstelling tot vier jaar terug hebben ze inmiddels betere trainers.
CasemiroN1Fantwitter:sidlowe twitterde op woensdag 07-12-2016 om 21:14:59Casemiro wins it, gives it, stands back and lets the others score it. While they celebrate, he goes to Zidane for more instructions. 1-0. reageer retweet
Boeiend. Vier jaar geleden trof Ajax een Engelse ploeg voor het laatst.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft ook een betere trainer vergeleken met vier jaar terug
Net als elke nummer 6 ooit allertijden; ondergewaardeerd.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:44 schreef Koffieplanter het volgende:
CasemiroN1Fantwitter:sidlowe twitterde op woensdag 07-12-2016 om 21:14:59Casemiro wins it, gives it, stands back and lets the others score it. While they celebrate, he goes to Zidane for more instructions. 1-0. reageer retweet
Pochettino ben ik ook niet ondersteboven van, een Ajax tegen Klopps Liverpool zou het wel heel zwaar krijgen jaquote:Op woensdag 7 december 2016 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeiend. Vier jaar geleden trof Ajax een Engelse ploeg voor het laatst.
Trainers buiten SAF/Wenger waren toen Mancini, AVB, Rodgers, Di Matteo..
Ik vind Pochettino een meer dan prima trainer. Alleen zijn opstellingenbeleid volg ik voor geen ene meter. Zijn set-ups voor wedstrijden vind ik heel sterk.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pochettino ben ik ook niet ondersteboven van, een Ajax tegen Klopps Liverpool zou het wel heel zwaar krijgen ja
Ik zit dan in het OV, joy.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:51 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hmm, dan natuurlijk het uur daarop EL.
Moet ik helaas missen vanwege een tentamen.
Scoort ook weer eens, stond voor zijn doen een tijdje droog.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Pipita breekt de ban voor Juventus.
Lekke goaltje ook wel. Kansloos voor de keeper.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Scoort ook weer eens, stond voor zijn doen een tijdje droog.
Leuke 1/16 potjes, koekoek.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Tenzij Lyon nog gek gaat doen.
Arsenal, Napoli, FC Barcelona, Atlético Madrid, AS Monaco, Real Madrid, Leicester City, Juventus
Paris St. Germain, Benfica, Manchester City, Bayern München, Bayer Leverkusen, Borussia Dortmund, FC Porto, Sevilla
Daar komen ongetwijfeld mooie wedstrijden uit.
Dat is de laatste jaren wel eens anders geweest. Alleen Bayern - Juventus was een geweldige wedstrijd vorig seizoen.quote:
Uit dezelfde poule/land mogen elkaar deze ronde nog niet loten?quote:Op woensdag 7 december 2016 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Tenzij Lyon nog gek gaat doen.
Arsenal, Napoli, FC Barcelona, Atlético Madrid, AS Monaco, Real Madrid, Leicester City, Juventus
Paris St. Germain, Benfica, Manchester City, Bayern München, Bayer Leverkusen, Borussia Dortmund, FC Porto, Sevilla
Daar komen ongetwijfeld mooie wedstrijden uit.
Nee.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Uit dezelfde poule/land mogen elkaar deze ronde nog niet loten?
Je weet dat ze een fiks B-elftalletje geformeerd hebben?quote:Op woensdag 7 december 2016 22:20 schreef Mykonos het volgende:
Begint wel heel pijnlijk te worden voor Leicester dit.
Ja, alsnog. Goed, het past ook wel in het seizoen, maar zelfs het B-elftal van de Engelse kampioen mag dit toch niet overkomen.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je weet dat ze een fiks B-elftalletje geformeerd hebben?
Kom op. In de competitie vallen ze ook zwaar door de mand.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:23 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ja, alsnog. Goed, het past ook wel in het seizoen, maar zelfs het B-elftal van de Engelse kampioen mag dit toch niet overkomen.
Ze kunnen gewoon niet beter, dat is wat anders.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op. In de competitie vallen ze ook zwaar door de mand.
Ik weet het, en Porto moest ook winnen, dus gek is het inderdaad niet.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op. In de competitie vallen ze ook zwaar door de mand.
Met afstand de zwakste nummer 1quote:Op woensdag 7 december 2016 22:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze kunnen gewoon niet beter, dat is wat anders.
Monaco met B team of?quote:Op woensdag 7 december 2016 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Een ouderwets goed voorbeeld van een penalty.
Wendell maakt 3-0.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |