quote:Op maandag 12 december 2016 14:10 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er duidelijk is aan 'de Neuzen'. Misschien dat in jouw achtergestelde omgeving dit normale kreten zijn tijdens het avondeten van de plaatselijke opvang maar elders in het land wordt er nog gewoon over 'Ajax' en 'Ajacieden' gesproken zelfs al zou je deze club plus aanhang niet mogen. Ik vind het van dusdanig infantiel niveau getuigen dat ik me afvraag wat je eigenlijk op dit forum komt zoeken? Ik ben zelf een PSV-fan maar droeftoeters als jij mag dit forum missen als kiespijn. Mocht jij jouw hooligan-gebral niet voor je kunnen houden, en niet op niveau kunnen communiceren, dan ga je toch lekker naar een van die fele fan-sites online waar er ongetwijfeld minder kritiek zal zijn op dit soort bewoordingen voor verstandelijk beperkten.
Wat gebeurt hier tegenwoordig allemaal, wat een onnodige fel- en domheid... Iemand vergeet een lettertje oei oei oei..ga het eens echt over voetbal en psv hebben.quote:
Lekker weer op niveau bezig zo te zien.quote:
Het niveau is idd om te janken, net als dat iemand Ajax niet wil opnoemen man man manquote:Op maandag 12 december 2016 14:17 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Wat gebeurt hier tegenwoordig allemaal, wat een onnodige fel- en domheid... Iemand vergeet een lettertje oei oei oei..ga het eens echt over voetbal en psv hebben.
Ja.. dat is altijd al een puntje van dit topic geweest, niemand wil Ajax Ajax noemenquote:Op maandag 12 december 2016 14:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het niveau is idd om te janken, net als dat iemand Ajax niet wil opnoemen man man man
Een beetje ludiek erover doen mag best soms, maar 'de Neuzen', goh daar krijg ik toch zo'n jeuk van.quote:Op maandag 12 december 2016 15:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja.. dat is altijd al een puntje van dit topic geweest, niemand wil Ajax Ajax noemen
Nu heb ik er soms ook een handje van om 020 te zeggen
Ja natuurlijk mag dat soms, als het maar op een respectvolle manier gebeurtquote:Op maandag 12 december 2016 15:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Een beetje ludiek erover doen mag best soms, maar 'de Neuzen', goh daar krijg ik toch zo'n jeuk van.
Ik doe het ook maar ik ga het serieus niet verdedigen ofzoquote:Op maandag 12 december 2016 15:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja.. dat is altijd al een puntje van dit topic geweest, niemand wil Ajax Ajax noemen
Nu heb ik er soms ook een handje van om 020 te zeggen
DeParoquote:Op maandag 12 december 2016 14:10 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er duidelijk is aan 'de Neuzen'. Misschien dat in jouw achtergestelde omgeving dit normale kreten zijn tijdens het avondeten van de plaatselijke opvang maar elders in het land wordt er nog gewoon over 'Ajax' en 'Ajacieden' gesproken zelfs al zou je deze club plus aanhang niet mogen. Ik vind het van dusdanig infantiel niveau getuigen dat ik me afvraag wat je eigenlijk op dit forum komt zoeken? Ik ben zelf een PSV-fan maar droeftoeters als jij mag dit forum missen als kiespijn. Mocht jij jouw hooligan-gebral niet voor je kunnen houden, en niet op niveau kunnen communiceren, dan ga je toch lekker naar een van die vele fan-sites online waar er ongetwijfeld minder kritiek zal zijn op dit soort bewoordingen voor verstandelijk beperkten.
quote:Op maandag 12 december 2016 14:10 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er duidelijk is aan 'de Neuzen'. Misschien dat in jouw achtergestelde omgeving dit normale kreten zijn tijdens het avondeten van de plaatselijke opvang maar elders in het land wordt er nog gewoon over 'Ajax' en 'Ajacieden' gesproken zelfs al zou je deze club plus aanhang niet mogen. Ik vind het van dusdanig infantiel niveau getuigen dat ik me afvraag wat je eigenlijk op dit forum komt zoeken? Ik ben zelf een PSV-fan maar droeftoeters als jij mag dit forum missen als kiespijn. Mocht jij jouw hooligan-gebral niet voor je kunnen houden, en niet op niveau kunnen communiceren, dan ga je toch lekker naar een van die vele fan-sites online waar er ongetwijfeld minder kritiek zal zijn op dit soort bewoordingen voor verstandelijk beperkten.
M, drie maanden geleden tweette rikkert dit:quote:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 25-09-2016 om 21:30:34#PSV is met talent Dante Rigo in gesprek over een nieuw, meerjarig contract. Hij kan pas in december tekenen, als hij 18 wordt. #ED morgen. reageer retweet
Die vertrekt dus naar Ajaxquote:Op maandag 12 december 2016 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
M, drie maanden geleden tweette rikkert dit:twitter:RikElfrink twitterde op zondag 25-09-2016 om 21:30:34#PSV is met talent Dante Rigo in gesprek over een nieuw, meerjarig contract. Hij kan pas in december tekenen, als hij 18 wordt. #ED morgen. reageer retweet
[care]quote:Op maandag 12 december 2016 20:29 schreef PSVCL het volgende:
PSV wint eerste echte e-battle in FIFA17 van Ajax
12 december 2016
In de eerste echte e-battle in FIFA17 tussen de officiële spelers van PSV en Ajax trok PSV aan het langste eind. In het programma Peptalk op Ziggo Sport werd de aftrap gegeven voor een toernooi richting de topper tussen Ajax en PSV van komende zondag. Na een eerste 0-0 in het eerste potje won Romal Abdi het tweede en beslissende potje nipt met 0-1.
zou leuk zijn, die vorige bracht het toch niet helemaalquote:Op maandag 12 december 2016 18:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Die vertrekt dus naar Ajax
sowquote:Op maandag 12 december 2016 14:10 schreef DeParo het volgende:
[..]
Doe niet zo raar joh, gekkiequote:Op maandag 12 december 2016 14:10 schreef DeParo het volgende:
[..]
sowiesoquote:Op maandag 12 december 2016 20:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
[care]
FANTASTISCH!!! HEEELEMAAAAL NIETS IN AAAMSTERDAAAAM!!1!!1!!!1!!
[/care]
Echt bizar hoe erg dat talent is verkracht. Als je daar zorgvuldig mee was omgegaan was dat een topper geworden. Die jongen is zo'n knuppel.quote:Op maandag 12 december 2016 20:32 schreef Adames het volgende:
[..]
zou leuk zijn, die vorige bracht het toch niet helemaal
Daar heb jij ons wel even goed te pakken.quote:Op maandag 12 december 2016 21:14 schreef Bronson_ het volgende:
Ik zeg ook altijd psv in plaats van PSV, gewoon om jullie te stangen.
Boefjequote:Op maandag 12 december 2016 21:14 schreef Bronson_ het volgende:
Ik zeg ook altijd psv in plaats van PSV, gewoon om jullie te stangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |