Ze krijgen ook geen goal tegen, in alle redelijkheid wordt het 0-0, bij een tegendoelpunt weet PSV vaak plotseling toch te scoren.quote:Op zondag 11 december 2016 21:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gezien het spel de laatste maanden zou je verwachten dat PSV kansloos ten onder gaat.
Ik heb het al eerder gezegd, de verdediging is het enige van PSV wat goed staat. 7 Tegentreffers is gewoon erg netjes. Maar Ajax zou er zomaar 2-3 kunnen maken hoor. PSV daarentegen zie ik er echt geen 2-3 maken tegen Ajax.quote:Op zondag 11 december 2016 21:34 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ze krijgen ook geen goal tegen, in alle redelijkheid wordt het 0-0, bij een tegendoelpunt weet PSV vaak plotseling toch te scoren.
Nu is de verdediging wel het zwakke punt weer van Ajax en wanneer zij komen gaat ook dit PSV kansen krijgen. Dat zag je ook tegen bijvoorbeeld Bayern Munchen waar PSV wel tegen wist te scoren.quote:Op zondag 11 december 2016 21:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd, de verdediging is het enige van PSV wat goed staat. 7 Tegentreffers is gewoon erg netjes. Maar Ajax zou er zomaar 2-3 kunnen maken hoor. PSV daarentegen zie ik er echt geen 2-3 maken tegen Ajax.
PSV kan inzakken, Ajax mag en (misschien wel) moet het spel maken. Nu lopen die counters van PSV ook niet zoals ze 1-2 seizoenen terug wel liepen, maar toch.quote:Op zondag 11 december 2016 21:47 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nu is de verdediging wel het zwakke punt weer van Ajax en wanneer zij komen gaat ook dit PSV kansen krijgen. Dat zag je ook tegen bijvoorbeeld Bayern Munchen waar PSV wel tegen wist te scoren.
PSV speelt nu voornamelijk tegen ploegen die inzakken, scoren zelf niet maar krijg je ook geen goal mee tegen, kan nog best een spannende pot worden. In ieder geval zullen ze bij Ajax na vanmiddag ook niet echt lekker in hun vel zitten.quote:Op zondag 11 december 2016 21:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
PSV kan inzakken, Ajax mag en (misschien wel) moet het spel maken. Nu lopen die counters van PSV ook niet zoals ze 1-2 seizoenen terug wel liepen, maar toch.
Tegen de grote tegenstanders wel ja. Ajax is nog niet eens 1/3de van wat Rostov is, dus wat dat betreft kan je de neuzen niet echt vergelijken met de grote tegenstanders.quote:Op zondag 11 december 2016 21:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV speelt uit wel beter dan thuis dit seizoen en PSV wist zich tegen de grote tegenstanders in de CL redelijk staande te houden. Nu is Ajax natuurlijk geen Bayern München of Atletico Madrid, dus dat biedt perspectief.
Ik zeg vooralsnog 0-0 of 1-1.
De Neuzen?quote:Op zondag 11 december 2016 22:41 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tegen de grote tegenstanders wel ja. Ajax is nog niet eens 1/3de van wat Rostov is, dus wat dat betreft kan je de neuzen niet echt vergelijken met de grote tegenstanders.
Meest overschatte speler in de Eredivisiequote:Op maandag 12 december 2016 01:31 schreef Ciscus het volgende:
Ik was vandaag in de galgenwaard; Haller is wel echt beresterk, balvast en slim hoor. Prachtspeler voor PSV, nu of op termijn.
Denken jullie dat er in de winterstop wat gaat gebeuren qua transfers?
Welke debielen dan? Over wie heb je het?quote:Op maandag 12 december 2016 09:03 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nee, "de neuzen". Die debielen verdienen geen hoofdletters.
Dat heeft ook te maken met het niveau van de tegenstand in de ED en het feit dat de speelstijl erg gericht is op het voorkomen van tegendoelpunten. Individueel zijn het allemaal echt geen topverdedigers. Collectief is het voor de meeste wedstrijden in de ED echter goed zat.quote:Op zondag 11 december 2016 21:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd, de verdediging is het enige van PSV wat goed staat. 7 Tegentreffers is gewoon erg netjes. Maar Ajax zou er zomaar 2-3 kunnen maken hoor. PSV daarentegen zie ik er echt geen 2-3 maken tegen Ajax.
Ben je dom?quote:Op maandag 12 december 2016 09:06 schreef DeParo het volgende:
[..]
Welke debielen dan? Over wie heb je het?
Dat is bij Ajax niet anders. Als PSV gewoon gesloten speelt met een snelle voorhoede, dan geef ik ze een prima kans tegen een Ajax dat verdedigend nog minder is en voorin ook een ernstig creatief probleem heeft.quote:Op maandag 12 december 2016 09:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat heeft ook te maken met het niveau van de tegenstand in de ED en het feit dat de speelstijl erg gericht is op het voorkomen van tegendoelpunten. Individueel zijn het allemaal echt geen topverdedigers. Collectief is het voor de meeste wedstrijden in de ED echter goed zat.
Maar je ziet het ook meteen als PSV het offensief kiest, dan vallen er meteen bakken vol gaten in de defensie. Dat dat zelden afgestraft wordt heeft dus weer alles met het niveau van de tegenstander te maken. Een Ajax wat het op de heupen heeft zou er derhalve inderdaad zomaar een haffeltje in kunnen prikken.
quote:Op maandag 12 december 2016 09:59 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ben je dom?![]()
Tegen de grote tegenstanders wel ja. Ajax is nog niet eens 1/3de van wat Rostov is, dus wat dat betreft kan je de neuzen niet echt vergelijken met de grote tegenstanders.
Als je ooit geleerd hebt om begrijpend te lezen, zou je zien dat ik met "de neuzen" doelde op "Ajax" in dezelfde zin.
Dat jij het daar niet mee eens bent moet je zelf weten, maar veel duidelijker kan ik het niet maken
quote:Op maandag 12 december 2016 09:03 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nee, "de neuzen". Die debielen verdienen geen hoofdletters.
Haha kijk deze bonenstaak even mad worden.quote:Op maandag 12 december 2016 09:59 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ben je dom?![]()
Als je ooit geleerd hebt om begrijpend te lezen, zou je zien dat ik met "de neuzen" doelde op "Ajax" in dezelfde zin.
Dat jij het daar niet mee eens bent moet je zelf weten, maar veel duidelijker kan ik het niet maken
Hey BRONSON HOOOOooooooOmmMmmmmOooOoooo!quote:Op maandag 12 december 2016 11:19 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Haha kijk deze bonenstaak even mad worden.
Ik vind het jammer dat je mij zoquote:Op maandag 12 december 2016 11:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hey BRONSON HOOOOooooooOmmMmmmmOooOoooo!
Ik ook, wat een lul is Bronson ookquote:Op maandag 12 december 2016 11:34 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je mij zot maar wel erg grappig hoe je Bronson telkens homo noemt, ik hoop dat hij er 's nachts wakker van ligt.
Dit seizoen wil het helaas allemaal nog niet zo lukken met het gesloten spelen en counteren.quote:Op maandag 12 december 2016 10:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is bij Ajax niet anders. Als PSV gewoon gesloten speelt met een snelle voorhoede, dan geef ik ze een prima kans tegen een Ajax dat verdedigend nog minder is en voorin ook een ernstig creatief probleem heeft.
Uhm...ja johquote:Op maandag 12 december 2016 01:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Meest overschatte speler in de Eredivisie
Ik snap niet wat er duidelijk is aan 'de Neuzen'. Misschien dat in jouw achtergestelde omgeving dit normale kreten zijn tijdens het avondeten van de plaatselijke opvang maar elders in het land wordt er nog gewoon over 'Ajax' en 'Ajacieden' gesproken zelfs al zou je deze club plus aanhang niet mogen. Ik vind het van dusdanig infantiel niveau getuigen dat ik me afvraag wat je eigenlijk op dit forum komt zoeken? Ik ben zelf een PSV-fan maar droeftoeters als jij mag dit forum missen als kiespijn. Mocht jij jouw hooligan-gebral niet voor je kunnen houden, en niet op niveau kunnen communiceren, dan ga je toch lekker naar een van die vele fan-sites online waar er ongetwijfeld minder kritiek zal zijn op dit soort bewoordingen voor verstandelijk beperkten.quote:Op maandag 12 december 2016 09:59 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ben je dom?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |