abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167176679
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2016 21:41 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Opmerkelijke post dit, en je kan lachen om die gedachten dat we in een matrix zouden zitten. Houd er rekening mee dat op wetenschappelijk die theorien steeds meer terrein winnen. In de afgelopen 2 jaar is dit steeds aannemelijker geworden en steeds meer wetenschappers vinden onderbouwingen daarvoor.

De kans dat bovenstaande waar is, is vele malen groter dan een almachtig wezen met een toverstaf wat in een boek beschreven staat. Goed, nu is dit meer iets voor het filosofische en wetenschappelijke forum, maar ik wil even meegeven dat de gedachten niet eens zo heel gek is, psychologisch gezien.
Ik lach er veder niet om?
Vraag mij alleen af waarop hij zijn theorie baseert.

Ookal ben ik zelf van mening dat er dimensies etc zijn maar dat is meer voor een ander topic.
pi_167176703
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 21:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jij hebt denk ik hulp nodig die verder gaat dan dit forum.
Hier kom ik tenminste in contact met vrouwen. Ik zou niet weten wat voor hulp ik buiten dat nog zou kunnen gebruiken, behalve dat contact uitbouwen.
hardcore to the bone
pi_167176770
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 21:47 schreef Pascal.Leusink het volgende:

[..]

Hier kom ik tenminste in contact met vrouwen. Ik zou niet weten wat voor hulp ik buiten dat nog zou kunnen gebruiken, behalve dat contact uitbouwen.
nou het zou zomaar kunnen zijn dat een aantal van je denkbeelden niet zo stroken met de werkelijkheid en dat je je een stuk beter kunt voelen als je daar mee aan de slag gaat
pi_167176774
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 21:12 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Qua hoe ze jou en anderen behandelen wellicht, maar hoe ze hun privéleven inrichten is vast niet hoe hij dat bedoelde.
Wat heb ik ermee te maken hoe anderen waar ik geen contact mee heb hun prive-leven inrichten? Van mij mogen ze hun gang gaan zolang ze daarmee niemand kwaad doen.
hardcore to the bone
pi_167176777
quote:

[..]

Hoe ben je daar zo zeker van? De vrouwen hier kunnen immers artificeelen modellen zijn die door robots gecreeerd zijn en enkel uiterlijke kenmerken van echte vrouwen hebben, met als doel informatie in te winnen over jouw programmeeromgeving.
pi_167176795
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 21:42 schreef Pascal.Leusink het volgende:

[..]

Aandacht, terugkoppeling, ideeen kunnen bespreken, Zion oprichten, een LAN organiseren tussen de meisjes ipv. altijd alleen maar jongens, samen programmeren, chatten, emailen, hacken, het busnetwerk indexeren in onze SUD/MUD virtual world door in onze vrije tijd elke bus in nederland een keer te nemen, door de stad zwerven, winkels in en uit gaan, ze wellicht helpen tot een gedetermineerde kledingkeus te komen, borduren, electronicaprojecten beginnen, staal buigen, draad in staal tappen, robots bouwen, en misschien nog wel meer.
Maar waarom zouden meisjes dat zelf willen?
pi_167176872
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 21:44 schreef Pascal.Leusink het volgende:

[..]

Wat vind je kinderlijk? Ik voel me ook nog heel klein, op welk gebied zou ik dan kunnen groeien?
sowieso is het onderscheid dat je maakt tussen genders wat vaag. De dingen die je noemt bij meisjes te willen vinden zijn 95% geen typische vrouwendingetjes (lannen? Staal buigen? Robots bouwen?)
en de manier waarop je denkt vriendschappen op te bouwen, onderhouden en wat een vriendschap is lijkt uit een tienerboekje te komen ipv de werkelijkheid
pi_167176887
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 21:49 schreef Allures het volgende:

[..]

nou het zou zomaar kunnen zijn dat een aantal van je denkbeelden niet zo stroken met de werkelijkheid en dat je je een stuk beter kunt voelen als je daar mee aan de slag gaat
Ik voel me best goed, maar ik ben wel helemaal alleen en heb ook niemand om op terug te vallen als ik het moeilijk heb.

Het zou best kunnen dat sommige denkbeelden niet zo stroken met de werkelijkheid, zoals misschien het idee van een universeel cognitief systeem, maar daar wil ik nu niet verder over praten.

Er is gewoon niemand in de wereld die mij hulp wil bieden buiten Fok!.
hardcore to the bone
  woensdag 7 december 2016 @ 21:54:03 #209
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167176931
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 21:49 schreef Pascal.Leusink het volgende:

[..]

Wat heb ik ermee te maken hoe anderen waar ik geen contact mee heb hun prive-leven inrichten? Van mij mogen ze hun gang gaan zolang ze daarmee niemand kwaad doen.
Je mist mijn punt.
pi_167176952
quote:

[..]

Dus alle vrouwen die hier in dit topic zitten wil je meeten ofzo?
Denk je echt dat dat gaat helpen?
Ik zou het in de echte wereld zoeken als ik jou was.
Met wat hulp van een professional.
  woensdag 7 december 2016 @ 21:54:36 #211
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167176956
Na overleg hier een slotje met het dringende verzoek professionele hulp te zoeken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')