quote:Op woensdag 7 december 2016 16:12 schreef Pascal.Leusink het volgende:
Op internet krijg ik ook al met niemand contact en het laatste meisje waar ik contact mee had wilde alleen mijn net nieuwe telefoon van me hebben, als aandenken, en ruilen voor haar telefoon. Maar ik vind mijn telefoon gewoon mooier dan die van haar, en ze wilde dus wel een aandenken aan me hebben (ik had haar hiervoor mijn dierbare horloge, een Casio G-Shock, ook al gegeven) en daar had ze dus niet genoeg aan.
Ik ben al een meisje, ook al ben ik op sociaal gebied nog bijna nergens. Ik probeer wel gewoon lief te zijn maar ik weet dus echt niet met wie ik nog contact zou kunnen hebben.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:15 schreef Bananenpap het volgende:
Het is mij niet helemaal duidelijk waar je heen wilt. Wil je een meisje zijn? Of wil je gewoon een vriendinnengroep?
Je hebt 'de transformatie' al gehad of je zit nog in het proces? Uit de OP is het nu niet helemaal duidelijk.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:21 schreef Pascal.Leusink het volgende:
[..]
Ik ben al een meisje, ook al ben ik op sociaal gebied nog bijna nergens. Ik probeer wel gewoon lief te zijn maar ik weet dus echt niet met wie ik nog contact zou kunnen hebben.
Niet vervelend bedoeld, maar je bent niet te volgen. Ik denk ook niet dat je met een chatbox een vriendinnengroep krijgt. Wat doe je in het dagelijkse leven?quote:En ja, ik wil heel graag een vriendinnengroep, maar of die mij zien zitten![]()
Ik ben al een keer volkomen weggepest en uitgejoeld in een chatbox door een groot deel van de meiden, omdat ze mijn ideeen maar raar vonden, en me de meest harteloze persoon noemden die ze was tegengekomen, en vervolgens aan een stuk door zwart gemaakt, ook door een meisje die in eerste instantie positief over me was, en vervolgens voor 30 dagen geband. De tranen springen me haast nog in de ogen als ik eraan terug denk. Over een paar dagen is mijn ban daar afgelopen en zal ik opnieuw kijken of ik wat contact kan krijgen maar ik denk het niet.
Dit sowieso. Paardrijden is een sport die door genoeg mannen wordt beoefend, uitgaan met een groep meiden en vooral met meiden omgaan is ook niet specifiek iets voor meisjes alleen.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:15 schreef tailfox het volgende:
De helft van de dingen die je noemt zijn biet gender specefiek
Dit is natuurlijk ook wel erg naïef. Niet zomaar mensen blindelings vertrouwen, zeker via internet want een andere identiteit aannemen is enorm makkelijk.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:12 schreef Pascal.Leusink het volgende:
Het gevolg is nu dat ik dus ontzettend eenzaam ben. Op internet krijg ik ook al met niemand contact en het laatste meisje waar ik contact mee had wilde alleen mijn net nieuwe telefoon van me hebben, als aandenken, en ruilen voor haar telefoon. Maar ik vind mijn telefoon gewoon mooier dan die van haar, en ze wilde dus wel een aandenken aan me hebben (ik had haar hiervoor mijn dierbare horloge, een Casio G-Shock, ook al gegeven) en daar had ze dus niet genoeg aan. Ze wilde knuffels van me, maar contact onderhouden doet ze niet.
Ja, die "transformatie", als je het al een transformatie zou kunnen noemen, heeft jaren geduurd en is op de universiteit begonnen toen ik een zich zeer goed ontwikkelend half-chinees meisje tegenkwam en wilde zijn zoals haar, de wereld zien zoals zij dat deed.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:25 schreef Bananenpap het volgende:
Je hebt 'de transformatie' al gehad of je zit nog in het proces? Uit de OP is het nu niet helemaal duidelijk.
Ik heb 1.5 jaar bij een groot distributiecentrum gewerkt voor kantoorartikelen als orderpicker, en heb nu net een maand vakantie en over 3 maanden ga ik opnieuw sollociteren. Ik ben net verhuisd, namelijkquote:Niet vervelend bedoeld, maar je bent niet te volgen. Ik denk ook niet dat je met een chatbox een vriendinnengroep krijgt. Wat doe je in het dagelijkse leven?
Om een ding te noemen: Ik had het gewaagd tegen een volwassen vrouw daar die in de zorg werkte gesuggereerd dat ik dacht dat AIDS misschien een mythe was, en dat vond ze zo harteloos van me dat ze de rest van de dagen aan een stuk door als ik er was negatieve opmerkingen over me te maken over hoe stom ik was, en harteloos.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:39 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dit sowieso. Paardrijden is een sport die door genoeg mannen wordt beoefend, uitgaan met een groep meiden en vooral met meiden omgaan is ook niet specifiek iets voor meisjes alleen.
Ik snap de wens aan contact met vrouwen, wat ik niet snap is over welke ideeën je het hebt bij dat chatgesprek. Heb je hen verteld dat je een vrouw wil zijn, of dat vrouwen bepaalde dingen leuk vinden die mannen ook leuk kunnen vinden? Sowieso is het over een chat makkelijker om bot te zijn, omdat je elkaar verder toch niet kent.
Nee, dat geloof ik graag.quote:Een vriendinnengroep krijg je niet zomaar, ik snap ook dat het lastiger is op de TU omdat daar nou eenmaal minder vrouwen rondlopen. Ik weet niet precies hoe oud je bent, maar dingen als studentenverenigingen zijn doorgaans wat geschikter om meer vrouwen te vinden (al snap ik dat dat in een stad met een TU lastiger is).
Ik heb sinds een maand afscheid genomen van de laatste mensen waar ik nog contact mee had vanwege verschil in opvattingen, en omdat we uberhaubt totaal van elkaar vervreemd waren. Ik heb dus geen enkele sociale omgeving meer, en zie de hele wereld nu als bestaande uit louter robots en alien scum.quote:Weet je omgeving dat je je een meisje voelt? Gaat het puur om het willen hebben van een vriendinnengroep of zou je lichamelijk ook een vrouw willen zijn?
Ik ben misschien ook nog enigszins naief op bepaalde gebieden, al weet ik niet welke, omdat ik me ook echt net nog een klein meisje voel, zeker geen volwassen vrouw. Ik heb voor m'n zusje een knuffel gekocht die ik lief vond maar ik heb er nu zelf misschien wel meer behoefte aan dan haar. Zij is zo koel en afstandelijk als maar zijn kan en geeft helemaal niks om me.quote:Dit is natuurlijk ook wel erg naïef. Niet zomaar mensen blindelings vertrouwen, zeker via internet want een andere identiteit aannemen is enorm makkelijk.
Vind ik niet erg. Iedereen mag weten wie ik ben en waar ik voor sta, en wat ik gezegd heb.quote:Oh en laatste: jezelf registreren met je echte naam is niet bijster slim. Dit forum is ook vindbaar via Google en alle berichten zijn openbaar.
Wat bedoel je met een fysieke transformatie?quote:Op woensdag 7 december 2016 16:45 schreef DoubleDip het volgende:
Volgens mij bedoelt Bananenpap met de 'transformatie' de fysieke transformatie die je doormaakt van man naar vrouw.
EDIT: ja dus.
Ja, die heb ik. En nee, ik wil dat niet veranderd hebben, want dat kan niet veranderd worden op een goede manier.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:45 schreef Bananenpap het volgende:
Ik bedoel of je je piemel nog hebt en dat veranderd wil hebben.
Zoals je hierop reageerde was wat ik bedoelde.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:55 schreef Pascal.Leusink het volgende:
[..]
Wat bedoel je met een fysieke transformatie?
Overigens zouden zulke dingen best mogelijk zijn, maar goed, dat is een heel traject en dan moet je het ook wel willen.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:56 schreef Pascal.Leusink het volgende:
[..]
Ja, die heb ik. En nee, ik wil dat niet veranderd hebben, want dat kan niet veranderd worden op een goede manier.
Die uitspraak over AIDS was op zijn zachtst gezegd niet handig. Als je al zulke opvattingen hebt, dan zou ik dat gewoon lekker voor je houden. Met zulke dingen vertellen schrik je mensen alleen maar af. Bovendien vraag ik me af waarom je het nodig vond om zoiets te zeggen. Niemand wordt er beter van. Geen wonder dat ze je blokkeerde.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:54 schreef Pascal.Leusink het volgende:
[..]
Om een ding te noemen: Ik had het gewaagd tegen een volwassen vrouw daar die in de zorg werkte gesuggereerd dat ik dacht dat AIDS misschien een mythe was, en dat vond ze zo harteloos van me dat ze de rest van de dagen aan een stuk door als ik er was negatieve opmerkingen over me te maken over hoe stom ik was, en harteloos.
Nee, ik heb ze niet verteld dat ik een vrouw wil zijn, en ook niet dat vrouwen bepaalde dingen leuk vinden die mannen ook leuk vinden. Ik ken wel een voorbeeld van een meisje dat in mannendingen geinteresseerd is, ze is zeer bekend en succesvol, maar contact proberen op te bouwen liep ook al uit op een lijstje krijgen met regeltjes waaraan ik moest voldoen om op geen enkele manier contact verder met haar op te nemen. Ze heeft de inhoud van mijn berichten echter wel voor enkele dagen in schokkende versterking gereflecteerd op haar website die wereldwijd bezocht wordt (althans, dat is de enige conclusie die ik eruit kan opmaken)
[..]
Nee, dat geloof ik graag.
[..]
Ik heb sinds een maand afscheid genomen van de laatste mensen waar ik nog contact mee had vanwege verschil in opvattingen, en omdat we uberhaubt totaal van elkaar vervreemd waren. Ik heb dus geen enkele sociale omgeving meer, en zie de hele wereld nu als bestaande uit louter robots en alien scum.
[..]
Ik ben misschien ook nog enigszins naief op bepaalde gebieden, al weet ik niet welke, omdat ik me ook echt net nog een klein meisje voel, zeker geen volwassen vrouw. Ik heb voor m'n zusje een knuffel gekocht die ik lief vond maar ik heb er nu zelf misschien wel meer behoefte aan dan haar. Zij is zo koel en afstandelijk als maar zijn kan en geeft helemaal niks om me.
[..]
Vind ik niet erg. Iedereen mag weten wie ik ben en waar ik voor sta, en wat ik gezegd heb.
Oh ja? Ik dacht het niet!quote:
Waarom wil je daar geen contact mee dan? Het zijn gewoon mensen, en dat jij met homo's omgaat wil niet zeggen dat jij het zelf ook bent.quote:Op woensdag 7 december 2016 17:10 schreef Pascal.Leusink het volgende:
[..]
Oh ja? Ik dacht het niet!
Ik heb helemaal niks met gays overeen en wil ook helemaal niks met ze overeen hebben. Ik ben niet vrolijk, val niet op mannen en heb al helemaal geen behoefte aan seks met mannen. Ik wil best met ze omgaan als ze serieus zijn en wat te vertellen hebben, maar contact met homo's is wel het laatste waar ik behoefte aan heb (sorry hoor)
Ik geloof heel goed dat je als homofobische transseksueel niet veel vrienden maakt.quote:Op woensdag 7 december 2016 17:10 schreef Pascal.Leusink het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met gays overeen en wil ook helemaal niks met ze overeen hebben. Ik ben niet vrolijk, val niet op mannen en heb al helemaal geen behoefte aan seks met mannen. Ik wil best met ze omgaan als ze serieus zijn en wat te vertellen hebben, maar contact met homo's is wel het laatste waar ik behoefte aan heb (sorry hoor)
Oh? Dus jij laat mensen ook voor wanneer zij jouw pad kruisen? Ben jij stiekem ook gewoon een vrouw?quote:Op woensdag 7 december 2016 16:15 schreef tailfox het volgende:
De helft van de dingen die je noemt zijn biet gender specefiek
Ik denk dat je je lichaam er alleen maar onherstelbaar mee beschadigt.quote:Op woensdag 7 december 2016 17:10 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Zoals je hierop reageerde was wat ik bedoelde.
[..]
[quote]
Overigens zouden zulke dingen best mogelijk zijn, maar goed, dat is een heel traject en dan moet je het ook wel willen.
Het gebeurde gewoon volledig spontaan toen het onderwerp AIDS voorbij kwam in de discussie, ik was me van geen kwaad bewust. Zij blokeerde me overigens niet, een moderator deed dit nadat talloze vrouwen in de chatroom begonnen te roepen "BAN HIM!!!", gevolgd door "Bye bye, Daniel!" (mijn voormalige naam).quote:Die uitspraak over AIDS was op zijn zachtst gezegd niet handig. Als je al zulke opvattingen hebt, dan zou ik dat gewoon lekker voor je houden. Met zulke dingen vertellen schrik je mensen alleen maar af. Bovendien vraag ik me af waarom je het nodig vond om zoiets te zeggen. Niemand wordt er beter van. Geen wonder dat ze je blokkeerde.
Waar komen meisjes/vrouwen dan nog meer bij elkaar waar ik misschien/wellicht welkom zou zijn? Mijn studie staat op dit moment op pauze, dus ik sta ook niet meer ingeschreven bij een universiteit als betalende student, dus een studentenvereninging bezoeken is ook niet echt een optie voor mij.quote:Wat betreft dat bekende meisje: als je vriendinnen wilt moet je het bij zulke mensen niet eens willen proberen. Onbereikbaar als ze zijn heb jij echt niet hun interesse. Probeer het liever bij meiden in de buurt, zoals op een studentenvereniging of een andere plek waar meisjes/vrouwen komen.
Ik heb natuurlijk liever van niet. Het is zeer wel gefundamenteerd en onderbouwd, maar dat is eigenlijk een andere discussie die we wel zouden kunnen bespreken als je interesse hebt in een apart topic. Misschien is het een afknapper, maar je kunt tegenwoordig wel overal voor worden afgewezen worden dat ook maar enigszins tegen de algemeen geaccepteerde opvattingen ingaat. Ik probeer gewoon uit te komen voor waar ik voor sta en wil me niet hoeven schamen over de opvattingen die ik heb, of ze voor me moeten houden.quote:Mag je werkgever ook weten waar je voor staat en dat je denkt dat AIDS een mythe is? Dit forum is openbaar en je post onder je eigen naam. Lijkt mij een afknapper als je gaat solliciteren.
Ik ben niet homofoob. En ik zie mezelf ook niet als een transseksueel.quote:Op woensdag 7 december 2016 17:18 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik geloof heel goed dat je als homofobische transseksueel niet veel vrienden maakt.
quote:Op woensdag 7 december 2016 17:10 schreef Pascal.Leusink het volgende:
[..]
Hoe strookt dit met elkaar dan?quote:Op woensdag 7 december 2016 17:26 schreef Pascal.Leusink het volgende:
[..]
Ik ben niet homofoob. En ik zie mezelf ook niet als een transseksueel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |