quote:Op donderdag 8 december 2016 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat is wat minder![]()
Wat heeft ze?
Als je dan met mensen thuis gaat chillen meestal samen even eten halen bij de supermarktquote:Op donderdag 8 december 2016 00:54 schreef Sked het volgende:
[..]
mensen die ik niet goed ken laat ik niet eens binnen
Maar verder gun ik mensen gewoon, als we gewoon gezellige dag/avond hebben boeit t me verder nooit zoveel
Nastyquote:Op donderdag 8 december 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nierbekkenontsteking maar ze kreeg complicaties pff
Hoelang moet ze daar blijven?quote:Op donderdag 8 december 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nierbekkenontsteking maar ze kreeg complicaties pff
hopelijk 2 nachtenquote:Op donderdag 8 december 2016 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoelang moet ze daar blijven?
of gewoon genoeg zooi halen dat je uiteindelijk toch wel opeetquote:Op donderdag 8 december 2016 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je dan met mensen thuis gaat chillen meestal samen even eten halen bij de supermarkt
Zou best kunnen man. Hun leven met 5 man niks kan. Ze eten uit blik vis en worsten. Terwijl ze genoeg pakken. Goedkoop bier en huis is vies.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat Polen echt diep skeer leven in Nederland om dan in Polen bigspender uit te hangen.
Er is een naam voor, maar ik ben hem kwijt.
matig matig matigquote:Op donderdag 8 december 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hopelijk 2 nachten
ze moet die infuus van antibiotica en infuus van vocht
Ik verbaas me altijd over het feit hoeveel andere mensen kunnen eten, dus dan heb ik sowieso niet genoegquote:Op donderdag 8 december 2016 00:56 schreef Sked het volgende:
[..]
of gewoon genoeg zooi halen dat je uiteindelijk toch wel opeet
Dat zijn de mensen die er voor gezorgd hebben dat de crimestatistieken in Polen zijn gedaald door de EU.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou best kunnen man. Hun leven met 5 man niks kan. Ze eten uit blik vis en worsten. Terwijl ze genoeg pakken. Goedkoop bier en huis is vies.
Maar ze zijn denk toch 50/50 hier en Polen. Oja wel roken paar sloffen per week Marlboro
heb mn kasten standaard bomvol zittenquote:Op donderdag 8 december 2016 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik verbaas me altijd over het feit hoeveel andere mensen kunnen eten, dus dan heb ik sowieso niet genoeg
Woon je dicht bij supermarkt dan? Als ik alleen thuis ben heb ik al dat ik te lui ben om erheen te moetenquote:Op donderdag 8 december 2016 00:58 schreef Sked het volgende:
[..]
heb mn kasten standaard bomvol zitten
Zij hebben geen strafblad ken hun al 12 jaar.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die er voor gezorgd hebben dat de crimestatistieken in Polen zijn gedaald door de EU.
Weet ik niet, heel matig in ieder geval.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:57 schreef Elan het volgende:
Nierbekkenontsteking komt door stress toch oa
Succes/sterkte ermee, Inso.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet ik niet, heel matig in ieder geval.
Drama vannacht.
Bedankt Stijn.quote:
Ook al geen baby zit niet mee zoquote:Op donderdag 8 december 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan voel je je als man machteloos als je op geen enkele manier die pijn kan verminderen.
Matig.
Groot feest na afloop, ja.quote:Op donderdag 8 december 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bedankt Stijn.
Gelukkig kwam ik net om 10 uur thuis en zag ik Legia overwinteren.
Spar zit zo'n 50 meter van onze ingangquote:Op donderdag 8 december 2016 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Woon je dicht bij supermarkt dan? Als ik alleen thuis ben heb ik al dat ik te lui ben om erheen te moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |