Ja oke, eet je elke dag worst dan?quote:Op donderdag 8 december 2016 01:07 schreef Sked het volgende:
[..]
6 boterhammen 3 plakjes per dubbele boterham gaat hard dan
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 8 december 2016 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo geef ik je toch weer even wat trollmateriaal voor in de toekomst
iemand van 38 komt niet in jongquote:Op donderdag 8 december 2016 01:10 schreef Fylax het volgende:
YNG / Het YNG Game hoekje elan check dezr toppa op t eind iemand heeft rust
beter snel keer groep vormen
ja heb het niet zo op ander broodbelegquote:Op donderdag 8 december 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke, eet je elke dag worst dan?
Pindakaasgodenquote:Op donderdag 8 december 2016 01:11 schreef Sked het volgende:
[..]
ja heb het niet zo op ander broodbeleg
Alleen kaas verder vooral
Gooi t ook soms wel op crackertje s avonds
Richoloquote:Op donderdag 8 december 2016 01:10 schreef Fylax het volgende:
YNG / Het YNG Game hoekje elan check dezr toppa op t eind iemand heeft rust
beter snel keer groep vormen
Beide lekker. Maar liever creamy jaquote:Op donderdag 8 december 2016 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het dan maar wel Calvé normaal is.
Mensen die pindakaas met stukjes noot eten
deviantart was vroeger zo ziek goedquote:Op donderdag 8 december 2016 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Rare mensen op dat deviantart
daarom met groepjequote:Op donderdag 8 december 2016 01:13 schreef Elan het volgende:
Gelijk m'n base raiden met 6 man terwijl ik niks heb nog pfff
Nu alleen bepaalde pagina'squote:Op donderdag 8 december 2016 01:13 schreef Sked het volgende:
[..]
deviantart was vroeger zo ziek goed
ik add je maar weet nog niet zeker of ik vrijdag kanquote:Op donderdag 8 december 2016 01:15 schreef Elan het volgende:
RampageClown adden jullie mij op steam Fylax.
Vrijdag kom ik Rust
Oké komt wel danquote:Op donderdag 8 december 2016 01:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik add je maar weet nog niet zeker of ik vrijdag kan
moet vrijdag boekverslag NL inleveren
De Deviantart facebook laat elke dag wel de beste zien van de dag, sommige mensen kunnen dat wel echt ziek goed.quote:Op donderdag 8 december 2016 01:16 schreef Sked het volgende:
[..]
keek daar elke dag gewoon omdat mensen zo belachelijk goede dingen konden maken
waarom zou ik op deviantart postenquote:Op donderdag 8 december 2016 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Deviantart facebook laat elke dag wel de beste zien van de dag, sommige mensen kunnen dat wel echt ziek goed.
Ging jij daar nooit iets posten?
Geen idee, misschien had je wel een kant die ik niet van je ken.quote:Op donderdag 8 december 2016 01:18 schreef Sked het volgende:
[..]
waarom zou ik op deviantart posten
Ben minder creatief dan een ikea kast
Ja dat was totaal nietquote:Op donderdag 8 december 2016 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er posten daar trouwens wel meer mensen zonder creativiteit, die alleen foto's maken van hun verzamelingen enzo
Nu zijn er ook heel veel van die mensen die dan Journals maken vol met gejank hoe kut hun leven isquote:Op donderdag 8 december 2016 01:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja dat was totaal niet
Vooral mensen toen die je moest aansporen om hun meesterwerkjes te posten
Heb nog een hoop daarvan op oude pc volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |